Supersnel, supergoed

Ik had een 1/4" voetje nodig voor mijn Toyota Superjeans naaimachine die ik gebruik voor mijn quilten. Ik was heel blij dat ik die bij Bekkers kon vinden en nog blijer toen ik ook nog een ander voetje vond dat ik graag wilde. 's Ochtends besteld en 's avonds werd het al geleverd!! Superservice!

Alles maar dan ook alles was perfecte aankoop

Zelden heb ik zo een goede ervaring gehad bij een aankoop op een website Ik verklaar: ik kocht online een naaimachine dat zware stoffen kon verwerken,ik nam ook contact met de winkel om te vragen wanneer ik machine kon verwachten. De persoon aan telefoon (ik weet niet juist zijn naam)kon niet onmiddelijk antwoorden maar belde even later zelf terug en gaf mij raad over beste koop ,geen enkele vraag van mij was hem teveel en beloofde dat machine volgende dag geleverd zou worden . En ja de volgende dag was machine geleverd Top verpakt en alles erbij wat ik vroeg .Dit is voor mij service zoals je niet veel tegenkomt Bekkers heeft er aan mij een klant bij want ik ben nog nooit zo goed geholpen en de machine doet helemaal perfect wat ik zocht Bedankt aan de persoon van Bekkers naaimachine die mij top geholpen heeft zonder dat ik naar winkel moest gaan Vriendelijk groet van een zeer tevreden nieuwe klant De Bruyne Denise

Snelle vriendelijke service

Product keurig verpakt binnen gekregen. Top !

Tevreden en voor herhaling vatbaar.

Snelle levering en netjes verpakt. Ik ben tevreden en zal dan ook niet aarzelen, om hier weer te bestellen.

Met een dag al had ik de bestelling in huis

Snel en voordelig

Vlot Degelijk geïnformeerd Pruma verpakt

Super kwalitatief

Mijn naaivoetje is van topkwaliteit en voldoet aan alle verwachtingen. Snelle en correcte levering.

Uitmuntende service in een gesprek.

Na weken zoeken naar een naaimachine die in mijn ogen geschikt leek, was mijn oog gevallen op een Singer. Dit omdat in mijn hele leven een Singer naaimachine de hoofdrol speelde. Zo de nieuwe Singer besteld . Nadat ik dinsdag gebeld werd en een zeer vriendelijke heer aan de lijn had, spatte mijn droom uit elkaar. Al met al heb ik nu een Brother Innovis F410 aangeschaft. Een geweldige naaimachine waar ik nu al geen spijt van heb. Al heb ik eerlijk gezegd nog niet alles uitgeprobeerd. Wat een service van de Fa. Bellers de andere dag was mijn naaimachine in huis. Van mij krijgt de Fa. Bekkers een dikke vette 10. Met vriendelijke groet, Lia v. W.

Ruime keuze aan naaimachine accessoires

Handige duidelijke bestelsite, er wordt per artikel aangegeven voor welke naaimachine iets geschikt is. Vragen worden snel beantwoordt. Ik zal hier zeker als ik weer iets nodig heb voor de naaimachine en bestelling plaatsen.

Na online bestellen kwam mijn pakketje helaas niet aan. Bekkers belde naar mij zodat het opgelost kon worden. Een nieuw pakketje werd verstuurd en deze keer kwam het aan. Hele fijne service dus!

Duidelijke website en snel gevonden wat ik nodig had aan voetjes voor mijn oude naaimachine. Snelle levering en netjes verpakt!

Mooie naaimachine en fijne bezorging. Alles heel correct en compleet.

Top helemaal Perfect, aanbeveling waard

Dit bedrijf is absoluut een aanbeveling waard! Vriendelijk klantencontact, uitstekende service, en snelle levering.

Vriendelijk en goede verkoop

Ik heb een borduurmachine bij Bekkers gekocht. Ze belden me persoonlijk om uit te leggen dat er een nieuwer model beschikbaar was en gingen uitgebreid in op de functies om te helpen kiezen wat het beste bij me past. De levering in België was supersnel, de machine was er al na één dag. Topservice!

Op de heldere website naaimachine lampje gevonden . Was er heel snel , goed verpakt !

Snellere service dan bij Bekkers kom je zelden tegen

Duidelijke communicatie en zeer vlotte afhandeling van de bestelling.

Ik heb gevonden wat ik wou hebben ,alles wat duidelijk op het site!!Heel leuk attentie het korting bon, en het getrouwheidkorting. Goed service. Ik ben tevreden.

Alles tip top in orde !

Snelle levering!

Uitgebreide informatie op de site en snelle levering.

Door de uitgebreide en goede informatie op de website kan het eigenlijk niet mis gaan. Daarnaast wordt je bestelling snel geleverd.

Prima.

Mijn bestelling was er heel snel en netjes verpakt.

Netjes de volgende dag bestelling gekregen!

Too

Jullie keuze is reuze en jullie leveren snel! In deze tijden is het best lastig om bepaalde onderdelen voor een naaimachine te vinden omdat het aanbod van naaimachines in de winkels steeds kleiner wordt. Fijn dat jullie er zijn!

Ondanks een wat latere levering om begrijpelijke reden werd bij navraag snel geleverd.

Vooral heel blij met de vriendelijke benadering.

voortreffelijk

met het nieuwe voetpedaal geleverd door Bekkers Naaimachines naait mijn Bernina weer allemaal serpentines!

Fijn online

Ik heb een kleine bestelling online geplaatst, maar voor mij van groot belang. Nu kan ik weer verder met mijn quilt. Het bestellen ging supermakkelijk en de levering supersnel. Binnenkort heb ik nog meer spulletjes nodig, dus dan weet ik nu waar ik moet zijn.

Voorstraat 328

3311CW Dordrecht