Ik werd zelfs gebeld dat mijn bestelling iets later zou worden bezorgd. Of dat oké was. Prima toch. Ben je als klant op de hoogte.

Snel geleverd, goede prijs

Heb makkelijk kunnen vinden wat ik nodig had. Snel geleverd en voor een goede prijs.

Vlotte afhandeling

Bestelling snel klaar voor verzending (post/nl werkt helaas niet mee met snelheid). Duidelijke factuur en gelukkig ook goed leesbaar adres op pakketje. En niet onbelangrijk, bestelling klopte en prima kwaliteit

Super service!

Online een bestelling geplaatst voor een nieuwe lockmachine (vanwege Covid19 niet fysiek naar de winkel geweest om te testen). Vervolgens werd er contact met mij opgenomen en werd ik op een professionele en prettige manier geholpen. Dit heeft er toe geleid dat ik uiteindelijk voor een andere lockmachine heb gekozen die beter bij mij past. Nu een week in het bezit en ik ben er onwijs tevreden over! Bedankt voor de top service

Behulpzaam, betrouwbaar, vriendelijke service

Goed!

vlotte en correcte levering

het naaimachinevoetje dat ik heb besteld werd zeer snel geleverd

Uitmuntend!

Klantvriendelijk, meedenkend en zeer goede service. Zelfs op zon- en feestdagen.

Een voetpedaal besteld die niet paste. Na een telefoontje en een foto sturen van de aansluiting van de naaimachine een andere pedaal toegestuurd gekregen. Zeer klantvriendelijk en meedenkend.

Ik heb heel snel mijn bestelling binnen gehad. Top producten ook. Precies wat ik nodig had en precies zoals beschreven.

Prachtige borduurunit tas, netjes thuis bezorgd.

Mijn brother borduurunit moest nog in een mooie tas en Bekkers had precies de goede in zijn webshop staan. De online bestelprocedure verliep goed en de communicatie was erg vriendelijk. Ik kan deze winkel aanbevelen.

Naaivoetje besteld. Duidelijke informatie en snel geleverd. Prima

Snel geleverd en goede informatie gekregen eerst.

Eerst goede informatie gekregen voor ik kocht.

Vriendelijk en behulpzaam advies.

Nadat een geleverde voetpedaal niet de juiste bleek, werd door fa. Bekkers gelijk een nieuwe besteld en geleverd en niet eerst afgewacht totdat wij de foutieve retour gezonden hadden. Dit getuigd van eerlijk en vertrouwd zaken doen.

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke overzichtelijke website. Bestelde spullen werden snel bezorgd.

Prima spullen

De spullen kwamen vlot binnen. Kwaliteit is zoals belooft op de website. Ik miste alleen een onderdeel van mijn bestelling. Ik heb hier over gebeld. Dit zou nog na geleverd worden, ze waren vergeten daar een berichtje over te doen.

Super snelle service

De dag na mijn bestelling alles goed ontvangen. Kon direct gebruik maken van hetgeen ik besteld had.

Sublieme service

Zeer tevreden over mijn geplaatste bestelling,,,slechts op een paar dagen tijd afgeleverd...perfecte service

Makkelijk te vinden wat je nodig hebt

Supersnelle levering!

Duidelijke site en levering kwam supersnel.

Gewoon goed

Uitgebreide keuze en juiste onderdelen te vinden

Goede service en bereikbaarheid

Nadat ik online een naaimachine had besteld werd ik gebeld dat dat type er niet was, maar wel een iets duurder type. Of ik die dan wilde, moest wel iets bijbetalen. Dat was netjes. Toen een klein onderdeel ontbrak is dit keurig na geleverd

Top winkel

Snel geleverd, duidelijke website!

Snelle en correcte levering

Bestelling gedaan en de volgende dag reeds geleverd

Snel bezorgd, goed product.

Super tevreden!

Heel makkelijk bestelproces, uitgebreide informatie op de website, snelle levering en een super klantenservice!