Zeer tevreden..

Goede ondersteuning en snel geleverd.

Prima bedrijf.

Volgens afspraak en nette prijs!!!

Scherpe prijs en snelle levering

Scherpe prijs en snelle levering

Geweldig.

Goede prijzen, snel in huis!

Goede prijs en snel geleverd

Goede prijs en snel geleverd

Geleverd volgens afspraak ondanks de drukte van met de corona.

Snel ontvangen

Super snel en topkwaliteit

Prima levering

Bestelling gedaan en keurig netjes geleverd als belooft

Goede Service !

Juiste product, en snel binnen !

Eenvoudig bestellen. Snelle levering. Goed verpakt. Juiste levering. En wat extra in de doos, oliekaartjes, een busje remreiniger en bij de laatste bestelling zelfs een luchtverfrisser.

Top levering en goede prijs

Vrijdag besteld zaterdag geleverd mijn Total Quartz Ineo ECS 5W-30 (5 liter) zeer goede prijs voor mijn Peugeot 308 top

Kon zonder problemen retourneren

Zonder problemen retourneren

Goede prijzen snel geleverd.

Breed assortiment, goede prijzen en snelle levering.

Eerste keer besteld snel geleverd.

Gezocht naar castrol edge long LL olie en jullie waren de goedkoopste daarom bij jullie besteld en de ervaring is prima duidelihk en snel geleverd

Snelle en nette service

De olie is snel geleverd en duidelijk op de site of het op voorraad is.

Goeie prijs en snelle levering

1e keer dat ik hier betalen heb. Rede viel in het oog door de prijs. Achteraf blij toe want de levering was ook mooi snel

Super snel geleverd

Erg prettig. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Wat wil een mens nog meer .

Snelle levering en product wel goed

Goede ervaring

Voordelig en volgende werkdag thuis!

Slecht

Bezorging zeer slecht en alweer is het met post.nl Kunnen jullie niets aan doen maar dit is de laatste keer dat ik bij een webshop iets bestel die met dit bedrijf zaken doet. 2x bezorging uitgesteld dan ligt het zaterdag uiteindelijk bij een afhaalpunt kun je nog niets want moet eerst verwerkt worden. Nu is het maandag en nog geen tijd gehad om het Op te halen. En dan denk je even bestellen want heb geen tijd om naar de winkel te rijden. Denk daar volgende keer wel 2x over na.

Goedemorgen meneer/mevrouw Driessen, Hartelijk dank voor uw beoordeling en onze oprechte excuses voor de vertraging. We vinden het erg jammer dat u ons niet aanbeveelt omdat u slechte ervaringen heeft met de grootste pakketten bezorger van Nederland, PostNL. We maken juist gebruik van PostNL om onze klanten beste service te kunnen bieden. Het is echter op dit moment bij PostNL drukker dan normaal door de coronamaatregelen en extra bestellingen. Sommige pakketten zijn langer onderweg. PostNL werkt er hard aan alles zo snel mogelijk te bezorgen. Een prettige dag toegewenst, Met vriendelijke groet, Team Motoroliën.nl

Super tevreden

Snel,goeie prijs. Correct.

Is prima.

Lekker snel en het juiste.

Goed product, goede prijs en volgens afspraak geleverd.

Goed product, goede prijs en volgens afspraak geleverd.

Bestelling duurde bijna 1 week.

Binnen 1 dag zou het geleverd worden. De bestelling duurde maar liefst 6 dagen. Zal niet snel hier meer bestellen.

Goedemorgen Stevon, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Erg jammer dat u ons niet aanbeveelt door een landelijk probleem bij de grootste pakketten bezorger van Nederland. We hebben namelijk uw bestelling op uw verzoek één dag later (dus op tijd) verzonden. PostNL heeft echter uw bestelling met twee dagen vertraging bij u bezorgd. Onze excuses daarvoor. Het is op dit moment bij PostNL drukker dan normaal door de coronamaatregelen en extra bestellingen. Sommige pakketten zijn langer onderweg. PostNL werkt er hard aan alles zo snel mogelijk te bezorgen. Een prettige dag toegewenst, Met vriendelijke groet, Team Motoroliën.nl