Prima advies en snelle levering

Ik kreeg meteen na de order een telefoontje om bestelling door te nemen en daarbij goed advies

tevreden over de levering

Ik wist in eerste instantie niet welk model en serienummer van de Toyota naaimachine ik had. Toen ik dat eenmaal ontdekt had (stond achterop.... niet gezien, lekker dom dus) kon ik zoeken welke spoeltjes ik nodig had en heb die meteen besteld. Jammer dat de prijs van de spoeltjes in verhouding met andere spoeltjes wat hoog was. Ik kreeg keurig bericht dat het pakketje verzonden was en vond dat een paar dagen later in de brievenbus.

Met Bekkers gaat het lekker!

Op zoek naar een paspelvoetje vond ik Bekkers online. Besteld en binnen twee dagen in de brievenbus!. Dat scheelde me weer een ritje naar de stad en ik kon meteen verder met mijn kussen project. Voor mijn low-budget recycle naaicafé in ons buurthuis ben ik op zoek naar een lockmachine. Ik hoop dus maar dat ik die met deze beoordeling win! De volgende keer ziet Bekkers mij weer!

Verkeerd adres

Ik had bij mijn bestelling aangegeven dat de bestelling naar een ander adres gestuurd moest worden. Dat id duidelijk over het hoofd gezien, het zat in mijn eigen brievenbus.

Prettig

Meedenkend tot een oplossing gekomen.

super

snelle serbvice goede producten reele prijs

lekker snel

overzichtelijke website en snelle levering

Perfect, gebruiksvriendelijk site en snelle levering!

Prima, gemakkelijk en snel. Zeker aan te bevelen bij anderen.

Prima Machine

IK ben er blij mee ik kon de draad niet in de naald krijgen dat was mijn probleem . Eh dat is heel fijn . Dank u Wel Annie

Goede én snelle levering

Ik heb hier al beginnende naaister wat naaivoeten gekocht. Op de site staat duidelijk bij welke naaimachine de voeten passen, ook staan er fijne filmpjes bij over de naaivoeten. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen!

geweldige winkel

Wordt heel fijn en goed geholoen, geen gehaast. En als je een demonstratie zou willen zien van een machine...ook geen probleem, wordt gewoon gedaan.

Snel

Goed levering

Snel

Goed levering

Goede service!!!!!

Toen de machine die ik wilde kopen onverwachts verkocht was, kreeg ik een hele mooie aanbieding voor een andere machine Dank daarvoor

Prima geholpen met advies aan de telefoon. En het daarna bestelde artikel volgende dag al binnen. Prima service.

Blij met mijn keuze en goede service

Veel keuze en duidelijke uitleg via de website. Ik heb op een zondag besteld en de vrijdag erop mijn naaimachine ontvangen. Bij vragen per mail werd ik dadelijk verder geholpen door een vriendelijke medewerker. Zowel telefonisch als per mail. Ben super blij met mijn naaimachine. Alles werkt zoals ik had gehoopt.

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Als beginnend naaier wat gereedschap en machineonderdelen besteld. Ben er zo blij mee! De kwaliteit van mijn werk is enorm verbeterd. Bedankt Bekkers.

Meedenkende vaklui die goede service bieden

Vanwege de lange levertijd van een machine die ik in december cadeau wilde geven met de feestdagen, werd ik opgebeld en werd mij een andere optie aangeboden waarbij ik voor een kleine extra bijdrage een luxere, nieuwe machine mocht aanschaffen die wél direct leverbaar was. Ik hoefde dus niet het volledige verschil bij te leggen. Door mij tegemoet te komen in de kosten en extra garantie te bieden, kon ik mijn moeder een nóg mooiere machine geven. Dat is nou service waardoor wij graag terugkomen.

te lang gewacht

Bestelde artikelen bleken niet voorradig. Eerst geen contact. Daarna bleek de zending na 3 weken binnen te komen. Zelf weer contact gezocht. Ging weer 3 weken duren. Geld teruggevraagd, wel snel afgehandeld.

Beste mevrouw Boom, bedankt voor uw bericht. In de overgang naar het nieuwe jaar zijn er inderdaad helaas een aantal misverstanden ontstaan, in overleg met onze leveranciers en de uitlevering / levertijd van bepaalde goederen hieromtrent. Hier bent u reeds van op de hoogte, maar nogmaals onze excuses voor de gang van zaken. Tegen het einde van het jaar is het altijd wat rommeliger, dit moet beter en zullen wij ons ook op gaan richten. Vriendelijke groet en succes, Rick Bekkers, Bekkers Naaimachines

Bedankt voor de snelle service en duidelijke communicatie.

Mijn lockmachine loopt weer lekker met het nieuwe voetpedaal.

Slechte communicatie

Pakje bleef maar weg. Uiteindelijk een berichtje gestuurd en ze gingen er direct achter aan maar, de direct was niet zo direct. Terug een boze mail gestuurd, waarop ik een telefoontje kreeg. Bleek dat het product niet voorradig was. De week erachter Uiteindelijk pakje ontvangen. Spijtig dat ze niet meteen gecommuniceerd hebben dat het niet voorradig was.

Beste Linda, bedankt voor uw feedback. Dit is inderdaad een kwalijke zaak. Wij zullen dit gaan aanscherpen. Fijn dat uw artikelen goed zijn aangekomen, onze excuses voor de latere levering. Vriendelijke groet, Rick Bekkers, Bekkers Naaimachines

De verkoper nam zich alle tijd om ons persoonlijk te adviseren, we zijn teveden met de gekozen produkten!

Super correct prijs/kwaliteit is top en levering dik in orde. Een aanrader.

Ben zo tevreden dat ik bij jullie besteld heb. Bestelling en levering zijn correct. Prijs/kwaliteit een aanrader. En wat een keuze. Ik bestel graag opnieuw bij jullie.

Ik heb een naaimachine gekocht en was er zeer tevreden over . Daarna heb ik een lockmachine besteld voor mij de eerste ooit . Ik werd door Bekkers gebeld met de vraag waarom ik koos voor deze lockmachine die ik gekozen had . Nadat ik het had uitgelegd . Heeft bekkers mij geholpen een voor mij andere maar betere lockmachine te kiezen . Ik ben er helemaal tevreden mee en ben blij dat Bekkers met mij mee dacht . Helemaal top! Ik heb Bekkers al aan anderen aangeraden . En na deze 2e geweldige koop zal ik bekkers zeker blijven aanraden . Een goede winkel die is ervaar als eerlijk fair die ook andere ondernemers niet te kort wil doen . Dat waardeer ik zeer . Dikke pluim !

Bestelling na een dag binnen kon gelijk weer aan het werk