Kwaliteitsvol product goed verpakt.

Mijn ervaring: met het bedrijf verdient een 10 maar de levering door Post NL. duurde zeven dagen ik vermoed dat Bol.Com en dergelijke daar voorhand krijgen . Daarom deze raad voor zendingen naar België gebruik Bpost . Groeten

Goede (betaalbare) kwaliteit en supersnel geleverd!

toptouw :)

zeer snelle leverng

groot gamma aan producten

Snelle levering maar de bestelling zelf laat ernstig te wensen over ! doe er wat aan ! Zoals vermeld was de levering snel wat normaal een pluspunt is , maar als ik van alle maten die ik besteld heb 2 Meter wil , dan wil ik niet van de ene wel 2 meter en van de andere 3 diameters allemaal afwijkende lengtes binnenkrijgen!

Prima webshop, goede service, prima touw

Bestelling kwam goed verpakt en op de afgesproken tijd aan. Touw is van goede kwaliteit. Ik heb binnen één week een tweede bestelling geplaatst.

snel en zorgvuldig

eerste keer besteld en snelle en correcte levering

Zeer snelle en zorgvuldige levering

Eerste keer bij deze firma besteld en zeer tevreden over snelheid en kwaliteit

Enen en netjes

Snelle levering. Netjes verpakt.

Totaal geen negatieve opmerkingen

In de molen hebben we regelmatig touw nodig. Het is bijzonder prettig dat dat binnen 24 uur geleverd kan worden.

Netjes, kwaliteit en made in Holland

Overzichtelijke site, kan misschien iets meer informatie op over het touw m.b.t. houdkracht in klemmen of stoppers. Van kiezen, bestellen tot aan het ontvangen liep allemaal soepel. Dat al het touw wat ik besteld heb eigen fabricaat is spreekt me wel aan. De kwaliteit van de verschillende gevlochten polyester lijnen was perfect en goed te splitsen.

Parasol koord gebroken. Eerst een verkeerd touw gekocht elders. Snel weer gebroken. Het nu bestelde en snel geleverd koord van touw werkt perfect.

Prima assortiment en levering

Touw van de parasol was geknapt, dus een nieuwe nodig. Makkelijk te bestellen via de site en levering ook prima in orde.

Veel keuze duidelijke website snelle levering

Touw van zweefparasol gebroken nieuw degelijk touw besteld en snel geleverd. Laat de zon maar weer komen

Snelle levering product

Vlak voor de vakantie bleek bij het testen van de tent dat de shockcords verteerd waren. De bestelling van 30 meter nieuwe schockcord werd supersnel geleverd en de vakantie kon op tijd beginnen

Snel en betrouwbaar

Makkelijk te bestellen, voldoende uitleg materiaal

Afspraak is afspraak, snel en deskundig.

Afspraak is afspraak, snelle levering en deskundig.

Goed en snel geleverd, zelfs al in de juiste maten gesneden

De website is duidelijk en het bestelproces is makkelijk. In de extra opmerkingen aangegeven dat het prettig zou zijn als het stuk touw van 8 meter in stukken van 2 meter gesneden kon worden. Bij levering gekregen wat ik nodig had zonder extra kosten. Helemaal top!

Stephanie

Mooi touw en heel snel geleverd! Top

Gewoon goed

Telefonisch goed op weg geholpen. Goed bereikbaar. Volgende dag in huis.

Goed advies, vlotte levering goed product

Ik kreeg telefonisch goed advies, de bestelling werd doorgenomen en de afhandeling was verder prima.

Snelle bestelprocedure, netjes afgeleverd, perfect afgemeten

Website is helder en klantvriendelijk. Bestelling via ideal ging prima. Pakketje volgende dag ontvangen. Touw is netjes opgewikkeld en de kop en het eind zijn verstevigd met tape.

goed bedrijf

bestelling wordt snel en goed verwerkt

Vlotte levering

Niet lang moeten wachten

Top producten, klantvriendelijk en een snelle levering!

Top producten, klantvriendelijk en een snelle levering!

Over Touwbestellen.nl

De online touwshop van Touwfabriek Langman. Diverse soorten touwen, lijnen en koord kunt u per meter of haspel bestellen. Ook leveren wij indien gewenst het touw voorzien van gesplitste ogen. Door de grote voorraden kunnen wij direct leveren. Via onze online configurator kan je bijvoorbeeld touw zoals een trapleuningtouw en staaldraad zoals verstaging en railingdraad voor je boot geheel op maat bestellen!