Geweldige ervaring weer met dragen en zo Ongeveer 9 en half jaar geleden een boba 4g gekocht waar ik gek op was, heb er 3 kinderen in groot gebracht. Nu een nakomertje dus ik ben weer opzoek gegaan naar de boba 4g en vond een prachtige hier bij dragen en zo. Snelle levering, en helemaal compleet. Kan niet wachten om het weer te gaan gebruiken!

Ik heb een Neko watersling gekocht voor onze vakantie. Snel geleverd. Heel blij mee

Snelle levering van een mooi product.

De webshop is duidelijk en de producten zijn van een goede kwaliteit. Mijn bestelling werd snel en correct geleverd.

Snelle service prachtige doek

Ik heb een ringsling gekocht. Heel veel informatie op de website hielp om de juiste draagdoek te kopen en door de enorme keuze heb ik de kleur die ik graag wilde kunnen kopen.

Mooie ring-sling

Ik was nog op zoek naar een ring-sling. Na lang twijfelen (zoveel keuze!!) uiteindelijk eentje besteld. Duidelijke communicatie, snelle verzending en prachtige ring-sling!

Prachtige draagdoek

In het echt nog mooier dan op het plaatje!

Helemaal top!

Wij hebben de Wompat Pre-School gekocht bij Dragen & Zo. De website is duidelijk en geeft goede informatie. Bij vragen kan je een mail sturen en binnen 24 uur krijg je antwoord. Ze geven dan echt antwoord op je vraag. Wij hadden een vraag over de levering. Kreeg een mail met daarin de levering. Toen de Wompat geleverd was, kreeg ik een mail met dat de Wompat was geleverd en veel plezier. Daar kunnen heel veel bedrijven nog van leren. De Wompat is echt een super draagzak. Ze eigenlijk als een rug tas. Verdeeld het gewicht super. Onze dochter van bijna 2,5 jaar is ruim 11 kilo maar met de Wompat kan mijn vrouw van 156 cm haar heel goed dragen. Geen rugpijn niks. Ik met mijn 183 kan de Wompat ook super dragen. Het zit bij ons echt super en is zijn geld meer dan waard. Wij zijn ook super blij dat we de Wompat bij Dragen & Zo hebben gekocht. Gewoon een super bedrijf waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Korte lijntjes, snelle service, top product

We waren op zoek naar een draagzak voor onze zoon van bijna 6 jaar oud en ik heb nog nooit zo’n comfortabele draagzak gehad. Na een week intensief gebruiken heb ik totaal geen last van mijn schouders door de comfortabele schouderbanden. Ook niet na 4-5 uur dragen van een kind van 25 kg in de bergen. En mijn zoon wil niets liever dan bij papa in de zak. Daarnaast een supersnelle service, binnen 1 dag geleverd. Echt een absolute aanrader.

Makkelijk besteld, snel geleverd en persoonlijk

Bestelling gedaan als consulent, en zelf nog dragende, dus meteen getest met mijn zoon. Het contact met Dragen&Zo is heel fijn en persoonlijk, terwijl ze op een flinke afstand van mij zitten. Snelle reactie op mail en fijn meedenkend. Als consulent nu contact gehad, maar ook privé een bestelling gedaan in het verleden en deze was net zo prettig. Een aanrader dus om te bestellen, mocht je op zoek zijn naar fijne doeken.

Snelle levering.

Snelle levering! Hele mooie doek. Blij mee.

Ontzettend blij met mijn Neko Switch

Wij zijn ontzettend blij met de Neko Switch Toddler, eindelijk weer een fijne draagzak met een goede pasvorm voor onze dochter met spierslapte. Verder snelle levering, en hele fijne service.

Heel fijne service!

Ik had een draagdoek en een draagdoek cover besteld en betaald. Vervolgens bestelde ik nog een draagdoek met overboeking omdat mijn moeder deze ons cadeau wilde doen. Ik kreeg meteen een mailtje met de vraag of we hulp nodig hadden en of we de 2 bestellingen in 1 pakketje wilde hebben. Heel snel aangekomen en leuk ingepakt met wat extra's. Helemaal super, we gaan veel plezier beleven aan de mooie doeken.

Mooie draagdoek met goede service

Snelle levering, zoals vooraf gemeld. Goede klantenservice, waarbij het bezorgadres op mijn verzoek na bestelling nog gewijzigd werd. Mooie doek, die hopelijk veel gebruikt gaat worden

Prima service, en een prachtige draagdoek!

Fijne website, prima service, mooie en kwalitatief goede producten

Nog een van de weinige persoonlijke bedrijven!

Via de mail krijg ik netjes een berichtje dat er een product bij zit met 3 werkdagen vertraging, dit stond ook al netjes op de website vermeld maar gewoon voor het geval dat ik er overheen gelezen had. Netjes zeer netjes en de bestelling komt ook nog eens eerder dan 3 werkdagen met een persoonlijk kaartje en cadeautje binnen.

Snelle levering en keurig product!

Snel in huis na bestelling en heel netjes ontvangen. Voor een beginnend iemand als ik super handige instructies toegevoegd.

Mooie doek van prima kwaliteit

Al eerder kochten wij doeken van Dragen & Zo voor het dragen van onze kleinkinderen. Ze zijn kwalitatief sterk en deze is qua kleurstelling prachtig. Hopelijk zullen we er net zoveel plezier van hebben als van de vorigen. Een aanrader voor zowel ouders als grootouders die graag comfortabel met hun (klein) kinderen op stap gaan. mvg Ellen Giesberts.

Besteld en netjes op tijd geleverd.

Eigenlijk zoals je het mag verwachten . De oersoonlijke noot bij de levering maakt het vriendelijk .

Duidelijk en helder

Op de site staat heel duidelijk en helder hoe de doeken zijn en dragen. Ze hebben een ruim aanbod en geven dit goed weer. Ik vind het fijn om rond te neuzen op zoek naar het juist passende voor mij.

Persoonlijk en meedenkend

Fijne duidelijke webshop met veel keuze. Ik kocht een ringsling, de stof voelt heel fijn en de kleur komt overeen met de foto’s. Er word met je meegedacht als je twijfelt over de maat en krijgt een passend advies. Heel persoonlijk wat je tegenwoordig niet vaak meer tegen komt met alle massale webshops. Hele fijne ervaring!

Toppertje!

Als je een draagdoek, draagzak zou willen dan moet je toch echt eens hier kijken op de site… Duidelijke site, mooie doeken. Erg blij met mijn ringsling en mijn stickers. En wat een lief briefje zat erbij; dat maakt je dag meteen goed…

Ik was overtuigd van een bepaalde draagzak die ik wilde kopen. Na verder vragen door dragen & zo, kwam ik erachter dat dit helemaal niet zo'n goede keuze was bij de wensen die ik had. Uiteindelijk hun advies opgevolgd en hoewel mijn kindje nog geboren moet worden, ben ik er nu al super blij mee! Bedankt!!

Goede klantgerichte benadering

Duidelijke webshop met duidelijke informatie over de verschillende producten en hoe ze te hanteren. Na bestelling werd product geleverd zoals op voorhand was aangeven. Prijs-kwaliteitverhouding is heel goed.

Mooier dan de foto!

De kleur is mooier dan op de foto en de stof voelt heel zacht aan. Fijn om mijn kindje van twee maanden in te dragen. Zo blij mee!

Zeer goede service, kwaliteitsvolle producten

De bestelprocedure op de website verliep erg vlot en het bestelde product werd snel thuis geleverd (België). Het is een genot om de draagdoek te gebruiken met onze pasgeboren zoon! Wij bevelen Dragen&Zo sowieso aan bij al onze vrienden, kenissen, familie die een kindje verwachten (of al hebben)!

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Vrijwel alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen