Het product word volgens afspraak verzonden. En de verzendkosten zijn redelijk.

Het juiste product met de juiste kwaliteit uiterst vlot geleverd.

De omschrijving met een zin volstaat genoeg

Goede service, kwaliteit en prijs

Er was iets mis gegaan in het systeem met de betaling. Was snel opgelost door degene die mij te woord stond. Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle en degelijke verzending. Aanrader.

Overzichtelijke website, snelle levering

Uitstekend!

Keurige afhandeling van mijn bestelling Castrol 0w30 olie

Geen bijzonderheden gewoon netjes geleverd.

De volgende dag werd de bestelling al geleverd. Top.

Super.

Goede service/communicatie/prijs. Zou ik weer bestellen? Jazeker, als het weer nodig is.

Goede en Tijdige levering van de motorolie. Uiteindelijk geen stress ervaring.

Op tijd en prijs technisch goed

Top. Nog nooit zo snel iets ontvangen.

'S middags de olie besteld. Volgende dag in de middag afgehaald bij ophaalpunt. Veel handiger als thuisblijven of bij de buren.

Probleemloze levering.

Bestelling keurig afgehandeld.

Zie hierboven

Mooie prijzen en snel geleverd

Heel goed voor de 2e keer besteld

Hele snelle levering makkelijk te bestellen

Goede prijs en snel geleverd!

Vrijdag besteld en zaterdag middag geleverd in België

Heb vrijdag namiddag besteld, en was zaterdag rond de middag geleverd in België Top service en beste prijs.

Snelle levering en betrouwbaar

Een bedrijf waar je van op aan kan

snelle reactie en goede communicatie over bestelling

belangrijk dat je op de hoogte blijft van he bestelling. de website werkt goed en geeft goede keuze en productinformatie. Mijn order moest besteld worden, maar was er toch binnen een week, goed geïnformeerd en goed verpakt aangekomen.

Drie flessen castrol rs 2takt olie besteld na goed vergelijken en prijs incl belasting en verzendkosten toch de goedkoopste. En nog is de beste service super korte lijntjes naar de klant email bij elke status fijn om te weten dat ze met je beatelling bezig zijn. Levering binnen de 24 uur heel netjes. Goed verpakt in een stevige doos met vul materiaal. Ik besteld zeker weer op deze webshop

Top product tegen een concurrerende prijs

Prima prijs kwaliteit.

goede service, snel thuis gekregen.

Vanaf bestelling tot afwikkeling goed. Prijs kwaliteit amazing. Ik bestel voortaan mijn oen 30 motorolie bij motorolieen. 5 liter voor € 42.00 euro inclusief btw Bij de pomp betaal ok € 26.00 euro per liter.