Correcte , vlotte service en kwaliteitsvolle producten

Mooie prijs/ kwaliteit verhouding. Vlotte communicatie em bereikbaarheid van de leverancier. Korte levertijden . Overzichtelijke webdide met rijke keuze aan materialen. Ik bestel opnieuw

Geweldige service !

Er was een onvoorzien leveringsprobleem met de machine die ik had besteld. Dit is door Bekkers uiterst professioneel opgelost! Alvast bedankt.

Zeldzame spoeltjes

Ik heb een naaiclubje met vier jonge vrouwen. Er ontbrak 1 naaimachine. Ik kreeg een oude Husqvarna van een vriendin, maar er zaten geen spoeltjes meer bij. Het zijn dingetjes van niks, maar zonder spoeltje begin je ook niets. Gelukkig kon Bekkers ze nog leveren en is mijn naaiclubje blij!

Betrouwbaar met ruim assortiment

Bekkers is goed gesorteerd en ik vind er wat ik nodig heb, voor een goede prijs. De verzending is snel en is er persoonlijk contact. Bij mijn vergissing was er direct een goede oplossing. Blij mee!

Ik kwam voor een voetje van Juki en voor ik het wist was mijn winkelmand gevuld! Heel fijn dat ze de originele voetjes verkopen. Heb ze snel binnengekregen en kan niet wachten om ze uit te proberen!

De ene dag besteld en dag erop reeds geleverd.

Helemaal super de service

Bekkers is zeker aan te raden geweldige service en snel verstuurd

Was op zoek naar een voet voor mijn oude naaimachine. Deze was direct leverbaar bij Bekkers. Snelle levering van product.

waardeloos

we wilden naar de deomodag daarom gebeld maar deze dag is eigenlijk ee nverkoopdag .totdat je zegt dat ze ee nslechte review krijgen dan gaan ze zeggen dat we wel welkom waren ,maardat het eigenlij kee ndag is voor zijn vaste klanten. adeverteer er dan niet mee op het internet .want er zijn nog veel meer dingen tekop voor bij een borduurmachiine . er zijn genoeg accesoires die er dan ook voor verkocht kunne nworden dan wat er al bij de machine zelf zit . dus aan ons kun je niets verkopen ik zou dus een toekomstige klant kunnen geweest zijn .maar nu echt niet meer

Beste Anita, heel kort een reactie. U koopt een dure machine op marktplaats en wilt vervolgens bij ons langskomen voor de tips & tricks. Dit is inderdaad niet de insteek van de demodag, misschien moeten wij dit inderdaad anders omschrijven. Met vriendelijke groet, Rick Bekkers

Mooie producten, snel geleverd en fijne service

Wederom een goede evaring met Bekkers. Paspop was snel en onbeschadigd geleverd. Héél blij mee!

Ik had mijn machine snel thuis , en heb er al veel meters mee genaaid.

Gewoon geweldig

Netjes geholpen super vriendelijk snelle verzending zeker een aanrader

Eenvoudig besteld en supersnel geleverd

Het pedaal van de lockmachine van mijn vrouw haperde ineens. Gezocht op internet en bij Bekkers was het in no time gevonden. Besteld en de volgende dag al binnen. Super!

Vlotte levering!

Mijn bestelling binnen de week ontvangen, goede service! Bedankt!

Ik had een andere naaimachine besteld maar die was nu niet leverbaar en toen heb ik een vervangende naaimachine met korting ontvangen en de volgende dag had ik de vervangende naaimachine al in huis en ik kreeg gratis 20 spoeltjes erbij. Dus allemaal netjes geregeld. Tot nu toe bevalt de naaimachine mij.

Ik had een naaimachine besteld, maar die bleek onverwacht een langere leveringstijd te hebben. Hierover werd ik opgebeld met het voorstel om een iets luxere type te ontvangen voor dezelfde prijs. Na akkoord werd de machine snel thuisbezorgd. Kortom een goede eerste indruk van deze naaimachinewinkel.

Toch niet zo'n sterke machine als ze beweren!

De 5523 zou beter en sterker onderdelen hebben en de opvolger van de 4423. Dus deze genomen. Ik moet zeggen het naait goed met gewone stof. Maar als de stof dikker wordt die genaaid moet worden ,heeft deze machine de heavy duty 5523 er moeite mee en knapt steeds je draad. vandaar een zes als score! Ik naai al 35 jaar dus aan mijn ervaring zal het niet liggen. Wel een beetje jammer want de heavy duty 5523 kost ook nog eens ruim €100,00 euro meer, dan de heavy duty 4423

Snel levering en goede machine

Singer 5523 gekocht, het werkt goed zover.

GEweldig

Ik heb nog maar kort een naaimachine ik heb er nu al heel veel plezier van gelijk de uitdaging hoog opgezocht en al mooie dingen kunnen maken ik zou iedereen bekers uiteraard aanbevelen de service is goed en de snelle levering ook heel erg fijn

Geweldige service

Bij de bestelling werd er geen bezorg kosten berekent, wat bleek bezorg adres was Bekkers zelf foutje van mijzelf. Geen probleem naar het goede adres verstuurd zonder kosten top.

Altijd vinden wat ik zoek. Èn meer!

Als beginnend naaister is de wereld van de fournituren mij nog niet erg bekend. Via BEKKERS al veel handige hulpmiddelen tegen gekomen waar ik vrijwel elke naaisessie gebruik van maak. Snelle service, duidelijke beschrijving en compleet aanbod.

Know-how, vriendelijkheid en snelle levering

Hadden een naaimachine die het niet deed, nieuwe voetpedaal besteld binnen twee dagen geleverd! Alleen het hielp niet, dit was einde van een naaimachine! Voetpedaal kon zonder probleem worden teruggestuurd.

duidelijk en snelle levering

De communicatie was duidelijk. Vriendelijk hebben ze me te woord gestaan.

Lekker vlot en naar tevredenheid geslaagd.

Dankzij de gebruiksvriendelijke website was de kop snel geslaagd. Het was een plezier om door de uitgebreide informatie te bladeren. Daar krijg je toch gewoon zin van om snel aan de slag te gaan. En door de snelle levering kon dat ook. Hier spreekt een zeer tevreden klant.

Uitstekend!

Snelle levering van het product. Product was exact als op de foto dus heel waarheidsgetrouw. Ik ga er zeker nog wel iets bestellen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.