Fijne draagwinkel

Een aantal items besteld al, de afgelopen jaren. Veel keuze, goede duidelijke info en snelle levering.

Heerlijk dragen

Zeer tevreden en mijn dochtertje jasmijn ook.

Onmisbare aankoop

Onmisbaar zo’n draagzak, heerlijk dat je zo je kleintje bij je kunt dragen in een builtje hoe een Kangaroe. Puur genieten.

Supersnelle levering, prachtig product

Fijne shop met een mooi assortiment. Leuk dat ik een gratis spiegeltje meegeleverd kreeg!

Snelle levering!

Wij zijn erg blij met onze draagdoek en de snelle levering!

Makkelijk zoeken en veel uitleg op website te vinden Veel keuze! Voor ieder wat wils

super

ontzettend snel, keurig verpakt. en goede kwaliteit en precies zoals het plaatje. erg blij mee

Mooie ringsling

Een hele mooie ringsling gekocht bij dragen & zo, ik ben er erg blij mee. Omdat duidelijk in de shop vermeld staat hoe dik een doek is en waarvoor hij bedoeld is is het erg makkelijk om de juiste doek uit te kiezen. Ik kom zeker nog wel een (of meer) keer terug voor nog meer moois! 1 verbeterpuntje qua communicatie: de ringsling moest nog besteld worden door Dragen & zo en dat stond ook netjes vermeld onder het product. Het duurde alleen wel langer dan de vermelde termijn voordat hij verzonden werd. Van mij een 10 als er ook tussentijds even een update via de mail komt indien een bestelling langer duurt dan 2-3 werkdagen of een tussentijdse update dat de bestelling is geplaatst.

Snelle verzending! Duidelijke omschrijving op de website!

Doek was snel gekocht, en nog sneller in huis! Wel zou de website iets makkelijker kunnen, het was lastig om te zien wat nu echt zomer doeken zijn. Daarvoor moet je ze echt apart aanklikken steeds. Ik had de doek erg snel in huis en ben er erg blij mee!

Goede uitleg op de website en een ruime keus!

De website is uitgebreid in het geven van informatie over de verschillende doeken/stoffen. Het maakt het makkelijker om dan een keus te maken. Mocht je dan nog twijfelen, dan is er iemand die met je chat of middels een afspraak persoonlijke uitleg geeft!

Mooie kwaliteit en supersnel in huis!

Via een vriendin gewezen op deze website. Mooie en kwalitatief goede producten! Ik ben superblij met mijn aankoop en had deze vlot in huis.

Mooie stevige draagdoek

Mijn kleintje is nog niet geboren, maar de draagdoek voelt stevig aan. Ook de kleur en print vind ik mooi! Tot zo ver erg tevreden over.

Geweldig geholpen!

Ik had een aantal vragen over de Yaro Flex Preschool drager. Deze heb ik via Facebook Messenger gesteld. Van Lotte kreeg ik snel reactie op mijn vragen en een aantal zaken heeft zij voor me nagevraagd bij Yaro. Toen ik de bestelling had gedaan, had ik de draagzak snel in huis. Top service!

De doek werd erg snel geleverd netjes verpakt. Ik ben ook zeer tevreden over het ruime aanbod en de duidelijke weergave van beschikbaarheid.

Ik ben zeer blij met mijn aankoop

Als product niet op voorraad is dan moet dit besteld worden. Alle gegrvens kloppen met wat er oo de site staat. Na even gevraagd te hebben hoe het zit met de levering van mijn bestelling, heb ik telkens opdates gekregen van Dragen en Zo tot het moment dat ik mijn bestelling in handen had. Het product komt goed overeen met de foto's wat ook heel prettig is. Handleidingen zitten erin. Al met al blij met mijn aankoop.

Fijn

Ik heb voor de 2e x een draagdoek besteld dit keer een die totaal onbekend was maar dit is geen verkeerde keus geworden super fijn met dragen en een heerlijk tevrede baby in de doek

Enorm lief een meedenkend

Ik wist niet goed waar op te letten en waar te beginnen. Ik had een aantal mooie doeken gezien en na een kort contact moment wist ik precies wat ik nodig had en heb ik mijn bestelling geplaatst. Omdat ik ze snel in huis moest hebben is een deel al eerder verstuurd. Heel lief en fijn meegedacht. Ik zou zeker aanraden hier informatie in te winnen en je bestelling te plaatsen.

Hele nette snelle service

Snelle reactie op mailtjes en goede oplossing. Super service!

Ik was op zoek naar een draagdoek voor mijn pasgeboren baby. Twijfelde of de doek die ik op de website zag niet te dik en stug was vergeleken een draagdoek die ik ooit van iemand had geleend. Kreeg hier erg snel antwoord op en ook een eerlijk antwoord want de Little Frog doek is inderdaad heerlijk soepel om meteen te knopen!

Snel en super!

Prachtige draagdoek gekocht. Snelle levering met een duidelijke uitleg. Helemaal super! Erg blij mee en mijn dochtertje zit heerlijk in de doek!

Geweldige half buckle draagzak

Eerst heb ik via een kennis verschillende producten van dragen&zo mogen proberen. Zoveel mogelijkheden qua draagzakken&doeken met een geweldige kwaliteit. Uiteindelijk gekozen voor een half buckle draagzak en wat loop ik trots rond met de Didymos Didyklick (Summer Mosaic). En niet alleen ik vind hem geweldig zitten, makkelijk in gebruik en ontzettend mooi; nog belangrijker is dat onze zoon het ook heerlijk vindt. Leuk pluspunt is dat ik bij een volgend kindje eerder kan beginnen met dragen in deze half buckle, want hij kan al vanaf maatje 50!

Top winkel!

De informatie op de website is duidelijk en komt overeen met het product! De levering was erg snel en de winkel komt al met al erg goed en betrouwbaar over :)

Goede, snelle en volledige service op maat

Ik was op zoek naar een draagzak voor mijn kleuter(s). Marina heeft mij geadviseerd om een paar modellen uit te proberen en met haar uitleg geholpen te bepalen welke. Door via dragen en zo een paspakket te bestellen (per postpakket geleverd, ik mocht een week proberen en toen kon ik ze weer terug sturen) waarbij ik met foto’s feedback kreeg per e-mail was ik er inderdaad al snel uit welke het moest worden. Dat was een andere dan ik van te voren had verwacht. Ik ben dus zeer blij met de gegeven adviezen. Daarna was de draagzak van mijn keuze super snel geleverd. Ik ben er super blij mee en de kids ook.

Fijne doek en snelle levering!

Voor mijn zoontje van 3 weken heb ik een elastische doek gekocht in aubergine kleur. De doek knoopt erg fijn. De stof is soepel en voelt prettig aan aan de huid. Voor mijn zoontje is het het perfecte middel om hem lekker in slaap te wiegen als hij overstuur is of als we een lekker stukje willen wandelen! Ook omdat mijn zoontje in stuit heeft gelegen is een draagdoek ook erg prettig vpor zijn heupjes. De levering was ook super! Levertijd was 3 tot 5 werkdagen maar ik had hem op donderdag besteld en dinsdag hadden we hem al in huis!! Ook de handleiding die erbij zit met de foto uitleg van het knopen is erg prettig en duidelijk. Voor een volgende draagdoek kom ik zeker bij deze winkel terug!

Bestellung aus Deutschland ich hatte erst bedenken..

Ich hatte erst bedenken aber es hat alles ganz fantastisch und vorallem sehr schnell geklappt !!

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Vrijwel alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen