Besteld en netjes op tijd geleverd.

Eigenlijk zoals je het mag verwachten . De oersoonlijke noot bij de levering maakt het vriendelijk .

Duidelijk en helder

Op de site staat heel duidelijk en helder hoe de doeken zijn en dragen. Ze hebben een ruim aanbod en geven dit goed weer. Ik vind het fijn om rond te neuzen op zoek naar het juist passende voor mij.

Persoonlijk en meedenkend

Fijne duidelijke webshop met veel keuze. Ik kocht een ringsling, de stof voelt heel fijn en de kleur komt overeen met de foto’s. Er word met je meegedacht als je twijfelt over de maat en krijgt een passend advies. Heel persoonlijk wat je tegenwoordig niet vaak meer tegen komt met alle massale webshops. Hele fijne ervaring!

Toppertje!

Als je een draagdoek, draagzak zou willen dan moet je toch echt eens hier kijken op de site… Duidelijke site, mooie doeken. Erg blij met mijn ringsling en mijn stickers. En wat een lief briefje zat erbij; dat maakt je dag meteen goed…

Ik was overtuigd van een bepaalde draagzak die ik wilde kopen. Na verder vragen door dragen & zo, kwam ik erachter dat dit helemaal niet zo'n goede keuze was bij de wensen die ik had. Uiteindelijk hun advies opgevolgd en hoewel mijn kindje nog geboren moet worden, ben ik er nu al super blij mee! Bedankt!!

Goede klantgerichte benadering

Duidelijke webshop met duidelijke informatie over de verschillende producten en hoe ze te hanteren. Na bestelling werd product geleverd zoals op voorhand was aangeven. Prijs-kwaliteitverhouding is heel goed.

Mooier dan de foto!

De kleur is mooier dan op de foto en de stof voelt heel zacht aan. Fijn om mijn kindje van twee maanden in te dragen. Zo blij mee!

Zeer goede service, kwaliteitsvolle producten

De bestelprocedure op de website verliep erg vlot en het bestelde product werd snel thuis geleverd (België). Het is een genot om de draagdoek te gebruiken met onze pasgeboren zoon! Wij bevelen Dragen&Zo sowieso aan bij al onze vrienden, kenissen, familie die een kindje verwachten (of al hebben)!

Fantastische draagzak

Voor mijn oudste (3,5) heb ik een Little Frog Toddler XL draagzak gekocht. Het is werkelijk ideaal! Hij draagt super fijn door de zachte banden, het aan- en af doen gaat super makkelijk en snel en hij geeft overal goede support voor een gelijkmatige gewichtsverdeling. Ik ben zo tevreden dat ik een paar weken later nog een tweede heb gekocht voor mijn dreumes, een kleinere versie. Deze draagzak maakt dragen super fijn!

Fijne doek en snelle levering

Veel keuze en duidelijke instructies voor het dragen. Fijn dat er een maattabel is, zo kan je de juiste doek kiezen.

Zeer fijn persoonlijk en professioneel advies op maat

Een consult geboekt om te kijken of onze geleende draagzak toereikend was. Deze bleek bijna te klein. Advies welke dan een optie zou zijn. Ze bekijkt je als persoon, wat je doel is met de draagzak en past het advies daarop aan. Zodat je een ‘kleine’ keuze hebt en niet door de bomen het bos niet meer ziet. Top is dat ze je zelf laat proberen met het aandoen van de draagzak, zodat je het een stuk beter onder de knie krijgt. Conclusie, fijn en persoonlijk advies, helemaal op maat!

Heel blij met de snelle bezorging, het nauwkeurig ingepakte pakketje en met de inhoud ook natuurlijk!

Super klantenservice

Ontzettend goed en uitgebreid geholpen door de klantenservice en ontzettend blij met mijn grotere draagzak. We hebben hem bijna iedere dag gebruikt sinds we hem hebben

Prima product, snelle levering, fijne website

Ik heb een ringsling besteld, en die bevalt uitstekend. Mooie doek, lekker zacht, komt keurig uit de wasmachine.

Prachtig cadeau!

HEb een Rose & Rebellion schoolkind drager besteld voor een vriendin, ten eerste was ie super snel verzonden, en ten tweede van fantastische kwaliteit! Winkel hier elke keer weer met groot plezier :)

Prachtige draagzak en zeer snelle levering

Prachtige draagzak aangeschaft tegen een fijne korting. (Het leven is al duur genoeg.) Snel geleverd, met informatie over wassen en onderhoud. Echt top!

Zeergeleerde uitleg over elk draagdoek, draagbalk,…. Afzonderlijk. Duidelijk en snel advies bij vragen. Een echte aanrader. Zeer blij met mijn aankoop !

Leuke site, fijne service!

Ringsling en draagdoek besteld, er is veel keuze! En de service en advies is/was ook heel fijn!

Mooie produten, snel geleverd

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling. Snelle bezorging.

Informatief en uniek aanbod

Fijne website. Op het internet is zo veel info te vinden en toch bleef ik met vragen zitten. De informatie die wordt aangeboden heeft mij de stap doen zetten om tóch voor een draag doek te gaan. Het aanbod is ruim en uniek. Veel doeken kwam ik niet op andere sites tegen. Puntje aftrek omdat ik de doek na 2 dagen pas binnen kreeg ipv volgende dag en we al weg waren voor vakantie. Hierdoor niet mee kunnen nemen helaas.

Goede service, snelle levering van een mooi product

Heel blij met mijn mooie nieuwe draagdoek! Vlotte levering en goede communicatie. Erg tevreden!

Super blij met me nieuwe draagdoek die er toevoegen aan de collectie van draagdoeken en ringslings … hoop der veel Draag plezier van te hebben maar dat gaat vast lukken.. de serves en levering zijn super en de persoonlijke boodschap in het pakketje maakt het helemaal Af

Dragen & zo, mijn vaste adres voor alles wat met dragen te maken heeft.

Ik heb meerdere aankopen gedaan bij dragen & zo. Superfijne klantenservice die snel reageert wanneer je een vraag hebt of een stukje advies wil. Artikelen worden netjes en snel verzonden.

Superfijne draagzak, prima service

Groot assortiment, goede kwaliteit, veel uitleg op de site, snelle en nette verzending.

Fijne draagzak

Print zoals op de foto, snel geleverd, goede kwaliteit!

Over Dragen & Zo

Specialist in dragen van je kindje! * Nu besteld, morgen in huis! * Gratis verzending v.a. €50,- * Grootste collectie merken * Heel veel uit voorraad leverbaar * Deskundig advies * Persoonlijke benadering * Bewezen betrouwbaar * Consulten op afspraak * Makkelijk & veilig betalen