Pakket beschadigd

Niet alles is geleverd en pakket was beschadigd. Gelijk een email gestuurd maar helaas nog geen reactie gehad.

Snel geleverd en heerlijke producten

Super winkel webshop!!

Ik heb Gember slices bestellen. Na drie dag gekregen ik het pakketje want DHL parcel was ermee bezig. De pure smaak van gember is aangenaam en smaakvol. Super heerlijk! Ik ben heel blij mee.

Vers, lekker, gezond en top service

Een heel tevreden Belgische klant!

Wederom een succes

Lekkere producten snel geleverd tegen een goede prijs. Ik ben tevreden.

Niet vers

Zojuist gepelde pistachenoten gekocht. Helaas absoluut niet vers. Tegen het zachte aan. Jammer

Taaie smakeloze pistache noten stadshart

Onlangs in stadshart in Zoetermeer 500 gram pistachenoten gekocht. Ze zagen er lekker uit. Helaas waren ze heel taai en heel vet. Geen echte pistache smaak. Alleen oliesmaak. Heel teleurstellend en zonde van het geld!

slecht

afgelopern donderdag op zuidplein rotterdam pistache notern gebakken en gezouten gekocht voor 5 euro. Thuis gekomen een handje genomen . olie en zout inderdaad maar notern smaken nergens naar . Gelijk weggegooid . zonde van mijn geld

Super snelle levering en heerlijke noten

Bestelling volgende dag al geleverd en heerlijk vers

Heerlijk

De producten die ik heb besteld zijn overheerlijk, netjes op tijd geleverd in een goede verpakking en voor een goede prijs. Ik ben heel tevreden. De appel kaneel chunks en gesuikerde meloen zijn vooral aanraders!

klantenservice en telefoonnummer kloppen niet

De score is in dit geval is gebaseerd op de "klantenservice". Ik heb een 'klacht' ingediend bij [email protected]. Op hun site staat binnen 24 uur reactie. Ik dacht ze een paar dagen speling te geven, maar helaas na 5 werkdagen nog geen reactie. Dus probeerde ik het nummer te bellen op hun site (vrijdag om 12.15 uur)...dit nummer is niet in gebruik ?! Ik koop altijd bij de fysieke kraampjes mijn noten/vruchten en dat is bijna altijd wel OK. Deze keer vond ik dat mijn gedroogde ananassen keihard waren en dat daar een oplossing voor gevonden moest worden. Ik had graag een nieuwe 'batch' gewild, maar helaas geen reactie.

iedere keer weer super geregeld

Makkelijk zelf te bestellen. Zeer vlotte afhandeling en levering. Netjes verzorgt .

Lekkere noten

Bij jullie terechtgekomen via Vera een ex medewerker. Hele slimme zakjes waar de noten inzitten. Nooit eerder gezien, maar super handig om vers te houden. We gaan het zien de aankomende dagen/weken hoe lang ze vers blijven. Gr Ed

Snelle service, zag er eco verpakt uit

Heerlijke noten in een nette biologische verpakking (zo zag t eruit) hersluitbaar

Goed assortiment en snelle service

De site is overzichtelijk en geeft de grote keuze goed weer. Wil je “losse” noten of een mix zelf samen stellen, alles is mogelijk. Heb je eenmaal besteld dat volgt ook een snelle levering. De volgende dag mijn bestelling al in huis. En...in goed geëtiketteerde verpakking met inhoud en houdbaarheidsdatum. Echt top!!!!

Topkwaliteit

Ik ben reeds jaar en dag tevreden van jullie producten. Doe zo verder

Vers en heerlijk van smaak

Goede producten snel bezorgd!

Heerlijke gezonde producten, koop met name de gedroogde mango. Mijn kinderen vinden dat heerlijk.

Super lekkere verse nootjes en gedroogd fruit

Heerlijke nootjes en mijn kinderen zijn dol op het gedroogde fruit! Daarnaast een topservice! Echte aanrader!

Geweldig!!

Heerlijk verse noten , zo veel keuze! De groenten chips is Top! Alles super verpakt , makkelijk af te sluiten ( als er iets over blijft) snelle levering ....

Heerlijke noten! 100% aan te raden

Alle noten zijn lekker. Al veel verschillende geprobeerd en allemaal even goed. Vaste klant hier!

De beste cashews ooit

De overheerlijke cashews met vlies verdienen een 10! Fijn dat tussen bestelling en levering zo’ n korte tijd zit.

Prima verzorgd

De bestelling is keurig verzorgd en de producten zijn heerlijk.

Smakeloze notenmix

Gemengde gezouten notenmix oa macademia.. Helaas geen hoog dooreetgehalte.. Gebrand? Gezouten? Zoetermeer/Stadshart. Dit was de eerste en de laatste keer..

Geachte heer Verzijl, Wij zijn blij dat wij u nu wel tevreden bent over onze noten. Wanneer u op dit bericht reageert kunt u de recensie aanpassen. Met vriendelijke groet, Roy Hoffmann

Heerlijk en snel geleverd!!

Veel keuze heerlijke noten en gedroogd fruit. Genieten! Super snel geleverd!

Mississippi 30 2911 CZ Nieuwerkerk aan den IJssel