Mooie draagzak en snelle levering

Ik ben erg blij met mijn gekochte draagzak. Mijn 5 maanden oude zoontje zit er heerlijk in. Ik vind het een fijne afwisseling met mijn draagdoek. De draagzak was boven verwachting snel binnen.

Duidelijke site, overzichtelijk.

Af en toe leuke aanbiedingen en mooie producten. Breed aanbod voor eerlijke prijzen.

gewoon goed!

Duidelijke uitleg, heldere site en goede service. De draagdoek is van goede kwaliteit en volgens beschrijving.

Heel goed product

Goed artikel, vlotte levering en mogelijkheid om achteraf te betalen. Enkel pluspunten.

Snel, betrouwbaar en kennis van zaken.

De informatie op de website is correct, alles is heel duidelijk. Er wordt snel verzonden en nog nooit enig probleem ondervonden.

Helpen goed bij de keuze van draagdoek. Zeer goede communicatie. Bij een fout bij de bestelling is snel gereageerd en goed opgelost. Bestellen zou ik zeker doen bij dragen en zo.

Hele fijne service, mooie producten

De mystery box gekocht, wou een draagzak die 5 euro boven de toegestane prijs was. Hierbij goed geholpen en superleuk pakket ontvangen. Alles is van goede kwaliteit

Blij met de black Friday deal

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe draagzak en heb er 1 besteld tijdens de black Friday actie. Ondanks de enorme drukte kreeg ik de draagzak al snel toegestuurd. Fijne service!

Heel goed verzorgd. Bestelling geplaatst en alles wordt duidelijk en snel teruggekoppeld.

Pakket snel bezorgd en alles is gegaan zoals ik gehoopt had.

TOPservice met snelle levering!

Ik bestelde een draagzak op vrijdag en deze werd ondanks de drukke tijden al op maandag bezorgd in België. Ik ben heel tevreden van de draagzak. Dragen en zo is een fijn en betrouwbaar bedrijf met een goede opvolging!

Snelle levering, heldere instructies en super snelle en fijne communicatie met klantenservice

Het duurde even voordat ik een keuze kon maken uit het gigantische aanbod. Wauw, wat een mooie stofjes en patronen om uit te kiezen! Fijne en duidelijke uitleg bij de producten zodat ik snel de keuze kon maken wel type draagdoek goed bij mij past. Had de doek snel binnen en ben er super blij mee! Ook later nog contact gehad met de klantenservice over een ander product en had diezelfde dag nog een reactie terug.

Gebruiksvriendelijk, snel en persoonlijk

Dit was mijn eerste aankoop hier. De website was gebruiksvriendelijk en ik kon gemakkelijk achteraf betalen. Het pakketje was ruim optijd binnen. Erg fijn bedrijf!

Fijne website, super prijzen

Het was heerlijk om op de site te struinen naar een draagzak, zoveel verschillende soorten draagzakken en draagdoeken!

Goede webshop

Ze reageren vriendelijk en snel op berichten die je stuurt over je bestelling. Mijn bestelling liep vertraging op ivm black Friday en Corona. Het heeft uiteindelijk 5 dagen geduurd. Maar de draagzak was nog op tijd voor sinterklaas.

Betrokken, kundig en bij de tijd!

Volg al tijden via social en heb veel aan de informatie die verstrekt wordt. Door de mooie acties dragers voor iedere portemonnee. Thuis in klassiek maar ook hip! Ik hoop nog eens bij jullie te shoppen! Tevreden ook over de snelle levering!

Prima!!

Prachtige draagvlak van goeie kwaliteit voor een super leuke prijs!! Snelle levering! Heel blij mee

Gemakkelijk besteld en snel geleverd!

De website is heel overzichtelijk en de omschrijvingen zeer duidelijk. Het enige dat moeilijk is, dat is kiezen! Zoveel keuze! De bestelling was ook snel en correct geleverd!

Meer dat uitstekende!

Ik heb terwijl de Black Friday, de beste en goedkoopste draagzak en ook een kleine speelgoed voor mijn eerste baby gekocht....Het was de beste en ook snelste aankoop!Dankjewel!!!

Een prachtig product!!

Ik kan het iedereen aanbevelen om op deze natuurlijke manier je baby te dragen.

Topservice, prachtige draagdoeken en snelle levering

Wat een fijn bedrijf! Marina heeft echt de tijd genomen voor een uitgebreide uitleg en extra service. Als je naar een draagdoek/zak opzoek bent, raad ik zeker deze website aan.

Ergonomische draagzak met een hoek af

Ik kocht onlangs de Boba baby carrier met zeemeerminnen en eenhoorns. De informatie op de website was duidelijk en correct. De draagzak zit aangenaam en is gemakkelijk in gebruik. Alleen jammer dat je de breedte van het rugpand niet kan aanpassen. Dat zou het een ideale draagzak maken voor mij. Ik hou wel van het printje, een ietwat zotte maar toch niet opvallend patroon.

Gemakkelijk besteld

Makkelijke site, vlotte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Wauw, zowel voor de baby's als voor ons als pm-er heel tevreden over deze draagdoek!

Sinds kort doe ik de opleiding babyspecialist en hebben we geleerd om kinderen te dragen in deze draagdoek. Zowel voor de baby's als voor ons als pm-er is het erg fijn. de baby's vallen vrij snel in slaap, en genieten echt van dit moment. de geborgenheid, veiligheid zie je terug in de relaxte houding van de baby. En als pm-er zorg je ervoor dat t kind het fijn heeft, Maar ook voor je eigen houding is deze draagwijze erg fijn, je onlast je rug en bekken, het is erg fijn om deze draagdoek te gebruiken. Enkele keren per dag gebruiken we deze draagdoek en is het een vast ritueel geworden.

Positief

Prima advies gekregen bij het aanschaffen van een ringsling. Foto's kwamen overeen met het geleverde product. Keurig verpakt en goede wasvoorschrift en uitleg erbij gedaan.

Prima service!

Ik heb mijn draagdoek 's avonds besteld en de dag erna had ik hem al thuis. De doos zag er wat ouder uit (had al wat meegemaakt), maar de doek was in prima staat! De kleuren zijn in het echt nog mooier dan op de foto! En hij had al bij de 1ste keer sleepy dust! Ik heb vroeger veel bij Dragen & Zo gekocht, maar de kindjes zijn ondertussen al 6 en 7 jaar. Maar nu ik meter ben geworden, kan ik weer wat doekjes uitzoeken =)

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Vrijwel alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen