Goed hout, snel geleverd.

Hout ziet er goed uit. Leverdatum via de website was vrij lang, maar één belletje en het hout kon in een paar dagen geleverd worden.

Goed gemaakt

Schutting delen niet geleverd op de afgesproken dag, ook geen afbericht. Volgende dag werd er meteen op mijn mail gereageerd. De spullen zijn om 22.00 uur alsnog opgeleverd, misschien een tikkeltje vreemde tijd, maar we waren er wel erg blij mee. Het hout was mooi recht. Kregen 1 plank extra die niet nodig bleek. Voor de zekerheid zou ik wel wat ruimer voor je klus datum bestellen.

Goed product en goed bezorgd

Ze hebben fout netjes opgelost

Planken waren beschadigd, netjes en snel opgelost. Planken opgehaald, opnieuw geverfd en weer geleverd. Plus gratis potje verf voor de zaagkanten.

Slecht hout geverd ,aan alle kanten kanten krom de helft maar kunnen gebruiken

Hierbij willen we graag een klacht indienen vanwege de slechte kwaliteit hout

Tot nu toe zeer slecht

1e uitstel omdat men niet op tijd kan leveren. 2e keer is niemand komen opdagen, terwijl ik wel een tevredenheid onderzoek krijg. Geen idee hoe dit afloopt maar voor mij hoef het even niet meer

Afspraken worden nagekomen

Het bestellen via de site is duidelijk, zijn telefonisch voor vragen goed bereikbaar en worden netjes te woord gestaan.

rommelige communicatie / hout niet maatvast

Ik wist dat de levertijd ca. 8 werkdagen zou zijn. Wij werden echter gebeld met de vraag of het hout iets later geleverd mocht worden, Hiertegen hadden wij geen bezwaar. op de dag van aflevering zouden wij 's-morgens gebeld worden met de vermelding van tijdstip aflevering. Tot vijf uur gewacht (kost je een dag) en contact opgenomen met W&C. Toen kreeg ik te horen dat de chauffeur vergeten was het hout mee te nemen. Werd mij toegezegd dat het de volgende ochtend geleverd zou worden. Het werd echter om 18.15 uur geleverd. Hout is een natuur product, dat begrijp ik. Maar waarom een balk over een lengte van 2 meter 3 mm maat verschil heeft begrijp ik niet. Ook de Zweedse rabat delen verschilden van maat. Door goed te meten is het uiteindelijk allemaal goed gekomen en staat er een mooie erfscheiding. Ik zal W&C zeker aanbevelen, maar dit leken mij wel enige verbeterpunten. Succes en m.v.g.

Bestelling redelijk op tijd geleverd Alleen schroeven vergeten maar werden netjes opgestuurd en de volgende dag in huis Dus zeer te vreden goed product

optijd keurig thuis bezorgd goeie prijs en prima kekaliteit

Optijd keurig thuis bezorgd goeie prijs en prima kwaliteit hout

Goede, vriendelijke en betrouwbare leverancier

via Internet besteld, enkele spullen zelf opgehaald i.v.m.. vooruitgeschoven werkzaamheden. Ondanks enorme drukte toch snel en goed geholpen, aflevering na enkele dagen van de spullen door zeer vriendelijke chauffeur. Dit adres voor houtproducten verder gegeven in kennissenkring.

We zijn tevreden over de aankoop en de service. Mooi materiaal, ondanks levering verkeerde kleur verf, snel opgelost.

Goed geleverd wel 1 product fout geleverd

De levering en communicatie was goed. Ik had 5 Gewone betonpalen besteld en 1 hoek paal. De hoek paal er tussen uit gehaald om tot het laatst te bewaren en de rest van de palen geplaatst. Toen de laatste paal van de gewone palen vast stond in het begin bleek dat het geen gewone paal was maar een eindpaal. Deze bleek verkeerd geleverd want mijn bestelling klopte. Dit was vervelend want nu moest ik zelf een uitsparing maken voor de betonplaat wat minder mooi is.

wat besteld is, is op tijd en naar wens ontvangen.

Wij hadden voor een gedeelte een hogere schutting nodig dan een standaard schutting. Dit in verband met de lelijke afwerking van een bouwsel van buren tegen de erfafscheiding aan. Het ziet er nu veel beter uit.

erg tevreden over de geleverde items

bestelde hout werd keurig afgeleverd

Mooi hout

Hout werd s’avonds om half 10 nog bezorgd De chauffeur heeft nog geholpen om het hout onder dak neer te leggen ivm de regen Helaas waren de schroeven niet compleet en zouden nagezonden worden maar dit is jammer genoeg nog niet gebeurd Verder was alles top!

Mooi hout

Alleen jammer dat het later kwam dan de afspraak

Netjes verpakt en geleverd

Hout is netjes verpakt afgeleverd. De chauffeur belde voor de aankomsttijd. Had vooraf wel een mail verwacht met de geplande leverdatum. Nu hadden we geluk dat we thuis waren.

Prima geregeld

De bestelling kwam onverwachts 1 dag eerder waardoor ik zelf niet thuis was. Later bleek de bestelling helaas niet compleet, maar na 1 belletje stonden ze er de volgende ochtend met de ontbrekende palen. Goede service!

correcte afhandeling

correcte afhandeling van order en goede prijs/kwaliteit verhouding. Bovendien kon Wood and Colours het gevraagde leveren waar andere bedrijven dat niet konden.

Mooie in kleur gespoten planken

Erg vriendelijk bij proefstukje aanvragen en bestelling! Echter onverwachte levering zonder bericht.

goede website , bestellen en betalen gaat vlot kwaliteit hout is goed allen een berichtje wanneer de bestelling afgeleverd gaat worden is welkom ,nu zelf moeten bellen hoe de status was van mijn bestelling

Supersnelle service

Ik zou de order eigenlijk afhalen maar door omstandigheden lukte dit niet. Via de mail de vraag gesteld of de order toch bezorgt kon worden. Geen probleem! Binnen 4 werkdagen de order in huis. Product egaal en dekkend afgewerkt. Netjes in folie opgetast thuis bezorgd.

Prettig contact gehad

Besteld,ontvangen en verwerkt uitstekende ervaring met wood & Color

Prima op de hoogte gehouden over latere levering door problemen bij toeleverancier.

Enschedesestraat 175 7574 PA Oldenzaal