Klantvriendelijk, behulpzaam, goede service en mooi product

Ik twijfelde of de draagzak die ik wilde, de juiste maat was. Na contact via de chat en hulp bij hoe ik kon meten of dit de goede maat was, heb ik uiteindelijk de draagzak besteld. Fijn dat er een chatfuctie is om zo snel en op laagdrempelige manier contact te kunnen hebben. Al de volgende dag har ik de draagzak binnen en hij is echt super mooi en fijn. We hebben gekozen voor de Wompat Toddler. Inmiddels is hij al een paar keer meegeweest met lange wandeltochten en dat gaat super, zonder dat het zwaar wordt. Heel blij mee, zowel met de draagzak als met alle (persoonlijke) service eromheen.

Mooie kwaliteit doeken en fijne service

Via de chat goed advies gekregen bij keuze van doek. Erg blij met de ringsling die ik nu heb.

Veel keuze en een snelle levering

Wat was ik blij toen ik op jullie website de geboortedoek van mijn oudste dochter wist terug te vinden! De site is heel overzichtelijk, voldoende uitleg bij elke doek. Ik bestelde meteen (op een zondagavond), op dinsdag had ik hem al in huis in België. Fluffymail! Het was mijn eerste bestelling via jullie, maar zeker niet mijn laatste!

Ik heb het als heel prettig ervaren om bij jullie het draagdoek voor mijn lieve collega te bestellen. De bestelling was zo geplaatst en werd daarna op de hoogte gehouden over mijn bestelling middels Track and Trace. Het pakket is netjes afgeleverd en heb mijn hoogzwangere collega er zo blij mee gemaakt. Dank jullie wel Dragen & Zo voor jullie goede service!

Snelle levering, goed advies!

Mijn eerste kindje, mijn eerste draagdoek... dragen&zo hielp me via de chat met de passende maat en op de site vond ik verdere info die ik zocht. Na de bestelling kreeg ik m’n doek enkele dagen later al in de bus. Wat een zaligheid om m’n kleintje nu dicht bij me te hebben!

Overzichtelijk en snel

2 keer bij jullie mogen bestellen, en 2 keer een goede ervaring, een persoonlijke touch, snelle levertijd en goede kwaliteit.

Ge-wel-dig!

Geweldige service, heel erg goed geholpen bij het maken van keuze! Nogmaals dank hiervoor! We genieten zo ontzettend van onze Tula Toddler draagzak! En meteen de dag erna in huis, helemaal top!

Goed advies en snelle verzending

Prachtige draagdoek met leuke korting. Daarna ook nog heel goed advies gehad

mooie doek, snel geleverd

mooie en soepele stof, duidelijke uitleg hoe te gebruiken. netjes verpakt

Super draagdoek en heel correcte levering

We hebben totaal niet lang moeten wachten op de levering van onze little frog draagdoek en zijn er super blij mee. We gebruiken deze geweven draagdoek dagelijks, en in de draagdoek wil ons dochtertje tenminste slapen. Echt een lifesaver!

Goede service en kwaliteit

Ik heb een ringsling gekocht voor een hele leuke prijs. De ringsling zelf is van goede kwaliteit, en de bestelling ging snel en het pakket was leuk!

Top ervaring!

Mooie geweven draagdoek besteld en deze werd snel geleverd!

Super goed geregeld en snel binnen

De doen die ik besteld had wel super snel binnen. Kwaliteit is super. Alles is vrij duidelijk aan gegeven en het bestellen is zo klaar.

Top service!

Mijn vragen werden snel beantwoord en er werd goed met mij meegedacht.

It was quickly sorted and delivered

De webshop is fijn om doorheen te zoeken, overzichtelijk en handig. Ik durf er ook van uit te gaan dat alle dragers goed en ergonomisch zijn. Mijn bestelling was de volgende dag al in huis. Ik ben blij met de boba x draagzak.

Snelle service, mooie doek

Snelle levering, doek zat netjes verpakt en ziet er erg mooi uit. Kleur van de doek komt overeen met de foto's van de site

Deskundig advies gebaseerd op kennis en ervaring en een fantastisch snelle service

Toen ik kwam rondsnuffelen op de website, mijn vraag vervolgens formuleerde in de online chat, kreeg ik niet alleen vrijwel direct antwoord, maar ook een hoop advies dat gebaseerd was op goede kennis van de eigen producten en eigen draagervaring. Ik ben uiteindelijk heel tevreden met mijn aankoop - het was precies wat ik zocht.

Bestelling gedaan en meteen bevestiging van betaling gehad. Ook kon ik met de track and trace code op elk moment checken waar mijn pakje zat.

Zeer snelle verzending

Snelle verzending na bestelling van mijn 2 poppendraagzakken. Goed verpakt.

Super goede service!

Ik zocht een draagzak voor mijn kleuter. Bij dragen en zo heb ik hem dus gevonden door de duidelijke uitleg bij de producten. Ik bestelde een draagzak van Little Frog. De volgende dag kwam hij al aan en we testte hem uit. We hebben 10 km gewandeld en onze dochter kon steeds uitrusten in de draagzak. Ze vind het geweldig! Wij zijn dus heel tevreden over zowel de service als de draagzak!

Top geregeld

S’avonds besteld en volgende dag in huis! En het is een prachtige draagdoek! Gebruik hem elke dag! Jullie van mij een 10!

Erg behulpzaam online

Voor onze zoon waren we op zoek naar een draagzak die zowel door mijn vriend als mij te gebruiken is. Beide hebben we een grote maat en na zelf online gezocht te hebben was ik er nog niet uitgekomen. Ik heb mijn vraag via de chat neergelegd en de volgende dag was er een goed advies. Inmiddels de draagzak besteld en er erg blij mee.

Duidelijk, vlot en professioneel!

Voor ons tweede kind wilden we graag een draagzak maar door de crisis konden we helaas niet ergens naar toe om verschillende draagzakken uit te proberen. Daarom via de chat om hulp gevraagd en goed advies gekregen! Ook na aanschaf nog goed geholpen via de chat! Heel blij met de Isara the one draagzak!

Fantastische ervaring

Ik heb al een aantal doeken maar deze kleuren combinatie vond ik zo prachtig dat ik hem direct wilde hebben. Het bestellen was simpel en de verzending ging super snel. De doek was precies zoals op de foto en de stof zelf erg mooi en stevig. Ik ben er ontzettend blij mee en krijg veel complimenten als ik ermee op straat loop.

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen