Ze laten "bezorgen" door DHL

Ik bestel er niet meer. Ze hebben mooie prijzen. Maar het gezeik met DHL ben ik helemaal klaar mee.

Beste Rico, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u niet tevreden bent met één van onze vervoerders DHL. Volgens de track&trace is uw bestelling met één dag vertraging afgeleverd bij een servicepunt (in verband met afwezigheid). We vinden het erg belangrijk dat we samenwerken met een vervoerder die landelijke dekking heeft met betrekking tot het aantal servicepunten (voor het retourneren van pakketten en bij afwezigheid). Dan zijn er op dit moment in Nederland slechts twee bedrijven, namelijk PostNL en DHL. Meningen van onze klanten over deze vervoerders verschillen echter per regio en persoonlijke ervaringen. Als u vaker problemen ervaart met de bezorging door DHL, dan kunt u het beste een klacht indienen bij DHL. Tevens kunt u via de track&trace uw bestelling laten afleveren bij een servicepunt, afleveren bij de buren of een afgesproken plek doorgeven. -- Met vriendelijke groet, Team Motoroliën.nl

Snel en zonder gedoe

Goede en duidelijke website

Had eerst bij Winparts besteld en dat is na 23 dagen nog niet geleverd. Gelukkig was hier de olie na 1 dag netjes volgens de afspraak bij mijn thuis bezorgd. TOP!!!

Prima service.

Goede prijs- kwaliteit verhouding.

One day delivery

Fast delivery

Goed product voor een mooie prijs

TOP!

Super prijzen en snelle levering.

Prima spul

Goed spul

Super snel

Mooie site en super snelle levering. Graag volgende x ....

Alles vlug en correct afgehandeld.

Heel duidelijke omschrijving van het product en zeer goede prijs.

Super service en erg snel

Het product is super! Geen tikkende kleppen meer!

geen opmerkingen, gewoon goed!

Snel en goed. Fijn

Aanrader

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs, geen 5 sterren omdat de verpakking of ontvangen olie in andere verpakking zat als toen de afbeelding op de website.

Heel positief

Alles is volgens de afspraak op tijd geleverd.

Ik had de spullen besteld en volgende dag had ik de spullen binnen

alles ok!

Happy with this site. good product, good prices and fast shipping! definitely recommended thanks!!!

Goes

Ik had adress verkeerd in gevuld en ze mailden gelijk snelle levering

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Goed aangekomen

Gruterstraat 15

6981 KB Doesburg

085-3038279

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.