Correcte snelle levering

Dit was mijn eerste bestelling bij Bekkers Naaimachines. Ruim assortiment aan onderdelen en fournituren.

Goede service, Perfect onderdeel

Heel vlot geleverd en onderdeel paste perfect! Bedankt voor de goede service!

vlot, snel en juist produkt geleverd , top

in deze moeilijke tijden heb ik er helemaal geen hinder van ondervonden

Overzichtelijk website en snel gevonden.

Ik had spoeltjes te kort en vond ze op jullie website snel de juiste. In het weekend besteld en woensdag al met de post in huis. Bedankt voor de snelle service.

Voor mijn toyota naaimachine was ik opzoek naar een naaivoetje, aangezien ik deze niet had toen ik mijn tweedehands naaimachine kocht. Op de site kunnen zoeken naar merk en volop keuze in verschillende voetjes. De best passende voor mijn werk gevonden en deze kwam de volgende dag al binnen. Helemaal blij kon ik mijn eerste naaiwerk maken! Duidelijke website, met informatie die je nodig hebt over het onderdeeltje dat je zoek. Erg fijn!

De ene dag besteld volgende dag in huis!

Had gevraagd omdat het een kado was of ze iets leuks konden doen!

Super goede ervaring, top bedrijf

Mijn bestelling werd erg snel geleverd. De prijzen van Bekkers naaimachine winkel zijn erg prettig. Scheelt best hoop geld als je het vergelijkt met andere winkels. En dat kunnen we allemaal wel gebruiken. Daarom een dikke 10 voor deze winkel.

Snelle goede service

De accessoires die ik voor mijn naaimachine en het naaien heb besteld bij Bekkers naaimachines, vielen binnen no-time bij mij door brievenbus. Keurig verpakt in een handig brievenbuspakket.

Excellent!

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Met een leuke kortingsbon voor de volgende bestelling 😊

snel

tijdes de corona crisis viel mijn pedaal van mijn overlock uit, bij Bekkers een nieuwe besteld, en die was er al na 2 dagen, bedankt!

Snelle levering, ook in crisistijd!

Artikel is snel geleverd, ondanks alle beperkingen die de corona crisis ons helaas oplegt. Desondanks dus snel geleverd en in goede staat ontvangen. Wij kunnen weer wat tijd opvullen, waarvoor hartelijk dank! 🥰

betrouwbaar en goed

dit is de tweede keer dat ik artikelen besteld heb. De website is zeer duidelijk. En de artikelen komen goed verpakt aan

geweldige snelle service

Zeer goede ervaring

Kon niet beter.

Paspelvoetje de ene dag besteld, en de volgende dag in de brievenbus. Zeer goed verzord pakketje. (Enveloppe). Het mooiste van alles is, dat het voetje past op mijn AEG naaimachine.

snel en goede kwaliteit!

ik had een ritsvoetje besteld voor een goede prijs en kwam meteen de volgende dag aan!

Ben perfect geholpen

Eerst een mail gestuurd met mijn vraag welk voetpedaal ik nodig had. Kreeg een dag later meteen reactie met de melding dat ze die meteen toegevoegd hebben op hun website. Besteld en een dag later in huis. Met 1 woord super!!!

Tevreden over de samenwerking

Zeker omdat ze mij telefonisch contact met mij gedaan hebben was ik zeer tevreden mee omdat ik geen ervaring had met het online te bestellen Dankjewel

Top! Super snelle levering.

Voor de eerste keer een bestelling geplaast. Het is netjes verpakt en snel bezorgd. Top.

Goed en snel

Via gmail goede communicatie, prima bestel site. Prima service

Klantgerichtheid zoals deze moet zijn

Al jaren ben ik klant bij Bekkers. Ik koop er mijn naaimachines en andere benodigdheden en altijd krijg ik de juiste informatie die ik nodig heb om een keuze te maken. De onderhoudsbeurten worden nauwkeurig uitgevoerd en enige op- en of aanmerkingen van mij op de machine van tevoren, worden meegenomen in het afstellen e.d. Zo fijn! Zeker nu ik vanwege mijn meesteropleiding coupeur afhankelijk ben an mijn machine voor het maken van mijn huiswerk.

Echt geweldig 😁

Vlakbij mijn woonplaats ging ik op zoek naar een naaivoetje, daar werd mij het volgende meegedeeld: als u hier niet uw naaimachine gekocht hebt dan snapt u vast dat we geen voetje aan kunnen ( lees willen🤭) verkopen.... dus ik thuis maar online gaan zoeken en kom als eerste bij jullie terecht. Heb gelijk maar 2 verschillende voetjes besteld, vrijdagmiddag besteld en zaterdag al geleverd!!! Echt top! Als ik weer wat nodig heb weet ik jullie te vinden en ga nooit meer terug naar de winkel vlakbij mijn woonplaats!! En nu lekker naaien!!! ( voor de bruiloft van mijn dochter op 11-06, duim maar voor ons dat het door kan gaan ivm de coronavirus👍👍) nogmaals een top service!!!!

Supersnelle levering en top kwaliteit!

Zelfs tijdens deze corona crisis, zijn al mijn producteb supersnel geleverd. Dankjewel! Ben er heek blij mee. Ik zal zeket vaker bestellen hier!

Snel en makkelijk

Snelle en goede service. Goede overzichtelijke webshop en snelle levering van bestelde artikelen.

Geeft snel antwoord

Ik had een rolzoomvoetje besteld, was de volgende dag in huis, ben goed op de hoogte gehouden. Rolzoomvoetje draait over uren hier. Ben er enorm blij mee.