super

Ik bestel eigenlijk al mijn draagzaken en doeken hier. Snelle levering!

Snelle service & mooie doek

Ik had de doek vrij snel in huis en was netjes geleverd. Over de draagdoek ben ik ook zeer tevreden. Erg mooie stof.

Fantastische draagzak

Ik heb altijd draagdoeken gebruikt maar nu met een tweeling kreeg ik het niet goed voor elkaar. Dit hield me zelfs tegen om te dragen. Na veel wikken en wegen toch de minimonkey twin gekocht. Ik kan je één ding vertellen, hij is iedere cent waard. Ok niet zo mooi als sommige stoffen van een draagdoek maar wat een uitkomst. Geen gesjouw en gesleep meer met een tweeling maar binnen anderhalve minuut zitten ze erin. Ook voor kleine stukjes ideaal. Ik ben om en wil nooit meer iets anders. Dus heb je een tweeling en twijfel je, ik zou hem niet meer kunnen missen....

Pakketje was even zoek maar gelukkig weer gevonden!

PostNL had er met mijn bestelling wel een zooitje van gemaakt :( mijn pakket was onvindbaar. De klantenservice van Dragen & Zo heeft er alles aan gedaan om het pakket te traceren maar het mocht eerst niet baten. Ze hebben mij daarom een nieuwe draagdoek opgestuurd. Na 2 weken werd het 1e pakketje alsnog bij mij afgeleverd, die heb ik toen aan ze teruggestuurd. De dames van dragenenzo waren erg vriendelijk en geduldig ondanks al mijn stress, maar dat zal aan mijn hormonen liggen haha (sorry!!!). Heel erg bedankt voor jullie service, ik ben jullie al hard aan het promoten bij mijn vriendinnen!

Fijne webshop

Fijne webshop, met kwalitatief goede producten.

Goede ervaring met leuke extra's

Op mijn pakketje zat 2 dagen levertijd stond erbij. Dit vond ik geen probleem dus heb ik de bestelling geplaatst. Uiteindelijk is het pakket binnen 2 dagen geleverd dus dat viel hartstikke mee. De draagzak was stevig verpakt en er zaten leuke stickers op de verpakking. Ook zaten er leuke extra dingetjes in het pakket zoals stickers voor de kinderen en thee voor mij. Die extra's waren een leuke verrassing, bedankt hier voor! Als ik nog eens iets nodig heb kom ik zeker weer in jullie mooie webshop kijken.

Pasconsult

Na 2 weken twijfelen heb ik toch een pasconsult bij dragen & zo geboekt! Geduldig werden alle opties met me doorgenomen en ik heb met een schattige baby draagpop gepast. Toen ik er uit was welke ik het fijnste vond heb ik gepast met mijn dochtertje. Ze was een beetje onrustig en in de draagzak was ze binnen 2 minuten in slaap. Thuis duurt dit meestal wel een half uur! Haar zo dicht tegen me aanvoelen was zó fijn! Ik hoopte dat het zo zou gaan maar was er ook onzeker over. Maar dat was helemaal nergens voor nodig. Ik ben heel blij dat ik gegaan ben en kan iedereen een consult aanraden.

Tula Fan!

Mijn nichtje leende mij haar Tula uit en al snel wist ik zeker, die wilde ik ook voor mijn zoontje! Bij Dragen en Zo vond ik een mooie print voor een goede prijs. Ik ben er heel blij mee en hij wordt veel gebruikt. Fijne webshop met heel veel keuze moet ik zeggen!

Supersnel geleverd

Donderdagavond laat mijn draagdoek besteld en deze werd vrijdagochtend al in Belgie geleverd, dat vind ik supersnel, zeker in deze tijd! Goed verpakt en de kwaliteit is subliem. Bedankt!

Top ervaring

Duidelijke website, makkelijk kopen en snel geleverd.

Super ervaring

Zeer goede ervaring en een super, super service! Zeer tevreden en zeker aan te raden!

Super mooie doek die handig is in gebruik. Momenteel ben ik zwanger en wordt het dragen geoefend met mijn metekindje van 1 jaar oud, deze vind de doek ook geweldig en ontspant er volledig in. Top aankoop

Snelle verzending goede kwaliteit

Snelle reacties

Ik had vragen over een grotere maat. Heb snel in de mail reacties gekregen. En kon daardoor spoedig bestellen. Bestelling was binnen op de genoemde bezorgtijd.

Erg fijne service, snel geleverd en precies geleverd zoals besteld

Heel fijn contact en goede kennis!

Heel fijn geholpen op de chat om een juiste keuze te maken. Er werd uitgebreid de tijd voor mij genomen en er is veel kennis over dragen. De doek die ik graag wilde, stond nog niet in de webshop. Maar ik werd netjes op de hoogte gehouden via de mail en kon deze de volgende dag al bestellen. Ik raad deze webshop ten zeerste aan!

Heppiedepeppie

Hele fijne doeken. Heb er 2 gekocht en ze zitten heerlijk! Erg fijn dragen.

Super snelle levering en top kwaliteit

Smiddgs besteld, volgende dag in huis. Super kwaliteit!

Fijne website, snel geleverd en alles is van goede kwaliteit

Fijne website, snel geleverd en alles is van goede kwaliteit!

Prachtige draagdoek

Mijn eerste draagdoek hier gekocht en wat blij mee! Ik draag met liefde en wat een fijne stof! Verzending is super snel, binnen 1 dag in huis !

Snelle levering, goede service!

Fijne draagdoek besteld. Eerst per ongeluk de verkeerde besteld, dus even een mailtje gestuurd. Hier werd super snel op gereageerd en meegedacht tot een oplossing! Draagdoek is inmiddels binnen en we zijn er super blij mee!

Ik had een doek en een mysterie box besteld. Beiden goed ontvangen en de box zat vol met leuke dingen en een super mooie draagdoek en een bijgevoegd handgeschreven lief briefje. Heb al vaker hier besteld en zal dat zeker nog een keer doen Goede en vriendelijke service met een gouden griffel!

Pakketje was volgens planning binnen en had, netjes verpakt, precies wat ik had verwacht.

Super hoodie, zeer fijn, snel geleverd!

Goede kwaliteit hoogte besteld, snel en netjes bezorgd! Voor veel draagplezier is de Boba draaghoodie een enorme aanrader!

Super snelle levering. Netjes verpakt. Duidelijke website met mooie aanbiedingen.

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €45,- * Grootste collectie merken * Vrijwel alles uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen