Goede website en vlotte afhandeling.

Website is overzichtelijk. serie nummers van naaimachines worden genoemd bij de accessoires.

Altijd op tijd

Altije goed en correcte service. Ook de hekpdesk staat altijd klaar voor een woordje uitlet.

geweldig

zelfs voor een heel oud machientje onderdelen op voorraad en echt een Supersnelle! levering. Top

Vriendelijk en prompt, conform de afspraken.

Het is prettig om bij Bekkers naaimachines te bestellen, omdat de bestelling snel en goed door hen wordt afgehandeld. De bestelde goederen worden netjes en op de afgesproken tijd afgeleverd.

eerste woord zegt genoeg Prima .

Was precies wat ik nodig had. Prijs is ook goed.

Snelle bezorging

Na veel getob met mijn oude machine eens rondgekeken op internet. Bekkers naaimachines heeft een overzichtelijke site en daar kon ik een lockvoetje voor mijn machine kopen. Volgende dag al binnen. Ik ben er blij mee en hoop zo nog een poosje de kleding voor mijn kleinzoontje mooi af te kunnen werken.

Overzichtelijke shop, vrijwel alles op voorraad. Met super snelle levering! Ik ben blij, want naaien lukt nu weer :)

Heel erg tevreden

Product werkt perfect en een snelle levering

Ik heb heel snel mijn levering gekregen en dat kwam zeker van pas, want ik had deze ook snel nodig. Meteen bevestigingsmail gekregen! Top ! Bedankt. Als ik nog iets nodig heb dan bestel ik het zeker nog eens hier!

Zeer snelle afhandeling en verzending!

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis! Overzichtelijke site waar de echte hobbyist zijn hart kan ophalen, zeer tevreden!

Heldere uitleg en snelle levering

Het was eenvoudig de onderdelen te vinden die ik zocht, eenvoudiger dan bij anderen. Levering was vlot en ik kon snel weer aan de slag.

Een uitmuntende service

Super snel en vlot. Een winkel die ik iedereen kan aanbevelen.

Uitstekende service!

Voor mijn naaimachine van 40 jaar oud, had ik onderdelen nodig. Dit heeft Bekkers te koop. Snelle levering en uitstekende service. Had wat vragen en dat werd meteen beantwoord! Super tevreden! Doe graag mee omdat mij naaimachine toch kuren heeft en ik graag mondkapjes wil maken en aapjes enz..

vlotte afhandeling van mijn bestelling en snel antwoord op mijn vragen

Toppiodeluxe serieus, snel en 1 e klas materiaal.

Op een oud beessie leer ik al doende mondkapjes naaien. Toen kwam Bekkers site voorbij in m’n zoektocht naar spoeltjes en draad. Daar werd ik blij van. Bekkers neemt het thuisnaaien serieus. Dat zie je aan de site. Ik leerde er veel qua draaddiktes, soorten, voetjes en hulpmiddelen als een zoommaatje. En toen ik steeds meer naalden brak op de ijzertjes in de mondkapjes kreeg ik snel nieuwe binnen. Had geen idee dat er zo veel handigs is. Inspirerend. Nu nog n nieuw beessie!

Het bestelde voetpedaal van naaimachine werd snel en goed geleverd

Snelle levering en goede beschrijving van het artikel

Ik had een naaimachine voetje voor een blinde rits nodig, die vond ik op de site van Bekkers. De beschrijving was zo goed dat het direct lukte. Nu weer een doorslavoetje besteld. Zo heb ik in deze corona tijd mijn hobby met veel plezier kunnen uitbreiden.

Prima en snelle levering.

In mijn bed lag ik te woelen: 'k Heb geen naaimachinespoelen! Ik zweette in mijn ledikant, maar BEKKERS hielp me uit de brand! Zij leverden goed en snel, het naaien lukt nu wonderwel!

Naai- en locktastisch!

Via google uitgekomen bij Bekkers Naaimachines aangezien ik opzoek was naar naaimachine voetjes. Wat een ontzettend prettige, overzichtelijke website! Goede prijs, kwaliteit en snel verzonden. Ik kan deze website zeker aanbevelen!

Snel levering en kwaliteit!

Ik heb spoeltjes besteld. Ik ben zelf nog een beginner maar dankzij de duidelijke online webshop wist ik welke ik nodig had. Ze werden zeer snel geleverd. Prijs/ kwaliteit is ook zeer goed!

Een correcte en vlotte samenwerking.

Heel mooie artikelen en vlotte service. Ook een vlotte feedback en levering.

Makkelijk te bestellen, snel in huis. Ik kan mijn Corona mondmaskers naaien!

Prima geregeld!

Super service.

Ik bestelde via de webshop enkele artikelen. De volgende dag waren ze al in huis. Ook de kwaliteit is zeer goed. Ik raad het iedereen aan.

Super snelle levering en ook nog eens betaalbaar.