Groot assortiment en snel bezorgd

Ik heb hier een aantal specialistische voetjes voor mijn 20 jaar oude budget Toyota naaimachine gevonden. Het oude beestje kan opeens nieuwe trucjes, en eet de soepele stofjes niet meer op; top! ;-)

Goede, snelle levering.

Snelle levering en goede producten, prijs/kwaliteit is goed.

Snelle afhandeling en netjes verpakt. De toon van de e mail is vriendelijk.

Tja, het was maar een kleine bestelling maar ik ben uiterst tevreden. Vanwege een dwarslaesie bedien ik mijn naaimachine met mijn elleboog. Pas kocht ik een andere machine waarvan het pedaal heel zwaar ging. Met het universele pedaal wat ik nu kocht gaat het weer heel licht en uitstekend. Heel blij mee. Dit is meer een tip voor het geval dat u hier nog eens mee te maken krijgt. Mijn dank, Corien

Snelle levering.

Mooie prijs voor aantal naalden en van goeie kwaliteit. Overzichtelijk website en snelle bezorging.

Goed en snel ontvangen

Makkelijk besteld, snel ontvangen. Geen aanmerkingen.

Perfekt

Zeer snelle levering

Hele goede sevice

Ik ben prima geholpen

goed advies gekregen

Naaimachine voetjes.

It was implied that the sewing machine feet that I was buying was the official singer made parts, bit they didn't come in the singer packaging, so I'm pretty sure they are imitations from China. Won't be buying from here again.

Dear Mrs. Liga, Thank you for your review. We sell original Singer sewing feet. They do not come in a blister pack but in a silicon bag. Please ask Singer Nederland to confirm this (033-4502066). Hoping to inform you well, with kind regards, Rick Bekkers

Snel en netjes geleverd.

Volgende dag al in huis! Alles netjes verpakt.

prima service,aardige persoonlijke begeleiding

Prima firma,altijd persoonlijke service en meedenken.

Prima communicatie, stipte levering, product voldoet aan verwachting

Mijn bestelling was niet meteen voorradig. Een uur nadat ik had besteld werd ik gebeld dat de levering 5 dagen op zich liet wachten, het was nog niet voorradig. Als dat een probleem zou zijn, wilden ze een oplossing gaan zoeken. Voor mij maakte het niet uit, maar de service van even bellen en overleggen vond ik zeer klantgericht en vriendelijk. Bestelling werd stipt na 5 dagen afgeleverd. Top.

helemaal prima

Prijzen zijn zeer concurrerend, de website is duidelijk, bestellen is makkelijk en de producten worden snel en netjes geleverd.

Super snel bezorgd!

Snelle afhandeling van de bestelling. En keurig op de hoogte gehouden via e-mail.Zeer korte levertijd!

Biesgeleider Besteld voor Janome covermachine.

Vooraf navraag gedaan ivm met feit dat er recent een nieuw model was uitgebracht met doorzichtig voetje Verkoper ging dit uitzoeken en werd binnen uur hierover teruggebeld! Het doorzichtige voetje zal mij kostenloos worden nagezonden! Superservice!!

snelle levering van mijn biesgeleider

Ik miste alleen gebruiksaanwijzing later mail gestuurd en daar geen antwoord op gehad

Beste Marjan, Bedankt voor uw beoordeling. https://www.youtube.com/watch?v=DOyijPC9NyE Via bovenstaande link vindt u een uitgebreid filmpje over de door u bestelde accessoire. Ik hoop dat dit meer duidelijkheid biedt, Hopende u van dienst te zijn, met vriendelijke groet, Rick Bekkers

positief

ruim assortiment en snelle levering, echt ideaal

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering zonder gedoe

Bestellen is makkelijk en snel geleverd

snelle levering!

Hele snelle levering. Geen poespas, gewoon goed.

Top👍

Alles staat goed omschreven op de website goed en duidelijk overzicht super snelle levering👍👍

Zeer snel en duidelijk

Een dag na besteld te hebben had ik de naaimachine al in huis. Duidelijk en eerlijk omschreven wat de naaimachine wel en niet kan waardoor kiezen een stuk makkelijker wordt. Helemaal tevreden

Geweldige snelle levering

Als hobbynaaister elke dag achter de naaimachine zittend ,is het een ramp als er een onderdeel defect raakt. De zeer snelle verzending , en fijne service deed deze ramp snel oplossen. De volgende dag al binnen en kon weer verder super Bekkers.

Op dag EEN besteld en op dag TWEE geleverd, hartelijk dank.

Jammer dat jullie voor mij zo veraf zitten, anders zou ik mijn naaimachines graag voor onderhoud en/of reparaties langs willen brengen. Vr.groet, JD

Bestelling geplaatst van Juki naaimachine en de dag erna geleverd, super.