Prettig consult en fijne draagzak

Bij draagconsult in het weekend goed advies gekregen en allerlei draagzakken kunnen uitproberen en de favoriete nog weekje kunnen lenen om qua gebruik thuis nog verder te testen alvorens over te gaan op eentje in een leuk printje op de site uit te zoeken en snel geleverd te krijgen

Wij hebben op vrijdag 21 oktober een draagconsult gehad en fantastisch geholpen. Binnen 2 uurtjes mail gehad wat we allemaal gepast hebben. Mij lukte het toen niet omdat de draagzak die ik wilde te bestellen. Meteen reactie gehad via de mail, zodat ik de draagzak kon bestellen. Afgelopen dinsdag heb ik het pakket binnen gekregen en ben super blij met deze aankoop. Ik zou andere mensen ook een afspraak adviseren, je word zo goed geholpen hoe je je kindje moet dragen en wat fijn zit voor jou en je partner.

Super snelle en goede service

Webshop die duidelijk geleid wordt door iemand met passie voor dragen en niet enkel vanuit commercieel belang. Na een draagconsult had ik een specifieke halfbuckle die ik wilde hebben. De consulent verwees mij naar deze webshop. Enthousiast bestelde ik vrijdagmiddag de draagzak en een bewaarzak erbij. Die laatste had echter een langere levertijd, maar ik wilde mijn draagzak zsm hebben. Ik mailde de klantenservice, kreeg erg snel antwoord en de draagzak is dezelfde dag nog op de post gegaan. Geweldig en snelle service dus. Naderhand bedacht ik mij toch een andere kleur van het bewaarzakje te willen hebben en ook op dit mailtje werd snel een positief gereageerd. Aanrader dus voor iedereen die een mooie en goede draagdoek/-zak zoekt en vriendelijk en snel geholpen wil worden.

Klantvriendelijk, makkelijk besteld en snel ontvangen. Product ziet er uit zoals op website.

Website was prettige omgeving om te winkelen, gebruiksvriendelijk en producten duidelijk beschreven en weergegeven. Bestelling had ik snel in huis en oogt zoals verwacht. Heb de draagdoek nog niet uitgeprobeerd.

Mooi product!

Wij hebben een mooie geweven draagdoek gekozen in maat 6. De draagdoek is prachtig en ook de kwaliteit voelt goed aan. Snelle verzending. Wij zijn er heel blij mee en kijken uit om ons kindje hierin te dragen!

Snel verzonden & fijne communicatie

^^

Vrijdagmiddag om 17.25 besteld, op de website stond een levertijd van 1 - 4 dagen. Ongeduldig als ik was heb ik op woensdag om 13.13 een bericht gestuurd via de website met de vraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. 4min later had ik al een reactie dat deze onderweg was naar hun magazijn, diezelfde middag kreeg ik nog een verzendbevestiging en een persoonlijk mailtje dat mijn bestelling onderweg is. Zo'n snelle klantenservice maak je echt niet snel mee, echt top! De passie straalt ervan af.

Goede en snelle service

4 jaar geleden mijn eerste aankoop bij dragen en zo gedaan en afgelopen week weer. De service is nog net zo goed als toen. Veel informatie te vinden op de site met duidelijke uitlegover het dragen. Je kunt eenvoudig bestellen en het wordt sneler geleverd dan verwacht.

Mooie draagdoek en goede service

Fijne doek, nog niet gebruikt maar oogt heel mooi. Service was goed en wordt snel geantwoord op mails.

Fijne webshop die alles heeft om je kindje heerlijk bij je te dragen!

Ik vind Dragen & zo een fijne webshop die alles heeft om mijn kindje(s) te dragen. Volop keuze uit allerlei doeken en draagzakken, maar ook accessoires en draagcovers voor regenachtig en/of koud weer! Ik ben fan!

Kwalitatieve producten en top service

Mijn draagjas hier gekocht en zeer tevreden van de jas en de service!

Wij zijn fan van dragen geworden.

Mijn man en ik waren op zoek naar een draagzak/draagdoek, maar wisten niet waar we moesten beginnen. Marina kwam zeer ervaren, vriendelijk en behulpzaam over tijdens het draagconsult. Ze heeft ons goed kunnen helpen. Uiteindelijk hebben we voor een half buckle draagzak gekozen, wat voor ons beiden een goede oplossing was ondanks dat we zo verschillend zijn qua lichaamsbouw. Later kon ik het niet laten om ook een ringsling te bestellen voor erbij. We zijn zeer tevreden over de goede service!

Uitstekende webshop, goede kwaliteit en mensen met het hart op de juiste plek.

Ik had een yaro draagdoek gezien met korting. In mijn winkelmandje gedaan, maar moest nog even overleggen met de verloskundige of ik hem al mocht gebruiken gezien mn keizersnede en bloeduitstorting. Na het overleg bleek de actie voorbij. Na contact met dragen en zo hebben ze alsnog de draagdoek, bij uitzondering, met korting gegeven. Ontzettend bedankt!

Super mooie draagdoeken!

2 draagdoeken besteld, super mooie stoffen en snelle bezorging!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Mijn bestelling werd snel geleverd en is van goede kwaliteit. Helaas niet alle goede merken in het assortiment en daardoor om goed te vergelijken bij meerdere webshops moeten bestellen.

Prettig contact en snelle service

Via chat vragen gesteld en na bestellen was de draagdoek snel geleverd

super duidelijke site en goeie service

Wel een opmerking: De gratis verzending v.a. 45e werkte niet bij mijn bestelling!

Een extra gekocht.

We hadden een grotere maat gekocht 2 jaar geleden voor onze peuter omdat een draagrugzak te zwaar werd. Met deze draagzak dragen we nu nog steeds onze kleuter. Voor onze nieuwe baby hebben we deze zelfde draagzak gekocht omdat dit toch veel eenvoudiger is dan een draagdoek die we hadden liggen. En we hem zo ook na 6 maanden op onze rug kunnen dragen.

Prima site en goede levering

Heb voor het eerst bij jullie besteld. Ben erg tevreden over levering en de doek

Mooie draagdoeken bij Dragen & Zo

Voor het eerst na meerdere miskramen een gezonde zwangerschap... Letterlijk een geschenk van God / YAH / YHWH want Hij heeft laten weten dat zij geboren gaat worden en tot nu toe komt alles uit. We willen graag alles zoveel mogelijk natuurlijk doen, dus draagdoek was ons ook aangeraden door een andere moeder. Twee draagdoeken besteld, en ze werden redelijk snel geleverd. Tevreden over. Mooie kleuren. Al geoefend met een knuffel. We zijn benieuwd hoe het over een tijd is met de echte baby en we kijken er naar uit!

Oplettend en hulpzaan bij bestellen

Bij het plaatsen van een bestelling zijn de medewerkers oplettend en behulpzaam. Geven goede adviezen om tot een juiste keuze te kunnen komen. De verzending via de post was alleen helaas niet nauwkeurig te volgen.

Duidelijke site en snel contact via de mail.

Top product levering wat weinig communicatie

De producten die ik hier heb gehaald (draagzak en draag doek) zijn echt top! Netjes verpakt, uitleg geprint erbij, vriendelijk kaartje!

Zeer tevreden!

Ik zocht al een tijdje een mooie linnen draagdoek, met zen rustig patroon, lang genoeg en niet te warm. De keuze is enorm en ik was heel blij met de snelle levering. Onze baby van 8 maanden zat er 5 minuten in en sliep al de eerste keer ;)

Prachtige doek

Snelle levering en mooie doek. Gelijk bij me oudste zoon geprobeerd en het was lachen gieren brullen

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €50,- * Grootste collectie merken * Heel veel uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen