Een goede complete uitleg ,als start voor een heerlijk hottub avontuur.

Een hottub aanschaffen begon voor ons al als een klein feestje, samen eropuit en een keuze maken welke bij ons passen zou. Door de duidelijke uitleg en ontspannen sfeer ,was het mogelijk om een keuze te maken die ons voor lange tijd veel plezier zal gaan geven. 2020 word voor ons een heerlijk jaar met veel geniet momenten in onze hottub die binnen kort geleverd word.

Super service!

Gerko denkt goed mee en adviseert en legt goed uit,waardoor je na 1,5- 2 uur een wel overdachte keuze kunt maken. Verder prima communicatie over aflever dag en tijdstip( ze waren er exact om half tien👍) Kortom: héél erg blij met de hottub die nu al paar keer gebruikt is! Dank jullie wel!

Supergoed geholpen en een supermooi product

Fijn onvangst, leuk contact, goeie hulp bij het neerzetten van de tub

Goede service en advies

Vriendelijk geholpen bij de keuze. Prima advies.

geweldig

super service na wat lekkage aan de kraan wat prima is opgelost in overleg met gerko. zijn we zeer tevreden over onze hottub . en genieten we er wekelijks van.

Mooie producten en een geweldige service

Uitgebreide informatie en voorlichting, mooie producten en een geweldige service door Gerko en Yostin.

Super service, super producten!

In een woord....SUPER In de showroom in Odiliapeel uiterst vriendelijk, geduldig en vakkundig te woord gestaan. De keuze is erg groot maar met de vakkundige hulp toch kunnen kiezen: De Cozy hottub composiet, met tubtainer en Rexener verwarming! Gelijk klaar voor de toekomst, over de plaatsing ( binnen 1 week) niets dan lof, kortom... SUPER

Super gastvrij, heldere eerlijke toelichting.

Erg fijn geholpen door Yostin. Goede toelichting, alle tijd voor vragen van ons. Direct plan maken voor samenstelling en offerte. Meedenken met mogelijkheden voor plaatsing en moment. Super attent, snelle bezorging. Goede uitleg en verzorging van opbouw tijdens plaatsing. En dan ook nog nazorg: na een week even bellen hoe het ons bevalt. Hottub Select bevelen zeer wij aan!

Vakbekwaam advies en uitstekende service

Het maakt niet uit of de winkel vol staat, je krijg alle aandacht en info om de juiste keuze te maken. Daarna is de afhandeling en levering soepel geregeld. Product is super, al enkele keren mogen genieten van onze Cozi.

Hele goede service

Ze waren bereid alles goed uit te leggen en alle vragen die we hadden te beantwoorden. Verder is er heel snel geleverd.

De service is Top!!

Over de tub kan ik nog weinig zeggen gezien de geringe periode dat hij hier staat, maar de service is echt top!! We hebben in het begin een klein probleem gehad waarbij de tub lekte. De mannen hebben dit fantastisch opgelost. Bedankt!!

Niets is te gek, alles is bespreekbaar (binnen grenzen uiteraard) en een zeer persoonlijke touch. Zo wil je als klant behandeld worden. Niets dan lof voor dit vader en zoon(s) team.

Snel, professioneel en goed contact

Prettig in de communicatie, snel in leveren en goede nazorg

Fijne ervaring

Geniet genieten en nog eens genieten We zijn overgestapt van een houtkachel naar een kachel op diesel. *Geen nare geuren meer waar buren last van hebben * Veel sneller het water op temperatuur * Altijd een juiste ontbranding waardoor het water altijd snel warm is De service is prima, goed Juiste voorlichting en / of uitleg Goede prijs kwaliteit verhouding Ik zou zeggen “ niet meer twijfelen en aanschaffen die hottube” Ze hebben in elke prijsklasse er wel een staan. Genoeg, nu snel in de tube

Waanzinnig mooie hottub met een super service!

Ervaren en engerieke vader en zoon die me vanaf het moment dat ik de showroom binnenliep tot aan de aflevering van mijn hottub in Oostenrijk verschrikkelijk goed hebben gelopen met aankoop tot aan aflevering ter plaatse. Niets dan lof voor deze ondernemers en hun producten !!

Gewoon geweldig

Mensen welke met passie en kennis een hottube verkopen voor een goede prijs en geweldige service. Echt een aanrader.

Aanrader

We hebben de hottub nu ruim een week in de tuin staan. Wij zijn erg tevreden. Goede kwaliteit en een prima service. De tub werd op zaterdag geleverd en de bezorger heeft zelfs nog geholpen om hem over de schutting de tuin in te tillen.

perfecte service & top advies

Een top leverancier !!

Goede informatie, snelle levering

Prima service en uitleg, telefonisch en in de showroom door deskundige en vriendelijke verkoper. Twee dagen na showroombezoek is hottub geleverd en konden we hem gebruiken.

super hottube en super service met vriendelijk personal

hottube werd naar Duitsland geleverd. goede kwaliteit en goede service. staan mooi in ons tuin in Duitsland en wordt snel warm.

Zeer volledige uitleg, zeer snelle levering, en ze hebben een topproduct dat ze verkopen.

TOP!

erg klantvriendelijk, komen hun afspraken goed na en bellen na installatie op om te vragen of alles naar wens is verlopen. erg tevreden met het totaal plaatje :-)

Uitstekende service!

Goede informatie, denkt mee. Meeste informatie telefonisch afgehandeld, zeer tevreden!

Vriendelijk en professioneel

Zeer goede uitleg en snelle levering

De beste hittub leverancier van Nederland

Maandag avond doorgenomen wat ik moest bestellen direct de betaling gedaan, dinsdag was hij al voor de garage plaatst en dat in Noord Friesland , super service goede uitleg waar om te denken .