Vorige week online mijn naaimachine gekocht.een brother innovis Eerste instantie had ik een ander uitgezocht,de eigenaar belde mij op en legde uit verschillende mogelijkheden tussen die ik had uit gezocht en mij werd geadviseerd en ik moet zeggen wat ben ik er blij mee! Al verschillende mee genaaid,uitstekend advies gehad!

Zeer klantvriendelijk, persoonlijk en mooie website

Ik bestelde via de website een Singer Heavy Duty 4432 naaimachine. De dag erna werd ik gebeld door een aardige medewerker dat deze machine voorlopig niet leverbaar was maar dat er een nieuwer type wel op voorraad was. Deze was 100 euro duurder maar voor 50 euro bijbetaling kon ik voor deze kiezen. Ik kreeg ook nog een doosje voor de spoeltjes cadeau met 10 extra spoeltjes. Vond ik een mooie deal. Ik moest alleen de restfactuur nog overmaken maar omdat ik even vast zat aan een dag limiet bij de bank zou dat pas de dag erna kunnen. Als het geld binnen was zou de machine opgestuurd worden. Ik boekte de dag erna netjes mijn 50 euro over. Nog geen uur later werd de machine al bezorgd. Het vertrouwen was dus zo goed dat de naaimachine toch verstuurd was zonder te wachten op mijn nabetaling. Dat vond ik echt super. Wat een service. Zo voelt een internet aankoop toch heel persoonlijk.

Goed geholpen!

Erg goed geholpen en vriendelijk. De naaimachine die ik wou had een lange levertijd dus ze hebben mij goed geholpen aan een betere en ben erg blij met de keuze!

Prima snelle en accurate verzending.

Goede service en prijs voor de voetjes die ik nodig had.

De juiste mensen voor het juiste product. Zeer hulpvaardig. Bij leveringsprobleem direct actie ondernomen. Zeer vriendelijk.

Hele goede service!

Fijne ervaring met Bekkers. Ze hebben mij keurig gebeld om uitleg te geven over de staat van mijn bestelling Heel erg correct.

zeer goed

werd gebeld ivm bestelde naaimachine, vertelde zeer geit wat er aan de hand was en stelde ook voor om een andere te kopen. gaf zeer goed info over de andere naaimachine. deze naaimachine ben ik zeer tevreden over, zeer goede communicatie en de naaimachine was zeer goed in gepakt.

Goed assortiment en prima levering

Ik kocht naaimachinespoeltjes en een spoeltjesdoos, deze zondagmiddag besteld en woensdag geleverd in de brievenbus. Duidelijke communicatie, prima artikelen, en een kortingsbon bij het pakketje in voor de volgende bestelling. Helemaal prima!

Goede info top

Goede service en begeleiding bij aankoop naaimachine!

Fijne duidelijke communicatie met Bekkers naaimachine, ook toen machine iets later geleverd zou worden werd ik netjes opgebeld. Heel behulpzaam e; klantvriendelijk. Zou deze zaak zeker aanbevelen.

Perfect!

Versturen snel, geven vakkundig advies. Zeer tevreden dus!

Ik had het al de volgende dag in huis.terwijl ik in het noorden woon en dan bij de meeste winkels toch nog 1 extra dag moet wachten.super

Snelle service, korrekte afhandeling

Direct na bestellen ontving ik een bevestigingsmail. De bestelling is snel verzonden, wat ook via mail is gemeld en in goede staat ontvangen. Toppers!

Snelle verzending

De naaimachine is snel aangekomen met de post, daarnaast was verder alles in orde, de naaimachine is zeer geschikt voor beginners! Ik ben erg blij mee

Het bestelde kwam snel en compleet bij mij aan.

Produkt voldoet aan mijn verwachtingen. Uitstekend contact met verkoper.

Lekker snel geleverd

Altijd blij met de service en producten.

tevreden dat ik de pedaal voor mijn Singer overlock vond

Mijn Singer overlock is 10 jaar oud en de pedaal begaf het. Ik kwam op de site van Bekkers Naaimachines terecht. Wat een keuze van alle mogelijke machines, onderdelen en benodigdheden ... De bijhorende uitleg is overzichtelijk en duidelijk. Zeer tevreden over de geleverde bestelling. Het telefonisch contact was eveneens vriendelijk en correct. Een echte aanrader

Fantastisch!

Onderdeel dat ik bestelde bleek niet op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Er werd een alternatief aangeboden. Hiervan waren de kosten hoger. Het prijsverschil werd door de winkel voor rekening genomen. Superservice!

Perfecte levering

Fijne snelle levering mijn naaimachine doet het weer het onderdeel past perfect dank je wel .

Heel goede service.

Alles word duidelijk omschreven, en word ook vlug geleverd waarvoor dank.

Fijn contact bij Bekkersnaaimachines

Onlangs een Brother borduurmachine gekocht. Goede voorlichting gehad en bij levering van de machine is deze aan huis helemaal uitgelegd. Contact kan via telefoon, mail of whatsapp. We krijgen bij vragen snel antwoord. Kortom, helemaal tevreden.

Een echte top service

Ik had bij Bekkers een op maat verstelbare paspop besteld. Deze was helaas niet meer leverbaar. Nog geen uurtje na het plaatsen van mijn bestelling werd ik gebeld met dit nieuws. Natuurlijk heel jammer maar fijn dat ze belden! In samenspraak hebben we het opgelost en kreeg ik binnen 2 dagen een nieuwe (andere) paspop binnen. De service is vriendelijk en hebben duidelijk ervaring met de producten! Ik zou hier zeker vaker bestellen!! Bedankt :)

Naaimachine van 1999. Voetpedaal kapot hadden ze nig bij bekkers. Zeer blij. Werd terug gebeld was niet meer voorradig Gelukkig nog een demo. Het werk perfect. Bedankt Bekkers

Prima service en vlotte levering

Overzichtelijke website, prima service en altijd een vlotte en net verpakte levering.

Voorstraat 328

3311CW Dordrecht