Betrouwbaar en prima kwaliteit

Erg fijne en volledige uitleg gekregen van Gerko in de showroom. Daarna de offerte thuis nog even vergeleken en per mail laatste details in orde gemaakt. Snelle levering conform afspraak door twee medewerkers die veel verstand van zaken hadden. Binnen uurtje stond de Kirami gemonteerd en wel klaar om te vullen. Bovenstaande was eind maart. Nu enkele maanden later nog steeds super tevreden, nooit spijt gehad van deze aankoop. Klein onderdeeltje ging kapot en ik stelde nog een korte vraag per mail. Vraag snel beantwoord en onderdeeltje kosteloos nagestuurd.

Nooit meer

Hottub besteld en deze zouden ze zaterdags komen brengen. De afspraak stond om 11 uur niks nada een app of telefoontje dat ze anderhalf uur later zouden komen. Het enigste wat ik kreeg was een excuus. Tja daar ligt de zolder vol van. Had toch enige goodwill van hun kant willen zien dan had dit bericht niet gehoeven.

drie weken terug.. daar kwam de hottub, wat dingen er niet bij, maar dat werd snel opgelost. even heen en weer naar Mill (1.5 uur heen en ook 1.5 uur weer terug) wat een topservice. Wat is het genieten als we in het bad zitten. niet houtgestookt maar met de kachel werkt het prima, snel warm.. nu met dit weer in een half uur tot een uur . Dus we kunnen op het laatste moment nog zeggen we gaan even. Vragen we kunnen bellen, langskomen maakt niet uit alles word opgelost. Ontzettend fijn. S6 op de nieuwe locatie ziet er prachtig uit

Supervriendelijke service en levering, aanrader!

Wij hadden meer tijd nodig voor de plaatsing, dus de levering hoefde niet heel snel plaats te vinden. Dit was geen probleem. Wekelijks even overleg (telefonisch) en uiteindelijk datum geprikt. Alles werd keurig geïnstalleerd en uitgelegd. Wij zijn nu trotse hot tub bezitters en genieten met volle teugen. De mensen van Hottubselect denken echt met je mee! Dankjulliewel!

Duidelijke en eerlijke uitleg over de hottub

Wij zijn gister verwelkomt door een heerlijke hottub, de service en alles eromheen is heel fijn verlopen, wij kunnen het iedereen aanraden om daar eens langs te gaan als je geïnteresseerd bent !!! Echt top hottubselect en bedankt voor de goede hulp Gr Rene en Kim

Goed begeleid bij aankoop en levering en plaatsen heel netjes

Zeer tevreden van de goede service en snelle levering

Zeer tevreden van Hottubselect! Telefonisch en via mail vriendelijk de gevraagde info gekregen. Na bestelling op vrijdag 19/03 werd de hottub op dinsdag 23/03 al geleverd en op de plaats gezet. Duidelijke uitleg voor de installatie en gemakkelijk zelf te installeren. Ondertussen genieten we 2 tot 3 keer per week van onze hottub.

Afgelopen zaterdag de hottub thuis gekregen. Snelle levering. goede service! We zijn er super blij mee. Echt genieten!

prima opgelost

De kachel kreeg lekkage (gescheurde las) , wat je niet verwacht van een kachel die pas anderhalf jaar oud is en 5 keer de tubbe heeft warmgemaakt. Na reclamatie kreeg ik na twee weken het bericht dat ik een nieuwe kachel kon komen ophalen. Fijn opgelost zo. Deze moet het toch echt een stuk langer volhouden, hoop ik wel.

Goede uitleg, top service!

Goede service, snelle levering. Bij nader inzien toch gekozen voor een thermocover ipv ABS deksel, gebeld en omruilen geen probleem. Ook weer snel geregeld. Blij mee!

Geweldige service en snelle levering

Na een goed advies super snel geleverd. Heerlijk in de Hottube van de sneeuw genoten.

Goed advies gekregen en afgelopen zaterdag is onze hottub vakkundig en volgens afspraak geplaatst. Zaterdagavond zaten we al direct in een warme hottub. Het genieten is begonnen!

Afgelopen week onze Hottub gekregen. Vakkundig aangesloten en na 2 uurtjes opwarmen lekker genieten van onze aanwinst. Alles Super geregeld en snel geleverd. Wij zijn heel erg tevreden met de service. Helemaal Tub.

Van deze service wordt ik nou echt blij. Wie niet.

Na een plezierig en informatief contact voor de Cozy Thermowood gekozen. Zoals afgesproken met drie dagen geleverd tot in de achtertuin. Bij het uitpakken bleek dat werkelijk aan alles is gedacht. handschoenen voor de kachel (Cube 48kw), tape voor de afvoer en zelfs een opzetkopje voor de schroevendraaier. eenmaal in elkaar en gevuld was de hottub binnen 2 uur goed heet. Geweldig, kwaliteit bestaat nog.

Heel netjes geholpen, eerlijk en goed advies

Heel tevreden met de hottub. Ze geven uitgebreid advies aan de telefoon en beantwoorden alle vragen eerlijk en snel. Chauffeur helpt goed mee om alles op de gewenste plaats te zetten. De levertijd is ook top, ik had hem binnen 4 dagen in huis!

Kundig, vriendelijk en supersnel

Na een uitgebreide orientatie stond Hottubselect als mogelijke leverancier in ons top 3 lijstje. Op dinsdag belde ik met Hottubselect: al mijn vragen werden goed, geduldig en vriendelijk door Gerko: de eigenaar beantwoord. Ij kwamen uit bij een Kirami Breezy met 40kw kachel en hadden zoveel vertrouwen dat we zonder showroombezoek de bestelling diezelfde dag nog aandurfden. Twee dagen later werden we al verrast met een telefoontje en vraag: of de hottub diezelfde week op zaterdag geleverd kan worden! Super. Twee vriendelijke jongemannen hielpen met het tillen van het bad over de schutting en gaven uitleg over de installatie en ingebruikname. Enkele uren later was de tub al gevuld, brande de kachel en kon het grote genieten beginnen. Dankjewel!

Op en top genieten!

Wij hebben in oktober een hottub bij Hottubselect besteld. Binnen een week stond hij in onze tuin. Vanaf dat moment hebben we er alleen maar heel veel plezier van gehad. Bij vragen zijn we goed geholpen en de levering ging ook super! Nu is het iedere week genieten.

SUPER, ze weten wat service is!

Zeer professioneel en klantvriendelijk bedrijf dat de tijd neemt het juiste advies te geven. Hebben echt meegedacht wat het beste bij ons past. Na uitgebreid onderzoek tot de conclusie gekomen dat ze beste prijs/prestatie verhouding hebben in Hottub’s. Alles geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak, geen ongewenste verassingen.

Goede duidelijke snelle service en levering

Telefonisch: top Levering: snel Uitleg bijlevering: geweldig Product: ook goed Echt een aanrader

Fijne en snelle service

Prettig bezoek aan de showroom gehad en fijn geholpen. Snelle levering (dezelfde week nog) waarbij de bezorgers heel fijn meegeholpen hebben de hottub over de garage te tillen. Bezorging ging in goed overleg. Zeer fijne ervaring!

Mooi en fijn bedrijf

In augustus 2020 een goed gesprek gehad met verkoper Mark over de aankoop van een hottub: een mooi Fins kwaliteitsproduct. Probeerde niets aan te smeren dat overbodig was, en adviseerde eerlijk en oprecht, precies naar onze wens. In oktober 2020 uiteindelijk besteld, cfm prijsopgave. En wat zegt eigenaar Jos? Inmiddels is uw hottub in de aanbieding, dus u krijgt korting op uw offerte. De volgende dag kon het ding al geleverd worden, en dat gebeurde ook. Prima service bij het leveren, zonder meerkosten. Zo moet het dus. Btw, dit bedrijf is ook concurrerend in zijn prijzen dus er is geen enkele reden om een ander bedrijf te kiezen. En nee, ik ben geen familie of vriend van de eigenaar...

Betrouwbaar, vriendelijk,komen afspraken na.

Wat een topkwaliteit hottub. Echt genieten . We zijn in de showroom geweest in Odiliapeel,en vriendelijk ontvangen. Komen afspraken na. Snelle levering. Helemaal Top.

Fantastische service!

Bedankt Hottub Select voor jullie fantastische service! Onze hottub bleek een beschadiging te hebben aan de kuip. Hierover contact gehad met de dealer en vervolgens in contact gekomen met de importeur Hottub Select. Wauw....wat een verrassing! 'U ontvangt een nieuwe compleet nieuwe kuip' was de reactie, maar het kan even duren ivm de beschikbare voorraden vanuit Kirami in Finland. Amper een week later worden wij gebeld; 'Kunnen wij morgen de hottub komen omruilen?' Dat is pas SERVICE!!! Klasse Hottub Select & Kirami!

Uiterst vriendelijk en weet wat ze verkopen.

Vorige week (23-06) voor het eerst contact gehad omtrent een Blue Lagoon Profiheater. De heer die het gesprek aannam was duidelijk op de hoogte van hetgeen ze verkopen en zeker op voorraad hebben. Na de bestelling keurig een bevestiging per mail gehad. Heden de pomp “geïnstalleerd” en bleek er toch iets niet goed. Dan maar Hottub bellen. De dame die opnam gaf direct keurig aan er iets minder van te weten en liep naar de showroom. De heer die het gesprek overnam besprak een aantal optie’s, controleerde ter plaatse of hij hetzelfde zag en gaf aan nog met een collega te overleggen en terug te bellen. Binnen 10 minuten werd ik teruggebeld met oplossing. Hier kunnen nog heel wat bedrijven van leren.

Mooie producten, goed advies en snelle levering

Heel goed geholpen en een week later de hottub in de tuin. Bij aflevering hebben ze zelfs nog even geholpen om de kuip over een muur te tillen. Hij staat er nu een week of 8 en ik ben dik tevreden!