Perfecte communicatie en service

Zowel op de website als via een persoonlijke mail op de hoogte gebracht dat mijn gekozen draagzak maar na enkele weken binnen zou zijn. Op precies de afgesproken dag ontving ik de track en trace en kwam alles netjes binnen. Bedankt voor de vlotte communicatie!

Snel, persoonlijk en behulpzaam

Had even wat hulp nodig bij mijn keuze. Snel en deskundig advies gekregen, afgestemd op mijn persoonlijke situatie. Uiteindelijk een mooie doek gekocht voor een goede prijs, die snel geleverd werd. Heel blij mee!

Snel geleverd en veel informatie beschikbaar

Een overzichtelijke website met, vind ik, veel aanbod. Maar ik ben nog een beetje nieuw in het dragen dus voor de uiteindelijke keuze advies gehad van een vriendin met meerdere jaren ervaring. Ringsling werd snel en netjes geleverd. Fijn een duidelijke instructie voor het knopen zat er bij en ook op de website veel informatie over draagdoeken.

Duidelijke site met oa prachtige draagzakken

Ik kon alles goed vinden en de draagzak die ik kocht werd goed beschreven, voor welke maat het was bijvoorbeeld.

Snelle levering, zoals beloofd

Ik wou graag mijn draagzak snel in huis en hij was binnen de beloofde tijd ook bij mij!

Snelle levering en duidelijke informatie

Het bestelde product werd snel geleverd. Ik kreeg er een duidelijke instructie voor gebruik bij. Ik ben erg blij met het product.

Hele fijne draagzakken en goede levering

Wij hebben 4 jaar geleden voor onze zoon een draagzak gekocht bij draagzak en zo en inmiddels is hij er bijna uitgegroeid. De draagzak ik nog steeds in goede staat. Aangezien alles goed bevallen is hebben we er vorig jaar ook 1 voor onze dochter besteld. Dragen en Zo geeft duidelijke informatie bij de producten en levering en is ook goed verlopen.

Super snelle levering

Na een consultatie snel de weg kunnen vinden op de website, besteld. Ondanks dat de bestelling pas in de avond gedaan was, hadden we de draagzak al de dag erna in huis.

Geweldige ervaring weer met dragen en zo Ongeveer 9 en half jaar geleden een boba 4g gekocht waar ik gek op was, heb er 3 kinderen in groot gebracht. Nu een nakomertje dus ik ben weer opzoek gegaan naar de boba 4g en vond een prachtige hier bij dragen en zo. Snelle levering, en helemaal compleet. Kan niet wachten om het weer te gaan gebruiken!

Ik heb een Neko watersling gekocht voor onze vakantie. Snel geleverd. Heel blij mee

Snelle levering van een mooi product.

De webshop is duidelijk en de producten zijn van een goede kwaliteit. Mijn bestelling werd snel en correct geleverd.

Snelle service prachtige doek

Ik heb een ringsling gekocht. Heel veel informatie op de website hielp om de juiste draagdoek te kopen en door de enorme keuze heb ik de kleur die ik graag wilde kunnen kopen.

Mooie ring-sling

Ik was nog op zoek naar een ring-sling. Na lang twijfelen (zoveel keuze!!) uiteindelijk eentje besteld. Duidelijke communicatie, snelle verzending en prachtige ring-sling!

Prachtige draagdoek

In het echt nog mooier dan op het plaatje!

Helemaal top!

Wij hebben de Wompat Pre-School gekocht bij Dragen & Zo. De website is duidelijk en geeft goede informatie. Bij vragen kan je een mail sturen en binnen 24 uur krijg je antwoord. Ze geven dan echt antwoord op je vraag. Wij hadden een vraag over de levering. Kreeg een mail met daarin de levering. Toen de Wompat geleverd was, kreeg ik een mail met dat de Wompat was geleverd en veel plezier. Daar kunnen heel veel bedrijven nog van leren. De Wompat is echt een super draagzak. Ze eigenlijk als een rug tas. Verdeeld het gewicht super. Onze dochter van bijna 2,5 jaar is ruim 11 kilo maar met de Wompat kan mijn vrouw van 156 cm haar heel goed dragen. Geen rugpijn niks. Ik met mijn 183 kan de Wompat ook super dragen. Het zit bij ons echt super en is zijn geld meer dan waard. Wij zijn ook super blij dat we de Wompat bij Dragen & Zo hebben gekocht. Gewoon een super bedrijf waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Korte lijntjes, snelle service, top product

We waren op zoek naar een draagzak voor onze zoon van bijna 6 jaar oud en ik heb nog nooit zo’n comfortabele draagzak gehad. Na een week intensief gebruiken heb ik totaal geen last van mijn schouders door de comfortabele schouderbanden. Ook niet na 4-5 uur dragen van een kind van 25 kg in de bergen. En mijn zoon wil niets liever dan bij papa in de zak. Daarnaast een supersnelle service, binnen 1 dag geleverd. Echt een absolute aanrader.

Makkelijk besteld, snel geleverd en persoonlijk

Bestelling gedaan als consulent, en zelf nog dragende, dus meteen getest met mijn zoon. Het contact met Dragen&Zo is heel fijn en persoonlijk, terwijl ze op een flinke afstand van mij zitten. Snelle reactie op mail en fijn meedenkend. Als consulent nu contact gehad, maar ook privé een bestelling gedaan in het verleden en deze was net zo prettig. Een aanrader dus om te bestellen, mocht je op zoek zijn naar fijne doeken.

Snelle levering.

Snelle levering! Hele mooie doek. Blij mee.

Ontzettend blij met mijn Neko Switch

Wij zijn ontzettend blij met de Neko Switch Toddler, eindelijk weer een fijne draagzak met een goede pasvorm voor onze dochter met spierslapte. Verder snelle levering, en hele fijne service.

Heel fijne service!

Ik had een draagdoek en een draagdoek cover besteld en betaald. Vervolgens bestelde ik nog een draagdoek met overboeking omdat mijn moeder deze ons cadeau wilde doen. Ik kreeg meteen een mailtje met de vraag of we hulp nodig hadden en of we de 2 bestellingen in 1 pakketje wilde hebben. Heel snel aangekomen en leuk ingepakt met wat extra's. Helemaal super, we gaan veel plezier beleven aan de mooie doeken.

Mooie draagdoek met goede service

Snelle levering, zoals vooraf gemeld. Goede klantenservice, waarbij het bezorgadres op mijn verzoek na bestelling nog gewijzigd werd. Mooie doek, die hopelijk veel gebruikt gaat worden

Prima service, en een prachtige draagdoek!

Fijne website, prima service, mooie en kwalitatief goede producten

Nog een van de weinige persoonlijke bedrijven!

Via de mail krijg ik netjes een berichtje dat er een product bij zit met 3 werkdagen vertraging, dit stond ook al netjes op de website vermeld maar gewoon voor het geval dat ik er overheen gelezen had. Netjes zeer netjes en de bestelling komt ook nog eens eerder dan 3 werkdagen met een persoonlijk kaartje en cadeautje binnen.

Snelle levering en keurig product!

Snel in huis na bestelling en heel netjes ontvangen. Voor een beginnend iemand als ik super handige instructies toegevoegd.

Mooie doek van prima kwaliteit

Al eerder kochten wij doeken van Dragen & Zo voor het dragen van onze kleinkinderen. Ze zijn kwalitatief sterk en deze is qua kleurstelling prachtig. Hopelijk zullen we er net zoveel plezier van hebben als van de vorigen. Een aanrader voor zowel ouders als grootouders die graag comfortabel met hun (klein) kinderen op stap gaan. mvg Ellen Giesberts.

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €50,- * Grootste collectie merken * Heel veel uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen