Snel geleverd, geen gedoe

Parate kennis aanwezig!

Prettig gesprek gehad over een bestelling die niet geleverd kon worden. Ik kreeg een alternatief aangeboden (met korting) en een paar leuke extra’s! Mijn nieuwe machine was er de volgende dag!

Je krijgt gevraagd en ongevraagd goed advies, en je bestellingen komen snel

Fijn bedrijf dat na een aantal bestellingen vertrouwd voelt Ze adviseren je als je iets niet weet, ze zij betrouwbaar bij naleveringen Ik ben meer dan tevreden

Nieuw fav winkel

Top prijzen, super snelle levering en natuurlijk een leuk assortiment. Had ik dit maar eerder ontdekt! Nieuwe klant erbij hiero!

Fijne website en snelle levering

Creatieve oplossing

In januari heb ik een naaimachine besteld. Helaas, vlak voor Nederland in lockdown ging. Daardoor was mijn bestelling vertraagd. Op elke mail die ik stuurde, kreeg ik een telefoontje met de stand van zaken. Toen er eindelijk licht in de tunnel kwam, liep het schip vast. Omdat er nog steeds geen datum in het vooruitzicht kwam, kreeg ik de optie om een andere machine te kiezen die wel in voorraad was, met de optie om alsnog te wisselen als mijn oorspronkelijke keuze toe zou komen. Topservice!

Super producten met een super snelle levering!

Op Aruba op zoek naar een nieuw naaivoetje leek onmogelijk. Via het internet Bekkers Naaimachines gevonden en daar mijn spulletjes besteld. Geen moment spijt van gehad want besteld, en de volgende dag al in huis! Daar word ik vrolijk van! Heel erg bedankt Bekkers Naaimachines!

Word blij van deze winkel

Bij Bekkers word je altijd super vriendelijk geholpen. Kan niet anders zeggen dat ik wel blij word van deze vriendelijkheid en goede service !

Leuke site voor de naailiefhebber

De producten zijn makkelijk te vinden op de site, ook de omschrijving van producten zijn Goed uitgelegd plus dat er nog een filmpje bij staat, hoe mooi is dat! Volgende dag mijn bestelling netjes thuis geleverd super!

Zeer tevreden.

Super snelle levering, keurig verpakt, ik ben zeer tevreden.

Goed contact ,snelle levering

Goed overleg mogelijk wanneer artikelen lang op zich laten wachten . Goed advies bij alternatieven en daarna snelle levering hiervan .

Prima, service gericht.

Komt vertrouwd over, deskundig advies

Mijn bestelling via internet geplaatst. Dezelfde dag werd ik gebeld door een heel vriendelijke mijnheer, die vroeg of hij de bestelling zelf af mocht komen leveren, omdat hij bang was dat de producten zouden beschadigen via de post. Heel erg goede service!!

Goede producten, snelle levering

Ik was op zoek naar een goede stofschaar, die heb ik nu gevonden. Ik ben er erg tevreden over, ik kan nu beter mijn werk doen. Ik had ook nog wat assecoires besteld oa een opberger voor spoeltjes die is ook echt fijn. Alles op kleur erin gesorteerd. De spoeltjes voor de janome passen ook perfect. Ben zeer tevreden over deze webshop. Dank daarvoor..

Uitstekend geholpen

Wist niet dat er nog zoveel te krijgen was voor mijn oude Husqvarna. Oude hobby herleeft met nieuwe accessoires op mijn naaimachine. Uitstekend geholpen met de aanschaf van nieuwe voetjes.

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

Makkelijk zoeken op de site, dus voor iedereen toegankelijk. Vervolgens ook snelle afhandeling van de bestelling.

Overzichtelijke site. Zeer snelle nette levering. Zeer tevreden. Kon zelfs hier naainaalden nr 6 bestellen. Bijna niet aan te komen.

goede keus

produckt oke

Bekkers is top

via telefoon zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Bestelling de volgende dag al ontvangen.

Goed en vriendelijk geholpen

Ik heb een goede ervaring met bekkers En kom zeker terug . Ze zijn vriendelijk en helpen je met de juiste keuze monique

Biedt Eerlijke, Kundige, Klantvriendelijke En Riante Service

Snelle levering en vooral prettig dat er een duidelijke uitleg op de site bij de verschillende attributen staat. Het heeft mij geholpen de juiste spullen te bestellen. Ben erg tevreden.

gepensioneerd en dus TIJD!!

na meer als 40 jaren als verpleegkundige gewerkt te hebben, ben ik nu GEPENSIONEERD! en heb ik tijd om mijn creatieve geest weer te laten werken. en natuurlijk mijn naaimaterialen bij Bekkers gekocht. alles gevonden wat ik zocht.

Betrokken en meedenkend

Mijn product was niet op voorraad. Ik werd gebeld voor eventuele alternatieve voor als ik niet kon wachten. De moeite genomen om toch contact op te nemen. Top.

Binnen 24 uur in huis

Onderdeel nodig, binnen 24 uur had.ik het in huis.

Bestellen was simpel en snel

Voor de eerste keer besteld bij Bekkers naaimachines. Spoeltjes voor mijn Brother naaimachine. Bestellen ging makkelijk en snel via de website. En wat ook een pre is geen belachelijk hoge verzendkosten! Prima ervaring en ze zien me vast nog eens terug.