Op en top genieten!

Wij hebben in oktober een hottub bij Hottubselect besteld. Binnen een week stond hij in onze tuin. Vanaf dat moment hebben we er alleen maar heel veel plezier van gehad. Bij vragen zijn we goed geholpen en de levering ging ook super! Nu is het iedere week genieten.

SUPER, ze weten wat service is!

Zeer professioneel en klantvriendelijk bedrijf dat de tijd neemt het juiste advies te geven. Hebben echt meegedacht wat het beste bij ons past. Na uitgebreid onderzoek tot de conclusie gekomen dat ze beste prijs/prestatie verhouding hebben in Hottub’s. Alles geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak, geen ongewenste verassingen.

Goede duidelijke snelle service en levering

Telefonisch: top Levering: snel Uitleg bijlevering: geweldig Product: ook goed Echt een aanrader

Fijne en snelle service

Prettig bezoek aan de showroom gehad en fijn geholpen. Snelle levering (dezelfde week nog) waarbij de bezorgers heel fijn meegeholpen hebben de hottub over de garage te tillen. Bezorging ging in goed overleg. Zeer fijne ervaring!

Mooi en fijn bedrijf

In augustus 2020 een goed gesprek gehad met verkoper Mark over de aankoop van een hottub: een mooi Fins kwaliteitsproduct. Probeerde niets aan te smeren dat overbodig was, en adviseerde eerlijk en oprecht, precies naar onze wens. In oktober 2020 uiteindelijk besteld, cfm prijsopgave. En wat zegt eigenaar Jos? Inmiddels is uw hottub in de aanbieding, dus u krijgt korting op uw offerte. De volgende dag kon het ding al geleverd worden, en dat gebeurde ook. Prima service bij het leveren, zonder meerkosten. Zo moet het dus. Btw, dit bedrijf is ook concurrerend in zijn prijzen dus er is geen enkele reden om een ander bedrijf te kiezen. En nee, ik ben geen familie of vriend van de eigenaar...

Betrouwbaar, vriendelijk,komen afspraken na.

Wat een topkwaliteit hottub. Echt genieten . We zijn in de showroom geweest in Odiliapeel,en vriendelijk ontvangen. Komen afspraken na. Snelle levering. Helemaal Top.

Fantastische service!

Bedankt Hottub Select voor jullie fantastische service! Onze hottub bleek een beschadiging te hebben aan de kuip. Hierover contact gehad met de dealer en vervolgens in contact gekomen met de importeur Hottub Select. Wauw....wat een verrassing! 'U ontvangt een nieuwe compleet nieuwe kuip' was de reactie, maar het kan even duren ivm de beschikbare voorraden vanuit Kirami in Finland. Amper een week later worden wij gebeld; 'Kunnen wij morgen de hottub komen omruilen?' Dat is pas SERVICE!!! Klasse Hottub Select & Kirami!

Uiterst vriendelijk en weet wat ze verkopen.

Vorige week (23-06) voor het eerst contact gehad omtrent een Blue Lagoon Profiheater. De heer die het gesprek aannam was duidelijk op de hoogte van hetgeen ze verkopen en zeker op voorraad hebben. Na de bestelling keurig een bevestiging per mail gehad. Heden de pomp “geïnstalleerd” en bleek er toch iets niet goed. Dan maar Hottub bellen. De dame die opnam gaf direct keurig aan er iets minder van te weten en liep naar de showroom. De heer die het gesprek overnam besprak een aantal optie’s, controleerde ter plaatse of hij hetzelfde zag en gaf aan nog met een collega te overleggen en terug te bellen. Binnen 10 minuten werd ik teruggebeld met oplossing. Hier kunnen nog heel wat bedrijven van leren.

Mooie producten, goed advies en snelle levering

Heel goed geholpen en een week later de hottub in de tuin. Bij aflevering hebben ze zelfs nog even geholpen om de kuip over een muur te tillen. Hij staat er nu een week of 8 en ik ben dik tevreden!

Topadvies, prettig contact en snelle levering!

Zeer positief over Hottub-select. Deskundige uitleg van Gerko in de showroom in Odiliapeel gekregen. Hij neemt alle tijd en beantwoordt alle vragen. Voors en tegens afgewogen en uiteindelijk gekozen voor de cozy. Na precies 8 dagen werd de Hottub geleverd. Dankzij het per e-mail vooruitgezonden instructieboekje en het Kirami filmpje op youtube konden we de Hottub snel plaatsen, schoonmaken en vullen. Nog diezelfde avond met het gezin in de Hottub genoten! Zeer aan te bevelen!

EERLIJK, Betrouwbaar, Vriendelijk, Snel, Professioneel & Vakmanschap

Ben in 2016 per abuis in aanraking gekomen met Hottubselect. Heb vele malen telefonisch contact met hen gehad betreffende mijn wensen en eventuele toekomstige aankoop / bestelling. Was allemaal geen enkel probleem om mij soms tientallen minuten te woord te staan met alle geduld. Ik heb nooit iets gemerkt van haast of desinteresse; ook als ik aangaf na te moeten denken over een aanschaf. Toen ik mijn nieuwe tuin aan ging leggen heb ik wederom regelmatig contact gehad over het aan te leggen terras en keuze en locatie/plaatsing van riool(put). Ze boden mij tevens kosteloos een "Accessoire" aan voor mijn terras als ik een bestelling zou plaatsen. Uiteindelijk ben ik overgegaan tot een bestelling via een (internet)actie; heb aangegeven de Hottub niet meteen geleverd te willen hebben; maar ze boden aan deze voorlopig i.v.m. bevoorrading wel voor mij apart wilden houden. Na enkele weken is de Hotub aangeboden bij mijn huisadres waar nog grondwerkzaamheden plaatsvonden; de vervoerder/vrachtwagenchauffeur vond het geen enkel probleem de Hottub binnen dezelfde stad op een ander adres (tijdelijk) af te leveren. Heb er inmiddels jaaaren plezier van; zowel 's zomers +20°C als 's winters -10°C (Liefst mèt Sneeuw!) Als ik hen bel of mail dan krijg ik altijd een méér dan vriendelijk en supersnel maar misschien wel het allerbelangrijkste EERLIJK advies! Als mensen vragen naar mijn Hottub dan wijs is ze altijd door naar Hottubselect. Ik zou zelf (naderhand) wellicht wèl voor een "dikkere" kachel hebben gekozen. Ik wens verder graag anoniem te blijven; maar Hottubselect weet wel wie ik ben als ik aangeef dat hen een vraag heb gestuurd incl foto over mijn Anode op vrijdag 26 juni 2020 14:20.

Eerlijk advies , behulpzaam en snelle levering

Wij hebben er lang over nagedacht en zijn hier geweest kijken op koningsdag. Ze hielden rekening met de 1,5 meter en waren zeer vriendelijk. Je kreeg drinken aangeboden en we kregen een kleine rondleiding. Toen we vertelden wat we zochten werd er meegedacht. We zijn toen super enthousiast naar huis gegaan. 3 dagen later nog een keer gaan kijken. We twijfelden tussen 2 modellen, ze hebben ons hoef geadviseerd en meegedacht en gekeken naar onze behoeftes. Besteld en 2,5 week later stond hij in onze tuin! S super fijne service en vooral gewoon lekker eerlijk zonder het gevoel dat ze je vanalles aansmeren. Heel erg bedankt we maken er veel gebruik van!

Ik ben erg tevreden van mijn hottub! Goede service, fijne communicatie, snelle levering.. doe zo verder!

Super service !

Super service, snelle levering, de vrijdag na hemelvaart besteld, donderdag erna geleverd , samen met de bestelling van onze buren, dit ivm het plaatsen met een kraan in onze achtertuin

Op woensdag kwam ik de showroom binnen en kreeg eerlijk en deskundig advies en donderdag middag (de volgende dag) zat ik thuis in mijn nieuwe hottub, geïnstalleerd door 2 ervaren hottub-select medewerkers. Dit was pas snel en efficiënt!

Na een warm welkom, en vriendelijk ontvangen te zijn gisteren goed geadviseerd en een super gave hottub gekocht .. ik kan niet wachten tot hij er staat .. ik raad dit bedrijf echt aan, ze nemen de tijd voor je en hebben alles super goed uitgelegd.. ik zeg top! Ik ben een tevreden klant

Al jaren heb ik het erover ik wil een hout gestookte hottub. Nou na lang erover gepraat te hebben maar eens gaan kijken. Met z’n tweeën naar Odiliapeel gereden. Waar we zeer goede en duidelijke uitleg kregen. Na dat we alle wensen besproken hadden meteen tot aanschaf over gegaan. Mischien morgen (Zaterdag) anders volgende week komen we hem leveren. Zaterdag 16u waren de bezorgers bij ons . Samen de boel uitgeladen en op de plek gezet. Om 21u zaten we erin heerlijk! HottubSelect dank!

Aardige mensen, prima service

Heel fijn geholpen, zelfs op avond. Zeer snelle levering daarna in het weekend

Goed advies en hele snelle service

Na een bezoek aan de showroom konden we een aantal modellen zien, de duidelijke uitleg van de hottub en alle mogelijkheden was erg duidelijk. Na een telefonische bestelling was de hottub binnen een aantal al geleverd! Topservice

Fijn geholpen

Ze nemen de tijd geven goed advies. Nette service en komen afspraken na.

Correcte aflevering

Fijne afhandeling, alles netjes afgeleverd

super en snel

Online duidelijk hoe en wat helemaal voor een leek Met Gerco gebeld. En hatsaflats veel uitleg en nam de tijd En binnen uur hadden we gekozen en besteld En volgende dag 8u al levering. Mooi ja

We werden fijn geholpen in de showroom. Daarna vlotte levering en goede service.

super contact, super levering, super pruduct

100% tevreden met mijn aankoop en 100% tevreden over de leverancier.

Top!!!!

Zalig genieten en ontspannen,online besteld en na 3 dagen al geleverd in corona tijden in Belgie top...…...