Min puntje: De naaimachine trolley werd in een veel te grote doos geleverd, was dus blij dat het bij de buren was afgegeven. Ik had de doos niet in mijn auto gekregen. Hebben jullie geen kleinere dozen?

Voor het eerst achter de naaimachine en ontdekte dat ik toch wat dingen miste.... Deze site gevonden waar ik dus makkelijk en betaalbaar het snel in huis heb. Die houden we er in!

Geweldig!!!

Ik bestel maar zelden via internet. Maar ik wilde meer spoeltjes bij hebben, dus ga je vergelijken. Jullie kwamen als goedkoopste eruit incl. Verzendingskosten. Snel in huis, dus moet ik er nog meer hebben, dan komen ze zeker van jullie!

Super goede service!

Super goede service!

PRACHTIGE MACHINE VOOR EEN PRACHTIGE PRIJS!

NA 2 DAGEN MIJN MOOIE LOCK MACHINE AL MOGEN ONTVANGEN.

Supersnelle levering, heel fijn

Helemaal toppie

Snelle levering en goede prijs.

Top service voor top kwaliteit

Bij vragen steeds een snel en duidelijk antwoord. Groot assortiment aan machines en toebehoren. Vlotte en correcte levering.

Had geen ervaring met een blinde ritssluiting. Vond het op jullie site door Google. Meteen besteld en wat was het snel binnen. Zo happy met jullie online shop. Geweldig gedaan.👍🏽

Had probleem met gekocht artikel snel gehilpen voor oplossing te vinden

Website is duidelijk. Verzending en product oké

Heel goed.

Snel bezorgd, prima product.

Precies wat ik zocht

Bekkers had precies wat ik naar zocht en meer. De verzending was snel en de naaivoetjes die ik besteld had werken goed. Fijn dat ze erbij hebben staan bij welke machines het past.

precies wat ik zocht

Heel snelle levering en precies wat ik zocht.

Zeer vlotte verzending

Zeer makkelijk gevonden wat ik zocht op de site en zeer snel ontvangen. Zeker een 10 op 10 waard

Bij het naaien van regenbooggordijnen voor mijn kleindochter, begaf het voetpedaal van mijn naaimachine het. Een nieuw pedaal besteld op woensdagavond; ontvangen op vrijdag. Super!

een top zaak

Had een bestelling geplaatst maar niet ontvangen . een mailtje gestuurd en alsnog gekregen echt SUPER

snelle verzending

prima site met alles wat je maar wil

Levertijd iets te lang

Volgens de site besteld voor 16.00 uur dezelfde dag verzonden. Zondag besteld donderdag pas verzonden. Erg jammer natuurlijk. Meld dan gewoon netjes op de website dat dingen niet op voorraad liggen. Verder alles prima

Fijn om daar iets te bestellen

Mijn artikel was nog niet binnen, dus kreeg ik netjes n telefoontje om me daarvan op de hoogte te brengen.

Perfecte site.

Goede producten en uitgebreid, leuke aanbiedingen en snelle levering.

s'middags wat besteld en de volgende ochtend al in huis !!!SUPER!!!

Mijn ervaring is Super!!! Ik moest voor mijn schoondochter gordijnen naaien maar had geen spoeltjes . Zij wilde de gordijnen zo snel mogelijk ophangen en dus bestelde ik de spoeltjes s'middags en de volgende ochtend lagen ze al in de bus ...en keurig ingepakt . Supersnelle levering !!!! Vr.groet E.Ruiter

Fijne omgang

Ik kreeg van bol.com mijn hele bedrag van de naaimachine teruggestort op mijn rekening ik dacht wat is dat Nou? Binnen2 dagen een vriendelijke maar duidelijke mail terug gekregen dus vlug terug gestort heb alweer wat besteld voor de tweede keer snelle levering 2 dagen heb je het en in de tussentijd kun je je pakket volgen echt familie .dekkers petje af dat noem ik nou klantvriendelijk ga zo door en ik deel natuurlijk graag mee voor de naaimachine groetjes Karin onderwater uit Leiden

Snelle verzending.

Op zondag besteld en dinsdag al in huis ondanks dat ze op maandag dicht zijn.

prima webshop

Snel en goed geholpen. Ook telefonisch, vriendelijk en duidelijk

Over BEKKERS Naaimachines