Heerlijk

Heerlijk om een kindje bij je te kunnen dragen bij onrust. Als kraamverzorgster heb ik vaak de baby beneden als ouder(s) liggen te rusten boven. Zo kan ik toch wat papierwerk of stille klusjes in huis doen als de baby onrustig is en/of graag lichamelijk contact wilt ipv in de box slapen.

Deskundig advies, snelle levering

Contact opgenomen voorafgaand aan de bestelling om af te stemmen vanaf welke maat de drager zou passen. Heb deskundig advies gekregen en de bestelling werd snel geleverd.

Degelijk en snel bezorgd.

Snel besteld en snelle bezorging. Goed verpakt.

Cadeau is nog niet uitgepakt

De draagdoek is voor m n dochter, in maart is ze pas uitgerekend, maar haar vorige kind heeft ze altijd in een draagdoek vervoerd. Dat beviel prima. Deze heeft ze zelf uitgezocht en ik weet zeker dat ze er blij mee is.

zeer ruim aanbod en veel informatie

Op de website vind je veel draagdoeken en ook voor ouders die voor de eerste keer dragen vind je veel soorten. Er staat voldoende info op de website en de prijzen vind je in verschillende prijsklassen. Voor ieder wat wils dus.

Eenvoudig om een selectie te maken.

Om de online koop ervaring nog gebruiksvriendelijk te maken, raad ik aan om ook een mogelijkheid te hebben om een selectie te hebben van de wijze waarop de draagdoeken zijn geweven.

Supersnelle levering

Draagdoek besteld voor mijn dochter die haar 2e kindje verwacht. Mooie kwaliteit, ze is er superblij mee.

Snelle levering, mooi product

Ik heb een fijn product gekocht! Een draagtrui, wat een uitkomst, er zit zelfs een zak met een rits in, super fijn! En ik had hem savonds besteld en de volgende dag al in huis en dat op oudjaarsdag!

Bangelijk

Heerlijk om je kind zo dicht bij je te kunne drage ook al is hem 4jaar het is een luxe om te hebbe voor mijn zoon maar ook stiekem voor mij !!

Snelle verzending

Snelle verzending zelfs tijdens de feestdagen

Prachtige draagdoek, snel geleverd.

Hele mooie limited edition draagdoek besteld van Little Frog! En echt de volgende dag in huis! Zelfs tijdens de drukke dagen. Top!

Mooie producten en snelle levering

Fijne overzichtelijke site met mooie producten. Kon eerst niet kiezen, maar uiteindelijk de boba draagdoek besteld. Snelle levering en fijne doek. Ik dacht eerst dat het knopen lastig zou zijn, maar na een paar keer oefenen heb je het al snel onder de knie. Mijn dochtertje van 6 weken valt nu altijd heerlijk in slaap als ik haar draag en mama heeft haar handen vrij. Een win win situatie dus.

Goede kwaliteit

Voor de babygroepen op een kdv hebben we twee babyhangmatjes besteld. Ze zijn van erg goede kwaliteit en werden verrassend snel geleverd (zeker in coronatijden).

Snelle, fijne en eerlijke service!

Wij waren op zoek naar een draagdoek/zak om ons (nog ongeboren) dochtertje mee te gaan dragen. Zelf hebben wij nog geen ervaring met dragen. Via een chatgesprek via dragen&zo heb ik al mijn vragen kunnen stellen en hierop ook eerlijk antwoord gekregen. Zo zijn wij tot de keuze gekomen om voor een geweven draagdoek te gaan. Het doek voldoet aan de verwachtingen zoals omschreven. We kunnen niet wachten om ons dochtertje ermee te gaan dragen!

Vlotte en correcte service

Ik bestelde een draagdoek van Little frog. De omschrijving en foto’s kwamen volledig overeen met het pakketje dat ik al een dag na mijn bestelling aan de deur geleverd kreeg (in België). Ik bestel zeker opnieuw wanneer ik wat gespaard heb voor een volgende doek.

Goede informatie en zo mooi!!

Een website waar veel informatie te vinden is iver dragen, en over verschillende dragers en doeken. Inmiddels heb ik hier al meerdere doeken besteld, en ze bevallen allen goed. Door de goede informatie over de doeken, de merken en de soorten stoffen heb ik steeds de juiste keuze kunnen maken. Echt een aanrader!

vlot

ik had 1st een chatgesprek met een mevrouw die mij goede raad kon geven, dag erna besteld en enkele uren later een bericht dat mijn draagzak al onderweg was, super gewoon

Kwaliteit en klantenservice

Telkens opnieuw word ik niet enkel verrast door de kwaliteit van de producten, maar ook zeker door de deskundige en vriendelijke klantenservice!

Duidelijke site en snelle levering

We hebben een tijdje terug al een draagdoek besteld en waren hier super tevreden over. Nu ons zoontje niet meer zo klein is, waren we op zoek naar een draagzak. Op de site staat elke draagzak super goed omschreven en vonden we direct wat we wilden. Trouwens ook een super snelle levering, ook in tijden dat de bezorgdiensten het enorm druk hadden.

snelle levering, duidelijke informatie

Website was heel duidelijk en bestellen super makkelijk. Ik heb de Yaro Sphinx besteld in maat 7 als kraamcadeau voor vrienden. Als zelf al een ervaren gebruiker van draagdoeken was de site makkelijk te navigeren! Goeie informatie over levering gehad, doek is ondanks de drukte bij de post snel geleverd!

Ruim te laat geleverd

Artikel zou de volgende dag in huis zijn volgens de website, maar was pas na 5 dagen in huis. Artikel zelf is prima, maar als een snelle levering belangrijk is, raad ik aan dit elders te bestellen.

Beste Eva, Wat jammer dat je ons een 2 geeft voor de langere levertijd van PostNL. Sinds eind november hebben we duidelijk op onze site staan dat er veel vertraging is op dit moment. Eerst door Black Friday, daarna door de Sinterklaasdrukte en nu door de kerstdrukte én door het feit dat heel veel winkels gesloten zijn. Iedereen doet óntzettend zijn best ondanks alle 'Corona ellende' de pakketten zo snel mogelijk af te leveren en dat gaat in de meeste gevallen ondanks deze mega drukte aardig goed. Érg jammer dat je totale oordeel op een 2 (!) uit komt terwijl het artikel zelf prima was. Ik wens je evengoed veel draagplezier van je mooie doek. groetjes, Marina Dragen & Zo

Super snelle levering en goed product

Ik hebde Boba 4G draagzak gekocht en ben er heel tevreden mee. Mijn 9 maanden oude dochter zit er heerlijk in en het is makkelijk en snel in gebruik als we gauw de deur uit moeten. De verzending was snel en netjes verpakt.

Heel blij met snelle levering van een prachtige draagzak!

Deze site gevonden door te zoeken naar een draagzak. Duidelijk en overzichtelijk. En heel wat keus! Ik denk voor ieder wat wils! Ik ben uiteindelijk bij little frog uitgekomen. Door het draagcomfort en prachtige stof! Dank jullie wel!

Mooie draagzak en snelle levering

Ik ben erg blij met mijn gekochte draagzak. Mijn 5 maanden oude zoontje zit er heerlijk in. Ik vind het een fijne afwisseling met mijn draagdoek. De draagzak was boven verwachting snel binnen.

Duidelijke site, overzichtelijk.

Af en toe leuke aanbiedingen en mooie producten. Breed aanbod voor eerlijke prijzen.

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Vrijwel alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen