Prima schutting slechte communicatie

Schuttingen zijn degelijk en van goede kwaliteit. Communicatie van dit bedrijf is echter om te huilen. De levering zou volgens de informatie op de website in (telefonisch) overleg gaan. Echter kregen wij op vrijdag middag om 16:53 een mail met het bericht dat onze schutting as maandag geleverd zou worden. Wij moesten deze maandag allebei gewoon werken. Op vrijdag is er vanaf 17:00 niemand van dit bedrijf meer bereikbaar. Na een wanhopige poging om nog te mailen werden de uiteindelijk op maandag ochtend gebeld dat de vrachtwagen al onderweg was en het dus probleem was. Noodgedwongen maar vanaf het werk naar huis gereden om de schutting te ontvangen. Bij een tweede bestelling (voor een losse paal) ging dit exact hetzelfde, gelukkig was er die dag bij toeval wel iemand thuis.

Goed bedrijf om hout te bestellen. Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel dat meedenkt

Aardige medewerkers die goed hebben geholpen de juiste informatie te geven.

Tevreden over prijs en levering

Inmiddels 2 keer besteld aangezien we bezig zijn met een verbouwing in de tuin. Prijzen zijn scherper ten opzichte van concurrentie en ze leveren nette producten dus zeker tevreden.

De levering was snel en goed verzorgd. We zijn tevreden

Materiaal is gisteren geleverd en ziet er allemaal goed uit. Bezorger belde netjes van tevoren om te vertellen hoe laat de producten geleverd zouden worden.

Geen bijzonderheden

Ongeveer 3 weken geleden hout besteld wat deze week geleverd is. Ziet er goed uit en ga er dit weekend mee aan de slag.

Ben tevreden

We hebben witte rabat planken besteld om een gedeelde muur te bekleden. Producten zagen er goed uit en het monteren ging soepel. We zitten in een verbouwing en zijn tevreden en zullen vast nog een keer bestellen.

Producten zien er goed uit.

Hout bestelt om te gaan klussen. Na de bestelling kreeg ik vrij snel een telefoontje dat de levertijd iets langer zou zijn ivm vertraging van hun leverancier. Hierop aangegeven dat dit akkoord was en ze hebben me vervolgens goed op de hoogte gehouden van de levering.

Prima producten en goede service

Heb de bestelling zelf afgehaald in Oldenzaal. Werd hierbij netjes door medewerkers geholpen om het goed te kunnen vervoeren. De producten zagen er allemaal netjes uit.

Aantal losse palen besteld

Mijn schutting was nog goed echter begonnen er een aantal palen te rotten. De nieuwe palen pasten qua maat precies en heb ik kunnen vervangen, kwaliteit ziet er beter uit als de palen die ik had.

Wij hadden behoorlijk wat hout nodig voor een uitbouw van ons huis en een schuurtje. Onze timmerman raadde Wood en Colors aan en had aangegeven wat die nodig had. Sommige afmetingen konden we niet goed vinden op de website en hebben vervolgens telefonisch contact gehad. Hier hebben we samen de hele lijst doorgenomen en hebben ze hiervoor een offerte samengesteld waardoor het ons veel werk scheelde. Dus zeker tevreden met de service!

Goede service!

Ik was op zoek naar rabatdelen in een speciale kleur. Hiervoor telefonisch contact opgenomen en samen met een medewerker de juiste RAL kleur gekozen. Er werd al aangegeven dat dit iets langer duurde ivm drukte maar de afspraken zijn netjes nagekomen en de producten zien er goed uit.

Duidelijke communicatie en goede aflevering

Website was overzichtelijk en werd netjes volgens afspraak geleverd

Tevreden met de service

Houten planken besteld, helaas waren er een aantal toch te krom die wij niet konden gebruiken. Deze hebben we gelukkig kunnen omruilen.

Hele goede service

Ondanks dat ik maar een kleine bestelling wilde doen werd ik heel erg goed geholpen door de klantenservice. Ik ben goed geholpen!

Mooie grijze potdekselplanken

We hebben een schuur in de tuin laten maken met potdekselplanten. Fijn dat we zelf een bepaalde kleur konden kiezen. Mooi eindresultaat!

Mooi grenen schutting

Nadat mijn oude schutting was ingestort afgelopen winter moest ik een nieuwe schutting plaatsen. Uiteindelijk gekozen voor het grenen tuinscherm, deze is iets hoger als de andere tuinschermen. Zelf van tevoren een tekening gemaakt en alles uitgemeten en het was wel een klusje maar zeer tevreden met het eindresultaat!

Vermello dakbeschot planken besteld

Voor een grote schuur dakbeschot besteld. Goede kwaliteit hout en zal hier vaker bestellen.

Prima hout, snel besteld en opgehaald

Heb de producten online besteld en omdat ik er wat haast mee had een afspraak gemaakt om het op te halen. Toen ik aankwam stond het netjes klaar en kon ik het snel inladen.

Mooi gekleurd hout

Rabatdelen besteld die al wit gespoten waren door Wood and Colors. Netjes gespoten en scheelt mij veel werk.

Mooi hout

Goed advies voor de aankoop, bestelling en levering prima verlopen

Tevreden met de geleverde producten

Houten planken kon ik hier direct in het zwart bestellen. Op tijd geleverd en ziet er allemaal netjes uit.

Mooie hout beton schutting

Na onderzoek uiteindelijk bij Wood & Colors uitgekomen. Goede informatie over hoe een schutting geplaatst moet worden. Uiteindelijk alles besteld en hebben een mooie schutting

Goede kwaliteit en Prijs

kwaliteit is prima evenals de prijs. Vervoerder kwam op de dag zelf iets later als afgesproken maar heeft ons hiervan netjes op de hoogte gehouden.

Goede klantenservice en nette levering

Had vooraf een aantal vragen over welke producten ik moest bestellen. Claudia heeft mij goed geholpen deze vragen te beantwoorden en daarna de bestelling in orde gemaakt.

Goede kwaliteit hout, snel geleverd

Hout was netjes verpakt en de chauffeur nam voor de tijd contact op om de leverdatum te bespreken. Alles is netjes geleverd.