De service is Top!!

Over de tub kan ik nog weinig zeggen gezien de geringe periode dat hij hier staat, maar de service is echt top!! We hebben in het begin een klein probleem gehad waarbij de tub lekte. De mannen hebben dit fantastisch opgelost. Bedankt!!

Niets is te gek, alles is bespreekbaar (binnen grenzen uiteraard) en een zeer persoonlijke touch. Zo wil je als klant behandeld worden. Niets dan lof voor dit vader en zoon(s) team.

Snel, professioneel en goed contact

Prettig in de communicatie, snel in leveren en goede nazorg

Fijne ervaring

Geniet genieten en nog eens genieten We zijn overgestapt van een houtkachel naar een kachel op diesel. *Geen nare geuren meer waar buren last van hebben * Veel sneller het water op temperatuur * Altijd een juiste ontbranding waardoor het water altijd snel warm is De service is prima, goed Juiste voorlichting en / of uitleg Goede prijs kwaliteit verhouding Ik zou zeggen “ niet meer twijfelen en aanschaffen die hottube” Ze hebben in elke prijsklasse er wel een staan. Genoeg, nu snel in de tube

Waanzinnig mooie hottub met een super service!

Ervaren en engerieke vader en zoon die me vanaf het moment dat ik de showroom binnenliep tot aan de aflevering van mijn hottub in Oostenrijk verschrikkelijk goed hebben gelopen met aankoop tot aan aflevering ter plaatse. Niets dan lof voor deze ondernemers en hun producten !!

Gewoon geweldig

Mensen welke met passie en kennis een hottube verkopen voor een goede prijs en geweldige service. Echt een aanrader.

Aanrader

We hebben de hottub nu ruim een week in de tuin staan. Wij zijn erg tevreden. Goede kwaliteit en een prima service. De tub werd op zaterdag geleverd en de bezorger heeft zelfs nog geholpen om hem over de schutting de tuin in te tillen.

perfecte service & top advies

Een top leverancier !!

Goede informatie, snelle levering

Prima service en uitleg, telefonisch en in de showroom door deskundige en vriendelijke verkoper. Twee dagen na showroombezoek is hottub geleverd en konden we hem gebruiken.

super hottube en super service met vriendelijk personal

hottube werd naar Duitsland geleverd. goede kwaliteit en goede service. staan mooi in ons tuin in Duitsland en wordt snel warm.

Zeer volledige uitleg, zeer snelle levering, en ze hebben een topproduct dat ze verkopen.

TOP!

erg klantvriendelijk, komen hun afspraken goed na en bellen na installatie op om te vragen of alles naar wens is verlopen. erg tevreden met het totaal plaatje :-)

Uitstekende service!

Goede informatie, denkt mee. Meeste informatie telefonisch afgehandeld, zeer tevreden!

Vriendelijk en professioneel

Zeer goede uitleg en snelle levering

De beste hittub leverancier van Nederland

Maandag avond doorgenomen wat ik moest bestellen direct de betaling gedaan, dinsdag was hij al voor de garage plaatst en dat in Noord Friesland , super service goede uitleg waar om te denken .

Informatief, behulpzaam en komt afspraken na.

Onze ervaring is zeer positief. Goed geholpen en geïnformeerd! We bevelen Hottubselect aan!

Goede uitleg zeer goede service dringt niks op top zaakben super goedechotubs waar voor je geld

Zeer goede ervaring komen gelijk lsngs om te helpen super hottub zaak vriendelijk personeel

gewoon goed

goed en netjes geholpen

Heel fijn geholpen in de showroom en geweldige hulp bij aflevering

Fijne verkoper! Dringt niets op en geeft prima uitleg en advies Bij levering ging er even iets mis door onze eigen schuld. De bezorger bleef heel rustig en heeft uitstekend geholpen en alles gecontroleerd gaf ons meteen een goed gevoel. We genieten volop van onze Hottub

Vriendelijk en goede service

Mooie showroom (Odiliapeel) voldoende modellen. Er wordt ook de tijd genomen voor een de uitleg om de juiste hottub te kopen. Vriendelijke chauffeur die tijdens de aflevering ook voldoende tijd nam voor de uitleg.

Heel prettige manier van zakendoen, heel goede service.

Enkele jaren geleden een houtgestookte hottub gekocht, en recentelijk een Ofyr vuurschaal. Zeer tevreden over beide aankopen en service.

Top service en snel bij huis

Bezorgers gingen voorzichtig om met de materialen en hielpen me gelijk de hottub op zijn plek te zetten!

Duidelijk en helder contact gehad en snelle levering.

Goede en snelle service. En een mooi product.

Goede service en deskundig advies.

Op 2e pinksterdag naar de showroom gekomen en een mooie hottub gekocht. De week daarop prima afgeleverd en nu heerlijk genieten.

Wanroijseweg 36 5451 HA Mill

0413 275566