Eerlijk advies en super snelle service

Aardig en gepassioneerd personeel. Hartstikke vriendelijk en behulpzaam. No nonsens en eerlijk advies. Kortom fijn zaken doen.

2 keer naar de showroom geweest. Kregen eerlijke informatie. De hottub werd bezorgd aardige bezorgers ze hadden alleen een verkeerde kachel bij. Deze werd 1 uur later alsnog bezorgd. Dit bedrijf is een dikke aanrader 😁

Fijne ervaring en goede kwaliteit

Top service! Na duidelijke informatie in de showroom, overgegaan tot de aanschaf. Het leveren was precies volgens plan en netjes op tijd. Daarnaast is geholpen met de installatie, aangezien de hottub via het dak van de garage in de tuin geplaatst moest worden.

Geweldige Hottub, goede service

Goed geholpen met de aanschaf van de hottub in de showroom in Odiliapeel. In de aanloop naar de levering een aantal keren contact gehad met diverse vragen van mijn kant en deze werden netjes en duidelijk beantwoord en ik ontving via mail volgens afspraak de gevraagde informatie. Hierdoor waren we prima voorbereid op de dag dat de hottub kwam en konden we dezelfde dag nog er in. De bezorgers waren netjes op tijd en hebben geholpen om de hottub op de juiste plek te zetten. De installatie is goed zelf te doen. We hebben hetzelfde weekend nog genoten van het heerlijk warme water. Kortom, een top ervaring. Wij zijn ontzettend blij met onze Kirami Original Chill.

Supersnelle levering door Topteam

De levering van onze Hottub was uitzonderlijk snel en de plaatsing werd uitgevoerd door kundige en enthousiaste medewerkers.

Super goede ervaring en snelle levering

Super geholpen met de aanschaf van een zandfilter pomp + uv filter

Top hottub met top aflevering. Perfect !

Goed geholpen, goed advies, goede service & mooi product

Heerlijk om na een drukke dag in de hot tub tot rust te komen. Ook het opstoken is al rustgevend

Super klantvriendelijk!

via de mail veel vragen besteld die allemaal duidelijk en vriendelijk zijn beantwoord. De hottub werd met de verkeerde kachel geleverd. (De juiste doos met de verkeerde inhoud). Dit is nog dezelfde dag opgelost! Met het plaatsen van de thermocover ontdekten wij een klein scheurtje, na via de mail gevraagd te hebben hoe dit het beste op te lossen werden we gebeld dat de cover het volgende weekend zou worden omgeruild. Inmiddels is dit perfect geregeld en genieten wij regelmatig van onze hottub! Niets anders dan een geweldige service en ontzettend vriendelijke medewerkers. Voor ons dus een top ervaring👍🏻

Kennis en kwaliteit zoals het hoort!

Eerste bezoek zou voor ons informatief zijn, echter direct een hottub aangeschaft. 1 week later de hottub geleverd gekregen zoals was afgesproken. Voelde direct vertrouwd.

Super bedrijf

Alles gaat soepel en zonder opdringerig gedrag al kom je later terug bel je ze ze zullen je altijd netjes ter woord staan en uw vragen beantwoorden wij zijn uiteindelijk voor een hottub gegaan met diesel heater en ook bij de levering werd er effectief en service gericht gehandeld.

Snelle service en een aantrekkelijk aanbod.

Goede informatie over de producten, snelle levering, aantrekkelijke prijs en goede service!

Echt een hele prettige fijne ervaring, een ondernemer die het snapt.

Gastvrij welkom, duidelijke uitleg, luistert goed, daardoor een goed advies. Prijs makkelijk overeengekomen, een kwestie van elkaar gunnen.. TOP Robbert

Top.

Hottub op internet gezien, konden bij Sluistuinen in het echt zien en werden briendelijk geholpen. Bestellen en levering zonder problemen en snel. In elkaar zetten erg makkelijk en nu rest ons nog het genieten

Goede service en snelle levering

Een goede complete uitleg ,als start voor een heerlijk hottub avontuur.

Een hottub aanschaffen begon voor ons al als een klein feestje, samen eropuit en een keuze maken welke bij ons passen zou. Door de duidelijke uitleg en ontspannen sfeer ,was het mogelijk om een keuze te maken die ons voor lange tijd veel plezier zal gaan geven. 2020 word voor ons een heerlijk jaar met veel geniet momenten in onze hottub die binnen kort geleverd word.

Super service!

Gerko denkt goed mee en adviseert en legt goed uit,waardoor je na 1,5- 2 uur een wel overdachte keuze kunt maken. Verder prima communicatie over aflever dag en tijdstip( ze waren er exact om half tien👍) Kortom: héél erg blij met de hottub die nu al paar keer gebruikt is! Dank jullie wel!

Supergoed geholpen en een supermooi product

Fijn onvangst, leuk contact, goeie hulp bij het neerzetten van de tub

Goede service en advies

Vriendelijk geholpen bij de keuze. Prima advies.

geweldig

super service na wat lekkage aan de kraan wat prima is opgelost in overleg met gerko. zijn we zeer tevreden over onze hottub . en genieten we er wekelijks van.

Mooie producten en een geweldige service

Uitgebreide informatie en voorlichting, mooie producten en een geweldige service door Gerko en Yostin.

Super service, super producten!

In een woord....SUPER In de showroom in Odiliapeel uiterst vriendelijk, geduldig en vakkundig te woord gestaan. De keuze is erg groot maar met de vakkundige hulp toch kunnen kiezen: De Cozy hottub composiet, met tubtainer en Rexener verwarming! Gelijk klaar voor de toekomst, over de plaatsing ( binnen 1 week) niets dan lof, kortom... SUPER

Super gastvrij, heldere eerlijke toelichting.

Erg fijn geholpen door Yostin. Goede toelichting, alle tijd voor vragen van ons. Direct plan maken voor samenstelling en offerte. Meedenken met mogelijkheden voor plaatsing en moment. Super attent, snelle bezorging. Goede uitleg en verzorging van opbouw tijdens plaatsing. En dan ook nog nazorg: na een week even bellen hoe het ons bevalt. Hottub Select bevelen zeer wij aan!

Vakbekwaam advies en uitstekende service

Het maakt niet uit of de winkel vol staat, je krijg alle aandacht en info om de juiste keuze te maken. Daarna is de afhandeling en levering soepel geregeld. Product is super, al enkele keren mogen genieten van onze Cozi.

Hele goede service

Ze waren bereid alles goed uit te leggen en alle vragen die we hadden te beantwoorden. Verder is er heel snel geleverd.