Tevreden met de geleverde producten

Houten planken kon ik hier direct in het zwart bestellen. Op tijd geleverd en ziet er allemaal netjes uit.

Mooie hout beton schutting

Na onderzoek uiteindelijk bij Wood & Colors uitgekomen. Goede informatie over hoe een schutting geplaatst moet worden. Uiteindelijk alles besteld en hebben een mooie schutting

Goede kwaliteit en Prijs

kwaliteit is prima evenals de prijs. Vervoerder kwam op de dag zelf iets later als afgesproken maar heeft ons hiervan netjes op de hoogte gehouden.

Goede klantenservice en nette levering

Had vooraf een aantal vragen over welke producten ik moest bestellen. Claudia heeft mij goed geholpen deze vragen te beantwoorden en daarna de bestelling in orde gemaakt.

Goede kwaliteit hout, snel geleverd

Hout was netjes verpakt en de chauffeur nam voor de tijd contact op om de leverdatum te bespreken. Alles is netjes geleverd.

Levering beloftes niet nakomen

Op de website wordt geadverteerd met levering tussen 6-8 dagen, hier klopt niks van. Je moet zelf informeren naar de status van je bestelling en als je 2 dagen van tevoren dan vraagt of de bestelling op de geplande dag komt, krijg je een geknutselde mail met dat meer dan de helft van het bestelde niet op voorraad is of niet leverbaar is (staat toch op jullie site?!). Pogingen tot het voorstellen van alternatieven zijn lachwekkend, lengtes aanbieden met meer dan 1 meter (!) verschil (minder) of breedtes die meer dan 3 cm afwijken van wat je initieel vraagt, daar kun je toch niks mee? Al met al (helaas) weer een aanbieder die zich beter voordoet dan dat ze is en gemaakte beloftes niet nakomt. Zeg wat je doet, maar doe ook wat je zegt.

Zelf een Hout beton schutting geplaatst

Na online verschillende opties vergeleken te hebben uiteindelijk gekozen voor een Betowood betonscherm schutting. Door alle tekorten in de houtsector werd het product een aantal dagen later geleverd maar hiervan werden we goed op de hoogte gehouden en alles was compleet en we hebben het makkelijk zelf kunnen installeren.

Tevreden met de overkapping

Zelf onderzoek gedaan naar de juiste bouwtekening en kon het hout makkelijk los bestellen zodat ik het zelf kon plaatsen. Fijn dat het hout al goed voorbehandeld was, dit scheelde mij veel werk.

Goed geholpen met het juiste advies.

Afgelopen maand hier een nieuwe schutting besteld. Deze laten spuiten in een eigen kleur. Ze hebben me goed advies gegeven over welke kleur ik wou en welk RAL nummer hier precies bij hoorde. Er werd van tevoren nog gebeld wanneer het geleverd werd en we hebben alles zelf goed kunnen plaatsen en zijn er blij mee!

Goed en behulpzaam

Tegen een zeer redelijke prijs ,heb ik een zeer goede balk Douglas gekregen. Ik ben altijd zeer attent en behulpzaam geholpen.

Levering volgens afspraak en

Bij Wood and Colors besteld omdat je hier in iedere gewenste RAL kleur schuttingplanken kunt bestellen. Wij hebben onze lichtgrijze potdekselplanken Zweeds rabat volgens de aangegeven levertijd gekregen en ze zagen er goed uit. Inmiddels een tweede bestelling gedaan van deze planken. Dit keer in 2 kleuren. Door een systeemfoutje op de website ging dit niet in 1 order. Daarvoor een paar keer contact gehad. De vriendelijke dame van de klantenservice heeft ons erg goed geholpen en geregeld dat de order later werd samengevoegd. We wachten nu nog op de levering die gepland staat voor september.

Tevreden over de afhandeling en levering

Ondanks de lastige situatie met voorraden van hout heb ik hier naar tevredenheid mijn schutting kunnen bestellen. Voordeel is dat ze het ook meteen in de juiste kleur kunnen leveren. Na telefonisch overleg wanneer de voorraad er zou zijn is dit vervolgens goed geleverd.

Nooit, nooit, nooit meer

Mijn bestelling werd maar niet geleverd en weken later eindelijk een bezorg afspraak gemaakt voor vrijdag. Vervolgens werd ik gebeld dat het toch zaterdag werd en ik heb daarop glashelder aangegeven dat het wegens familieomstandigheden op zaterdag echt niet kon. Dan nog maar een week later, maar NIET op dat moment. Toch werd ik zaterdagmorgen gebeld door een chauffeur; "ha, lag u nog te slapen? Ik ben er zo hoor!". Aangegeven dat het echt het niet kon en dat ik het hout die dag absoluut niet wilde hebben. Een half uur later staat er een vrachtwagen voor de deur en zet het hout gewoon ongevraagd en zonder toestemming pontificaal op de oprit. Ik ben alleen maar sprakeloos over zoveel onbeschoftheid.

Oplichters

Op 7 juni hout besteld met bezorg datum 30 juni. Dag van te voren maar eens gebeld want niets meer gehoord over een tijdstip. Kreeg als antwoord “ sorry maar we hebben het helemaal niet op voorraad, zijn ze vast vergeten te bellen” maar krijg alternatief aangeboden voor zelfde geld, nou oké dan maar is eigenlijk niet wat ik wilde. Dit zou vandaag bezorgd worden. Vandaag weer de hele dag zitten wacht… en drie keer raden er kwam niemand. Va 1600 gaan proberen te bellen, maar geen gehoor en de online chat was iedereen offline Hoe dit gaat aflopen geen idee, of we ons hout krijgen of geld terug??? Ik mag hopen 1 van de 2.

Wat fout kan gaan gaat fout

Opgekregen vooraden en daarbij behordende levertijden klopten niet. Transporteur staat zonder bericht ineens op locatie. Leveringen niet compleet en zie dan het maar eens te krijgen.... en als je het dan krijgt kun je weer een maand wachten. Een de beloofde verrekening omdat er wat anders geleverd wordt als besteld is nog steeds niet ontvangen ( na 2,5 maand). Mijn advies ? Bestel hier nooit !!

Afspraken niet nakomen, niet terugbellen, niet leveren, nooit meer!

Drie weken van tevoren hout besteld en de leverdatum de week voor mijn vakantie afgesproken. Prima geregeld, alleen niet nagekomen. Uiteindelijk zelf maar gebeld wanneer ze zouden leveren. "Geen idee meneer, ik bel u zo terug". Dat gebeurt dus niet; volgende dag weer gebeld, zelfde verhaaltje van een andere medewerkster. En nog een keer; en nog een keer; en nog een keer. Pas een week later iemand aan de lijn gehad, die kon aangeven wanneer het hout geleverd zou worden. En dat werd dus na mijn vakantie. Wood and Colors: bedankt voor jullie volkomen waardeloze service. Het kan gebeuren dat het een keer niet lukt, maar neem dan contact op.

Waardeloos

Bestelling geplaatst op 23 mei 2021. Aflevering zou op 11 juni 2021 plaatsvinden maar er is niemand komen opdagen. Na telefonisch contact werd mij beloofd die zelfde dag nog terug te bellen met een nieuwe datum waarop de bestelling zou komen. Dat telefoontje is nooit gekomen en ook op mijn emails werd niet gereageerd. Uiteindelijk op eigen initiatief en na een aantal keer bellen een nieuwe aflever moment afgesproken op 18 juni 2021. U raad het al, wederom geen producten en wederom word de telefoon gewoon niet opgenomen. Ik heb daarom mijn bestelling maar geannuleerd want al mijn vertrouwen in dit bedrijf ben ik kwijt. Nu maar hopen dat ik ooit mijn geld nog terug ga krijgen.

Spijt!

De organisatie intern is echt om te huilen. Er is mij al 4x beloofd om een nieuwe orderbevestiging te sturen omdat veel van de bestelde producten niet leverbaar zijn, moet ze nog steeds krijgen. Terugbellen doen ze ook niet na herhaaldelijke beloftes. Ik wacht nu al bijna 3 weken op mijn bestelling en geloof er niet in dat ze deze vrijdag gaan uitleveren. Spijt van mijn aankoop via dit bedrijf!

Zeer snelle levering

Douglas hout voor onze overkapping besteld, Goede service en snelle levering Ook nog op kleur gespoten Super behandeld

Waardeloze kwaliteit

Ze leveren waardeloze kwaliteit. We hadden een schutting besteld (hiervoor naar oldenzaal gereden). Het betrof betonnen palen met houten blokprofiel douglas planken. De planken zitten vol met scheuren, zijn krom, bevatten regelmatig niet natuurlijke beschadegingen en passen vaak niet op elkaar. Ze hebben 2x nieuwe planken geleverd, maar steeds hetzelfde liedje. Daarna werden ze boos omdat ik de enige was die hierover zeurde (volgens hun). Daarna vertrouwen opgezegd en alle planken terug. De betonpalen stonden al in de grond (in het beton), dus die heb ik nog wel gehouden. We zijn met foto's bij andere leveranciers geweest en die zeiden dat ze ons belazerd hadden. Gelukkig hadden we nog niets betaald, zodat we uiteindelijk enkel de palen hebben betaald en niet achter ons geld aan hebben gemoeten. Ook over het feit dat we nog niet betaald hadden waren ze boos, terwijl het hun eigen fout was. Ze hadden nog steeds geen rekening opgestuurd, wat ik ook al meerdere keren had aangegeven.

Handig te bestellen, Slecht contact en slechte levering

Site zelf is erg overzichtelijk en handig om te bestellen. Helaas nooit een bevestiging gehad van de gewenste leverdatum gevraagd om 9-9-2020 te leveren die dag geen levering zelf moeten bellen waarom ze niet konden leveren kreeg ik na 5 keer bellen eindelijk iemand te pakken die vertelde dat het hout nog niet binnen was bij hun. zou nu vrijdag de 18e worden, dag van te voren gebeld hoe laat ze zouden komen word het weer uitgsteld naar vandaag 21-9 nu eindelijk binnen hebben ze de verkeerde schroeven geleverd. Hout ziet er prima uit maar contact en levering erg slecht ik heb er iedere keer zelf achteraan moeten gaan want zelf bellen ze niet hoor.

Houtkwaliteit redelijk levering moeizaam

Hout online besteld. Wat ik daarbij netjes vond dat ik een gewenste leverdatum kon opgeven Na de bestelling kreeg ik jammergenoeg geen bevestiging. Een week voor de levering kreeg ik netjes een telefoontje dat de levering een dag later zou zijn. Maar op die dag geen levering en ook geen bericht. De dag erop drie keer gebeld waar het bleef, ik zou terug gebeld worden. Dat gebeurde pas eind v/d dag. Het zou de dag erop geleverd worden. Het Gekleurde rabat dat ik besteld heb is heel erg ruw en veel kwasten in het hout die loslaten jammer. Stond niet in de beschrijving.

Goede kwaliteit en op tijd geleverd

Hout is goed gelakt en op tijd geleverd. Ik had Remmers beits besteld maar werd er netjes op gewezen dat ik, ivm garantie, beter de Timberstain kon gebruiken. Timberstain is tevens de lak waarmee ook de planken zijn behandeld werd mij verteld en kreeg het teveel betaalde bedrag binnen 2 dagen teruggestort. Alleen jammer dat de potdekselschroeven niet in de bestelde kleur (zwart) werden geleverd, maar blank RVS. Heb ik niet gereclameerd omdat ik de volgende dag de klus moest klaren.

Keurig op tijd goed product geleverd

Het door mij bestelde product (zwarte Douglas schuttingplanken) voldoet geheel aan wat ik voor ogen had: mooi glad geschaafd en mooi zwart gebeitst. Levering vond op de dag plaats zoals bij het plaatsen van de order door de site werd aangegeven.

verf bevalt maar de manier van verpakken voor transport geeft problemen

Graag zou ik een opmerking geven op de aflevering en de verpakking. Tijdens het vervoer is de pot verf open gegaan en heeft de gehele verpakking aan de binnenzijde gekleurd. Daar kwam ik uiteraard pas achter op het moment dat ik de verpakking open maakte en alles onder de verf zat en 1 grote ellende thuis had. Wanneer beter verpakt is een blik van 2,5 ltr is dan in ieder geval gewaarborgd op 2,5 ltr en niet voor de helft leeg