Snelle en goede verzending

In mijn zoektocht naar een rolzoomvoetje kwam ik bij Bekkers terecht. Ze hadden wat ik zocht, met een goede omschrijving van het product en zelfs een filmpje. De prijs was goed, dus het voetje besteld en de volgende dag had ik hem in de brievenbus. TOP! Als ik weer iets nodig heb voor mijn naaimachine kom ik zeker terug!

duidelijk en snel!

Ik was erg blij het onderdeel van mijn naaimachine te vinden bij Bekkers. Het werd ook supersnel geleverd en goed verpakt!

Producten zijn beschikbaar, werden de volgende dag al bezorgd! Goed gedaan.

Goed!

Ik had mijn naaimachine snel binnen.

Snelle levering overzichtelijke site

Ik kan duidelijk op de site vinden waar ik naar op zoek ben. Bestelprocedure is duidelijk en vrij gemakkelijk in gebruik

Overzichtelijke webshop, snel besteld, snel geleverd

Ik heb hier een naaimachine gekocht en andere dingen besteld. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant en op basis daarvan eerlijk geadviseerd. Ik ben erg tevreden en ben al aan het kijken naar een lockmachine ;-).

snel en goed

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd, waar ik erg blij mee was. De machine werkt prima en voldoet aan de verwachtingen. Ik ben dus erg tevreden.

Goede service!

Nadat mijn bestelde pakketje niet was aangekomen, is het nogmaals opgestuurd! Fijne service!

In 1 woord: top!

Machine geleverd conform afspraak.

Zeer tevreden met mijn ontvangen bestelling. Bestelling was supersnel in huis met een kortingscoupon voor de volgende bestelling erbij, top!! Zeer overzichtelijke site, waardoor je gemakkelijk de spullen kunt vinden die je nodig hebt. Gras van een zeer tevreden klant!

Goede onderdelen het halve werk.

Door Bekkers onderdelen voor mijn lockmachine ben ik ook weer vlug in mijn ritme machine .

goede service en goede kwaliteit

Prima service.

Ik ben bij met de up to date website van Bekkers naaimachines. Meeste artikelen zij in voorraad, zo niet dan zorgt het team van Bekkers Naaimachines ervoor dat je ze zsm krijgt. Nette afhandeling, ik krijg bericht wanneer iets wordt verzonden. Voor al uw naaimachine assesoires groot of klein, moet u bij Bekkers Naaimachines zijn.

Snel, het juiste product wat meer zou je kunnen wensen?!

Alles oké, snelle levering

Alles zoals beschreven, snelle levering, goede communicatie

Supersnelle levering!!

Hier heb ik al een paar keer iets besteld en ik ben zeer tevreden over de snelle levering! Top BEKKERS!

Prima website met ruim assortiment.

Deze week voor het eerst dmv genoemde website accessoires besteld voor een kort daarvoor aangeschafte Singer naaimachine. Veel keus en prima informatie mbt de artikelen in het zeer ruime assortiment. Tevens de betaling dmv diverse mogelijkheden zeer ruim en na betaling ook het verzendproces met de daarbij gegeven informatie prima in orde.

Goede service en snelle levering!

Eind van de middag besteld en de volgende middag al bezorgd! Super!

BEKKERS voor het eerst . . . website opgeslagen in naaimap op NR 1 !

Een nieuw kunstprojectje opstarten met een 2e hands naaimachine - dit vraagt degelijk materiaal en bovenal een betrouwbare website ... wat BEKKERS heeft bewezen - ik kom terug ! groeten, N.

super

Erg goed geholpen en wat een kennis van zaken!

Hele snelle levering!

Fijne webshop, heel duidelijk. Snelle levering, ik kon de dag erna alweer verder met mijn project.

Snel en correct

Wederom een levering snel in huis en correct uitgevoerd. Fijne winkel, zo heb je geen vertraging in je naaiprojecten.

Prima product en nette afhandeling

De spoeltjes die ik had besteld, waren niet op voorraad. Netjes een telefoontje ontvangen, dat de levering iets langer zou duren. Een week later ontvangen, in een stevige envelop.

Duidelijke website, goede merken en snelle bezorging!

Alles wat je nodig hebt voor het naaien op een online plek! Geen poespas of mooie verhaaltjes, maar duidelijkheid voorop, dat is wat ik waardeer. Snel besteld, zonder omslachtige procedures en/of upsell narigheid en vooral: snel geleverd binnen 24 uur. Heel fijn want ik had het onderdeel snel nodig :) Goede website! Raad ik iedereen aan.