Mooie doek en snelle verzending

Draagdoek besteld voor mijn dochter. Erg blij mee en word regelmatig gebruikt. De verzending was ook snel en probleemloos. Als ik weer een doek moet hebben, voor als zij wat groter is,bestel ik deze weer bij Dragen&Zo.

Altijd een fijne ervaring

Via mijn verloskundige in aanraking gekomen met deze webshop.. prachtige doeken van goede kwaliteit.. dit keer ringen gekocht om een ringsling van mijn doek te maken voor mijn beweeglijke peuter die dan in en dan weer uit de doek wil Goede kwaliteit en snelle levering!

Snel en makkelijk besteld en ontvangen

Her bestellen ging makkelijk en ik geb de draagdoek snel ontvangen.

Om telkens bij terug te keren

Alles wat ik tot nu toe besteld heb bij Dragen & Zo is raak geweest. Soms maakte ik eens een uitstapje naar een andere draagzaak, om telkens terug te keren naar Dragen & Zo. Heerlijk om zo’n zekerheidje te hebben. Altijd snel verzonden, heerlijke doeken en met een persoonlijke touch.

Fijne aankoop

Fijne aankoop, zowel qua product als de vlotte service. Daags nadien al in huis, ook in België.

Het is goed gegaan

Lastige opdracht. Ik heb me meer gericht op het gebruiken van de draagdoek en het kleine meisje dan dat ik nog weet hoe het uitzoeken en bestellen is gegaan. Maar negatieve herinneringen heb ik er ook niet aan :). Over de draagdoek en het gebruik ben ik heel positief.

Snel geleverd. Ik heb het draagdoek nog niet echt kunnen proberen maar het ziet er mooi uit in ieder geval!

Fijn

Als kersverse moeder Is het lastig te bepalen wat voor jou de beste manier van je kind bij je houden is. Ik vind de informatie op de site van Dragen & Zo helder en relevant, en op de website is de informatie die je zoekt makkelijk te vinden. Zo wordt er duidelijk uitgelegd wat het verschil is tussen de verschillende doeken waardoor het eenvoudiger is om voor jou en je kindje te bepalen wat de fijnste draagmethode is. Ik had al een geweven draagdoek die ik veel gebruikte in de eerste maanden na de geboorte van mijn dochtertje, nu we op de fiets kunnen heb ik er een ringsling bij gekocht zodat we ook onderweg makkelijk even een winkel in kunnen zonder dat ik lang bezig ben met een doek knopen. Ik kan haar zo op mijn heup meenemen en heb haar in no time weer in het fietsstoeltje als we klaar zijn.

Bestelling werd correct en heel snel uitgevoerd

Super snelle service !

Rond 5 uur besteld, zelfde dag nog verzonden en volgende dag in huis! Dat was sneller dan verwacht. Blij met m'n doek, kleur precies als op plaatje, kwaliteit mooi en goed voor de zomer (extra light doek)

Tevreden en vriendelijk

Ik ben zeer tevreden over de producten en over de klantvriendelijkheid van dragen en zo bij vragen. Ik zou zeker anderen aanbevelen om bij dragen en zo te bestellen. Zelf zal ik zeker ook nog vaker gaan bestellen.

De doek is heel fijn. Ik kan hem ook aan mijn kindje geven om mee te knuffelen. Mooie kleur.

Gemakkelijk en snel

Gemakkelijk te vinden wat je zoekt, ruim aanbod, goede adviezen, leuke blog, eenvoudig bestellen, snelle levering.

Good service, fast and nice assortment

This was the 3rd time I have bought a product from Dragen & Zo and the experience is always very positive. Very good assortment of products, fast delivery, fair prices and also many times good deals at the sales section. It is the first place I look when I am trying to find a present for a friend who is going to give birth or just had a baby :).

Snelle service!

Snel en correct

Makkelijke, overzichtelijke webshop. Levering was snel en netjes verpakt. Ben voorlopig voorzien, maar weet wel waar ik in de toekomst weer moet zijn!

Prachtige kwalitatieve draagdoeken

Ik heb een geweven draagdoek en een geweven ringsling gekocht. Snelle levering, mooie kwaliteit, ik ben heel tevreden.

Prachtige doek, zeer snel geleverd!

Zeer mooie, betaalbare draagdoek gekocht. Zaterdag besteld, maandag al geleverd in België :o Netjes verpakt, hier gaan we veel plezier aan beleven!

Snelle service en duidelijke uitleg

Dit is de derde keer dat ik bestel bij dragen enzo. Deze keer werd het een cadeautje voor mezelf. Mijn eerste geweven draagdoek. Na flink zoeken en twijfelen uitgekomen bij little frog. Op de site staat duidelijk uitgelegd hoe het zit met diktes van de doeken en andere dingen. Dat twijfelen lag bij mij, want wat zijn al die doeken toch mooi! Maar ik ben dan toch niet stoer genoeg voor de mysterie box haha. Maar uiteindelijk een mooie gevonden en besteld. De volgende dag werd hij al thuis geleverd. Ik gebruik hem nu iedere dag met veel plezier!

Super geholpen

Super geholpen en fijn advies door Draag&Zo! De Ringsling die ik graag wilde was niet op vorraad, maar hebben ze snel voor mij besteld en geleverd! De draagzak die ik ook bestelde had ik de volgende dag al binnen! Goede en snelle service!

Super fijne ervaring!

Mijn bestelling ging vlekkeloos en de dag erna ontvangde ik mijn pakketje met veel blijdschap. Het was netjes verpakt. Ik bestel met plezier bij jullie webshop en ik raad hem dan ook erg aan!

Zeer aangenaam

Eigenlijk vrij onverwacht een peuterdrager aangeschaft in sale. Via Facebook kreeg ik snel feedback hierover. Hem besteld en de tweede werkdag was hij al binnen! (Ik ben van België) Zeer aangenaam verrast over de snelheid waarbij ze antwoorden op vragen, de verzendtijd en zonder verzendkosten te moeten betalen.

Super communicatie en hulp, snelle levering.

Wij bestelde de boba air en zijn super tevreden! Ons meisje is nu 9 kilo en heeft maat 68/74 en past er prima in. Goede communicatie en super snelle levering. Wij hadden de boba air de dag na bestelling al binnen!

Prettig

Ze zijn goed bereikbaar en hadden goed advies welke draagdoek het meest handig is voor onze situatie. Ook de levering ging snel.

Fijn producten

Na een draagconsult gelijk op zoek gegaan naar een mooie draagdoek. Door de duidelijke informatie was deze snel en makkelijk te vinden op de website. Savonds besteld en de volgende dag werd die al bezorgd. Ik ga vaker bestellen.

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Vrijwel alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen