snelle levering en goed verpakt en een goede prijs

Uitstekend had meteen de juiste product voor de beste prijs

netjes geregeld , dus prima.

top.

Bart

Heel goede bedrijf

Prima , snel en goed

Jammer dat we als bedrijf niet op rekening kunnen bestellen...

super snel geleverd prijs goed

Snelle en precieze orderverwerking!

Helaas vertraagde de verzending van de bestelling met enkele dagen door PostNL. Geheel buiten de schuld van motorolien. Toch kreeg ik iedere dag een update van motorolien over de status. Dit zie je bijna nooit bij een webshop. Erg goede service dus. Daarnaast is de prijs ook nog een scherp.

Goed, jammer dat de post niet de zaak oppakte

Helaas de olie wat te laat binnen gekregen. Duurde een paar dagen ivm de post die het niet oppakte. Moest daarom ergens anders ook nog een liter olie kopen.

Super service!!!

De door mij bestelde olie werd later geleverd dan verwacht, door bezorgproblemen bij Post.nl. Motoroliën kon daar zelf niets aan doen, maar informeerde mij daar wel netjes over. Toen er vervolgens nog een dag vertraging door Post.nl bijkwam en niet zeker was wanneer de olie bezorgd zou gaan worden, zorgde Motoroliên ervoor dat mij gratis een nieuw pak olie toegestuurd werd, waarbij ik de eerste zending niet terug hoefde te sturen als ik die alsnog zou ontvangen. De volgende dag werden beide zendingen bezorgd en had ik dus eigenlijk 2 voor de prijs van 1 ontvangen. Super service, terwijl de fout niet eens bij Motoroliên lag.

Makkelijk te bestellen en super snel verzonden

De juiste olie snel geleverd

Ik zocht een 0-30W motorolie en vond die bij motorolien.nl Bestellen was makkelijk en de olie werd snel geleverd.

goede prijs, snelle levering

goede prijs, snelle levering, thats all you need!!

Snel geleverd en goed verpakt.

Was wel andere verpakking dan op site. Waarschijnlijk een nieuwer product. Zover ik kan zien wel juiste product geleverd.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het artikel dat u besteld heeft is inderdaad geleverd in de nieuwe verpakking van Shell. De inhoud, specificaties en de EAN code zijn echter niet veranderd. De afbeelding op onze website is inmiddels geüpdatet. Mocht u nog vragen en of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Motoroliën.nl

perfect geregeld

super geregeld.volgende dag in huis

Heel erg tevreden

Auto rijdt weer als een zonnetje

In een woord top

Makkelijk bestellen, volgende dag bezorgd, prima dus!

Snel verzonden

Goede feedback en snel verzonden, top

Snelle levering en producten zoals besteld.

Gewoon super!

Zij doen wat zij zeggen, toppie.

Zij hebben gedaan wat zij beloofd hadden, voor 17 uur besteld, de volgende dag in huis. En dat was ook zo, opsteker voor hun. Want tegenwoordig komt dat nog zelden voor dat ze doen wat ze beloven. Zal zeker de volgende keer weer bij hun bestellen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Top.

Supersnel

Ik was verbaasd van de leveringssnelheid. Netjes gedaan.