Fijn consult gehad met duidelijke uitleg. Pakketje daarna ook gauw in huis, zelfs in België.

Super snelle levering

Webshop werkt heel makkelijk, je krijgt duidelijke bevestigingen na je bestelling en de volgende dag werd het al geleverd! Ik ga de volgende keer zeker weer hier kijken.

Fijn contact en zalige draagzak

Onlangs kocht ik een wompat baby draagzak. Ik werd verliefd op de kleurtjes, maar zo online bestellen is toch een risico. Want ondanks de solden was het toch een prijzig ding. En zit hij wel goed? Ja hoor! Ik draag mijn baby op de buik en op de rug. Langere wandelingen of gewoon thuis: allemaal geen probleem. Het is de beste draagzak die ik al gebruikte. Een tip: aan een van de koordjes van de kap maakte ik haar favoriete bijtring vast. Zo kan ze die al niet zo snel ergens kwijt geraken. Vooraf had ik nog een vraagje over de maat en ik kreeg meteen een antwoord. Het pakje zelf was heel fijn verpakt en er zat zelfs nog een cadeautje bij. Een aanrader! Oh, ik kocht ook nog bamboedekentjes in solden. Zo zacht!

Top service en super aankoop!

Jullie website is zeer overzichtelijk. Het straalt ook deskundigheid uit. Ik weet dat als ik bij jullie een product koop het ergonomisch voor moeder en baby, veilig en vriendelijk voor babyis. Ik zat met een vraag en kreeg meteen een antwoord op mijn mail. De draagzak ontving ik 1 à 2 dagen na aankoop. Dus dat ging heel vlot. Ik ben zeer tevreden voor mijn aankoop.

Goed service

Onlangs 2 draagdoeken besteld. De eerste heel erg snel ontvangen. De tweede moest worden besteld. Toen het onduidelijk was wanneer de doek werd geleverd even contact gezocht en binnen een uur een reactie met goede informatie. De doeken beide precies zoals verwacht. Dus zeker een aanrader.

Superfijne draagdoek en heel goed advies op de site

Op de site heb ik heel veel informatie kunnen vinden over de soorten draagdoeken en op basis daarvan de keuze gemaakt voor een little frog doek. Ik gebruik deze bijna dagelijks wanneer ik ga wandelen, knoopt en draagt heel fijn en de stof ziet er fantastisch uit!

super!

We hebben een draagconsult gehad en leren knopen met een niet rekbare draagdoek. Er werd duidelijk uitgelegd hoe dit moest en waar we op moesten letten. Na het consult kregen we een uitgebreide mail met de informatie over de doeken die we tijdens het consult geprobeerd hadden en met advies waarop te letten als we zelf een draagdoek zouden willen aanschaffen. De consulten zijn niet goedkoop maar echt de moeite waard om te weten wat belangrijk is voor jou bij het aanschaffen van een draagdoek/zak. Ik zou het zeker aanbevelen!

Fijne doek. Zelfs de peuter wil erin

Jullie leveren wat je beloofd

Mooie website, ik kan er goed een keuze maken

Top service!

Uitstekende service van Dragen & Zo. Marina is erg vriendelijk en denkt echt met je mee! Ik had een half buckle draagzak besteld maar helaas was er wat vertraging waardoor ik hem niet voor de vakantie binnen had. Via de tweedekansjes op facebook voor een leuk prijsje een hele leuke ringsling gevonden. Marina heeft mij heel snel geholpen en ervoor gezorgd dat deze op tijd binnen was en ik heerlijk kon dragen! De draagzak ik daarna ook binnengekomen en is ook enorm fijn!

Veel keuze en de draagdoek is zoals verwacht

Ik heb mijn draagdoek zelf nog niet gebruikt maar de verzending van Dragen & Zo was prima. Op de website stond dat het ongeveer 3 tot 5 dagen zou duren voordat ik mijn bestelling zou ontvangen. Dit duurde wel iets langer, ik denk ongeveer 1.5 week.

Ge - wel - dig !!

Mijn doek was er super snel ! Erg lief ingepakt. Super doek !

Blijven genieten

Ik kan mijn zoon al lang niet meer dragen, hij is 11 ondertussen. Maar gelukkig doe ik mezelf elk jaar een sleutelhanger met een lint uit draagdoek cadeau. Zo kan ik blijven meedragen

top service van een (inmiddels veel gebruikt) top product

Via dragen&zo de Babylove Wrap besteld. De service was echt top en de levering snel (en op tijd). We maken met veel plezier gebruik van de draagdoek.

Kwaliteit en persoonlijke touch

Ruim assortiment, mooie kwaliteit doeken en heldere website met duidelijke informatie. Er was een klein probleem met de levering van mijn bestelde doek. Toen ik hier contact over opnam, werd ik supersnel te woord gestaan en is gelijk actie ondernomen. Zo had ik mijn bestelling alsnog snel in huis had. Hulde, ik zou willen dat elke webshop een dergelijke klantenservice had!

Prachtige doeken

Goeie ervaring met Dragen&zo. Ik kon hier als beginnend drager een heldere uitleg vinden over de maatvoering, dat vond ik erg prettig. Tevens mooie foto's die goed laten zien hoe de doeken eruit zien en snelle service/levering. Erg tevreden over het aanschaf-verloop en heel erg blij met de twee doeken die ik gekocht heb. Ze zijn prachtig!

Goed advies, mooie producten

Van tevoren via de chat advies ingewonnen. De respons was uitgebreid, erg prettig. Eén van de geadviseerde draagzakken aangeschaft en deze werd super snel geleverd. De meiden (peuter en kleuter) zijn heel blij met de nieuwe aankoop! En wij ook :)

Fijn en snel geholpen, en een hele mooie doek gekocht! Ik ben super tevreden.

Zalig

Ik heb de ring sling leren kennen door een vriendin van mij. Vanaf de eerste keer dat ik mijn zoontje hierin heb gedragen, voelde dit ZALiG ! Zowel voor hem als voor mij. Hij komt helemaal tot rust en geniet van het lichamelijk contact tussen ons. Een echte aanrader. Spijtig dat ik hem niet vroeger heb aangeschaft !!

Mooie doeken, fijne info en snelle service!

Klantvriendelijke website met mooie producten. Hier hebben zowel ik als mijn kleintje veel profijt van.

Prachtige boterzachte doek!

Doek met linnen besteld. Ondanks dat ik enige stugheid had verwacht was deze super zacht en direct goed te knopen. Levertijd was enkele dagen, dit was keurig vooraf gecommuniceerd.

Ik word er helemaal gelukkig van!

Na een rekbare draagdoek, een half buckle en een full buckle wilde ik er graag nog een ringsling bij, maar... welke? Ik kreeg een heel goed antwoord op mijn vragen en goed advies. Hij was supersnel in huis, hij is prachtig en ik word er helemaal gelukkig van als ik 'm gebruik!

Zeer snelle levering van een hele fijne draagzak.

Weer verliefd op dragen!

Toen mijn zoontje te zwaar werd voor de stretch draagdoek heb ik even getwijfeld of ik een nieuwe draagdoek wilde aanschaffen. Toch besloten voor de Little Frog Mossy Cube te gaan en daar heb ik zeker geen spijt van! We gaan weer overal (inclusief op vakantie) met de draagdoek over straat. Prijs- kwaliteit uitstekend en snelle levering.

Fijne draagwinkel

Een aantal items besteld al, de afgelopen jaren. Veel keuze, goede duidelijke info en snelle levering.

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Vrijwel alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen