De juiste mensen voor het juiste product. Zeer hulpvaardig. Bij leveringsprobleem direct actie ondernomen. Zeer vriendelijk.

Hele goede service!

Fijne ervaring met Bekkers. Ze hebben mij keurig gebeld om uitleg te geven over de staat van mijn bestelling Heel erg correct.

zeer goed

werd gebeld ivm bestelde naaimachine, vertelde zeer geit wat er aan de hand was en stelde ook voor om een andere te kopen. gaf zeer goed info over de andere naaimachine. deze naaimachine ben ik zeer tevreden over, zeer goede communicatie en de naaimachine was zeer goed in gepakt.

Goed assortiment en prima levering

Ik kocht naaimachinespoeltjes en een spoeltjesdoos, deze zondagmiddag besteld en woensdag geleverd in de brievenbus. Duidelijke communicatie, prima artikelen, en een kortingsbon bij het pakketje in voor de volgende bestelling. Helemaal prima!

Goede info top

Goede service en begeleiding bij aankoop naaimachine!

Fijne duidelijke communicatie met Bekkers naaimachine, ook toen machine iets later geleverd zou worden werd ik netjes opgebeld. Heel behulpzaam e; klantvriendelijk. Zou deze zaak zeker aanbevelen.

Perfect!

Versturen snel, geven vakkundig advies. Zeer tevreden dus!

Ik had het al de volgende dag in huis.terwijl ik in het noorden woon en dan bij de meeste winkels toch nog 1 extra dag moet wachten.super

Snelle service, korrekte afhandeling

Direct na bestellen ontving ik een bevestigingsmail. De bestelling is snel verzonden, wat ook via mail is gemeld en in goede staat ontvangen. Toppers!

Snelle verzending

De naaimachine is snel aangekomen met de post, daarnaast was verder alles in orde, de naaimachine is zeer geschikt voor beginners! Ik ben erg blij mee

Het bestelde kwam snel en compleet bij mij aan.

Produkt voldoet aan mijn verwachtingen. Uitstekend contact met verkoper.

Lekker snel geleverd

Altijd blij met de service en producten.

tevreden dat ik de pedaal voor mijn Singer overlock vond

Mijn Singer overlock is 10 jaar oud en de pedaal begaf het. Ik kwam op de site van Bekkers Naaimachines terecht. Wat een keuze van alle mogelijke machines, onderdelen en benodigdheden ... De bijhorende uitleg is overzichtelijk en duidelijk. Zeer tevreden over de geleverde bestelling. Het telefonisch contact was eveneens vriendelijk en correct. Een echte aanrader

Fantastisch!

Onderdeel dat ik bestelde bleek niet op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Er werd een alternatief aangeboden. Hiervan waren de kosten hoger. Het prijsverschil werd door de winkel voor rekening genomen. Superservice!

Perfecte levering

Fijne snelle levering mijn naaimachine doet het weer het onderdeel past perfect dank je wel .

Heel goede service.

Alles word duidelijk omschreven, en word ook vlug geleverd waarvoor dank.

Fijn contact bij Bekkersnaaimachines

Onlangs een Brother borduurmachine gekocht. Goede voorlichting gehad en bij levering van de machine is deze aan huis helemaal uitgelegd. Contact kan via telefoon, mail of whatsapp. We krijgen bij vragen snel antwoord. Kortom, helemaal tevreden.

Een echte top service

Ik had bij Bekkers een op maat verstelbare paspop besteld. Deze was helaas niet meer leverbaar. Nog geen uurtje na het plaatsen van mijn bestelling werd ik gebeld met dit nieuws. Natuurlijk heel jammer maar fijn dat ze belden! In samenspraak hebben we het opgelost en kreeg ik binnen 2 dagen een nieuwe (andere) paspop binnen. De service is vriendelijk en hebben duidelijk ervaring met de producten! Ik zou hier zeker vaker bestellen!! Bedankt :)

Naaimachine van 1999. Voetpedaal kapot hadden ze nig bij bekkers. Zeer blij. Werd terug gebeld was niet meer voorradig Gelukkig nog een demo. Het werk perfect. Bedankt Bekkers

Prima service en vlotte levering

Overzichtelijke website, prima service en altijd een vlotte en net verpakte levering.

Super bedrijf met veel keus.

Mijn bestelling bij BEKKERS Naaimachines ging perfect. Deze winkel heeft een ruim assortiment dus keuze genoeg. Ze hadden alles wat ik nodig had en de bestelling is ook keurig afgehandeld. Binnenkort weer een bestelling plaatsen.

Perfecte service

Via de website een bestelling gedaan. Werd toch nog gebeld omdat men zeker wilde weten of ik het juiste type besteld had icm met mijn naaimachine. Zeer prettig contact. Snelle levering en prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Prima bedrijf, een snelle reactie op mijn vraag en daarna een correcte en snelle levering..

Zeer te vreden

Over mijn voetpedaal.Ik was zeer tevreden .Niet meer voorradig en toch een oplossing hier voor gevonden.Nogmaals mijn hartelijke dank

Bedrijfsgegevens

Voorstraat 328

3311CW Dordrecht

+31(0)78-6139683

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.