Goede draagzak.

Draagzak gekocht. Is erg fijn in gebruik. Baby van bijna 2 maanden kan goed op het kussentje zitten en blijft goed in de zak hangen. Erg leuk dedign, en stevige stof. Een aanrader.

Super vlot

Snel en correct

Fijne webwinkel met goede informatie

Ik heb een prachtige doek kunnen kopen na duidelijke info op de website over de maat en het type doek. Hij was lekker snel binnen en ik gebruik hem iedere dag.

Zeer veel keuze

Iedereen vind wel iets bij jullie op de website zo een ruim aanbod van topmerken!

Fantastisch!

Nadat ik besloot om een draagdoek te kopen voor mijn dochter en deze 's avonds bestelde, was ik helemaal in de wolken dat deze de dag erna al geleverd werd. We hebben deze ondertussen al enkele keren kunnen uittesten en is zeker de moeite waard! Het is een eerste draagdoek, dus de lijnen die erop staan is een heel gemakkelijk hulpmiddel. Zachte stof, aangenaam, niet te warm, .... Onze dochter zit niet graag in de Maxi Cosi, in deze draagdoek zit ze heel graag! Dus enkel maar voordelen... Ik raad deze dus zeker aan!

Mooie prijs, snelle verzending en uitstekende draagzak met hip design!

Bij ons eerste kindje gebruikten wij draagdoeken en draagzakken van familie en vrienden. Dit was zo een zalige ervaring voor mezelf en ook voor mijn zoontje want in tegenstelling tot de buggy waarin hij steeds lag te krijsen, viel hij dicht tegen mij aan steeds in slaap. Dus nu voor mijn tweede zoontje wou ik zelf een draagzak. Een ergonomisch model, liefst geen te zotte prijs, en als het even kan ook nog eentje die er leuk uit ziet en dat heb ik allemaal gevonden op jullie site!! Heel erg bedankt, ik ben er super blij mee!!

Ik heb een mysterybox besteld en bij het bestellen een korte uitleg over wensen e.d. gegeven. De mysterybox en draagdoek die ik ontvangen heb, zijn perfect. Heel, heel blij mee!

Ik had gemaild dat ik mijn pakketje nog niet had ontvangen na een paar dagen, en gelijk is er actie ondernomen. Ik had binnen 2 dagen een nieuw pakketje op m'n deurmat met track en trace code, en we hebben onderling nog even over en weer wat mailcontract gehad over het pakketje en waarom ik het nodig had i.v.m. een traktatie enz. Echt een warme deken dit bedrijf.

super . little Frog Zak

had een little frog zak gekocht voor mijn kleindochter ,,,mijn dochter is er erg blij mee ,lekker warm .

Fijn geholpen, duidelijke informatie en bovenal een fijn product !

Blij met onze Rose&Rebellion draagzak en draagtrui.

Goed omschrijving en info, grote keuze en snelle levering!

Ontzettend mooie draagdoek, supersnel geleverd!

Draagdoek besteld op vrijdag, was er al verliefd op voordat 'ie binnenkwam. Hij zou op dinsdagavond bezorgd worden, maar kwam zondagavond al. Kon er dus al eerder van genieten dan verwacht! Alleen misschien nog als tip om er instructies bij te doen voor voordat 'ie voor het eerst gebruikt wordt (dus hoe te wassen en wat je er verder nog mee moet doen om 'm soepeler te maken).

Super snelle levering , nu heb ik een mooi kraam cadeau

Mooie kleur

Fantastische aanbieding en snel geleverd

Ineens kwam er een super fijne aanbieding langs. Klanten die bij mij draagzakken passen of een draagdoek leren knopen verwijs ik ook door naar Dragen & Zo en zijn ook altijd erg tevreden.

Duidelijke site en snelle levering.

Fijne overzichtelijke site met heldere informatie. Hele snelle levering. Erg tevreden met de draagdoek!

Top service!

Mooie draagtassen gekocht, inmiddels al drie! Altijd snelle levering en goede kwaliteit. Bij vragen ook laagdrempelig te benaderen en altijd meedenkend. Gewoon een tip top bedrijf! Ik raad anderen door bedrijf zeker aan!

Vlotte service en kwalitatieve producten

Mooie producten voor scherpe prijzen

Betrouwbaar en vlot bezorgd

Hele fijne winkel met een groot aanbod. Snelle levering.

Top Top Top

Echt top materiaal, voldoende uitleg, snelle levering!! Ik ben fan! Heb ondertussen al 2 doeken besteld... mijn zoontje en ik genieten zo van de geborgenheid.

Snelle levering, mooie doek!

Levering was sneller dan verwacht! Doek is van goede kwaliteit en naar verwachting.

Ruime keuze, snel geleverd

Fijne duidelijke website met informatie en een ruime keuze. Gekozen draagdoek is snel geleverd met voor de beginnende drager een overduidelijke knoopinstructie. Enige minpunt: ik word hebberig van alle mooie doeken op de website ;)

Snelle verzending, product voldoet aan de verwachtingen.

Mag

Super! Alles sehr gut und schön

Snelle levering en prachtige draagzak!

Wat een top draagzak is die kleuterdrager van Rose Rebellion zeg! Mooi design, stevig, draagt heerlijk en is makkelijk te verstellen. Aanrader! Werd ook zeer snel geleverd!

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Vrijwel alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen