Niet alleen de beste koop, ook de beste service!

Iets verkopen is niet zo lastig, het juiste advies geven wel, voor onze woningen in Sauerland hebben wij het advies gekregen voor hottubs met een Rexener verbrandingsmotor. Beste keuze ooit, zeker gezien de verhuur van deze woningen. Goedkopere verwarmingsoptie dan electra, gas of hout zeker voor huurders. Knop om en "plug and play" voor huurders. De enkele keren dat er iets met de Rexener aan de hand was, was het contact en terugkoppeling buitengewoon goed. Alle lof voor Hottubselect en Jostin. Voor de woning in Zweden was het advies een houtgestookte hottub, welke uiteraard nog steeds naar behoren zijn uurtjes daar maakt. Naar verwachting gaan de hottubs ondanks intensief gebruik nog vele jaren mee,(draaien nu 3 jaar) maar voor de volgende/ of een sauna, komen we met zekerheid bij jullie terug! Vriendelijke groet, Jorn en Iris Hoetmer / NaarSauerland.nl

Twee aankoop en wederom top geregeld

Na onze Kirami Hottub enkele jaren geleden nu een mooie Kirami Sauna met uitbouw gekocht bij Hottub Select, de service is top zoals altijd.. van de oriëntatie tot de aflevering er is geen vraag teveel of men denk mee in oplossingen. Gerko en Yostin plus het hele team een dikke pluim ...

Beste klantenservice en advies

Wij hebben een hottub (niet bij hottubselect.nl gelocht) en wilden een makkelijker manier om het bad eigenlijk altijd te kunnen gebruiken dan houtgestookt. Veel adviezen gevraagd maar alleen hier een eerlijk en kundig advies gehad. We zijn overgegaan op een electrische kachel en hebben daar geen seconde spijt van. We zijn goed geïnformeerd over de voordelen en eventuele nadelen. De kachel is ook netjes thuisbezorgd bij ons in Overijssel. Ze hebben er een klant voor het leven bij.

Niet bij hun gekocht maar wel 110% service!!

Wij kochten begin dit jaar een Kerami hottub in Zevenbergen bij hottub&spa toen er problemen waren heeft Hottubselect dit voor ons opgelost. Na afgelopen week meerdere telefoontjes en e-mails te hebben verstuurd naar hottub&spa in Zevenbergen kwam ik erachter dat ze failliet zijn verklaard. Ik heb Danielle van Hottubselect gebeld omdat onze inhang filterpomp het begeven had, na 10 minuten had ik al een e-mail terug dat er een nieuwe wordt opgestuurd! Mensen ga nergens anders naartoe maar ga naar Hottubselect een betere service bestaat er niet!

Geweldig wat een kwaliteit

Hottubselect is heel erg laagdrempelig na binnenkomst vriendelijke ontvangen, wij hebben zeer goede uitleg gekregen over hottubs en het gebruik er van. De showroom is supermooi en er staan alle hottubs opgesteld, de keuze is overweldigend, Men is niet opdringerig. Na 2 bezoeken onze hottub besteld. De begeleiding en aflevering was perfect, niets is te veel, wat een service. Dit zijn vakmensen, echt een aanrader.

GEWELDIG

Een maand terug een Hottub met water boiler gekocht, na goed advies van Gerko, en deugdelijke plaatsing van zijn zoon, maken we elke dag gebruik van Hottub. 1/2 uurtje opwarmen en water is op 39 Graden, precies zoals verteld is. De service en begeleiding in heel het proces van aankoop naar plaatsing en alle eventuele vragen er na, zij van uitzonderlijk hoge kwaliteit, wat je tegenwoordig niet meer zo vaak mee maakt. Hoop dat we nog jaren gebruik kunnen maken van onze Hottub.

Wat een geweldige snelle service fenomenaal

Eindige tijd geleden een mooie hottube gekocht. Nu een klein probleempje met de slang naar de tubtainer maar vandaag gebeld en net nog met de koeriersdienst. Dus morgen onderdeel binnen en verwarmen weer. Dus mijn ervaring zoals al eerder vermeld Fenomenaal. TOP! Fam Dijkstra

Top, top, top

Met aandacht en uitstekende service de hottub geplaats, goede uitleg in showroom en ter plaatse. Degelijk en hele goede kwaliteit, we genieten ervan. Top top top

Het is een geweldige ervaring om in de hottub te zitten en de service van hottubselect is geweldig. Goede info gekregen en het product is prachtig.

Betrouwbaar en prima kwaliteit

Erg fijne en volledige uitleg gekregen van Gerko in de showroom. Daarna de offerte thuis nog even vergeleken en per mail laatste details in orde gemaakt. Snelle levering conform afspraak door twee medewerkers die veel verstand van zaken hadden. Binnen uurtje stond de Kirami gemonteerd en wel klaar om te vullen. Bovenstaande was eind maart. Nu enkele maanden later nog steeds super tevreden, nooit spijt gehad van deze aankoop. Klein onderdeeltje ging kapot en ik stelde nog een korte vraag per mail. Vraag snel beantwoord en onderdeeltje kosteloos nagestuurd.

Nooit meer

Hottub besteld en deze zouden ze zaterdags komen brengen. De afspraak stond om 11 uur niks nada een app of telefoontje dat ze anderhalf uur later zouden komen. Het enigste wat ik kreeg was een excuus. Tja daar ligt de zolder vol van. Had toch enige goodwill van hun kant willen zien dan had dit bericht niet gehoeven.

drie weken terug.. daar kwam de hottub, wat dingen er niet bij, maar dat werd snel opgelost. even heen en weer naar Mill (1.5 uur heen en ook 1.5 uur weer terug) wat een topservice. Wat is het genieten als we in het bad zitten. niet houtgestookt maar met de kachel werkt het prima, snel warm.. nu met dit weer in een half uur tot een uur . Dus we kunnen op het laatste moment nog zeggen we gaan even. Vragen we kunnen bellen, langskomen maakt niet uit alles word opgelost. Ontzettend fijn. S6 op de nieuwe locatie ziet er prachtig uit

Supervriendelijke service en levering, aanrader!

Wij hadden meer tijd nodig voor de plaatsing, dus de levering hoefde niet heel snel plaats te vinden. Dit was geen probleem. Wekelijks even overleg (telefonisch) en uiteindelijk datum geprikt. Alles werd keurig geïnstalleerd en uitgelegd. Wij zijn nu trotse hot tub bezitters en genieten met volle teugen. De mensen van Hottubselect denken echt met je mee! Dankjulliewel!

Duidelijke en eerlijke uitleg over de hottub

Wij zijn gister verwelkomt door een heerlijke hottub, de service en alles eromheen is heel fijn verlopen, wij kunnen het iedereen aanraden om daar eens langs te gaan als je geïnteresseerd bent !!! Echt top hottubselect en bedankt voor de goede hulp Gr Rene en Kim

Goed begeleid bij aankoop en levering en plaatsen heel netjes

Zeer tevreden van de goede service en snelle levering

Zeer tevreden van Hottubselect! Telefonisch en via mail vriendelijk de gevraagde info gekregen. Na bestelling op vrijdag 19/03 werd de hottub op dinsdag 23/03 al geleverd en op de plaats gezet. Duidelijke uitleg voor de installatie en gemakkelijk zelf te installeren. Ondertussen genieten we 2 tot 3 keer per week van onze hottub.

Afgelopen zaterdag de hottub thuis gekregen. Snelle levering. goede service! We zijn er super blij mee. Echt genieten!

prima opgelost

De kachel kreeg lekkage (gescheurde las) , wat je niet verwacht van een kachel die pas anderhalf jaar oud is en 5 keer de tubbe heeft warmgemaakt. Na reclamatie kreeg ik na twee weken het bericht dat ik een nieuwe kachel kon komen ophalen. Fijn opgelost zo. Deze moet het toch echt een stuk langer volhouden, hoop ik wel.

Goede uitleg, top service!

Goede service, snelle levering. Bij nader inzien toch gekozen voor een thermocover ipv ABS deksel, gebeld en omruilen geen probleem. Ook weer snel geregeld. Blij mee!

Geweldige service en snelle levering

Na een goed advies super snel geleverd. Heerlijk in de Hottube van de sneeuw genoten.

Goed advies gekregen en afgelopen zaterdag is onze hottub vakkundig en volgens afspraak geplaatst. Zaterdagavond zaten we al direct in een warme hottub. Het genieten is begonnen!

Afgelopen week onze Hottub gekregen. Vakkundig aangesloten en na 2 uurtjes opwarmen lekker genieten van onze aanwinst. Alles Super geregeld en snel geleverd. Wij zijn heel erg tevreden met de service. Helemaal Tub.

Van deze service wordt ik nou echt blij. Wie niet.

Na een plezierig en informatief contact voor de Cozy Thermowood gekozen. Zoals afgesproken met drie dagen geleverd tot in de achtertuin. Bij het uitpakken bleek dat werkelijk aan alles is gedacht. handschoenen voor de kachel (Cube 48kw), tape voor de afvoer en zelfs een opzetkopje voor de schroevendraaier. eenmaal in elkaar en gevuld was de hottub binnen 2 uur goed heet. Geweldig, kwaliteit bestaat nog.

Heel netjes geholpen, eerlijk en goed advies

Heel tevreden met de hottub. Ze geven uitgebreid advies aan de telefoon en beantwoorden alle vragen eerlijk en snel. Chauffeur helpt goed mee om alles op de gewenste plaats te zetten. De levertijd is ook top, ik had hem binnen 4 dagen in huis!

Kundig, vriendelijk en supersnel

Na een uitgebreide orientatie stond Hottubselect als mogelijke leverancier in ons top 3 lijstje. Op dinsdag belde ik met Hottubselect: al mijn vragen werden goed, geduldig en vriendelijk door Gerko: de eigenaar beantwoord. Ij kwamen uit bij een Kirami Breezy met 40kw kachel en hadden zoveel vertrouwen dat we zonder showroombezoek de bestelling diezelfde dag nog aandurfden. Twee dagen later werden we al verrast met een telefoontje en vraag: of de hottub diezelfde week op zaterdag geleverd kan worden! Super. Twee vriendelijke jongemannen hielpen met het tillen van het bad over de schutting en gaven uitleg over de installatie en ingebruikname. Enkele uren later was de tub al gevuld, brande de kachel en kon het grote genieten beginnen. Dankjewel!