Goed snelle levering

Correct, snelle levering, groot assortiment, duidelijke beschrijvingen

Goede service. Snelle levering

Goede ervaring, aanrader

Het zou de volgenda dag of de dag erna er zijn maar het werd nog een dag of 2 later, jammer

Zou graag sneller geleverd hebben, voor de rest prima.

Goedemiddag Betty, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zoals beloofd op onze website hebben we uw bestelling dezelfde dag verzonden. Volgens track&trace is het ook de volgende dag bij u bezorgd. Kan het zijn dat uw beoordeling bedoeld was voor een andere webshop? Een fijne dag toegewenst! -- Met vriendelijke groet, Team Motoroliën.nl

Na een foutje/misverstand corrigeerden eea snel

Goede ervaring en snelle levering

Super snel binnen gekregen

Snel voor een eerlijke prijs.

niks op aan te merken

Snelle levering ( 's avonds besteld volgende dag in huis).

Precies wat je verwacht !

Product geleverd in een goede verpakking en volgens omschrijving van de leverperiode. Volgende oliewissel weer hier bestellen zolang de prijs zo competitief blijft

Snelle levering.

Geleverd zoals gemeld.

Snelle levering dus dik tevreden

geweldig

producten besteld en d niet na ik vind dit je afspraak na komen geweldige volgende dag in huis dit doen velen die dit beloven

Doen wat ze beloven, netjes verpakt thuisgestuurd.

Olie besteld en binnen 2 dagen in huis. Goed verpakt. Niets op aan te merken.

Snelle levering. Prima prijs

Toppie

Is goed ,geen mail ,geen wacht woord ,dat is een gezeik

Goede afhandeling

Scherpe prijs, snel geleverd.

Verrassend snel geleverd

Om 18.50 op vrijdagavond besteld en rond het middaguur de dag erna (op zaterdag dus) al ontvangen!

Prima service voor prima prijs

Kon op de website goed vinden welke olie geschikt is voor mijn auto. En die verkopen ze voor een heel aantrekkelijke prijs. Vervolgens werd die op de toegezegde dag keurig bezorgd

zeer tevreden

Bestel en aflever procedure verliep naar wens.

Snelle levering van gewenst artikel

Snelle levering en voor een prima prijs in vergelijking met tankstations, aanrader!

Vlotte levering.

Goede service en vooral snelle service zoals je mag verwachten. Levering ging snel, niets op dit bedrijf aan te merken.

Lekker vlotte levering.

Snel !! Bedankt

Dit zal ik zeker vaker doen