Super service !

Super service, snelle levering, de vrijdag na hemelvaart besteld, donderdag erna geleverd , samen met de bestelling van onze buren, dit ivm het plaatsen met een kraan in onze achtertuin

Op woensdag kwam ik de showroom binnen en kreeg eerlijk en deskundig advies en donderdag middag (de volgende dag) zat ik thuis in mijn nieuwe hottub, geïnstalleerd door 2 ervaren hottub-select medewerkers. Dit was pas snel en efficiënt!

Na een warm welkom, en vriendelijk ontvangen te zijn gisteren goed geadviseerd en een super gave hottub gekocht .. ik kan niet wachten tot hij er staat .. ik raad dit bedrijf echt aan, ze nemen de tijd voor je en hebben alles super goed uitgelegd.. ik zeg top! Ik ben een tevreden klant

Al jaren heb ik het erover ik wil een hout gestookte hottub. Nou na lang erover gepraat te hebben maar eens gaan kijken. Met z’n tweeën naar Odiliapeel gereden. Waar we zeer goede en duidelijke uitleg kregen. Na dat we alle wensen besproken hadden meteen tot aanschaf over gegaan. Mischien morgen (Zaterdag) anders volgende week komen we hem leveren. Zaterdag 16u waren de bezorgers bij ons . Samen de boel uitgeladen en op de plek gezet. Om 21u zaten we erin heerlijk! HottubSelect dank!

Aardige mensen, prima service

Heel fijn geholpen, zelfs op avond. Zeer snelle levering daarna in het weekend

Goed advies en hele snelle service

Na een bezoek aan de showroom konden we een aantal modellen zien, de duidelijke uitleg van de hottub en alle mogelijkheden was erg duidelijk. Na een telefonische bestelling was de hottub binnen een aantal al geleverd! Topservice

Fijn geholpen

Ze nemen de tijd geven goed advies. Nette service en komen afspraken na.

Correcte aflevering

Fijne afhandeling, alles netjes afgeleverd

super en snel

Online duidelijk hoe en wat helemaal voor een leek Met Gerco gebeld. En hatsaflats veel uitleg en nam de tijd En binnen uur hadden we gekozen en besteld En volgende dag 8u al levering. Mooi ja

We werden fijn geholpen in de showroom. Daarna vlotte levering en goede service.

super contact, super levering, super pruduct

100% tevreden met mijn aankoop en 100% tevreden over de leverancier.

Top!!!!

Zalig genieten en ontspannen,online besteld en na 3 dagen al geleverd in corona tijden in Belgie top...…...

Eerlijk advies en super snelle service

Aardig en gepassioneerd personeel. Hartstikke vriendelijk en behulpzaam. No nonsens en eerlijk advies. Kortom fijn zaken doen.

2 keer naar de showroom geweest. Kregen eerlijke informatie. De hottub werd bezorgd aardige bezorgers ze hadden alleen een verkeerde kachel bij. Deze werd 1 uur later alsnog bezorgd. Dit bedrijf is een dikke aanrader 😁

Fijne ervaring en goede kwaliteit

Top service! Na duidelijke informatie in de showroom, overgegaan tot de aanschaf. Het leveren was precies volgens plan en netjes op tijd. Daarnaast is geholpen met de installatie, aangezien de hottub via het dak van de garage in de tuin geplaatst moest worden.

Geweldige Hottub, goede service

Goed geholpen met de aanschaf van de hottub in de showroom in Odiliapeel. In de aanloop naar de levering een aantal keren contact gehad met diverse vragen van mijn kant en deze werden netjes en duidelijk beantwoord en ik ontving via mail volgens afspraak de gevraagde informatie. Hierdoor waren we prima voorbereid op de dag dat de hottub kwam en konden we dezelfde dag nog er in. De bezorgers waren netjes op tijd en hebben geholpen om de hottub op de juiste plek te zetten. De installatie is goed zelf te doen. We hebben hetzelfde weekend nog genoten van het heerlijk warme water. Kortom, een top ervaring. Wij zijn ontzettend blij met onze Kirami Original Chill.

Supersnelle levering door Topteam

De levering van onze Hottub was uitzonderlijk snel en de plaatsing werd uitgevoerd door kundige en enthousiaste medewerkers.

Super goede ervaring en snelle levering

Super geholpen met de aanschaf van een zandfilter pomp + uv filter

Top hottub met top aflevering. Perfect !

Goed geholpen, goed advies, goede service & mooi product

Heerlijk om na een drukke dag in de hot tub tot rust te komen. Ook het opstoken is al rustgevend

Super klantvriendelijk!

via de mail veel vragen besteld die allemaal duidelijk en vriendelijk zijn beantwoord. De hottub werd met de verkeerde kachel geleverd. (De juiste doos met de verkeerde inhoud). Dit is nog dezelfde dag opgelost! Met het plaatsen van de thermocover ontdekten wij een klein scheurtje, na via de mail gevraagd te hebben hoe dit het beste op te lossen werden we gebeld dat de cover het volgende weekend zou worden omgeruild. Inmiddels is dit perfect geregeld en genieten wij regelmatig van onze hottub! Niets anders dan een geweldige service en ontzettend vriendelijke medewerkers. Voor ons dus een top ervaring👍🏻

Kennis en kwaliteit zoals het hoort!

Eerste bezoek zou voor ons informatief zijn, echter direct een hottub aangeschaft. 1 week later de hottub geleverd gekregen zoals was afgesproken. Voelde direct vertrouwd.

Super bedrijf

Alles gaat soepel en zonder opdringerig gedrag al kom je later terug bel je ze ze zullen je altijd netjes ter woord staan en uw vragen beantwoorden wij zijn uiteindelijk voor een hottub gegaan met diesel heater en ook bij de levering werd er effectief en service gericht gehandeld.

Snelle service en een aantrekkelijk aanbod.

Goede informatie over de producten, snelle levering, aantrekkelijke prijs en goede service!

Echt een hele prettige fijne ervaring, een ondernemer die het snapt.

Gastvrij welkom, duidelijke uitleg, luistert goed, daardoor een goed advies. Prijs makkelijk overeengekomen, een kwestie van elkaar gunnen.. TOP Robbert