Snelle reaktie op mijn vraag en snelle verzending van mijn bestelling

geweldig

Ik had een telefoon gekregen waarin mij gemeld werd dat mijn bestelling wegens verhuis vertraging ging hebben, en pas in de tweede helft van februari zou kunnen plaatsvinden. Wat was ik verrast toen ik bericht kreeg dat mijn bestelling verleden week zou toekomen. Een mooie verrassing want wat moest dienen als een nieuwjaarsgeschenk komt nu net op tijd om aan mijn dochter te geven voor haar verjaardag . Dank u, voor de heel goeie service

Super snelle bezorging en netjes verpakt.

Fijne ervaring. Ruim aanbod. En duidelijk overzicht van verschillende materialen die ik zocht.

Bestelling goed ontvangen.

Prima bedrijf! Bestelling was goed en ook snel bezorgd waardoor ik zo weer verder kon met mijn naaiproject. Fijn!

Geweldig geholpen

Ik Wilde graag een bepaald type borduur-naaimachine. Ik had ze gemaild en hij belde terug. Na een fijn gesprek waarin ik vertelde wat ik graag wilde kwamen we tot de conclusie dat andere machines voor mij bestemd waren. Dezelfde dag hebben we alles besproken en geregeld. En twee dagen erna stond mijn 1e machine thuis. Top geregeld!

Vriendelijk en hulpvaardig

Mijn bestelde blinde rits voetje was er na 1 week nog steeds niet. Ik besloot even te bellen en werd heel vriendelijk te woord gestaan en 3 dagen later lag het in mijn brievenbus

Top service !!!

Trolly besteld voor mijn borduur machine , en wat kleine artikelen los , onder ander een spoel doosje deze was niet meer leverbaar werd gelijk gebeld of het anders kon , boden een mooie oplossing. Vertelde nog dat ws de post vertraging zou hebben maar ik had de volgende dag dag alles netjes binnen.

Duidelijk website en snelle bezorging

Duidelijk website. Je kan snel vinden wat je zoekt. Duidelijke omschrijving. Snelle bezorging

Zoveel service dat we er versteld van stonden

We hebben een aantal machines gekocht. Met een ervan was een klein dingetje, dat is meteen opgelost. Speciale korting en bonusartikelen gekregen, en de volgende dag bracht de koerier nog een accessoire na. Persoonlijke aandacht, deskundigheid en vriendelijkheid. Als we weer iets nodig hebben komen we terug.

Super snelle levering!

Deze week onze tweede naaimachine gekocht bij Bekkers. Top product en super snelle levering.

Uitstekende service !

Aangename vlotte aankoop.

Mijn bestelling snel en correct bezorgd

Dit was mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste.

Gisteren besteld, vandaag geleverd! Top!

Ik heb een lockmachine besteld en werd via de mail goed geinformeerd over de aflevering er van. De volgende dag stond hij in huis.

Wederom een feilloze afhandeling van mijn bestelling.

Duidelijke website, geen verborgen kosten, vlot betalingssysteem, correcte communicatie rond levering.

Prima.

Ik had een snijmat van Prym besteld op de site. Er kwam een andere snijmat binnen. Toch maar even bellen met Bekkers. Zeer goed telefonisch bereikbaar. Er werd meteen met de fabrikant gebeld om te vragen hoe het zit. Het bleek dat de snijmat niet meer leverbaar was. Het nieuwe product werd dus geleverd. Prettig te weten dat de lijntjes kort zijn. Goede service.

Goede communicatie en snelle levering!

Naaimachinevoet besteld, na aanleveren van foto, volgende dag al in huis!

Na een fijne ervaring met een naaimachine uitzoeken een lockmachine gekocht, en na telefonisch de juiste voorlichting te hebben gehad aanschaf gedaan. Ook hier ben ik weer heel erg blij mee. En ook nog eens snel geleverd. De 5 sterren dubbel en dwars waard dus.

Goede service, snelle levering, milieubewust: helemaal top!

Via de website een bestelling geplaatst. Een van de artikelen was niet op voorraad, maar ik werd meteen gebeld met een aanbod voor een passend alternatief en alles werd diezelfde dag nog verzonden. De verpakking bestond (grotendeels) uit hergebruikte materialen, wat mij als milieubewuste naaister blij verraste. Helemaal top!

goede snelle levering, qualiteit bestelde producten is prima. Zal zo nog een keer bestellen als ik onderdelen nodig heb.

Duidelijk website, ik kon alles gemakkelijk vinden die ik op zoek was! Heel snel aan geleverd!! Top quality!! Ik ga zeker nog meer bestellen!! Binnenkort wil ik graag een paar naaimachines bestellen en nog meer !!

bedrijf waar je oo met vragen kunt komen

Zelf woon ik in hongarije maar heb toch voor onderdelen Bekkers naaimachine gekozen omdat ik weet dat ik daar ook met mijn vragen terecht kan en dit een vertrouwd adres is en komt afspraken na

Ongelofelijk snel!

Waar andere webshops melden dat het even kan duren met verzenden, is Bekkers in staat om de volgende dag te leveren. Geweldig!

Goed product en snelle levering

De lockmachine tas is zoals beschreven op de website en werd snel geleverd.

Oeps in lockdown tijd geen naalden meer Snelle levering Ik kan weer verder Heel erg bedankt