Snel geholpen

Vandaag besteld en volgende dag opgestuurd. betrouwbare bedrijf en goedkoper dan ergens anders.

Gewoon goed en snel bezorgd!

Goede producten voor prima prijs! En snel bezorgd

Snelle levering prima

Doen wat ze zeggen!

Vandaag bestellen, morgen in huis!

Snel en goede prijs

Een goede prijs kwaliteit verhouding en een snelle levering.

Prima webshop

Ik raad motorolien punt nl zeker aan. Goede prijs, redelijke verzendkosten (goedkoper inclusief verzending dan elders), duidelijk bestel-proces en het pakket is netjes in een speciale doos verzonden

Top bedrijf

Snelle service en dit bedrijf is een aanrader, ik had de verkeerde olie besteld, dit is soepel opgelost en ik kreeg zelfs een creditnota van €1,- aangezien de goede olie goedkoper was.

Betrouwbaar en snel

Bestellen en binnen no time het juiste product goed verpakt bezorgd. Zo hoort het!

Snelle levering, goed verpakt

Eerste keer dat ik olie bestelde on-line. Had wat reserveringen, mocht er iets misgaan tijdens transport dan is het goed mis. Maar alles was keurig verpakt, losse ruimtes opgevuld. Zelfs een klein busje in afwijkend formaat was apart beschermd en in doos toegevoegd. En alles flink goedkoper dan in de (pomp) winkel, waar je anders heen moet voor merk olie. Zeker aanbevolen!

Topverkoper!!!

Voor de bestelling telefonisch contact gehad. Werd me netjes eea verteld en geantwoord. Daarna om 17:00 de bestelling online gedaan om de volgende dag om 14:00 de bestelling thuis te ontvangen. Keurig. Ik weet waar ik mijn olie voortaan bestel. Thanks.

Duduhj

Uf7ffiigigogogigogiudfgh

Netjes!

Super snel en zeer tevreden

Gaat zeker weer bestellen ..bedankt

Snelle levering en goeie prijs

Scherpe prijs

Snelle verzending goede prijs

Netjes en vlug

top produckten voor scherpe prijs

zeer goed

Prima website en zeer correcte vlotte afwikkeling

Hier kun je prima bestellen.

Zoals verwacht

Vertrouwd zakendoen!

Goede ervaring. Kom er zeker weer om!

Simpel, en erg handig

Goede keuzebegeleiding, en ook nog eens heel voordelig!

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

Premiumolie voor de laagste prijs! Correcte levering.

Correcte goede ervaring.