Mensen met kennis van zaken!!!

Zeer prettig contact, reageren zowel telefonisch als via de mail vrijwel direct. Hottub werd eerder geleverd dan gepland. De bestelling via internet verliep goed, betaling via Visa lukte niet, maar daar deden ze totaal niet moeilijk over. Tub werd gewoon geleverd en betaling volgde later. De jongen die hem kwam leveren nam de moeite e.e.a. uit te leggen. Goed advies en nazorg. Wat is de tub goed geïsoleerd zeg. Dank jullie wel. Succes met de zaken.

Super! Goede uitleg en service.

In de showroom geweest, ziet er prima uit! Ze zijn erg gastvrij, nemen de tijd en leggen alles goed uit. Alle hottubs kun je bezichtigen en proberen. Ook meerdere keren telefonisch contact gehad en namen daarvoor echt de tijd. Bij de levering hebben ze echt hun best gedaan om de hottub zo snel mogelijk te leveren. Daarnaast hebben ze geholpen om de hottub op zijn plek te brengen. Echt top! Al met al zeer positief!

Wat een service!

Goed geholpen bij het kiezen van de juiste tub. Onze stop lekte wat. Na een belletje kwam een van medewerkers lang en had het zo opgelost. Echte service, die je wel verwacht maar tegenwoordig nog maar zelden mag ervaren.

Goed bedrijf, mooie hot tubs!

Supersnelle levering, ‘s middags besloten diezelfde avond nog lekker in de tub!

Super service, klantvriendelijk en behulpzaam 👍

Leuk geholpen! Toen bij installatie bleek dat er iets miste is het dezelfde dag nog nagestuurd. Alleen een beetje jammer dat post.nl er dan weer een potje van maakt. Heel tevreden over alles

Super aardige mensen die de prachtige hottub gelijk de volgende dag al afgeleverd hebben in ons vakantiehuis in duitsland. De hottub is super gebruiksvriendelijk en wordt snel warm en is gemakkelijk schoon te houden! Heel erg fijn!

Goede prijs en goede service

Veel kennis en een zeer goede servcie!!

Mooie showroom Goed advies

Duidelijke uitleg. Zeer snelle levering.super!!

Pluspunten

Prima prijs kwaliteit, fijne medewerkers, komen afspraken na en prima after sale

Pluspunten

Zeer vriendelijke en een goed af aders om te kopen

Zo doorgaan

Pluspunten

Pluspunten

zeer toegankelijk en prima advies

Pluspunten

goede service met verstand van zaken en een snelle en correcte levering

nvt

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

I bought a Hot Tub and had it shipped to the UK. Gerko was excellent and looked after every stage of the sale.

Pluspunten

Veel aandacht en tijd voor ons, meedenken, goed verhaal goede vakmensen en snelle levering. Wij genieten veel van onze hottub.

Pluspunten

Klant vriendelijk

Pluspunten

Vriendelijk personeel en goede service. Het bedrijf levert ook erg snel en is ook op de afgesproken tijd aanwezig. Ze doen niet aan verkoop praatjes om je zoveel mogelijk aan te smeren, maar zijn gewoon eerlijk. Dit waardeer ik zeer.

Pluspunten

- goede, duidelijke en eerlijke informatie - ruime keuze - klantvriendelijk - snelle service

Nvt

Pluspunten

Keurig geholpen. Komen erg vakkundig over, veel info gehad bij bezoek showroom wat ons het vertrouwen heeft gegeven om bij deze firma een hottub te bestellen. Levering en montage netjes op tijd en top geregeld.

Pluspunten

Personeel met verstand van zaken. Denken mee met je wensen. Adviseren waar nodig. Ben echt blij met de keuze die ik heb gemaakt na info van Hottub Select. Een Cosy met 48kw Buitenkachel met goed doorstoken in anderhalf uur op 38 graden vanuit grondwater temperatuur. TOP Product!

Pluspunten

Hottubselect denkt mee in creatieve oplossingen, zonder de realiteit uit het oog te verliezen. Goede producten: zowel qua kwaliteit als esthetiek. Keurige levering volgens afspraak. volledige installatie zoals afgesproken.

geen.

Pluspunten

Heel klantvriendelijk, heerlijk en super goede uitleg gekregen. Snelle levering, veel hottubs zijn op voorraad. Zelfs de dag van levering werden we telefonisch gecontacteerd over het juiste tijdstip ze bij ons zouden zijn. Hottub werd op de juiste plaats gezet. Alles was top!

Geen

Pluspunten

Prima informatie helder duidelijk en eerlijk.

Pluspunten

Afspraken worden nagekomen Supersnelle en verzorgde levering Op en top service! Zelfs snijhandschoenen, torkxbitjes en tape worden extra meegeleverd.

Ooit was er een meubelzaak die op de dag van de levering nog even nabelde om te vragen of alles naar wens was, dat gaf zoveel positieve reclame. Verder zie ik geen verbetermogelijkheden....

Wanroijseweg 36

5451 HA Mill