Súper!

Echt heel leuk! Snelle service! Leuk verpakt en met een heel leuk persoonlijk kaartje ik werd er heel vrolijk van!

Super klantenservice!!!

ik had een speelmat besteld, er zat jammer genoeg wel wat levertijd, en vertraging op (mede door corona), maar ik ben steeds heel goed op de hoogte gehouden van de status van het pakket. Ze zijn super klantvriendelijk en hebben echt een top service. Het pakket was bij hun binnen en dezelfde dag nog stond het aan mijn deur. Dus echt super tevreden. Bovendien hebben ze ook echt hele leuke en duurzame spullen voor de kleintjes, ik bestel hier zeker nog eens.

Netjes ingepakt en op tijd geleverd. Prima hoor.

Leuk cadeau!

Twee tandenborstels besteld, en ze waren erg leuk verpakt als cadeau. Zeker een aanrader!

bedankt voor je lieve feedback!

Zeer goed verzorgd

Erg verrast toen ik het pakketje opende, er zaten niet alleen 2 mooi ingepakte ,bestelde, beertjes in maar tevens een brief en kleine verassingen, alles netjes ingepakt en geleverd, erg tevreden, dank jullie wel

Top! Goede service.

Ik kreeg zelfs een leuk kaartje met een persoonlijke boodschap erop. Origineel en met aandacht verzonden :)

Dat tikkeltje meer

Je ziet dat er tijd en liefde in deze zaak gestopt is. Ze hebben leuke producten en besteden net wat meer tijd aan het inpakken en aankleden van een pakje. Daardoor is het extra fijn om een pakketje van Mini & Momo te ontvangen of cadeau te doen.

Buitengewoon goede service

In Coronatijd telefonisch contact gezocht omdat we vragen hadden over de levertijd. Tot onze verrassing werd ons toegezegd dat het pakketje voor een (k)raamvisite de volgende dag door de eigenaar zou worden afgeleverd, " ze waren toch in de buurt". Ruim een half uur extra reistijd, was geen moeite. We waren heeeel blij en dankbaar. Een goed product, prachtig verpakt. Dank jullie nogmaals hartelijk.

Snelle levering en leuk om uit te pakken :)

Leuke shop goede levering en uitpakken van het pakket is een feestje. Lekker persoonlijk.

Fijne snelle service en perfect meedenken met de klant!

Fijne snelle service en goed contact. Op voorhand is al meegedacht met mogelijke wensen van de klant, waardoor ze al antwoord gaven op vragen die ik nog wilde stellen. Super! En de bestelling is vol aandacht afgehandeld. Heel fijn!

Snelle levering en super vriendelijk

Super snelle levering en leuk verpakt met wat extraatjes en persoonlijk kaartje, erg attent.

Een hele.goede ervaring. En de ontvangers van het cadeau waren ook zeer blij met het mooie babyboek

Leuke spullen en persoonlijke aanpak

Ik bestelde online een aantal spulletjes. Levering was in orde, zeer tevreden over de aankoop. Persoonlijke aanpak is een meerwaarde.

snel, goed, leuke cadeautjes

Heel goed!

Ik heb een bestelling geplaatst voor kerstcadeautjes voor mijn neefje. Jullie waren de enige site waar ze alle 2 de dingen nog verkochten! Super snelle levering ondanks de denk ik toen drukte van Sinterklaas! En me pakketjes kwamen ook nog een super leuk verpakt aan!!

Snelle en correcte levering

Snelle levering , het cadeautje was keurig verpakt, er zat tevens een verrassinkje bij. En als dank een gepersonaliseerd kaartje. Een bestelling waar aandacht aan besteed is 👍👏

Ik ontving mijn bestelling snel, dit waren kraamcadeaus, de ontvanger was ook erg blij met de cadeautjes!

perfect

snel, correct, leuk, perfect

betoverde

Mooi pakket en ik hield van het dekbedovertrek. bedankt

Indrukwekkend

Ik bestelde een leuk krijtbordje en een twee kaarten slingers. Binnen een paar uur kreeg ik al een track en trace, en een dag later lagen ze al in de bus! Zo'n snelle verzending heb ik nog nooit meegemaakt. Het openen van het pakketje was een feestje, alles was luxe ingepakt en er zat zelfs thee, een koekje, en een lief kaartje bij. Ik kreeg dus niet alleen mijn bestelling, ik kreeg ook een verwenmomentje! De bestelde producten waren van prima kwaliteit. Ik heb absoluut een nieuwe favoriete webshop en als ik nog eens een cadeautje nodig heb of wil shoppen is Mini & Momo de eerste plek waar ik aan denk!

Bedankt voor je beoordeling, daar zijn wij heel blij mee! Nogmaals veel plezier met je bestelling

Ik ben héél tevreden

De verzending was heel goed verpakt in de doos en het product dat ik heb besteld was zelf of eens heel fijn ingepakt. De finishing touch was het geluksbrengertje erbij. Het gepersonaliseerd geschreven kaartje vond ik echt een topper. Heel fijn om zo een bestelling aan te krijgen. 😍

Dank je wel voor je beoordeling Kristin! En nogmaals veel plezier met je aankoop.

Veel en leuk aanbod

Verschillende kraam cadeautjes gekocht, Ze waren er erg blij mee! Ik kom zeker terug!

Mooi aanbod en uitstekende service !

Een heel leuk kraamcadeau besteld, hetgeen supersnel en heel mooi ingepakt is bezorgd. Ik kreeg veel complimenten terug. Mooi aanbod met duurzame en kwalitatief goede artikelen.

goede producten, snelle en vriendelijke service

twee keer een kraamkado hier gekocht. De producten waren leuk ingepakt en beide keren was de ontvangende partij erg tevreden. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen

heel erg goed.

Ruime keuze, snelle levering

Over Mini & Momo

Mini & Momo is een online baby en kids concept store waar je terecht kan voor al jouw baby accessoires, kinderkamer decoratie en nog veel meer! Bij ons vind je verschillende producten en merken, voor ieder wat wils. We wisselen grote bekende merken af met wat kleinere, onbekende merken. Daarnaast maken we je het makkelijk om een bewuste keuze te maken. We bieden namelijk producten aan van o.a. hout, bamboe en organisch katoen en we werken met zo min mogelijk plastic.