Gewoon goede service

Goede ervaring , bestelling na 1 dag ontvangen gecontroleerd bleken er 2 zakjes te weinig ingepakt . Geen probleem worden direct nagezonden. Zo hoort service te zijn. Produckt is van goede kwaliteit. SUPPER BEDANKT

Zeer mooie kleurschakering met heel mooie kwaliteit van voldoende steentjes

Ben ik heel tevreden mee.ook voor het probleemoplossend meedenken

super

super service rap geleverd

Geweldig bedrijf en super service. Een aanbeveling waard

Zelfs 1 zakje steentjes word nog nagestuurd. Superrrrrrrr

Zeer ruim assortiment Diamondbacks painting ,mooie kwaliteit ,snelle levering, goed verpakt Duidelijke gebruik omschrijving.bij mijn bestelling ontbraken wat steentjes ,mijn e-mail werd direct beantwoord en de steentjes werden direct nagestuurd ,goede service!

Fijne samenwerking!

Zeer goed materiaal en zeer goede communicatie!

Er is veel keus , en goede klantenservice voor vragen

zeker een aanrader

Uitstekende levering, mooie producten. Zal er zeker nog eens wat kopen.

mooie steentjes voor een mooie prijs/kwaliteit verhouden

Door deze steentjes zien de pakjes van onze dansers er geweldig mooi uit.

Goede service, snelle levering

Ik had een zakje met een verkeerde maat steentjes. Die mocht ik houden en de juiste maat had ik de volgende dag al binnen.

Slechte kwaliteit en steentjes tekort

Slecht

Beste Sheila, We hebben inderdaad een mail van je ontvangen dat je code 310 te kort kwam, deze hebben we direct nagestuurd. We hebben je hierin niet gehoord over een slechte kwaliteit. Je wilde zelfs een nieuw pakket bij ons bestellen met een andere afbeelding. Ik begrijp dat niet helemaal dat je nu aangeeft dat je ons niet aanbeveelt en dat je ontevreden bent. Graag ontvangen we uitleg hierover. Eerder heb je een keer te maken gehad via bol.com met een productiefout dat het doek niet goed leesbaar was, hiervoor hebben we compleet nieuw pakket voor toegestuurd en heb je alle steentjes gehouden van het 1e pakket. Graag horen we van je wat we beter zouden kunnen doen in jouw ogen. Groeten Annemarieke Strass-steentjes.nl

Super snelle service, goeie spullen

Snelle levering van mooie steentjes

Bestelling gedaan,,,,en word zeer snel geleverd,,,ben heel tevreden.

Snelle en goede service

geweldig

Ik kwam voor het eerst met jullie in contact via whatt,s app Dat was op een zondag dacht krijg morgen wel bericht. Maar zelfs het antwoord op mijn vraag kreeg ik de zelfde dag nog. Heb via de site nu al 2x wat besteld en keurig netjes en zeer snel Dus geweldig. Groetjes Alie De roos

Alles oke

Snelle complete levering

Het is prettig bestellen en goede kwaliteit van de producten.

Ik heb nooit klachten ervaren als ik bij jullie bestel en ben altijd wel over alles tevreden. En ik hoop dat ik bij jullie altijd een vaste klant mag blijven.

Ik vind het om te bestellen prettig..bij bestellen bedoel ik.

Keurige snelle levering

Zo fijn een site gevonden te hebben waar ik de steentjes ook los kan kopen. Bestel vaak bij Ali express en het was me nog nooit overkomen dat ik te weinig had. Echt de ideale oplossing om zo het schilderij toch nog af te kunnen maken.

Fantastische service

Vanwege drukte bij PostNl werd ons pakketje maar niet geleverd. Na mailcontact kregen we via een andere orderbedrijf de volgende dag onze bestelling

Snel en netjes de bestelling ontvangen.

Kwam 1 zakje steentjes tekort, besteld en de volgende dag de juiste steentjes in huis. Perfecte service!

Super goede service

Altijd de stenen heel snel in huis En toen t n keertje na heel veel bestelling prima in orde ontvangen te hebben N pietsie mis ging, gelijk volgende dag in volle tevredenheid opgelost Ennnn prachtige kwaliteit stenen!!!!

Snel netjes en mooi

Na bestelling netjes bevestiging gekregen. Binnen 2 dagen alles al ontvangen, netjes verpakt en mooie kwaliteit

Hele fijne hobby. Lekker ontspannend,

Over Strass-steentjes.nl

Strass-steentjes.nl is dé webshop waar je terecht kunt voor alles op het gebied van Diamond Painting en waar je o.a. vele hotfix steentjes kan kopen van hoge kwaliteit. Ben je op zoek naar net dat ene beetje extra dat je zelf kunt aanbrengen op jouw kleding, mobielhoesje of noem maar op? Wij hebben een groot aanbod zowel in hotfix steentjes als in overige hotfix producten en non-hotfix producten (plakstenen). Elk steentje is uniek, net als elke klant! Wij staan je dan ook graag te woord wanneer je contact met ons opneemt. Veel plezier met het kopen van hotfix producten en Diamond Painting producten!