Altijd snelle en goede service!

Prima ervaring

Zoals altijd top!

Topservice, topproducten, topverzending!

Zo blij met onze boba carrier 4g!

Goede kwaliteit, duidelijke site. Mogelijkheid tot contact en snelle levering

Top website

Duidelijke en overzichtelijke de benodigde informatie. Snelle levering van je bestelde product en je wordt goed op de hoogte gehouden van of iets verzonden is etc.

Snelle levering en draagdoek precies zoals beschreven.

Makkelijk, snel en ruime keuze

Een ruim assortiment draagdoeken & zakken met een duidelijke uitleg en vergelijking tussen de verschillende soorten van dragen. Snelle service!

Wat een fijne website. Niet alleen vol met fijne draagdoeken en -zakken, maar ook de service is top! Ik had de draagdoek heel snel in huis. Ook heel fijn dat ze ook online consulten aanbieden. Ik heb het nog niet nodig gehad, maar wie weet, voor de toekomst. Ik raad deze webshop aan iedereen aan die haar kindje wel gaan dragen.

Snelle levering, prachtige tasjes

Mijn bestelling is echt hartstikke snel geleverd. Het pakket was daarbij ook netjes verpakt. De tasjes zelf zijn prachtig. Een aanrader voor elke draagdoek bezitter om zo je mooie doek overal schoon mee naar toe te nemen!

Vlotte service

Vlotte en correcte afhandeling

Fijn bedrijf om van alles voor dragen en speelgoed te kopen.

Ik had een cadeaubon besteld, maar deze op een of andere manier niet ontvangen in m'n mailbox. Hierover gemaild, de bon werd alsnog netjes toegestuurd.

Super snelle levering

Echt goede kwaliteit snelle service mijn kleindochter gaat erg blij zijn met die dekentjes

Helemaal top!

Mooie draagdoek en snel geleverd, prachtig kraamkado voor mijn zusje in Nieuw-Zeeland!

Mooie producten, snelle en complete levering.

Webshop super, klantenservice minder

Mijn ervaring met de webshop is heel positief. Ik had een draagdoek besteld en snel in huis. Echter is mijn ervaring met de klantenservice minder. Ik heb een vraag gesteld via de site en kreeg snel antwoord, maar toen ik daar op reageerde, heb ik helaas niks meer vernomen.

makkelijk en snel

De website is duidelijk en overzichtelijk. We zijn ontzettend blij met onze draagdoek. Het enige wat ons opviel is dat maat 6 van onze doek een stuk kleiner viel dan de maat 6 doeken die we geleend hadden van de draagdoekconsulente. Als ik dat had geweten had ik een maat 7 gekocht om langer door te kunnen dragen. Maar toen ik daar achter kwam had ik m al gewassen.

Top drager met goed advies!

Ik kocht de Hoppedis Primeo. Een heerlijke drager voor mijn kleine baby (maatje 44). Ik kreeg goed advies. Hij draagt heerlijk en zo mooi en zacht.

Uitgebreid assortiment, fijne prijzen, snelle verzending

Altijd een plezier om draagspullen voor mijn kinderen te bestellen bij Dragen & Zo. Ik ben heel tevreden over het uitgebreide assortiment (o.a. van draagdoeken tot draagvesten), de overzichtelijke webshop (handige filters), de fijne prijzen en de prettige klantenservice. De bestellingen die ik tot nu toe heb geplaatst zijn allen netjes verpakt en snel verzonden.

Online shoppen op fijne wijze!

de webshop is overzichtelijk, de prijzen marktconform en de leveringsservice top!

Gemakkelijk besteld, vlot geleverd, eerlijke prijs

Eerste keer dat we bij Dragen & Zo iets aankochten. We hebben prijzen vergeleken voor verschillende artikels en we waren hier duidelijk aan het juiste adres! Dan heb je nog de website die goed werkt (is elders ooit anders) en de levering die echt heel snel gebeurde! Voortaan gaan we eerst hier kijken voor we elders zoeken :)

Ik had oorspronkelijk een rekbare draagdoek gekocht, maar dit bleek niet geschikt te zijn voor mij. Na een draagconsulente te contacteren, wist ik wat ik wilde voor mezelf en mijn kleine spruit. Toch had ik nog enkele vragen en ik werd door de klantendienst zeer vriendelijk en goed verder geholpen. Het artikel op zich voldoet volledig aan de verwachtingen en de materialen lijken zeer duurzaam te zijn.

Duidelijke informatie + Snelle verzending

Ingelezen op de website, draagdoek bestelt, volgende dag in huis met duidelijke informatie erbij. Erg fijn!

goede service

Ik had gebeld voor een overzicht van geschikte draagzakken voor een vriendelijke prijs. Ik kreeg een mail met een duidelijk overzicht, al was de prijs nog steeds aan de hoge kant. Vanwege het laatste wat minder sterren

Op Facebook hadden jullie een actie waarbij je 2 draagzakken voor de prijs van 1 kreeg. Samen met een voor mij toen onbekend persoon hebben wij hieraan meegedaan. Draagzakken besteld en gelijk de volgende dag in huis!

Super goede en snelle service

Na lang twijfelen heb ik eindelijk de Boba draagtrui besteld. Ik ben er super tevreden van. En ook de aankoop verliep heel vlot. Zeer snel arriveerde de bestelling. Ik kom nog terug!

Zo besteld en snel in huis! Mooie kwaliteit.

S avonds besteld, volgende morgen in huis. Mooie kwaliteit. Erg tevreden.

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Vrijwel alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen