Super mooie doek die handig is in gebruik. Momenteel ben ik zwanger en wordt het dragen geoefend met mijn metekindje van 1 jaar oud, deze vind de doek ook geweldig en ontspant er volledig in. Top aankoop

Snelle verzending goede kwaliteit

Snelle reacties

Ik had vragen over een grotere maat. Heb snel in de mail reacties gekregen. En kon daardoor spoedig bestellen. Bestelling was binnen op de genoemde bezorgtijd.

Erg fijne service, snel geleverd en precies geleverd zoals besteld

Heel fijn contact en goede kennis!

Heel fijn geholpen op de chat om een juiste keuze te maken. Er werd uitgebreid de tijd voor mij genomen en er is veel kennis over dragen. De doek die ik graag wilde, stond nog niet in de webshop. Maar ik werd netjes op de hoogte gehouden via de mail en kon deze de volgende dag al bestellen. Ik raad deze webshop ten zeerste aan!

Heppiedepeppie

Hele fijne doeken. Heb er 2 gekocht en ze zitten heerlijk! Erg fijn dragen.

Super snelle levering en top kwaliteit

Smiddgs besteld, volgende dag in huis. Super kwaliteit!

Fijne website, snel geleverd en alles is van goede kwaliteit

Fijne website, snel geleverd en alles is van goede kwaliteit!

Prachtige draagdoek

Mijn eerste draagdoek hier gekocht en wat blij mee! Ik draag met liefde en wat een fijne stof! Verzending is super snel, binnen 1 dag in huis !

Snelle levering, goede service!

Fijne draagdoek besteld. Eerst per ongeluk de verkeerde besteld, dus even een mailtje gestuurd. Hier werd super snel op gereageerd en meegedacht tot een oplossing! Draagdoek is inmiddels binnen en we zijn er super blij mee!

Ik had een doek en een mysterie box besteld. Beiden goed ontvangen en de box zat vol met leuke dingen en een super mooie draagdoek en een bijgevoegd handgeschreven lief briefje. Heb al vaker hier besteld en zal dat zeker nog een keer doen Goede en vriendelijke service met een gouden griffel!

Pakketje was volgens planning binnen en had, netjes verpakt, precies wat ik had verwacht.

Super hoodie, zeer fijn, snel geleverd!

Goede kwaliteit hoogte besteld, snel en netjes bezorgd! Voor veel draagplezier is de Boba draaghoodie een enorme aanrader!

Super snelle levering. Netjes verpakt. Duidelijke website met mooie aanbiedingen.

Snelle levering, duidelijke site

Pakket is netjes geleverd, goed verpakt en de site is duidelijk!

Fijne webwinkel, snelle levering!

In 2016 is onze oudste dochter geboren. We hebben toen een Tula draagzak gekocht. Hier hebben we veel gebruik van gemaakt de afgelopen jaren! Ook toen onze tweede dochter werd geboren hebben we ‘m weer vaak ingezet. Nu hebben wij in 2020 een tweeling gekregen en zochten wij exact dezelfde draagzak. Dit was lastig, omdat onze eerste draagzak al een aantal jaar oud was. Op de website van dragen & zo vonden wij dezelfde draagzak en deze was ook nog eens sterk afgeprijsd! Wat een geluk! Na het plaatsen van de bestelling hadden wij de draagzak snel in huis. Nu kunnen we er ook lekker met onze jongens op uit!

Fijne overzichtelijke website met makkelijk bestelproces

Gebruiksvriendelijke website met keuze en leuke aanbiedingen. Zeer tevreden met mijn aankoop!

Perfect - super snelle levering

Super goed te bereiken

Uitstekend!

Snelle verzending en vlot en goed contact met de klantenservice (mijn adresgegevens klopten niet helemaal).

Erg snelle en nette service

Ik heb mijn aankoop bij Dragen&Zo snel ontvangen en de doek was netjes verpakt. Wat de aankoop extra fijn maakt is dat de site overzichtelijk is en over veel informatie beschikt. Ik ga hier absoluut nog eens bestellen!

Super doek voor mijn zoon

Super leuke doek voor mijn zoon van 10 jaar. En voor een prima prijs. We zijn er erg blij mee.

Super snelle levering en een prachtig product

Het vinden van de juiste draagdoek is niet makkelijk. Het advies en goede beschrijving op de website heeft mij een heel goed geholpen om mijn keuze te maken.

Top service en uitstekende drager(s)

Ik kreeg in meerdere uitgebreide mails hulp om één goede drager te vinden die past voor mijn beide kinderen. De drager die we uiteindelijk kozen met die hulp, zit voor iedereen super goed zowel kids als ouders!

Snelle aankoop en verzending

Ik heb de doek snel binnen gekregen, fijn! De doek is van goede kwaliteit, duidelijk een mooie stof met wel een acceptabele prijs. Ik (en mijn dochter) zijn heel tevreden.

Heerlijke trui

Zalig om te dragen, de mouwen zijn superlang, lekker warm, maar niet té. Het stukje tussen je baby en je nek zit wel wat raar hoog tegen je nek. Ook heel eenvoudig om aan te doen.

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Vrijwel alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen