Heerlijk gedroogd fruit, levering kan beter

Voor een 2e keer besteld bij Mijngedroogdfruit.nl en de produkten lieten me weer niet in de steek. Heerlijk en goed verpakt. Het enige nadeel is de levering: online een wijziging doorgevoerd voor de leverdag met evt een 2e adres in de buurt. Tijden zijn beperkt en ook aan dat 2e adres hield men zich niet. Leverancier mag dus veranderen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Lekkere shiitake chips en snelle levering

De vrij lastig te verkrijgen shiitake chips is hier wel te koop en werd snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

aanlevering is de laatste tijd niet meer conform afspraak, zoals vermeld op de site. Lastig plannen.

Verder ben ik voorzichtiger geworden met de kwaliteit, n.a.v. klachten van anderen. Als de kwaliteit niet op orde is, stop ik direct als jaren lange klant.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Absoluut nooit meer!

Bestelling werd aanvankelijk niet geleverd. Geen reactie op email, telefonisch niet bereikbaar. Pas nadat ik online een mobiel nummer had achterhaald kwam ik in contact met de eigenaar. Hij gaf aan dat een deel vd bestelling niet op voorraad was. Daarom was er nog niet verstuurd. Je zou verwachten dat je als bedrijf je klant hierover informeert... Gevraagd te versturen en het geld te retourneren van de producten die niet geleverd werden. Tot op heden geen geld terug ontvangen. Zelfs na dit nogmaals per sms te hebben gevraagd. Een aantal van de gedroogde abrikozen zaten van binnen vol met spinnen-eitjes. Heel smerig! Gehele zak maar meteen weggegooid. Nee, hier bestel ik nooit meer.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Meer tijdig levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en vlotte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Maakt waar wat ze promoten. Goede service en kwaliteit.

N.v t.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ontzettend snelle levering.Fruit is netjes verpakt en smaakt goed.De prijs is in mijn ogen ook goed te doen.

Voor mij is de bezorger wat minder ,het pakket was in de brievenbus gepropt en was er bijna niet uit te krijgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

kwalitatief goede produkten.

24 uur service klopt niet. Ik heb 4 dagen moeten wachten ipv levering de volgende dag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ze verkopen hele lekkere dingen

een reactie als jullie bezig zijn met de bestelling klaar maken zou ik op prijs stellen , nu zit er een gat van een dag tussen dat ik twijfel of de bestelling wel doorgekomen is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, goed bij prijs, mogelijkheden om bulk verpakking te kopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Shoppen, bestellen en betalen gaat smetteloos. Kwaliteit producten excellent.

Bezorging GLS = drama. Krijg e-mail dat bezorger zojuist bij mij was maar ik niet thuis was en "Niet Thuis Bericht" in brievenbus is gedaan. Ik was WEL thuis en géén "Niet Thuis Bericht" in brievenbus. Gebeld met GLS klantenservice. Boel uitgelegd en gezegd dat bezorger moet terugkeren. Klantenservice belt met bezorger. Foutje van bezorger; vergissing met de straatnaam en aangebeld bij ***straat 110 i.p.v. ***plein 110. En bezorger heeft géén tijd om naar mij terug te keren. Foutje prima maar weigeren te corrigeren is onacceptabel. Klantenservice belt weer met bezorger. Bezorger zegt alsnog langs te komen, aan het einde van zijn route rond 16:30 uur, en belt op mijn 06-nr als hij onderweg is. Bezorger is NIET meer langs geweest en ook NIET gebeld op mijn 06-nr. Volgens tracking-info was bezorger al om 14:39 uur terug in het depot, ruim voordat zijn route afgelopen zou zijn. Ben toen naar ***straat 110 gegaan waar bezorger, volgens zijn claim, aangebeld zou hebben. Adres blijkt niet te bestaan! Straatnaam wel maar huisnummer niet. Ook volgens Google niet. Hij kan daar dus nooit een "Niet Thuis Bericht" hebben achtergelaten! Bezorger blijkt een leugenaar! Weer gebeld met klantenservice, de boel uitgelegd en gevraagd waarom bezorger niet, zoals beloofd, alsnog is langsgekomen en mij niet heeft gebeld. Klantenservice belt voor derde keer met pakketbezorger. De pakketbezorger zegt dat hij met zijn vrouw naar het ziekenhuis moest. Moet ik dit nog geloven?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nog niet ontvangen.

Aub niet versturen met gls. Bellen aan en lopen weg. Was gewoon thuis, maar moest van boven naar beneden komen. Krijg dan briefje in de bus dat ik een afspraak moet maken om weer een middag thuis te moeten wachten op pakket anders wordt het teruggestuurd. Niet leuk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bestellingen zijn op tijd en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. nadat bleek dat ik een zak groentechips ipv bietenchips had ontvangen, ben ik gebeld en is aangegeven dat er kosteloos een nieuwe wordt verstuurd. Ik ben nog in afwachting van levering, er vanuit gaande dat dit komende week plaatsvind zeg ik top service. geen gedraai en gedoe, fout erkennen en er naar handelen. Daar houdt ik van.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

kwaliteitsvolle producten, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie en duidelijke verpakking. Het product is van prima kwaliteit,

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, netjes, accuraat

Ik vond de witte zakken met zip sluiting fijner dan deze nieuwe

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede producten. Snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende producten, snelle levering, mooie verpakking.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke site, prima producten, uitstekend verpakt en niet duur.

Helaas belofte van 1 dag levering niet waargemaakt (dit word in de nabije toekomst verbeterd is mij verteld)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit.

Tip: zichtbaarder.. Ik heb moeite gedaan om jullie te vinden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correct en snel. Keurig verpakt.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Er werd snel contact opgenomen na vraag over mijn bestelling en levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over MijnGedroogdFruit.nl

Filter op Taal