Het juiste artikel en goed verpakt.

Goede ervaring met het glasboertje als ik weer wat nodig heb, Bestel ik het daar.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Prima ervaring, levering op tijd

Glasplaat besteld en een aantal uur later een bevestiging gekregen wanneer de glasplaat klaar stond.

Top site

Voor alle soorten spiegels kunt u hier terecht. Het wordt keurig netjes thuis bezorgd.

duur maar goed

ik vindt de glasplaatjes op maat vrij duur en de verzendkosten kan ook wel wat minder... verder exact wat je hebt besteld.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Dank voor het schrijven uw beoordeling! Goed te horen dat u tevreden bent over de geleverde materialen en dat we onze afspraken nakomen. Ik begrijp dat u denkt dat de maatwerk producten en de verzendkosten aan de hoge kant zijn. Ik zal toelichten waarom dat eigenlijk wel meevalt. Maatwerk glas kost meer om te maken dan een grotere partij glas met dezelfde afmetingen. Elke order wordt namelijk op klantspecificatie gemaakt in een industriële omgeving met dure glasbewerkingsmachines. En daar hangt een ander prijskaartje dan een partij van 10.000 standaard glaspanelen die in China worden gemaakt. Maatwerk is nou eenmaal wat duurder, door alle handeling en afzonderlijke bewerkingen. Wij hebben ervoor gekozen om eerlijke productprijzen te rekenen en apart de reële verzendkosten te vermelden. Er zijn bedrijven die doen alsof de verzending gratis is maar dan zijn deze kosten in de productprijs verrekend. Of er worden administratiekosten berekend, of de verzendkosten worden als excl. BTW vermeld waardoor het lijkt dat het daar goedkoper is terwijl dat helemaal niet zo is. Wij doen niet aan dit soort oplichting of misleiding :-). Wij zijn eerlijk en duidelijk over de prijzen. En vervoer kost nou eenmaal geld; de chauffeur wil graag salaris en een vrachtwagen is niet gratis in aanschaf en onderhoud en deze heeft brandstof nodig. Hopelijk geeft deze uitleg wat meer inzicht. Met vriendelijke groet, team GlasBoertje.nl

Snkker geleverd dan aangrgeven

Volledig volgens verwachting

Handige website, levering volgens afspraak, mooi materiaal.

Super gemakkelijk

Zeer makkelijk om te bestellen via de site. Werd binnen een paar dagen keurig thuisbezorgd.

• Wat vond je van ons advies?

Heel prettig en een fijne communicatie

De bestelling is snel geleverd en na overleg netjes achtergelaten in de voortuin. Prettig!

Proma

snel en correct

besteld en betaald Glasboertje zag de prijs te hoog in de webshop kreeg het teveel betaalde teruggestort op mijn rekening. Zal ik niet vergeten!

Snel en perfect op maat

Suoer advies, snelle levering

top geregeld

Snelle levering!!!

Goede site, duidelijke uitleg mooie producten!! Top

Helemaal volgens verwachting

In één woord: prima !

Klopt niet

Ik heb 2 spiegels gekocht van 125x160, nu heb ik de twee spiegels naast elkaar gehangen en blijkt dat de afmetingen niet kloppen. Het scheelt 3 mm, dat klinkt niet veel maar als ze tegen elkaar opgehangen zijn valt dat heel erg op, nu heb ik een mail gestuurt om te vragen van hoe dit kan en of het verholpen kan worden, maar ik heb geen reactie gekregen. Verder is de kwaliteit prima.

• Wat vond je van ons advies?

Beste Rogier, inmiddels hebben we wel contact gehad met elkaar hierover. Omdat je zelf bij de montage hebt gekozen om de spiegels toch met dit maatverschil aan de muur te verlijmen en de lijm te laten uitharden (minimaal 24 uur) heb je het onmogelijk gemaakt om de spiegels door ons weer op te laten halen om deze op de juiste maat te maken. Het is dan simpel een slechte beoordeling over ons te schrijven maar als er een productiefoutje is willen we het graag herstellen. Maar je moet ons dan wel in de gelegenheid stellen. Omdat je de spiegels toch hebt laten hangen bij de montage heb je op dat moment de 3 mm geaccepteerd en achteraf heb je waarschijnlijk spijt gekregen. Eigenlijk heb je jezelf dan een slechte beoordeling gegeven voor je beslissing, want wij willen het dolgraag voor je oplossen... En compensatie met geld lost in onze ogen niets op, dat maakt de 3 mm niet kleiner.... Wordt vervolgd zodra we een oplossing hebben gevonden met elkaar. mvrgr GlasBoertje

goede service

Twee spiegels besteld. Bij het ophalen deelde men mede dat een nauwelijks zichtbaar beschadigd was. Men wilde deze wel opnieuw bestellen. Dat is gebeurd en werd vervolgens thuisbezorgd. Uitstekend opgelost

HEEL GOED EN PRETTIG

Advies: duidelijk en goed Produkt: uitstekend (spiegel 6mm 1390mm bij 590 mm) Snelheid: 10 ondanks grote drukte Klantenservice: heel vriendelijk en effectief Bezorging: 10 Volgend glaswerk zal ik hier bestellen! Ook erg blij met de service die ik nodig had door een fout van mijn kant.

Snelle Levering

Goede kwaliteit,snel geleverd Vriendelijke klantenservice

• Wat vond je van ons advies?

Duidelijk bestelproces en precies op maat geleverd

Wat een goede kwaliteit heb ik geleverd gekregen. Ik bestelde 2 nieuwe stukken mat glas voor de toiletdeur. Vlot geleverd en netjes op maat gemaakt.

Geweldig.

Duidelijke site met uitgebreide stappen om je keuze te kunnen maken.

Vakmanschap!

In deze titel heb ik de volledige service verwoord.

• Wat vond je van ons advies?

Vlotte levering van mijn bestelde producten

Eerste keer meteen goed geholpen

Mooi sterk glas

mooie spiegel, prima service

Helemaal goed.

Over Glasboertje.nl

GlasBoertje levert op maat gesneden spiegels, figuurglas, draadglas, gelaagd- en hardglas en allerlei aanverwante artikelen. Dit leveren wij aan zowel particulieren als bedrijven. Kwaliteit, service, betrouwbaarheid en levertijd zijn voor ons belangrijke punten. En dat uiteraard tegen een bijbehorende maar toch ook concurrerende prijs. Via onze online-shop en het winkelmandjessysteem kunt u eenvoudig online een prijs opvragen en/of een bestelling plaatsen. We leveren in bijna geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België.