Perfect gegaan

Concurrerende prijzen met een goede communicatie en snelle verzending. Tevreden klant.

Betrouwbaar!

Zeer snelle levering van het product. Dit geeft klanten betrouwbaarheid.

Voordelig plus ruime keuze

Zeker aan te raden voordelig en een breed assortiment aan motor oliën ik kom steeds terug bij elke servicebeurt voor mijn wagens

Snelle bezorging en prima prijs

Snelle bezorging en een lage prijs

Goede servise

Snel verzonden, goed verpakt

Het originele product kwam de volgende dag binnen en was prima verpakt. Eenvoudig te bestellen tegen een concurrerende prijs. Volgende keer bestel ik hier weer.

‘S middags bestelt, de volgende dag binnen precies volges specificaties.

snelle levering en niet duur

goede verhouding prijs kwaliteit

Volgens verwachting en meer

Item zoals beschreven, zeer snel en correct geleverd.

Geweldig snelle levering geleverde olie voor een aanvaardbare prijs

Goede en snelle levering

Helemaal top

Bestelling geplaatst. En geleverd wat ik besteld had. En ook nog op tijd. Wat wil je nog meer?

Snelle levering!

Goed verpakt en snel geleverd.!

Supersnel.

Gezocht...besteld en supersnel gekregen..

Ook voor kleine bestellingen.

Ook voor kleine bestellingen zijn ze super snel en het. Product is goed verzorgd en stevig in gepakt.

Snelle levering, top service!

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Eerste keer besteld bij motoroliën maar zeker niet de laatste.

The parcel was on time and well packed

I ordered elf oil. the store responded very quickly and sent me the goods exactly what I ordered

Prima (web) shop!

Goed product Redelijke prijs Snelle levering

Goede website met ruime keuze in producten.

Bestelling verliep makkelijk en bevestiging van de order was er snel. Alleen levering via DHL verliep minder. Wel bevestiging van tijdstip gekregen maar geen DHL op de afgesproken tijd. Onder het mom dat er niemand aanwezig was kwam levering de volgende dag, echter er was wel degelijk iemand aanwezig en ze zijn gewoon niet langs gekomen. Waarschijnlijk om Motorolien tevreden te houden zodat het lijkt dat de client niet aanwezig was en lijkt alsof DHL wel op tijd met de levering was. Jammer dit, maar zoals gezegd Motorolien treft geen enjele blaam in dit probleempje en ik zal zeker een volgende keer weer bij Motorolien bestellen.

Is goed

Snelle service, goede terugkoppeling

Bestelling wordt snel verwerkt. Kreeg de volgende dag netjes een melding van Motorolie.nl dat het pakketje bij de bezorger was blijven liggen.

Snelle levering en voor een aantrekkelijke prijs

Geleverd volgens belofte voor een concurrente prijs, vooral vergeleken met prijs bij Citroen-garages en Total tankstations

snelle levering en tegen een zeer nette prijs

ik ben zeer blij met de snelle levering en het goede product ik zal in het vervolg meer bestellingen doen

Tevreden met het product

Een dag later bezorgd