Snelle levering en heerlijke smaak!

Ik kan met veel plezier deze review schrijven omdat ik positief verrast ben. In tijden van corona waarbij het meerendeel van mijn online orders veel te laat aankomt, ontving ik de bestelling van Bob&Roys meteen de volgende dag! Het proces van producten kiezen en bestellen was heel prettig en nóg belangrijker eenmaal ontvangen onwijs genoten van alle smaken! Een dikke 10 dus! Voor herhaling vatbaar!

Snel, lekker en vers!

De levering van de noten was erg snel binnen. Ook was van de noten op de website al duidelijk waar ze vandaan kwamen, wat wij erg kunnen waarderen en zijn ze heerlijk smaakvol, knapperig en vers. Het gene ik wel nog mis is een indicatie of de oogst verantwoorde arbeidsomstandigheden betreft. Dit mis ik gezien de noten redelijk aan de prijs zijn en ik daardoor wat meer verwachtingen stel op het gebied van arbeidsomstandigheden en transparantie van informatie.

Goede en snelle levering met een heerlijk ruim assortiment!

Gisteren simpel en snel besteld en vandaag al binnengekregen! Producten netjes en goed verpakt en erg lekker! Aanrader!

Telkens goede kwaliteit

Ik bestel regelmatig gedroogd ongesuikerd fruit. Heerlijk en van zeer goede kwaliteit. Een echte aanrader

Snelle levering en heerlijke noten

Snelle levering en heerlijke noten! Zeker een aanrader.

Heeeeerlijk!!

De zakjes waar het gedroogde fruit en noten in zitten is ook zo handig.

Heerlijke noten en gedroogd fruit!

Goede service, en heerlijke noten plus gedroogd fruit. Nu al een aantal keer besteld, dik tevreden. Familie Stoop

Topkwaliteit!

Mijn eerste ervaring met het online kopen van noten bij Bobenroy’s. Wat zijn dit heerlijke noten; vers en knapperig, goed gezouten en in een geweldige afsluitbare verpakking. Bij ons komt er geen supermarkt nootje meer in. Amandel/kokos koekje is trouwens ook top!

It's amazing that you have Shiitake Chips

I tried searching for shiitake chips, a common snack in China. Then I find Bob&Roys! From this you are excellent snack shop! But Abrikozen are not as soft as those I got in stores. Also my first try of Inca bessen. Love it!

Zeer goede en snelle service en super goede producten. En maken ze een foutje met het toe sturen van een verkeerd product dan maken ze dit zeer zeker goed. Zeer zeker een aanrader voor het bestellen van noten en u kunt zelf de hoeveelheid bepalen geen verplichte gewichten die al voor verpakt zijn.

tot 3 x toe half oude noten

Van de 4 x dat ik op zaterdag in zoetermeer pecannoten kocht waren ze 3x niet echt knapperig en leken wel oud. Ik ben er klaar mee en ga voortaan elders.

Weer een mooi verzorgde bestelling mogen ontvangen, verse kwaliteit, handige hersluitbare verpakking, zeker een aanrader als je liefhebber bent van lekkere noten en gedroogd fruit !!

Snelle levering en prima kwaliteit

De titel zegt het al, ik ben zeer tevreden. De levering was snel en de kwaliteit is prima. Ik vind het fijn dat je je eigen mix kan samenstellen en die is erg lekker geworden.

Verrukkelijke shitake en ananasschijfjes

Nog niet alles van het pakket geprobeerd maar tot nu geen klachten. Alles is netjes verpakt en vlug verzonden. Perfecte service dus.

Super super super

Snelle bezorging! Ik had verkeerde adres in gevuld na een paar dagen pas achtergekomen even gemaild volgende dag bestelling in huis. Lekkerste en meest vers gedroogde fruit die ik ooit heb gegeten.

Na een week mijn gedroogd fruit nog niet binnen.

Helaas na een week nog niets binnen, ook geen track en trace ontvangen . Waar gaat het mis? Twee keer voicemail ingesproken maar hier geen reactie op gekregen. ERG JAMMER. Hoop nog steeds op een goede afhandeling.

Krojg wat je ziet op plaatje

Heerlijk gedroogd fruit, levering kan beter

Voor een 2e keer besteld bij Mijngedroogdfruit.nl en de produkten lieten me weer niet in de steek. Heerlijk en goed verpakt. Het enige nadeel is de levering: online een wijziging doorgevoerd voor de leverdag met evt een 2e adres in de buurt. Tijden zijn beperkt en ook aan dat 2e adres hield men zich niet. Leverancier mag dus veranderen!

Lekkere shiitake chips en snelle levering

De vrij lastig te verkrijgen shiitake chips is hier wel te koop en werd snel geleverd.

aanlevering is de laatste tijd niet meer conform afspraak, zoals vermeld op de site. Lastig plannen.

Verder ben ik voorzichtiger geworden met de kwaliteit, n.a.v. klachten van anderen. Als de kwaliteit niet op orde is, stop ik direct als jaren lange klant.

Absoluut nooit meer!

Bestelling werd aanvankelijk niet geleverd. Geen reactie op email, telefonisch niet bereikbaar. Pas nadat ik online een mobiel nummer had achterhaald kwam ik in contact met de eigenaar. Hij gaf aan dat een deel vd bestelling niet op voorraad was. Daarom was er nog niet verstuurd. Je zou verwachten dat je als bedrijf je klant hierover informeert... Gevraagd te versturen en het geld te retourneren van de producten die niet geleverd werden. Tot op heden geen geld terug ontvangen. Zelfs na dit nogmaals per sms te hebben gevraagd. Een aantal van de gedroogde abrikozen zaten van binnen vol met spinnen-eitjes. Heel smerig! Gehele zak maar meteen weggegooid. Nee, hier bestel ik nooit meer.

Meer tijdig levering

Pluspunten

Snelle en vlotte levering

Pluspunten

Maakt waar wat ze promoten. Goede service en kwaliteit.

N.v t.

Pluspunten

Ontzettend snelle levering.Fruit is netjes verpakt en smaakt goed.De prijs is in mijn ogen ook goed te doen.

Voor mij is de bezorger wat minder ,het pakket was in de brievenbus gepropt en was er bijna niet uit te krijgen.