Snelle levering . Top

De bij de naaimachine geleverde onderdelen lijst maakte het makkelijk om het juiste onderdeel te bestellen. En snel geleverd . Top gedaan

Dat kan volgens mij niet beter

Ik was ten zeerste verbaast dat ik mijn bestelling al binnen een dag thuis geweldig gewoon

Fantastisch materiaal

De hulpstukken voor blinde rits en blindzomen zijn fantastisch! Een rits instikken of een kleedje omzomen wordt zo gemakkelijk! Fijn om mee te werken!

Snelle levering.

Het bestelde product was niet op voorraad, maar ik kreeg er een heel prettig mailtje erover en de vertraging was maar 1 dag. Voordat ik het product bestelde had ik de winkel gebeld voor advies. Ik werd heel vakkundig en vriendelijk te woord gestaan.

Fantastisch!

Ik had een spoelhuis nodig en gaf het verkeerde artikel nummer door, dus kreeg ik ook het verkeerde spoelhuis. Een mail gestuurd met een foto van wat ik nodig had en ik kreeg binnen een paar uur bericht dat men het goede spoelhuis zou opsturen en ik het andere mocht houden. Met ook nog excuses voor het ongemak terwijl het mijn eigen fout was. Ik ben zeer aangenaam verrast over dit bedrijf.

Snelle en uitstekende service

Zeer snelle levering, duidelijke website en degelijk materiaal. Ik bestel hier zeker nog!

Zeer aan te raden firma

Ik wou snel borduurgaren in huis halen want had midden in een groot werk te kort aan garen. Heb dus op maandagavond bestelt en had alles al op woensdagmorgen in de bus. Moet je weten dat we in België wonen, dus zelfs buiten Nederland zeer snelle levering en zeer CORRECT alles verpakt. Daarboven op ook nog een kortingbon gekregen voor volgende bestelling.

Zeer goede site snelle service

Overzichtelijk en breed assortiment

1ste x besteld en perfect snel afgeleverd !

Heel blij, vlot verlopen. De website vindt ik heel duidelijk met verwijzing naar YouTube filmpjes zo dat je kan zien hoe bv. een bepaald voetje wordt gebruikt. top !

Snelle levering en netjes verpakt.

Geen zorgen over gedane bestelling!

De uitvoering aan gedane bestelling kon eenvoudigweg niet beter. Alles was goed, precies zoals het wezen moet.

Top ervaring!

Ik had een bestelling geplaatst op zondag. Werd op maandag gebeld door een super vriendelijke medewerker die zeker wou weten dat ik het juiste onderdeel besteld had. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Heel goed gesprek gehad en uiteindelijk bleek dat ik we het juiste besteld had. Een dag later was mijn pakket binnen.

Tot nu toe slecht

Heb bestelling gedaan op zaterdag 11-01-2020 , en nu Donderdag 16-01-2020 is nog niks binnen gekomen

Goeie materialen en snelle service Besteld zeker vaker :)

Super snelle en goed service

Ik heb een bestelling geplaatst , deze is super snel en perfect geleverd !

Ik ben er te vreden met jullie bedrijf en een fijne service

Wil graag dit winnen voor mijn schoondochter die in tailand woont

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

snel

alles duidelijk qua bestellen en was snel thuis bezorgd

alles wat ik gevraagd heb, is super snel geleverd. alles is top in orde!

Eerlijk , ik had eerst elders iets besteld en van tevoren telefonisch navraag gedaan. Nog sturen ze het verkeerde op en moest ik de kosten van terug sturen zelfs betalen ( ondeskundig dus) Bij BEKKERS via erg duidelijke website gelijk van de eerste keer het goede artikel ontvangen en het werkt prima ! conclusie : SUPER TEVREDEN KLANT !!! 😘

Bestellen zonder gedoe en snelle levering

Duidelijke website.

Zalig

Ik ben via internet gaan zoeken naar een bedrijf met naaispullen en meteen viel me deze website al op. Het ziet er professioneel en betrouwbaar uit. Daarnaast heb ik zeer snelle service gekregen en nette afhandeling van de bestelling. Ik ben zeer tevreden en zal als beginnende naaister-leerling in het vervolg bij jullie bestellen en leren over het vak & de materialen. Ik ben een alleenstaande moeder en heb nu 1 gebroken voet, dus 'online' kopen komt mij nu het beste uit. Ik wil dit mijn nieuwe beroep maken en hoop later kleding te ontwerpen voor anderen.

Snelle levering van goede overlockmachine

Ik koos voor Bekkers Naaimachines vanwege de aantrekkelijke prijs en omdat ik indien nodig in hun winkel terecht kan voor advies of reparaties. Na een vlotte bestelling werd mijn overlockmachine snel geleverd. Ik had wat schrik dat het inrijgen van de draad moeilijk zou zijn, maar het was een positieve verrassing dat de machine al ingeregen was. Ik zou in de toekomst zeker opnieuw bij Bekkers naaimachines bestellen.

Erg goed !

Duidelijke webshop goede kwaliteit en snelle levering :-)

Prachtige service!

Een pakketje kwam helaas niet toe. Één mailtje aan de vlotte klantenservice zorgde er voor dat ik alsnog mijn materialen toegezonden kreeg. Dankjewel!