Goed advies gekregen voor wat ik wilde maken. Snelle en nette complete bezorging. Het is zeker een aanrader voor een ander.

Snelle levering. Ik ben vaste klant!

snel en netjes verpakt

Snel ontvangen en netjes verpakt. Duidelijke beschrijving, alles erbij, ik kon zo aan de gang.

Vlotte verzending prima service Prijs kwaliteit prima

Goed en netjes geleverd

Enige is dat ik niet precies wist wanneer het geleverd werd.

snelle en goede levering

Goed hoor

Kleuren matchen niet altijd

Ik had een paar kleuren voor daimond painting besteld en een paar kleuren waren niet helemaal gelijk

Zoals t hoort

Wat ik wilde hebben binnen no time in huis. Top.

Zeer te vreden

Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd Zoals gezegd. De site ziet er goed uit en het zoeken is ook goed, alleen jammer dat bij veel geen foto bij zit dat zou wel een plus zijn

Hoi Patrick, Bedankt voor je beoordeling en voor je toevoeging. De foto's van de ronde steentjes ontbreken helaas inderdaad nog. We zijn hier wel druk mee bezig, maar er gaat veel tijd in zitten. We hopen de foto's van de ronde steentjes zo snel mogelijk te kunnen plaatsen. Groeten Annemarieke Strass-steentjes.nl

Super bedrijf

Steentjes die ik tekort kwam besteld, de volgende dag al in huis, echt geweldig

TOP

Snelle ontvangst

snelle correcte service

Geweldig bedrijf!

Strass-steentjes, prima bedrijf! Snelle levering, en mocht je steentjes te kort hebben, geen zorgen even mailtje sturen en de andere dag liggen ze in de brievenbus! TOP SERVICE!

heel content en vlugge levering

heel content en vlugge levering

Snelle levering.

Alles in 1 pakket om mijn eerste diamond painting te maken.

Compleet en goede kwaliteit.

Snel binnen

Ik koop binnen kort weer steentjes

Nvt

Goede ervaring

Altijd keurig optijd

Super!!

Snelle levering. Goed verzorgd

Prima beoordeling.

Ben niet zo goed, heb net een herseninfarc gehad

Na 2 dagen bestelling al in huis.

Over Strass-steentjes.nl

Strass-steentjes.nl is dé webshop waar je terecht kunt voor alles op het gebied van Diamond Painting en waar je o.a. vele hotfix steentjes kan kopen van hoge kwaliteit. Ben je op zoek naar net dat ene beetje extra dat je zelf kunt aanbrengen op jouw kleding, mobielhoesje of noem maar op? Wij hebben een groot aanbod zowel in hotfix steentjes als in overige hotfix producten en non-hotfix producten (plakstenen). Elk steentje is uniek, net als elke klant! Wij staan je dan ook graag te woord wanneer je contact met ons opneemt. Veel plezier met het kopen van hotfix producten en Diamond Painting producten!