Snel geleverd en goed contact.

Kwaliteit producten, zeer sneller levering en ik had een fout gemaakt in mijn adres gegevens en dit is na verzoek netjes aangepast en zelfs terug gekoppeld. Excellente klantenservice!

Excellent advice

I wanted my first overlocker and had some questions - Rick gave me some great advice about the different models. My overlocker arrvied really quickly and I am really enjoying using it - thank you.

Zeer goede service

Goede communicatie en er wordt met je meegedacht.

gekregen wat is beloofd en snel bezorgd

Mooie producten van goede kwaliteit

mooie spullen!

Altijd kwaliteit en goede service. Je wordt er goed geholpen en staan je vriendelijk te woord. Ook als je verderop woont is Bekkers naaimachine een vertrouwd adres.

Super service.

Ik heb een voetje voor borduren gekocht.Ook had ik de naaimachine van mijn dochter geleend.Jaren heb ik met de naaimachine van mijn moeder genaaid. Wat blijkt het voetje past op beide machines. Stel je voor 50 jaar oud is de machine.En voor het eerst kan ik alle steekjes gebruiken....Alles dankzij de service en het voetje van Bekkers...mocht ik meer nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug....bedankt ....

Snelle en zorgvuldige verpakking en levering. Precies zoals omschreven op de website.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Super ervaring, zeer hulpvaardig

Ik had een coverlocker besteld. De dag er op word ik gebeld dat deze niet meer leverbaar is maar dat ze wel een alternatief voor mij hadden. Er werd erg goed mee gedacht waardoor ik een goed alternatief kon kiezen. Het projsverschil werd gecompendeerd. Ik voelde mij erg gehoord. De machines zijn nu binnen dus dit weekend ga ik meteen aan de slag. Ik raad iedereen Bekkers aan vanwege de goede service

Super snelle service & groot aanbod

Ik had een lockmachine besteld en werd gelijk de dezelfde dag gebeld omdat degene die ik had besteld niet snel leverbaar was. Hierdoor heb ik een goed gesprek gehad met de medewerker en die heeft mij goed geholpen. Ik heb daarom een andere lockmachine gekregen met extra lockgaren! Ik was erg blij met de snelle service en mijn lockmachine was de volgende dag al in huis. Ik ben een modestudent die nu goed aan de slag kan gaan dankzij jullie lockmachine!

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Nog telefonisch contact gehad over een aanvullende vraag en netjes en vriendelijk te woord gestaan.

Bereikbaar en goede service!

Na enig speur-en vergelijking kwam ik uit op 'mijn' ideale naaimachine. Online gekocht bij Bekkers, zij kwamen als beste uit de bus wat betreft prijs en ik wilde niet bij een 'vage' webshop bestellen mocht ik een klantenservice willen bellen of andere service nodig hebben. Snel geleverd via DHL, de volgende keer mag daar iets beter over gecommuniceerd worden want hoewel ik wist dat de machine die dag geleverd ging worden had ik geen idee welk tijdstip. Meteen na levering uitgepakt en uitgeprobeerd. De machine werkte niet naar verwachting dus ik belde 2 minuten voor sluiting en er werd keurig opgenomen. Ik mocht de machine retour sturen, en er werd compensatie aangeboden voor het ongemak. Fijn! De volgende dag nogmaals geprobeerd en of ik heb zitten snurken of de machine moest er nog even 'inkomen' maar hij doet het perfect! Dus terugsturen hoeft niet meer, wel fijn te weten dat er direct gehandeld wordt in geval van vragen/service. Top!

Twee minuten na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik al een bericht dat deze was verzonden! De volgende dag had ik mijn nieuwe naaimachine in huis :-)

Zeer correcte en snelle service! Top!!!

Bekkers geeft een uitstekende service.

Ik schreef een mail met een klacht over een, volgens mij, te late levering. Er kwam gelijk een mail terug met een heel duidelijke- en nette verklaring. Ik zat fout. Dat zag ik toen ook in. Hulde aan hun professionele houding. Het product is inmiddels in goede orde ontvangen. Een topproduct overigens.

Groot assortiment en snelle levering

Super ervaring

Snelle service, en de nalevering komt er ook aan. Ik ga met mijn janome coverpro 2000cpx mooie kleding maken.

Nadat ik mijn bestelling had geplaats kreeg ik zowel telefonisch als per email bericht dat mijn bestelling vertraging opliep. Afgelopen week zelf even gebeld over de stand van zaken. Bleek het probleem bij de leverancier te liggen, deze had het verkeerde product geleverd. Ben keurig terug gebeld en te woord gestaan. Dank je u wel voor de service. Groetjes uit Waddinxveen van Elly Bloedjes.

Prima !

Duidelijke site. Bestellen gaat makkelijk en de spulletjes zijn snel bezorgd. Niets op aan te merken. Tot een volgende keer !

Fijne service, snel geleverde voetpedaal voor PFAFF naaimachine

Ik had niet het juiste model besteld, zonder problemen omgeruild voor een nieuwe en heel snel geleverd. Telefonisch goed overleg. Zeer tevreden.

Snelle en prima service

Diverse onderdelen voor Brother naaimachine besteld. Snelle persoonlijke service via email. Artikelen tijdig geleverd.

Superbehulpzaam, vriendelijk en snelle levering.

Mijn vraag om advies werd zo goed mogelijk en op behulpzame wijze beantwoord. Het onderdeel wat ik nodig bleek te hebben had ik de volgende dag in huis met een persoonlijk briefje erbij. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan en raad deze winkel zeker aan!

Snel verzonden

Goede productomschrijving, toegankelijke site, makkelijk & snel besteld. Snel verzonden en mijn nieuwe lock keurig ontvangen! Ben super blij met mijn aankoop.

Beter kan niet!

Perfect. Bestellen, via iDeal betalen en volgende dag bezorgd.

Dat wat ik nodig had en razend snel in huis.

Ik zocht een ritsvoetje voor mijn Husqvaena naaimachine. Bij Bekkers popte het nummer van het voetje direkt op en was het ook nog een speciale aanbieding.

Top bedrijf

Zeer vakkundig. Helpen deskundig op afstand, nemen ruim de tijd wanneer ze terugbellen. Enorm tevreden!!