Topservice heel goed bereikbaar

Topservice heel goed bereikbaar. Ga zeker nog kopen bij hun.

Goede en snelle service

Van tevoren telefonisch contact gehad over de compatibiliteit van een naaivoetje met mijn machine. Deskundig advies gekregen en ook op de site was binnen mum van tijd de lijst met compatibel machines aangepast met mijn type erbij. Vervolgens mijn bestelling geplaatst, die snel geleverd werd. Erg tevreden!

Snelle Service, goed klantcontact

Ik had een aardige boodschappenlijst besteld. Diezelfde dag werd ik gebeld dat bepaalde spullen nog na geleverd moesten worden. Aan mijzelf de keuze hoe ik mijn bestelling bezorgd wilde hebben (in delen of in één keer als alles binnen was). Ik koos voor in delen verzenden, omdat ik al wat spullen nodig had. Geen probleem. Dat deel van de bestelling was de volgende dag al binnen. Kortom, goede klantenservice en snelle service.

Via de site besteld en keurig met de post geleverd.

Omdat ik wat spoeltjes te kort kwam en ik graag de originele brother wilde hebben via de site besteld. Ze werden keurig als brievenbuspakket geleverd. Ik kan weer verder.

Fijne service

Item wat besteld dag erna in huis heel fijn zeker als het om een voetpedaal gaat kunnen we weer vlijtig naaien.

Ik bestelde enkele items. Die werden correct en zeer snel geleverd.

Goede oplossing

Spoelen besteld voor mijn Brother borduur machine. Ipv 10 waren het er 9. Ik werd daarom vriendelijk gebeld voor een passende oplossing voordat het werd verzonden en kreeg er naaimachine naalden bij. Prima geregeld, ik zal hier weer bestellen.

Goede service en persoonlijk!

Ik had een naaimachine besteld maar kwam de volgende dag niet aan. Whappje gestuurd en binnen enkele uren werd ik gebeld. Díe naaimachine was er niet maar voor het verschil kon ik wat andere dingen uitzoeken. Meneer liep alles met mij door wat er nog bij kwam. Er werd echt even de tijd genomen. Ik heb er in ieder geval een goede naaimachine én gevoel aan overgehouden ondanks dat je het op een website besteld hebt!

Duidelijke webshop, goede en snelle levering

Zeer snel en netjes geleverd

Snel en goed geleverd!

Na een kort zoektochtje op internet kwam ik uit bij Bekker Naaimachines voor een aantal naai-attributen die ik nodig had. Bekkers naaimachines was goedkoper dan bol.com! En, de service was uitstekend. De communicatie was goed en ik had supersnel m'n pakketje binnen. Super!

Ik heb een naaimachine gekocht voor mijn dochter. Alle termen zeiden mijn niks. Ik ben telefonisch goed te woord gestaan en voorgelicht. Wat mooi is dat zij ook nog een keer kan komen met machine en dan nemen ze in de winkel tijd om haar de machine uit te leggen.

super

Blinde ritsvoet besteld, binnen no-time in huis. Mooie kwaliteit dus ik ben blij!

Geweldige klantenservice!

Heel blij met mijn nieuwe aankoop. Maar vooral met een uitmuntende klantenservice. Ik had twijfels of ik het juiste voetpedaal kocht, dus besloot een Whatsappje te sturen. Binnen een paar minuten had ik antwoord op mijn vragen en kon ik de bestelling plaatsen. Heerlijk wanneer alles zo soepeltjes verloopt. Bedankt voor de goede service!

Goede voorlichting (E-mail) en snelle levering.

Uitstekend!

Prachtige schaar, super service!

We hebben een elektrische schaar bij jullie besteld voor onze (schoon)moeder. Ze is inmiddels 77 jaar en naait graag kinderkleertjes, eerst vroeger voor haar kinderen, later kleinkinderen en nu inmiddels voor haar achterkleinkinderen! Dit zijn er inmiddels (bijna) 17,dus dat is heel wat stof knippen!! Maar de spiertjes worden toch wat stroever, dus knippen werd een probleem, vandaar dit geweldige kado voor haar! We hopen dat ze hier nog jaren plezier van heeft, en danken jullie voor deze prachtige schaar en nette snelle service! Vriendelijke groet, Jon en Tineke

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Na een lange zoektocht naar de juiste lockmachine die bij mij past kwam ik terecht bij Bekkers Naaimachines. Toen ik de naaimachine had besteld bleek deze niet meer voorradig. De meneer van de winkel heeft mij toen heel vriendelijk opgebeld en mij een betere lockmachine aangeboden voor dezelfde prijs! Heel geduldig hebben zij toen al mijn vragen beantwoord over die andere machine en heb ik uiteindelijk gekozen voor de betere machine. De levering was super snel en ik ben heel erg goed geholpen. Bekkers is de plaats om te zijn als je opzoek bent naar naaimachines!

uitstekend

Het was de eerste keer dat ik iets besteld heb bij Bekkers. Prima service, zowel telefonisch als de snelle levering.

Prima ervaring en een hele fijne afhandeling, mijn volgende machine of onderdelen bestel ik zeker bi

Ik ben op een hele prettige manier geholpen en ook het telefonisch contact verliep goed. Machine werd snel en op mijn speciale wens snel geleverd.

Top! Ruime keuze, snel geleverd.

Top! Ruime keuze, snel geleverd.

Uitstekende service!

Op mijn vragen over mijn bestelling via de mail, kreeg ik vrijwel gelijk antwoord. Zelfs in de avond.

Netjes verpakt

Snelle levering met ook nog een kortingsbon .

Zie boven.

Topwinkel, deskundig, hulpvaardig en zeer klantvriendelijk

Het was een genot om naaimachine te kopen bij Bekkers. Naar aanleiding van een aanbieding gesproken met Bekkers. De vragen die wij hadden werden deskundig beantwoord en wij werden zeer klantvriendelijk geholpen Chapeau

Supersnelle service!