3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

kwalitatief goede produkten.

24 uur service klopt niet. Ik heb 4 dagen moeten wachten ipv levering de volgende dag.

Pluspunten

ze verkopen hele lekkere dingen

een reactie als jullie bezig zijn met de bestelling klaar maken zou ik op prijs stellen , nu zit er een gat van een dag tussen dat ik twijfel of de bestelling wel doorgekomen is.

Pluspunten

Snel, goed bij prijs, mogelijkheden om bulk verpakking te kopen

Pluspunten

Shoppen, bestellen en betalen gaat smetteloos. Kwaliteit producten excellent.

Bezorging GLS = drama. Krijg e-mail dat bezorger zojuist bij mij was maar ik niet thuis was en "Niet Thuis Bericht" in brievenbus is gedaan. Ik was WEL thuis en géén "Niet Thuis Bericht" in brievenbus. Gebeld met GLS klantenservice. Boel uitgelegd en gezegd dat bezorger moet terugkeren. Klantenservice belt met bezorger. Foutje van bezorger; vergissing met de straatnaam en aangebeld bij ***straat 110 i.p.v. ***plein 110. En bezorger heeft géén tijd om naar mij terug te keren. Foutje prima maar weigeren te corrigeren is onacceptabel. Klantenservice belt weer met bezorger. Bezorger zegt alsnog langs te komen, aan het einde van zijn route rond 16:30 uur, en belt op mijn 06-nr als hij onderweg is. Bezorger is NIET meer langs geweest en ook NIET gebeld op mijn 06-nr. Volgens tracking-info was bezorger al om 14:39 uur terug in het depot, ruim voordat zijn route afgelopen zou zijn. Ben toen naar ***straat 110 gegaan waar bezorger, volgens zijn claim, aangebeld zou hebben. Adres blijkt niet te bestaan! Straatnaam wel maar huisnummer niet. Ook volgens Google niet. Hij kan daar dus nooit een "Niet Thuis Bericht" hebben achtergelaten! Bezorger blijkt een leugenaar! Weer gebeld met klantenservice, de boel uitgelegd en gevraagd waarom bezorger niet, zoals beloofd, alsnog is langsgekomen en mij niet heeft gebeld. Klantenservice belt voor derde keer met pakketbezorger. De pakketbezorger zegt dat hij met zijn vrouw naar het ziekenhuis moest. Moet ik dit nog geloven?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Nog niet ontvangen.

Aub niet versturen met gls. Bellen aan en lopen weg. Was gewoon thuis, maar moest van boven naar beneden komen. Krijg dan briefje in de bus dat ik een afspraak moet maken om weer een middag thuis te moeten wachten op pakket anders wordt het teruggestuurd. Niet leuk.

Pluspunten

Bestellingen zijn op tijd en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. nadat bleek dat ik een zak groentechips ipv bietenchips had ontvangen, ben ik gebeld en is aangegeven dat er kosteloos een nieuwe wordt verstuurd. Ik ben nog in afwachting van levering, er vanuit gaande dat dit komende week plaatsvind zeg ik top service. geen gedraai en gedoe, fout erkennen en er naar handelen. Daar houdt ik van.

Pluspunten

kwaliteitsvolle producten, snelle levering

Pluspunten

Mooie en duidelijke verpakking. Het product is van prima kwaliteit,

Pluspunten

Snel, netjes, accuraat

Ik vond de witte zakken met zip sluiting fijner dan deze nieuwe

Pluspunten

Goede producten. Snelle levering

Pluspunten

Uitstekende producten, snelle levering, mooie verpakking.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke site, prima producten, uitstekend verpakt en niet duur.

Helaas belofte van 1 dag levering niet waargemaakt (dit word in de nabije toekomst verbeterd is mij verteld)

Pluspunten

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit.

Tip: zichtbaarder.. Ik heb moeite gedaan om jullie te vinden.

Pluspunten

Correct en snel. Keurig verpakt.

Geen.

Pluspunten

Er werd snel contact opgenomen na vraag over mijn bestelling en levering.

Pluspunten

vlotte en correcte levering.

Pluspunten

Goede kwaliteit en netjes verpakt voor een goede prijs en snelle levertijd .

Pluspunten

Fruit wat ik bestel is altijd goed en lekker. Prima kwaliteit. Fris verpakt en snel thuisbezorgd. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Ik zou voor nu geen tips of verbeterpunten hebben. Vooral op deze voet verder gaan zou ik zeggen

Pluspunten

Snelle corecte levering met goede produkt omschrijving

Geen

nee hoor allles ggoed

Pluspunten

Snelle levering en veel keus

Geen

We krijgen de zakjes met moeite en uiteindelijk met een schaar pas open. Dit was voorheen niet

Mississippi 30 2911 CZ Nieuwerkerk aan den IJssel