Fantastische draagzak

Voor mijn oudste (3,5) heb ik een Little Frog Toddler XL draagzak gekocht. Het is werkelijk ideaal! Hij draagt super fijn door de zachte banden, het aan- en af doen gaat super makkelijk en snel en hij geeft overal goede support voor een gelijkmatige gewichtsverdeling. Ik ben zo tevreden dat ik een paar weken later nog een tweede heb gekocht voor mijn dreumes, een kleinere versie. Deze draagzak maakt dragen super fijn!

Fijne doek en snelle levering

Veel keuze en duidelijke instructies voor het dragen. Fijn dat er een maattabel is, zo kan je de juiste doek kiezen.

Zeer fijn persoonlijk en professioneel advies op maat

Een consult geboekt om te kijken of onze geleende draagzak toereikend was. Deze bleek bijna te klein. Advies welke dan een optie zou zijn. Ze bekijkt je als persoon, wat je doel is met de draagzak en past het advies daarop aan. Zodat je een ‘kleine’ keuze hebt en niet door de bomen het bos niet meer ziet. Top is dat ze je zelf laat proberen met het aandoen van de draagzak, zodat je het een stuk beter onder de knie krijgt. Conclusie, fijn en persoonlijk advies, helemaal op maat!

Heel blij met de snelle bezorging, het nauwkeurig ingepakte pakketje en met de inhoud ook natuurlijk!

Super klantenservice

Ontzettend goed en uitgebreid geholpen door de klantenservice en ontzettend blij met mijn grotere draagzak. We hebben hem bijna iedere dag gebruikt sinds we hem hebben

Prima product, snelle levering, fijne website

Ik heb een ringsling besteld, en die bevalt uitstekend. Mooie doek, lekker zacht, komt keurig uit de wasmachine.

Prachtig cadeau!

HEb een Rose & Rebellion schoolkind drager besteld voor een vriendin, ten eerste was ie super snel verzonden, en ten tweede van fantastische kwaliteit! Winkel hier elke keer weer met groot plezier :)

Prachtige draagzak en zeer snelle levering

Prachtige draagzak aangeschaft tegen een fijne korting. (Het leven is al duur genoeg.) Snel geleverd, met informatie over wassen en onderhoud. Echt top!

Zeergeleerde uitleg over elk draagdoek, draagbalk,…. Afzonderlijk. Duidelijk en snel advies bij vragen. Een echte aanrader. Zeer blij met mijn aankoop !

Leuke site, fijne service!

Ringsling en draagdoek besteld, er is veel keuze! En de service en advies is/was ook heel fijn!

Mooie produten, snel geleverd

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling. Snelle bezorging.

Informatief en uniek aanbod

Fijne website. Op het internet is zo veel info te vinden en toch bleef ik met vragen zitten. De informatie die wordt aangeboden heeft mij de stap doen zetten om tóch voor een draag doek te gaan. Het aanbod is ruim en uniek. Veel doeken kwam ik niet op andere sites tegen. Puntje aftrek omdat ik de doek na 2 dagen pas binnen kreeg ipv volgende dag en we al weg waren voor vakantie. Hierdoor niet mee kunnen nemen helaas.

Goede service, snelle levering van een mooi product

Heel blij met mijn mooie nieuwe draagdoek! Vlotte levering en goede communicatie. Erg tevreden!

Super blij met me nieuwe draagdoek die er toevoegen aan de collectie van draagdoeken en ringslings … hoop der veel Draag plezier van te hebben maar dat gaat vast lukken.. de serves en levering zijn super en de persoonlijke boodschap in het pakketje maakt het helemaal Af

Dragen & zo, mijn vaste adres voor alles wat met dragen te maken heeft.

Ik heb meerdere aankopen gedaan bij dragen & zo. Superfijne klantenservice die snel reageert wanneer je een vraag hebt of een stukje advies wil. Artikelen worden netjes en snel verzonden.

Superfijne draagzak, prima service

Groot assortiment, goede kwaliteit, veel uitleg op de site, snelle en nette verzending.

Fijne draagzak

Print zoals op de foto, snel geleverd, goede kwaliteit!

Super leuke cadeautjes voor de liefste juf

Écht leuke einde-schooljaar cadeautjes gekocht, maar ook nog eens lief, persoonlijk verpakt! Jammer dat ik m'n kind van 11 niet meer kan dragen, anders kocht ik hier ook een draagzak! Bedankt!!

Zoals het hoort

Mooi product, snel ontvangen. Alles is gegaan zoals het hoort. We kregen ook een handig boekje met knooptechnieken bij de draagdoek, heel fijn!

Fijne beschrijving

Duidelijke en fijne beschrijving bij de ringeling, netjes verpakt met een leuk kaartje erbij. Komt erg persoonlijk over.

Prettige ervaring

Duidelijke site, fijne beschrijvingen van de producten en snelle levering. Ik ben blij met mijn Hoppediz Ringsling Hamburg stone!

Super levering, contact en kwaliteit

De levering was heel erg snel. Ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden over mijn staat van de bestelling. Volgens de post nl gegevens was het pakket bij buren bezorgd en hierover kreeg ik ook netjes een bericht van dragen&zo zelf. Ik had het pakketje al ontvangen, maar alsnog super fijn voor als hij niet binnen was geweest natuurlijk. Ook de draagdoek was al de volgende dag gelijk goedgekeurd door mijn zoontje en mij. Makkelijk in gebruik en hele fijne kwaliteit

Snel contact en hulp

De draagzak die ik gekocht had, leek te klein. Ik stuurde een chat bericht en had al snel contact. Er wordt mee gedacht, advies gegeven en ze zijn snel bereikbaar. Voor een online service is dit echt tof..net alsof je in een echte winkel staat :-). Overigens blijkt de draagzak gewoon te passen, de tips die gegeven werden hebben geholpen.

Goede kwaliteit van de draagdoek, fijne en snelle service.

Ik bestelde een draagdoek met een wat langere levertijd. Ik kreeg hem als nog vrij snel binnen, netjes verpakt en met een leuke attentie erbij. Heel tevreden over de service, echt een aanrader!

Prachtige draagzak en snelle levering

Prachtige draagzak gekocht. Netjes verpakt en zeer snelle levering. Het handgeschreven kaartje erbij met een theezakje geeft een extra persoonlijk tintje.

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Vrijwel alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen