Aanrader

We hebben de hottub nu ruim een week in de tuin staan. Wij zijn erg tevreden. Goede kwaliteit en een prima service. De tub werd op zaterdag geleverd en de bezorger heeft zelfs nog geholpen om hem over de schutting de tuin in te tillen.

perfecte service & top advies

Een top leverancier !!

Goede informatie, snelle levering

Prima service en uitleg, telefonisch en in de showroom door deskundige en vriendelijke verkoper. Twee dagen na showroombezoek is hottub geleverd en konden we hem gebruiken.

super hottube en super service met vriendelijk personal

hottube werd naar Duitsland geleverd. goede kwaliteit en goede service. staan mooi in ons tuin in Duitsland en wordt snel warm.

Zeer volledige uitleg, zeer snelle levering, en ze hebben een topproduct dat ze verkopen.

TOP!

erg klantvriendelijk, komen hun afspraken goed na en bellen na installatie op om te vragen of alles naar wens is verlopen. erg tevreden met het totaal plaatje :-)

Uitstekende service!

Goede informatie, denkt mee. Meeste informatie telefonisch afgehandeld, zeer tevreden!

Vriendelijk en professioneel

Zeer goede uitleg en snelle levering

De beste hittub leverancier van Nederland

Maandag avond doorgenomen wat ik moest bestellen direct de betaling gedaan, dinsdag was hij al voor de garage plaatst en dat in Noord Friesland , super service goede uitleg waar om te denken .

Informatief, behulpzaam en komt afspraken na.

Onze ervaring is zeer positief. Goed geholpen en geïnformeerd! We bevelen Hottubselect aan!

Goede uitleg zeer goede service dringt niks op top zaakben super goedechotubs waar voor je geld

Zeer goede ervaring komen gelijk lsngs om te helpen super hottub zaak vriendelijk personeel

gewoon goed

goed en netjes geholpen

Heel fijn geholpen in de showroom en geweldige hulp bij aflevering

Fijne verkoper! Dringt niets op en geeft prima uitleg en advies Bij levering ging er even iets mis door onze eigen schuld. De bezorger bleef heel rustig en heeft uitstekend geholpen en alles gecontroleerd gaf ons meteen een goed gevoel. We genieten volop van onze Hottub

Vriendelijk en goede service

Mooie showroom (Odiliapeel) voldoende modellen. Er wordt ook de tijd genomen voor een de uitleg om de juiste hottub te kopen. Vriendelijke chauffeur die tijdens de aflevering ook voldoende tijd nam voor de uitleg.

Heel prettige manier van zakendoen, heel goede service.

Enkele jaren geleden een houtgestookte hottub gekocht, en recentelijk een Ofyr vuurschaal. Zeer tevreden over beide aankopen en service.

Top service en snel bij huis

Bezorgers gingen voorzichtig om met de materialen en hielpen me gelijk de hottub op zijn plek te zetten!

Duidelijk en helder contact gehad en snelle levering.

Goede en snelle service. En een mooi product.

Goede service en deskundig advies.

Op 2e pinksterdag naar de showroom gekomen en een mooie hottub gekocht. De week daarop prima afgeleverd en nu heerlijk genieten.

Mensen met kennis van zaken!!!

Zeer prettig contact, reageren zowel telefonisch als via de mail vrijwel direct. Hottub werd eerder geleverd dan gepland. De bestelling via internet verliep goed, betaling via Visa lukte niet, maar daar deden ze totaal niet moeilijk over. Tub werd gewoon geleverd en betaling volgde later. De jongen die hem kwam leveren nam de moeite e.e.a. uit te leggen. Goed advies en nazorg. Wat is de tub goed geïsoleerd zeg. Dank jullie wel. Succes met de zaken.

Super! Goede uitleg en service.

In de showroom geweest, ziet er prima uit! Ze zijn erg gastvrij, nemen de tijd en leggen alles goed uit. Alle hottubs kun je bezichtigen en proberen. Ook meerdere keren telefonisch contact gehad en namen daarvoor echt de tijd. Bij de levering hebben ze echt hun best gedaan om de hottub zo snel mogelijk te leveren. Daarnaast hebben ze geholpen om de hottub op zijn plek te brengen. Echt top! Al met al zeer positief!

Wat een service!

Goed geholpen bij het kiezen van de juiste tub. Onze stop lekte wat. Na een belletje kwam een van medewerkers lang en had het zo opgelost. Echte service, die je wel verwacht maar tegenwoordig nog maar zelden mag ervaren.

Goed bedrijf, mooie hot tubs!

Supersnelle levering, ‘s middags besloten diezelfde avond nog lekker in de tub!

Super service, klantvriendelijk en behulpzaam 👍

Leuk geholpen! Toen bij installatie bleek dat er iets miste is het dezelfde dag nog nagestuurd. Alleen een beetje jammer dat post.nl er dan weer een potje van maakt. Heel tevreden over alles

Super aardige mensen die de prachtige hottub gelijk de volgende dag al afgeleverd hebben in ons vakantiehuis in duitsland. De hottub is super gebruiksvriendelijk en wordt snel warm en is gemakkelijk schoon te houden! Heel erg fijn!