Ze hebben alles!

Groot aanbod (ze hebben echt alles!), snel verstuurd. Wij kunnen aan de slag [emoji feest] [emoji jurk]. [emoji lachend gezicht]

Snelle levering en hij doet het ook nog

Ben eindelijk geslaagd voor een goed product en indien ik weer wat nodig heb zal ik weer een bestelling plaatsen

geweldige servis

na aan aantal dagen wachten was mijn bestelling nog niet binnen. dus even kontakt opgenomen. mijn bestelling zou nog minimaal 3 maanden duren voordat het weer op voorraad was. mocht zelf beslissen wat ik met de bestelling wilde doen. en deden apsoluut geen moeite om het produkt om te ruilen voor iets wat wel op voorraad is.

Super goede zaak

Voor de eerste keer iets besteld,ik ben uiterst tevreden. Snelle service,en een vriendelijk telefoon gesprek gehad. Een aanbeveling waard ,om daar iets te kopen,wat ik zeker weer ga doen

prima service

ik had een bestelling geplaatst, deze zou 4 dagen geleverd worden dan gepland. Ik had na 1 dag na mijn bestelling al vriendelijke meneer aan de telefoon om te vertellen dat het later bezorgd zou worden. En he pakket kwam nog eerder aan dan dat er gezegd was. Zeer netjes vond ik dat

Snelle en correcte levering.

Goede en vriendelijke communicatie

Ik kreeg een vriendelijk bericht dat een besteld product niet leverbaar was. Er werd een goed alternatief aangeboden. De bestelling is daarna vlot en keurig verzonden.

Heel tevreden goede en snelle levering

Je maakt het niet zo vaak mee dat een leverancier al zijn afspraken na komt maar hier wel bedankt dit is een aanrader!! Nogmaals bedankt

Voor mijn oude Bernina naaimachine heeft Bekkers alles in huis!

Moeilijk om voor een oude Bernina naaimachine accessoires te vinden. Gelukkig heeft Bekkers een heel grote collectie. Snel geleverd (iets later bezorgd, maar dat ligt aan de post).

Snel bezorgd en alles naar wens

Ik had snel wat kleine spulletjes nodig voor m’n naaimachine en ze waren de volgende dag netjes in huis. Keurig verpakt en precies wat ik nodig had. Superblij mee!

Artikel naar wens en zoals beschreven

Fantastische service!

Ik was al een tijdje op zoek naar een rolzoomvoetje. Durfde niet direct via internet te bestellen omdat ik een oudere naaimachine heb en dus niet wist of het zou gaan passen. De naaimachine winkel hier ter plaatse beweerde dat er geen universele voetjes bestaan, maar dankzij deskundig advies via Whatsapp van Bekkers heb ik het juiste voetje kunnen bestellen. Ik ben hier super blij mee! Complimenten!

Snelle levering, alle beloftes waargemaakt

Ik heb een lockmachine bij Bekkers besteld en ben heel tevreden. Snelle levering, bijbestelde garen keurig meeverpakt en goed bereikbaar bij vragen.

Top geregeld

Snelle service, vlug geleverd ,goed verpakt

Zo blij als een kind met het advies van Bekkers.

Mijn eerste lockmachine van marktplaats gehaald, terwijl ik dacht dat er een tweeling naald in zat,zei Bekkers dat dat onmogelijk was, bleek het gewone lockmachine naalden te zijn, onnozele ik. Heb een bestelling gedaan en nu dat ding uitproberen. Hij doetut!!!!!.

Mn lockmachine had het begeven, en via de website een nieuwe besteld, de volgende dag al geleverd, super blij mee en kan weer volop verder met mn hobby.

super goed

geen loze beloftes maar netjes gekregen wat ik had besteld was zeer netjes verpakt klasse vr grt Chris Beugelink

Snelle en prima service

Bestelling gedaan, volgende dag ontvangen. Ontvangen bestelling was niet compleet, gemaild, dezelfde dag antwoord en nazending. Prima

Fijn contact na bestelling

Nadat mijn bestelling vertraging had opgelopen werd ik diverse malen op de hoogte gehouden van de status en bij de levering was een prachtig cadeautje toegevoegd. Ik ben er heel blij mee.

Ik ben gebeld ik had 3 naaimachine voetjes maar 1 is van andere merk of dat wel klopt. Het was goed, twee verschillende naaimachines

Zeer snelle levering! Alles super in orde! Heb al paar keer kleine zaken besteld, maar nu recent een overlockmachine! Super content van! Dank!!

Op tijd geleverd

Op tijd geleverd en zeer goed verpakt voor nul beschadiging.....top

Mijn bestelling was vlot verstuurd. Groot assortiment, ik vind er ieder keer wat ik nodig heb. Ook aan de telefoon een goede service.

Super service, veel kennis!

Heel enthousiaste uitleg over een borduurmachine! Ik ben er heel blij mee, werkt fantastisch. Ook aan de telefoon over gebruiksmateriaal vriendelijk en kundig geholpen. Top.

Zeer goed!

Fijne overzichtelijke website. Snelle keurige levering. Goed product! Echte aanrader!