De man is erg aardig

De man is erg aardig en het pakketje kwam snel thuis en netjes verpakt Geen verkeerd woord over te zeggen.

Zeer snelle service en alles tiptop!

Ik heb een bestelling geplaatst en alles verliep vlekkeloos! Daar kunnen veel webshops nog iets van leren! Een volgende bestelling plaats ik zeker opnieuw bij jullie!

Heb al verschillende naai en Lockmachine gekocht en in onderhoudt bij hun lockmesjes besteld en de andere dag geleverd sneller kan niet een fijn en goed en betrouwbaar bedrijf

Goede uitleg, prima prijs!

Ik kreeg een duidelijke uitleg. Ze verkopen niets wat je niet nodig hebt, denken mee na over het vervolledigen van het pakket. Mooie korting!

uitstekend

Duidelijke webwinkel en supersnelle levering, zelfs in drukke kersttijd.

Grote keuze,eerlijke prijzen,vlotte levering

Het is de eerste keer dat ik besteld heb bij Bekkers.Ben zeer tevreden met de door mij bestelde items en zal zeker weer bij Bekkers bestellen als ik weer wat nodig heb voor mijn naaimachine.

Lekker snel dus kon ik meteen door!

Prima op tijd die fijne naaimachinevoetjes ontvangen die ik nodig had. Had ik veel eerder moeten doen!

Zeer tevreden Dior snelle levering en goed verpakt je pakje volgen was ook super goed

Fijne snelle service!

Mijn bestelling werd correct en netjes afgehandeld. Snelle service conform afspraak.

De bestelling kwam op het afgesproken moment!

Ik zocht een voetpedaal bij een oudere naaimachine. Heel fijn dat ik dit pedaal bij kon bestellen. Nu werkt de machine weer als een zonnetje.

ALLES IS GOED

duidelijk en goed

Super geregeld!

Voor herhaling vatbaar

Uitmuntend

Vrijdagmiddag gebeld, goede info over gevraagd artikel. Via makkelijke en overzichtelijke website artikel besteld en binnen 24 uur geleverd. Top en snel👍👍👍👍👍

Mijn bestelling zo snel in huis, dat verdient een grote pluim

Mijn iets late Sintcadeautje kreeg ik zo snel in huis dat ik er hetzelfde weekend al veel plezier van had. Toppie

helemaal top

hoewel niets geleverd, toch 5 sterren. bestelling zondag gedaan en betaald, maandag gebeld door Bekkers, product was niet op voorraad en zou zeker niet voor de gewenste datum geleverd kunnen worden. Watwij wilden. geld terug of wachten. In dit geval, graag geld terug. Dat is heel snel geregeld. ook de tegennota. alles super. op basis hiervan ga ik daar zeker weer shoppen. en kan ik deze webshop ook heel goed aanbevelen.

Positief

Mijn ervaring met Bekkers is positief. Ga zo door!,

Snel en uitstekende service!

Site is heel toegankelijk. Had het artikel wat ik zocht zo gevonden. Besteld en binnen 2 werkdagen had ik het al in huis!

prima geregeld

spoeltjes zijn goed aangekomen waren heel goed verpakt bedankt.

Ik had naaimachine naalden besteld. Helaas zijn die niet door PostNL bezorgd. Na contact met Bekkers zijn er gelijk nieuwe gestuurd. Helemaal perfect.

Voor de sint cadeautjes besteld. Een fijne website, goede verzendkosten en kwalitatief mooie spulletjes.

Mijn bestelling was de dag na de Bestelling in mijn post bus.

Ik heb een artikelen besteld en was Onder de I druk van hoe snel het bezorgd werd.

Fantastisch!

Hoe blij kan iemand zijn met een naaimachinevoetje. Nou ik dus met mijn BSR-voet! Geweldig, wel wat oefenen maar ik weet nu al dat ik daar heel veel plezier van zal hebben. Dankuwel!

superservice!!!

ik wilde een specifiek artikel bestellen. Dit blijkt niet leverbaar in Nederland en daarover werd ik keurig gebeld. Het bedrag dat ik al had betaald, werd gelijk teruggestort.

Fijne winkel goed advies

Prijs , kwaliteit en verzorgd .

Prijs is oké na vergelijken . Kwaliteit producten en bezorging heel oké , zeker omdat er een product niet was , tweemaal telefoon gekregen om het te melden . Vind ik top !