Topwinkel

Hartstikke tevreden Bekkers, ze nemen echt de tijd om u goed advies te geven. De website is heel toegankelijk en bestelde artikelen worden snel geleverd. Hebt u achteraf hulp nodig dan kunt u zelfs telefonisch of via e-mail geholpen worden, de klant is hier nog echt koning.

Super snel geleverd!

Onze oude naaimachine ging kapot, dus hadden wij snel een nieuwe nodig. Maar dat het zo snel werd geleverd dat hadden we niet gedacht. Toen we de machine in gebruik namen hadden we nog enkele vraagjes over de nieuwe machine, deze werden op vakkundige manier aan ons uitgelegd. Super bedrijf met zeer goede aftersales, echt een aanrader!

Zeer tevreden over de vlotte behandeling van mijn levering

Super Bedrijf

Naaimachine onderdelen goed omschreven, want hij pasten op mijn machine

Supersnel!

Besteld en de volgende dag in huis, supersnel. Goed verpakt, goede informatie op de site en via de mail.

Kort en krachtig

Last minute zoeken, vinden, klikken, betalen, bevestigingsmail, volgende dag in huis. Whoop amazing! Kan meteen weer verder!

Snelle service!

Dit was de eerste keer dat ik heb besteld bij Bekkers, er zijn verder geen problemen tussengekomen. Ze hebben een snelle service en kan eventueel op dezelfde dag gestuurd worden.

Klantgerichtheid

Ik heb mijn contact met de winkel heel prettig ervaren en ik ben ook heel goed geinformeerd.

Een medewerker bleef vriendelijk en geduldig uitleg geven.

Een medewerker heeft mij vriendelijk en zeer geduldig uitgelegd hoe ik mijn oude snoer aan een nieuwe voetschakelaar moest monteren. Petje af!

Als je iets besteld wil je het uiteraard ook snel binnen hebben, zeker een borduurmachine. En ja hoor binnen 2 dagen had ik hem al in huis en momenteel al druk er mee aan het oefenen.

Een fijne zaak om te kopen en te komen.

Bekkers, de naaimachine zaak van Dordrecht. Een zaak om binnen te lopen geeft goede service en betrouwbaar. De familie heeft ook altijd belangstelling voor je. Doe je er een workshop? Je gaat altijd met leuke verhalen en iets leuks mee naar huis. Echt een aanrader.

Mijn bestelling was de volgende dag al in huis, goed verpakt, super!

Mijn ervaring is positief

Ik ben zeer tevreden mijn bestelling is snel geleverd en ben zeer tevreden om aan de slag te gaan. Vertrouwen is zeer belangrijk.

Van bestelling tot levering verliep alles perfect!

Ik was al heel lang op zoek naar spoeltjes voor mijn husqvarna naaimachine. Eigenlijk was ik al jaren op zoek voor mijn toch wel oude naaimachine. Nergens te vinden werd me altijd verteld. Het kon toch niet dat ik een nieuwe naaimachine moet kopen omdat die spoeltjes niet meer bestaan. Maar ik bleef zoeken en tot mijn verbazing kwam ik uit op de website van Bekkers Naaimachines. Ik ga er van uit dat je bij Bekkers al het nodige vindt om je naaiproject tot een goed einde te brengen. Als je het het daar niet vindt, vind je het nergens!

Had machine besteld

Binnen 24 uur machine was binnen

Top service!

We hadden met spoed een booglineaal nodig, deze is snel geleverd en voor een mooie prijs!

Goed gedaan!

Onderdeel besteld voor mijn naaimachine, en dat is netjes per post geleverd. Goed gedaan, dus. Tevreden klant.

Alles dat je nodig hebt om je creatie te maken.

Je kan in één webwinkel alles kopen wat je zou bedenken. Snelle en goede servies. Alles dat ik al kocht was is super blij mee.

geweldig

Was op zoek naar spoeltjes voor een hele oude Singer. Bij Bekkers gevonden en snel geleverd. Ik kan weer verder.

Uitgebreidekeuze en goede service

Bekkens leverde snel en precies het onderdeel dat ik nodig had voor mijn naaimachine, nu kan ik weer jaren vooruit!

Prima verloop

Ik had een naaimachinevoetje besteld en die lag 2 dagen later bij me in de bus. Prima service en volgens afspraak geleverd. Heel blij mee, binnenkort een volgend voetje bestellen!

Snel!

Ik had wat verschillende dingen besteld om weer aan de slag te gaan met een tweedehands naaimachine. Ik moest wachten op de levering, maar gelukkig was die er voor mijn vrije middag. Alles wat ik besteld had was gelijk verzonden. Goed verpakt en precies zoals omschreven in de webshop. Helaas was een “nostalgisch blikje” op, dat was niet duidelijk op de website. Na telefonisch overleg een completer product ontvangen. Goede service.

Uitstekend!

De website is zeer overzichtelijk en mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Uitstekende service.

De verkoper neemt veel tijd om alle naaimachines te laten zien.

Door een vriendin kwam ik bij Bekkers terecht. We hebben er een dagje uit van gemaakt. Ik was nooit tevreden over mijn naaimachines en ik wilde zeker geen uitgebreide naaimachine, gewoon stikken en zigzag was voor mij voldoende als amateur naaister. Na veel voorlichting van de firma Bekkers en na overleg met mijn vriendin en mijn man heb ik nu een prachtige naaimachine. Heel modern met een dysplay. Daar zag ik erg tegen op, maar eigenlijk is het juist makkelijker. Ik kan zelfs naaien zonder mijn voetpedaal te gebruiken. Echt top.

Een goede service en een zeer snelle levering.