Makkelijk en snelle afhandeling

Goeie en makkelijke website, Prijs is goed en feedback is perfect.

Snelle levering en goed verpakt!

Alles volgens afspraak. Prijs - kwaliteit prima!

goede olie

goede kwaliteit olie voor een leuke prijs ik had wel het gevoel dat er maar een beperkter voorraad was van de door mij bestelde olie, ik kon niet meer dan 2 kannen bestellen van 1 soort

Snelle sevice

Snelle sevice

Super goede service

Snelle en goed werkende website Super snelle afhandeling van mijn order Goede communicatie over de status van mijn order. En super snelle bezorging Dikke 10

Snel en goed verpakt geleverd

Fijne site, concurerende prijzen

Keurig origineel fabrieksproduct van Total met als productiedatum 05-05-2022 Keurig verpakt en erg snel geleverd.

perfect geregeld

aantal keren een order geplaatst,aflevering vond direct binnen 24 uur

Snel geleverd, goed ingepakt, goede prijs.

Goede olie voor een nette prijs.

Bestellen van de olie (nadat ik opgezocht had welke er nodig was) was zo gebeurd. Een nette prijs voor 5 loter synthetische olie met het MB 229.5 keur.

Was gewoon goed.

Op tijd. Prima

Toppy

Zeer vlotte en correcte levering

Uitstekende prijs, snel bezorgd.

Helemaal goed.

Helemaal tevreden

Goede prijs, heldere website

Q

Q

topservice

Besteld, snel ,keurig en correct geleverd. Zeer tevreden.

Zeer tevreden!

Kan het heel kort houden: de olie kwam de dag na bestellen keurig netjes verpakt aan. Supersnelle afhandeling!

Supper makkelijk te bestellen en snelle verzending helemaal prima

Hele goede ervaring Ik bestel hier zeker de volgende keer weer Alles is prima en snel verlopen Vg

Vriendelijke koerier netjes op tijd

Het was seller Dan snel binmen. Ik hoop dat Julie zo door gaan. Tot nu een aanrader!!!!

Waardeloos

Olie zou dinsdag geleverd worden. Nu zondag en nog steeds niets gezien, Waardeloos dit

Goedemiddag meneer L, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het spijtig dat de levering niet naar wens is verlopen, onze excuses daarvoor. Naar onze mening hebben wij echter alles gedaan om de bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Uw bestelling is namelijk zoals beloofd op onze website dezelfde werkdag verzonden met DHL. Het is echter helaas fout gegaan met de bezorging bij DHL. Wanneer u problemen ervaart met de levering, dan kunt u het beste zo snel mogelijk rechtstreeks met ons contact opnemen. We kunnen dan samen kijken voor een gepaste oplossing zoals een onderzoek opstarten bij DHL, het aankoopbedrag terugstorten of de order kosteloos nog een keer verzenden. We vinden het daarom erg jammer dat u ons niet in gelegenheid stelde om u te helpen voordat u een beoordeling plaatste op Kiyoh. Wij wensen u een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Team Motoroliën.nl

Helemaal goed

Geen opmerkingen en helemaal goed. Klein onhandigheidje is dat pas in de loop van de dag bevestigd ziet dat die dag geleverd wordt !

.....

Opmerking: onnauwkeurigheid bij verzending betekent dat de bestelling nog twee dagen bij de verzendmaatschappij heeft voordat ik thuiskom