Bestelling snel in huis

Zaterdag steentjes besteld, dinsdag al geleverd. Super!

Net voor het weekend 2 diamond paintings besteld. Erg snelle levering en de DP’s zijn van goede kwaliteit. Mijn volgende DP ga ik zeker bij jullie bestellen!

Ik miste 28 zakjes van een bepaalde kleur in mijn diamond painting. Het bedrijf (diamond painting pro) gemaild ..geen bericht, bericht Via Messenger, weer geen bericht. Bij strass steentjes de ontbrekende steentjes besteld en binnen 2 dagen had ik ze binnen..Top!!!!

Super kwaliteit !

Snelle levering + punt snelle reacties op de mail.

Snelle nette levering

Besteld en binnen een paar dagen geleverd. Mooie kwaliteit. Bestel zeker nog een keer.

Goede kwaliteit

Fijn dag je ook naar de paintings kan kijken

Prima en snel geleverd

Uitstekend en snelle levering

Altijd in orde en snel geleverd

Ik heb goed ervaringen met jullie site

ik heb hele goede ervaringen met jullie altijd snel en goed bezorgt en als er iets niet klopt dan bel je en dan wordt je goed en vriendelijk geholpen

topi

heel goede service. had 2 paintings besteld, bij een painting waren wat steentjes te kort. ff hun laten weten en binnen 24 h thuis gehad. ik bestel in iederen geval hier weer. :)

Perfecte service!

Eerste levering duurde langer, maar ik werd hiervan netjes op de hoogte gebracht. De tweede bestelling mistte een zakje, ik heb een mail gestuurd en de volgende dag werd het zakje al geleverd. Super goede service. Kan echt niet beter! Prachtige kleuren, duidelijke foto...

geweldig

ik ben heel tevreden over jullie . je krijgt snel een reactie als je een mailtje stuurt er was een klein probleempje maar die is heel goed opgelost veel dank daar voor

Super tevreden

Prachtige diamond painting tekeningen , hele mooie kleuren πŸ‘ En prima service ik had een kleur tekort en werd dadelijk nagestuurd zonder extra kosten ! Zeker voor herhaling vatbaar om nog een bestelling te plaatsen Mvg Gwenny πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Snelle service!

Er wordt een snelle service aangeboden. Dezelfde dag of de dag na het stellen' van de vraag wordt er een antwoord geboden. Heel vriendelijke service ook en toegankelijke personen. Ze bieden meteen hulp. Enkel eerste maal bij het bestellen een verkeerde manier van inpakken gebruikt waardoor er jammer genoeg enkele slechte plooien' in waren. De tweede keer was dit beter en zijn er geen plooien. Dus een heel tevreden klant. De tekeningen zijn heel mooi! Zeker aan te raden.

Gewoon perfect

Was niet goed gegaan met adres maar super opgelost

Goede service!!!!

Toch nog blij

Hadden een vijf luik besteld. Helaas was er iets mis gegaan met het aantal steentjes en de kleur. Contact gezocht met Strass-steentjes. Tot onze grote tevredenheid heel goed opgelost door Annemarieke. Nogmaals een pluim voor jullie, bedankt

goede service

Prachtig pakket.snelle keurige afhandeling van een ontbrekend zakje. Geweldig raad iedereen aan hier te bestellen.

Wat een goede service en hulpvaardig

Mijn pakketje was niet geleverd. Ze doen er alles aan om je te helpen. Snelle reactie op de vragen erg fijn. Pakje uiteindelijk binnen gehad.

Top kwaliteit en goede service

Bij aankomst van het pakje zagen we dat er een verkeerde maat bij zat. Dit werd onmiddellijk rechtgezet door de correcte maat toe te sturen en we mochten de verkeerde houden.

Geen enkel commentaar

Bestellen of retour sturen alles prima geregeld. Klasse

Ik kwam via een mail voor het eerst in contact. Ik had een mislukte DP qua kleuren ontvangen van een eigen foto van Diamond Painting Wereld. Ik heb een afbeelding van mijn DP en de originele foto verstuurd naar Strass-steentjes en heb hun om hulp gevraagd. Ik had eerder al andere kleuren steentjes besteld omdat ik dacht dat ik hem zelf wel kon aanpassen, dat bleek moeilijker dan ik had verwacht. Ik kreeg heel snel antwoord op mijn mail en en het DP Team dacht echt met me mee. Inmiddels heb ik een lay-out in mijn mail ontvangen van hoe mijn foto kan worden in DP. Ik ben zo blij met Strass-steentjes. Ik.heb hiermee mijn nieuwe DP webshop gevonden, waar ik voortaan mijn painting's ga bestellen! Service is Top en zeer behulpzaam!

geweldig

Top site en snelle service !!!

Over Strass-steentjes.nl

Strass-steentjes.nl is dΓ© webshop waar je terecht kunt voor alles op het gebied van Diamond Painting en waar je o.a. vele hotfix steentjes kan kopen van hoge kwaliteit. Ben je op zoek naar net dat ene beetje extra dat je zelf kunt aanbrengen op jouw kleding, mobielhoesje of noem maar op? Wij hebben een groot aanbod zowel in hotfix steentjes als in overige hotfix producten en non-hotfix producten (plakstenen). Elk steentje is uniek, net als elke klant! Wij staan je dan ook graag te woord wanneer je contact met ons opneemt. Veel plezier met het kopen van hotfix producten en Diamond Painting producten!