Top bedrijf!

Weer super leuke baby kados voor een collega ontvangen. Erg bedankt! En extra compliment voor eigenaar van mini&momo!

Snelle verzending

Tevreden over het baby invulboek.

Mooi uitgevoerd

Netjes verpakt , Echter was als brievenbus pakketje toch bij de buren afgeleverd en die wonen er nog niet Dus even lastig

Uitstekende service en juiste communicatie

Met name het juiste niveau van communicatie, niet teveel en niet te weinig, maakte het prettig.

Klantenservice van de bovenste plank!

Ik heb op de superleuke website van Mini & Momo een kraamcadeau uitgezocht en besteld ter gelegenheid van de geboorte van mijn kleinzoon en deze rechtstreeks laten bezorgen bij mijn zoon en schoondochter. De beide cadeautjes waren echt supermooi ingepakt en er zaten ook nog wat extraatjes bij. Helemaal super was ook het bijgevoegde handgeschreven briefje met tekst en afzender! Een aanrader dus!

Mooi en uitgebreid aanbod dat heel snel en zorgvuldig wordt bezorgd

Moeilijk kiezen uit zoveel mooie spullen van hoge kwaliteit. Bestelling is supersnel geleverd, ook als cadeau op een ander adres. Echt top !

Correct, verzorgd en accuraat

Erg leuk om zo’n snelle en verzorgde reactie te krijgen met een persoonlijk berichtje. Super!

Super snelle levering

We hadden een mooi knuffeltje bestelt en super snel binnen. Echt super fijn dat het zo snel ging!

Mooie producten op tijd bezorgd

Ervaring was perfect: goede communicatie per email over betaling en levering, alles kwam op tijd en heel mooi verpakt aan. Er zat zelfs een klein extratje bij.

Supersnel en leuk aanbod

In de avond besteld, de volgende dag was het er al. Een leuk aanbod aan artikelen en heel leuk ingepakt.

Super ervaring, erg origineel

Top service!

Alhoewel er in eerste instantie een onderdeel van mijn bestelling beschadigd was hebben ze direct dezelfde dag geantwoord op mijn mail en een nieuwe toegestuurd. De bestelling was zeer goed verpakt en persoonlijk door het kaartje, snoepje en thee. Ik zou iedereen aanraden hier te bestellen en zelf ook zo weer opnieuw een bestelling plaatsen

Alles netjes geleverd

Alles prima verlopen

Heel leuk winkelen!

De bestelling was supersnel binnen en ook nog eens fantastisch leuk ingepakt, ook al ging het om een klein bedrag!

Mooie producten, snelle service

Mini & Momo is een webwinkel met uitgebreid assortiment en brede keuze uit verschillende producten. Producten zijn van goede kwaliteit en zijn bij versturen goed verpakt. Verzending en bezorging ging snel!

Snel verzonden en prachtig ingepakt!

Er ervaring bij mini en momo was top! Het pakje was super snel verzonden en alles was heel mooi en persoonlijk ingepakt!

fijne ervaring

Duidelijke site. Leuk dat je het cadeautje kan laten inpakken. Duidelijke communicatie en snelle levering. Heel erg tevreden. Wat zo leuk is, is dat je een persoonlijke boodschap bij je bestelling krijgt. En zelfs een lekker zeepje en thee. Daar word je heel erg blij van.

Snelle levering en producten ontvangen zoals omschreven. Blij mee!

Mooie, duurzame spulletjes van kwaliteit

Leuke en mooie spullen van goede kwaliteit en vaak duurzaam. Leuk ingepakt en met een handgeschreven kaartje erbij, dat geeft toch altijd een goed gevoel. Nu een paar keer iets besteld bij Mini en Momo en tot nu toe altijd tot volle tevredenheid.

Fantastisch!

Heel klantvriendelijk, fantastische service, geweldige inpak skills en super snelle levering = very happy customer :)

Snel en correct

Snel en correct!

Super goed en persoonlijk

Snelle levering, mooi ingepakt .

Leuke spullen, snelle reactie en bezorging

Erg blij met mijn aankoop. Mijn vraag via chat werd snel en goed beantwoord. Snelle bezorging binnen Eindhoven. Leuk dat er een persoonlijke touch bij de bestelling zit!

Persoonlijke benadering

Erg fijn dat er contact met me werd opgenomen toen een product dat ik eerder niet meer kon bestellen weer op voorraad was. De bestelling was erg leuk ingepakt, het leek wel een cadeautje voor mezelf!

Snel, netjes en goed

Leuke artikelen, snelle en accurate afwikkeling. Extra aandacht aan de verpakking.

Over Mini & Momo

Mini & Momo is een online baby en kids concept store waar je terecht kan voor al jouw baby accessoires, kinderkamer decoratie en nog veel meer! Bij ons vind je verschillende producten en merken, voor ieder wat wils. We wisselen grote bekende merken af met wat kleinere, onbekende merken. Daarnaast maken we je het makkelijk om een bewuste keuze te maken. We bieden namelijk producten aan van o.a. hout, bamboe en organisch katoen en we werken met zo min mogelijk plastic.