snel geleverd

snel geleverd

Makkelijk bestellen in de webshop, scherpe prijs en snel geleverd

het kwam optijd binnen

Snelle levering en goede site

Duidelijke site en snelle levering

Prima prijs en snel geleverd.

Snelle levering, goede service

Top geleverd en goed verpakt!

Prima doet wat het beloofd

goede service

goede service en snelle levering

Snelle en correcte levering

Volgens afspraak

Conform verwachting de bestelde goederen op tijd bezorgd

Scherpe prijs, korte levertijd.

Snel gevonden, de prijs is goed en de levering van NL naar B in twee dagen. Kortom: Prima!

Is voor mij de eerste keer, dat ik een bestelling plaatste ben dus uiterst tevreden met de verwerking hiervan.

Netjes geleverd

Netjes geleverd echter niet wat ik besteld had.. helaas moest ik olie bijvullen dus toch maar de niet bestelde olie er in gegooid

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Erg vervelend dat uw bestelling niet juist is verwerkt. Onze oprechte excuses daarvoor. Volgens onze gegevens heeft u totaal 6 flessen besteld. De flessen die nog niet gebruikt zijn, kunnen we uiteraard kosteloos omruilen. U kunt ons daarvoor een e-mail sturen en aangeven hoeveel flessen we moeten omruilen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. -- Met vriendelijke groet, Team Motoroliën.nl

Mijn bestelling is correct en snel geleverd

goed geoliede machine

een zeer snelle en professionele levering van de producten.

Voor herhaling vatbaar.

Prima shop.

Vanaf bestellen tot aan levering uitstekend.

makkelijk bestellen, vlug geleverd

Aan te bevelen

I never get my package

the package did not arrive and the sender does not respond to the complaint email ... 150 euro thrown in the trash

Hello Tomasz, Thank you for your review. According to our data, you contacted us via email July 9 at 17:30 and your email was answered at 17:35 with the announcement that your package was delivered to the DHL service point. Also, we have been waiting two days for a response to our last email about this review. Probably something is going wrong with the email exchange. We are here to help you. You can call or email us directly instead of communicating through this way. Kind Regards, Team Motorolien.nl Tel: 085-3038279

Prima levering en uitgebreid assortiment

Okee

Site is zeer overzichtelijk, snelle levering

Super goed gedaan

Duidelijke website en communicatie. Snelle levering en artikelen zeer goed verpakt. Concurrerende prijzen. Zo zou je het bij elke webshop wensen en verwachten.

Perfect ontvangen

Bestelling heel goed ontvangen En met veel zorg ingepakt stevig dus En zeker niet duur ook niet

Leigraafseweg 15 D

6983BR Doesburg