Uitstekende, snelle service

Ik bestelde gisteren vanuit België en kreeg mijn pakketje- mét leuke verrassingsdraagzak - vandaag al in de bus. Mijn kindjes en ik houden van dragen en hebben best al wat verschillende systemen in huis, maar Dragen&Zo biedt altijd weer leuke nieuwigheden aan. We zijn fan.

Super!!

Via deze site een mooie Boba draagzak besteld voor mijn zwangere dochter in Noorwegen. Deze zou gelijk doorgestuurd worden naar haar. Helaas ging het verzenden niet zo soepel, via DPD en UPS en is daar nog steeds niet bezorgd. Maar aan Marina en co ligt dit totaal niet!! Zij heeft zelfs kosteloos een nieuwe draagzak met extra's toegestuurd! Wat een topservice!!

Très bien!

Great customer experience! Quick response, experienced help and delivery to France within 2 days.

Duidelijke en mooie vormgeving

Duidelijke plaatjes en omschrijving van de draagdoeken.. snel contact en hulp

Heerlijk!

Super consult gehad! Dragen is nu heel leuk en makkelijk als je eenmaal weet hoe het moet... Heerlijk dus :-) Doen!

Tevreden met mijn Neko draagzak

Bij Dragen & Zo een Neko draagzak besteld voor onze peuter. De stof is heerlijk zacht en het omdoen was gemakkelijk. Ik heb een foto gemaild om te vragen of ik de zak goed om had en kreeg nog een goede tip én een filmpje doorgestuurd. Inmiddels gebruik ik de draagzak elke dag met heel veel plezier. Jesse vindt het heerlijk om gedragen te worden en we doen het dus ook zo veel als mogelijk!

Heel blij!

Ik had mijn bestelling supersnel in huis en ben goed geholpen via de chat. Ook leuk: ik kon een gratis cadeautje bij mijn bestelling selecteren en dat had ik gedaan, gaan we veel plezier van hebben!

Heel prettig!

Marina geeft op een heel fijne manier uitleg over wat mogelijkheden zijn. Ze straalt rust uit, waardoor ik mij op mijn gemak voelde. De informatie die wordt gegeven is heel begrijpelijk, ik heb zeker nieuwe dingen geleerd. Ik kreeg de ruimte om meerdere opties te proberen (draagzakken en een half-buckle draagzak). Heel fijn dat deze ruimte er is, want daardoor kon ik een goede keuze maken. Het enige 'jammere' vond ik dat ik niet meteen een draagzak mee naar huis kon nemen om thuis te gaan oefenen. De ongeduldige/enthousiaste ik vind het toch lastig om op de post te wachten (die gewoon morgen komt...) :)

Zeer prettige ervaring, met digitale hulp de juiste aanschaf!

In deze tijd is het lastiger een consult te doen. Via de website hebben ze mij goed geholpen om tot een juiste draagzak en doek te komen. Blij met de aankoop en dat mijn man nu ook prettig kan dragen.

Supermooi draagdoek en snelle levering

Ik ben heel blij met mijn nieuwe draagdoek. Fijn dat er advies bij was over hoe ik het doek kan wassen en knopen.

Fijne overzichtelijke website.

Voor onze pasgeboren zoon op zoek gegaan naar een nieuwe drager. Uiteindelijk 2 gekocht. De website was fijn en overzichtelijk, waardoor een keuze snel gemaakt was.

Super draagdoek, een echte aanrader!

Snelle levering, nuttige info meegeleverd. Hele mooie fijne bamboe draagdoek. Mijn zoontje vind het heerlijk om op deze manier gedragen te worden.

Zeer tevreden. Heel goed geholpen om de juiste draagzak te vinden!

Ben echt blij met de draagzak van wompat!

Superblij met mijn bestelling

Er was in 1e instantie iets niet voorradig, dat is echt boven verwachting opgelost.... Daarna bleek iets verkeerd te zijn bezorgd... ook dat is perfect opgelost dankzij de eigenaresse... Zo blij met dragen en zo

Van moment van orienteren, uitkiezen, bestellen en bezorging 1 groot feest.

Jullie verkopen zoveel moois dat de pret al begint met uitzoeken. Nu heerlijk aan het dragen met onze jongste, al vergt het knopen nog wat meer oefenen.

Top ! Super snelle levering en top product!

Super snelle levering en top product de tula free to grow ! Gebruik hem 5 dagen per week minimaal en ik en me dochtertje genieten er van. Lekker dicht bij mama en lekker warm.

Snelle levering van prachtige doeken

Het bestellen en uitzoeken op de website was snel en simpel. Je kan zoveel filters instellen als je zelf wilt, waardoor zoeken niet meer voelt als speld in de hooiberg. Daarna een snelle levering ondanks een berichtje dat het via een partner zou komen. Heb de website al aangeraden bij diverse nieuwe mama´s :)

Goede producten, snel bezorgd

Goede producten, snel bezorgd

Goed advies en snelle levering

Marina geeft snel en vakkundig advies. Ze denkt met je mee en geeft snel en vakkundig advies. Als de keuze gemaakt is, is de levering écht de volgende dag in huis, super fijn!

Zoals vorige keren heel tevreden van de perfecte service!

De webshop is zeer duidelijk, je vindt vlot terug wat je zoekt. Bestellen en betalen gaat vlug en je krijgt het pakje steeds vlug geleverd Waren alle webshops maar zo!

Overzichtelijk en handig

Een super handige en fijne site om een keuze te maken! Op zoek naar een mooi kraamcadeau zijn wij geslaagd om bij dragen &zo een mooie draagdoek te vinden. De mama is er ontzettend blij mee!

Erg blij met mijn mooie draagdoek! Goeie kwaliteit en werd snel bezorgd!

Snelle service met een mooi product

De website is mooi en duidelijk, de service wat vrij vlot ondanks corona en de doek is echt prachtig!

Fijne draagdoek

Onlangs heb ik een draagdoek besteld. Deze werd snel geleverd, en was erg leuk ingepakt. De stof van de doek voelt super fijn aan. Kan niet wachten tot ik de kleine hierin kan gaan dragen!

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Vrijwel alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen