Vlotte levering.

Eerste keer hier besteld. Werd snel geleverd en de bestelling is ook naar wens.

Geweldig advies en service

Alle communicatie was geweldig niets op aan te merken. Een dikke 10

Topservice!

Als klant ben ik heel tevreden over de hulp en de service die jullie me aanboden om me zo uit de nood te helpen. (Open naaivoetje Singer) Van harte bedankt! Annik Lampens

Super!!

Steeds snelle levering en je vind er dingen dat je op een ander niet vind ivm voetjes en spoelen enzo Echt super content van bekkers!!!!!

Toppie!

Ongelooflijk goed! Ik ben er dik tevreden mee zijn! Aanrader!

Levering de volgende dag

Overzichtelijk website, duidelijk Super snelle levering , ik zal jullie zeker aanraden Vlotte afhandeling qua betaling en Faktuur

Snel geholpen

Snel antwoord per mail. Op de hoogte gehouden over verzending.

En snelle levering van de spoeltjes. Het enige is dat er geen sticker op het zakje zit en het dus onduidelijk is welk zakje welke spoeltjes bevat.

Ik had wat fournituren besteld en werd meteen gebeld toen een vd artikelen niet op voorraad was. Uiteindelijk alles aan gedaan om toch optijd het laatste artikel op te sturen, heel erg fijn!

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk. Goed en snel verzonden.

top service

vlotte service en netjes verpakt

snelle en goede levering

makkelijk bestellen en snelle levering

Ik vind Bekkers een grandioze, geweldige, ongelooflijke,schitterende,overzichtelijke website hebben.

Mijn ervaring is waar anderen nog van kunnen leren. Dat de bezorging van de bestelling zeer vlot verloopt. Netjes verpakt. Ik ben blij met jullie.

Verzorgd

Mijn bestelling heb ik heel snel ontvangen (In België). En wat me vooral opviel was de heel verzorgde levering. Heeft mij al direct dat gevoel, dat klanten hier gewaardeerd worden. Zal hier zeker nog opnieuw bestellen.

Gewoon uitstekend

Voor het eerst een kleine bestelling bij Bekkers Naaimachines uitgevoerd. Geweldig dat ik binnen 2 dagen al over het bestelde product beschikte. Met nauwelijks oponthoud kon ik verder met mijn naaiproject. Gewoon uitstekend!

Geweldig service!

Mijn bestelling voor de borduurmachine tafel gedaan en was meteen gebeld en informeerd dat de bestelling te groot is en wordt niet meteen volgende dag bezorgd net als op de webpagina vermeld. Ik vond het niet erg. Na een paar dagen weer gebeld dat het loopt wat vertraging door leverancier maar ze hebben toch aangeboden de winkel model en die om persoonlijk te bezorgen dan hoef ik niet manden te wachten. Ik was helemaal blij met de vriendelijkheid en de nieuwe tafel. Nogmaals super bedankt!

Klantvriendelijk en klantgericht! Snelle verzending, mooi assortiment.

Zeer goede service

Ik kon supersnel terecht voor deskundig advies voor mijn Singer Heavy Duty! Helemaal top!

Zeer goede service en snelle levering

Ik heb zeer goede ervaring bij het online kopen bij Bekkers naaimachines. De zeer vriendelijke verkoper belde mij omdat een setje naalden niet op voorraad bleken te zijn, om te overleggen of dit vervangen mocht worden met een andere maat naalden. Bij levering kreeg ik vanwege de naalden een setje spoeltjes kado. Wat een leuke attente en onverwachte verassing! Ben daardoor zeer blij met deze online winkel, hier blijf ik shoppen!! Vriendelijke groeten Lucy Hagen

Snelle levering, netjes verpakt.

Ik had kleine dingen bestel, die netjes in een klein doosje werden geleverd. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt bij webshops.

Perfecte service en prachtige Tutto trolley

Ik heb een prachtige naaimachine trolley besteld. Na wat getwijfel over de maat van de tas, heb ik een mail gestuurd hierover. Ik heb een duidelijke mail terug ontvangen, met welke maat wel/niet zou passen en een aanbeveling. Super bedankt! Die tas heb ik uiteindelijk ook besteld en hij is perfect. Werd ook snel verzonden, erg blij mee. Die gaat mee op naaiweekend :) nu nog de lockmachine tas en de tas voor de borduur unit kopen...

Goef

super snelle levering,zeer attent aan de telefoon.

Ik zocht een soort gelijke naaimachine als mijn oude ,een Lewenstein.Online kwamen we uit bij Bekkers naaimachines ,goede prijs en zeker zo belangrijk goede reviews .Voor 17:00 besteld ,de volgende dag in huis ,maar het was inmiddels al ver na 17:00 u maar toch is de machine door Bekkers klaar gemaakt om te verzenden en de volgende dag al geleverd ,echt top!!Er zou een aanschuiftafel bij geleverd worden ,deze zat er niet bij .Even gebeld met de Fa Bekkers ,heel attent en vriendelijk aan de telefoon ,het was door de drukte vergeten .Geen enkel probleem ook dit werd de volgende dag bezorgd .Alle lof voor Bekkers Naaimachines .Jammer dat Dordrecht en Sibculo ver uit elkaar liggen ,anders kwam ik persoonlijk langs.De naaimachine werkt als een zonnetje ,heerlijk.

Helemaal geweldig

Het is mijn eerste naaimachine/ borduur machine en mijn ervaring zijn heel goed. Alles staat heel goed aangegeven en kon meteen beginnen. Ben erg blij

Ik bestelde een 1/4 inch voetje, wat zelfs voor mijn oude naaimachine (erfstuk uit de oertijd) leverbaar bleek te zijn. En dat werd ook nog eens super snel geleverd. Ik ben echt een blij ei! Zo fijn dat ik op dit oude machientje mijn quiltrandjes perfect krijg. Nooit verwacht dat ik het zelfs zou kunnen bestellen, maar Bekkers heeft blijkbaar alles in huis!