ECCELLENTE EXCELLENT

Esperienza eccellente Esperienza eccellente Eccellente contatto via e-mail Veloce, disponibile, gentile, professionale. Spedizione IMPECCABILE SITO RACCOMANDATO GRAZIE GRAZIE Excellent experience Excellent contact via e-mail Fast, helpful, kind, professional. IMPECCABLE shipping RECOMMENDED SITE THANK YOU THANK YOU

• Ci consiglieresti? Si

Snelle levering. Pijs oke

Veel keuze ,snelle levering voor een goede prijs

In deze hectische periode van Corona is het pakket op de afgesproken datum geleverd, het bestellen ging soepel en de prijzen zijn erg aantrekkelijk. Ben zeer tevreden en raad dit bedrijf aan.

Snelle levering, zeer tevreden

Juiste product en snel geleverd

Mijn product is precies wat ik had besteld. Aflevering was snel en op tijd. Top webshop en goede prijs.

Mijn bestelling is snel en correct geleverd.

zie opmerking

correcte levering en zeer goed product, heel tevreden

De prijs- pretberhouding is uitstekend.

Heel tevreden over de prijs.

Goed geregeld snel binnen.

Prima.

super service

De bestelling werd op tijd geleverd.Bij postnl.ging het verkeerd.De bestelling was zoek.Ik heb toen contact opgenomen met motorolie,en zij hebben gezorgd dat de order alsnog werd geleverd. Dus,een uitstekende service.Bedankt daarvoor.

Snelle levering en duidelijke communicatie per e-mail.

Je wordt per mail goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Prima prijs voor kwaliteitsmotorolie.

Goede service, pakket op tijd gekregen ondanks drukte bij post NL.

Mijn bestelling keurig en snel verzonden door Motorolien.nl

De producten zijn keurig verpakt meteen verzonden. Wel deed de post er een dagje langer over, maar op de site kun je al lezen dat de kans daarop bestaat door de drukte. Dus alles keurig voor elkaar.

Voordelig en snelle levering

Top bedrijf..

Alles geleverd en snel

Transparant, lage prijs en een snelle levering!

De zoek functie op de site kan makkelijker, maar het werkt naar behoren. Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Het was een snelle levering en mijn bestelling was degelijk verpakt. Ik raad de site aan!

Goed hoor

Snel, duidelijk volgende bestelling weer

Gewoon goed.

Snelle levering, goede service!

Duidelijke site, en snel geleverd!!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, grote sortering.

Aanrader !

Snel tegen redelijke prijs

Snelle levering. Gunstig qua prijs. Niet helemaal duidelijk uit de site op te maken welke olie de beste keuze is voor type auto. .

Prima prijs en snelle levering

Meerdere soorten motorolie besteld waarna bleek dat 4 liter verpakking niet meer leverbaar was. Ipv niet te leveren werd voor dezelfde prijs in literverpakking geleverd. Prima service.

De juiste olie voor de juiste prijs en snel geleverd

De juiste olie voor de juiste prijs en snel geleverd