Twijfelachtige verkooppraatjes

Verkoper van Bekkers vertelde mij twijfelachtige informatie over een naaimachine die ik wou kopen terwijl overal op internet duidelijk staat dat het niet klopt. Ten slotte wel een nette korting gekregen en toch tot aankoop over gegaan.

Gewldig die service van bekkers naaimachines

had artikelen besteld, niet alles was aanwezig , netjes laten weten dat ze het artikel dat er nog niet was zouden nasturen met welgemeende excuses, bericht gelaten zodat ik weet wannneer het artikel mijn kant opkomt. voor de eerste keer bij hun besteld, maar daar volgen zeker nog meerdere keren. TOP Bekkers naaimachines

Goede service, Vriendelijk en behulpzaam. Nemen echt de tijd om te helpen en uitleg te geven.

Tevreden klant

Prima hulp geboden

Uitstekende service! Goed meegedacht met de aankoop.

Zeer positief!

SUPER!!!

Mijn voetpendaal was kapot na wat speurwerk kwam ik op de site van Bekkers naaimachines. Ander ochtend heb ik even gebeld of ik toch wel de goeie had besteld maar day was niet zo. De meneer die ik aan de lijn had was heel vriendelijk en hij stelde mij wat vragen over mijn naaimachine. Zo zijn we er samen uit gekomen welke pendaal ik wel moest hebben. Volgende dag had ikhem al in huis. Nou als ik nog eens wat heb met mijn naaimachine weet ik waar ik heen moet gaan!

Fijn bedrijf wat zijn afspraken na komt.

Na de bestelling bleek dat er leveringsproblemen waren met de door mij bestelde naaimachine. Ik werd gebeld en Bekkers kwam direct met een voorstel om toch snel te kunnen leveren. Heel fijn dat je op de hoogte gebracht wordt en er een oplossing wordt gezocht.

Yusra

Het is een veilige plek om te kopen Klantenservice is uitstekend Snelle levering, ik koop graag alles bij hen

Vlotte bestelling

Ruime keuze Mijn machine is 45 j. En toch nog de juiste persvoet gevonden top! Vlotte afhandeling bestelling.

Goed product

Snel geleverd en duidelijke uitleg over de type die je moet hebben.

Fijne uitleg, snelle communicatie en levering

Voor de tweede maal iets besteld, en wederom een fijne ervaring. Duidelijk advies mogen ontvangen voor de juiste keuze lock machine.

Fijne site makkelijk zoeken goed Android en zeker niet duur. Ik kan weer verder hobbyen en mensen blij maken met mijn creaties

Toen ik voor mijn verjaardag een naaimachine kreeg, heeft Bekkers naaimachines goed meegedacht met mijn man voor het uitzoeken van de naaimachine. Daarnaast ben ik zelf goed geholpen aan de telefoon toen ik tegen een probleempje aanliep met de naaimachine. Hoewel ik niet in de buurt woon, is Bekkers wel mijn adres voor alle naaibenodigdheden.

Perfect!

Uitgebreid assortiment. Eenvoudig te bestellen en snelle levering. Goede service.

Na aflever problemen is alles perfect opgelost en ben ik dik tevreden

Na eerst bestel en aflever problemen is alles perfect opgelost en ben ik dik tevreden

Duidelijke website en goede levering!

Na de komst van kleinkinderen is de naaimachine weer tevoorschijn gekomen, Door Bekkers Naaimachines blijft het niet alleen bij dromen. De handige tips en uitleg op de site voorkomen een hoop gemier, En geven mij véél voldoening en plezier.

perfecte service

wat ze beloven komen ze ook na.

Top service en vriendelijkheid

Mijn overlock machine was niet online direct beschikbaar die ik bestelde. Het ging lang duren voor deze terug beschikbaar was . Telefoon van firma Bekkers met deze mededelingen . Direct in de zelfde prijs klasse een aantal modellen die voorradig waren. Geen aandringen, geen praatjes recht too the point . Model gekozen fn merk gekozen en de dag erop stond de koerier al aan mijn deur met de gekozen machine . Dat is pas top klasse . En dit tss Nederlandse firma en leveringsadres in België. Top .

Betrouwbaar, goed in contact een laagdrempelig.

Toen ik belde voor een ander afleveradres, werd er direct opgenomen en werd het adres gelijk aangepast. De dag van levering werd ik nig gebeld om dit door te geven. Kortom zeer betrouwbaar, eerlijk en klantvriendelijkheid.

Kelsey

Heel veel keuze en wordt ook netjes op gestuurd.

Eerlijk en goed advies verweven in een perfecte service!

Heel blij met de service van deze kwaliteitswinkel. Oprecht en eerlijk advies. Geduld aan de telefoon om vragen te beantwoorden maar ook de kwaliteit mee te denken met de klant! We komen binnenkort heel graag in de winkel om te luisteren naar de beloofde uitleg over ons aangekochte machine! Want die service hebben ze ook! Tot ziens!

Geen klachten rustig gewerk

Ik heb heel goed kunnen weekend met de trapper datt ik besteld heb mijn dank is groot

Goede attente service

Nette afhandeling

Ontzettend goede klantenservice en goed advies gekregen. Je merkt dat het echt vakmensen zijn! Ik heb nu een naaimachine die perfect bij mij past. Daarnaast erg snelle levering. Dank voor alles!

Voetpedaal besteld voor naaimachine deze was van mijn moeder en ik wilde heb nog graag houden, binnen 2 dagen was het pakje binnen alles keurig ingepakt. In de kader van duurzaamheid en sentimentele gevoel was ik blij dat ik het voetpedaal nog kon bestellen. De spoeltjes waren ook goed en alles voor een betaalbare prijs! Hartelijk bedankt voor de service !!