Snelle service, goede terugkoppeling

Bestelling wordt snel verwerkt. Kreeg de volgende dag netjes een melding van Motorolie.nl dat het pakketje bij de bezorger was blijven liggen.

Snelle levering en voor een aantrekkelijke prijs

Geleverd volgens belofte voor een concurrente prijs, vooral vergeleken met prijs bij Citroen-garages en Total tankstations

snelle levering en tegen een zeer nette prijs

ik ben zeer blij met de snelle levering en het goede product ik zal in het vervolg meer bestellingen doen

Tevreden met het product

Een dag later bezorgd

Snelle levering!

Ik heb juiste bestelling volgende dag ontvangen. Alles zoals beloofd dus ik ben tevreden klant.

Zeer snel

Betrouwbaar

Het advies achteraf viel wat tegen, persoon wist niet echt wat wel of niet met de affectief kon.

Beste Menno, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Volgens onze gegevens had u een zeer specifieke vraag over een additief. Er stond op de website van de fabrikant geen genoeg informatie om uw vraag met een ja of nee te kunnen beantwoorden. Daarom hebben we u geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant (Wynn's) die ook een klantenservice heeft voor eindgebruikers. -- Met vriendelijke groet, Team Motorolien.nl

Good

Very good

snel. helder

goede korting ontvangen

Heel goede klantbehandeling

Ik had motorolie besteld, maar helaas niet de goede. Heb direct even gebeld. De bestelling was nog niet de deur uit, werd geannuleerd en mijn geld snel teruggestort. Keurig.

top

top

Snelle levering en concurerende prijs.

Snelle levering en concurerende prijs.

Snelle levering goede prijs

Super snel geleverd

Origineel product, snelle levering, goed verpakt!

Overzichtelijke website met concurrerende prijzen. Website kwam naar voren na het zoeken van merk/type motorolie via Google. Snelle levering, goed verpakt & origineel product!

Vlugge levering, goede prijs

Vlugge levering, goede prijs

TOP

Super snel

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Alles liep zeer vlot, goede 1e ervaring!

afspraak is afspraak

Goede service en snelle levering.

Snel

Zeer snel verzonden. Goedkoper heb ik het elders niet kunnen vinden.

Mooie prijs, heel snel geleverd.

Olie werd erg snel geleverd, klantenservice is vriendelijk en ook erg snel met reageren.

Goede olie voor een betaalbare prijs en snel geleverd!

Goede prijs , snel geleverd

Goede olie snelle levering

Snelle en goede levering

Erg snelle levering. Het juiste product is geleverd en er is een ruime voorraad.

Goede ervaring

Snelle en juiste levering