Vlotte levering!

Mijn bestelling binnen de week ontvangen, goede service! Bedankt!

Ik had een andere naaimachine besteld maar die was nu niet leverbaar en toen heb ik een vervangende naaimachine met korting ontvangen en de volgende dag had ik de vervangende naaimachine al in huis en ik kreeg gratis 20 spoeltjes erbij. Dus allemaal netjes geregeld. Tot nu toe bevalt de naaimachine mij.

Ik had een naaimachine besteld, maar die bleek onverwacht een langere leveringstijd te hebben. Hierover werd ik opgebeld met het voorstel om een iets luxere type te ontvangen voor dezelfde prijs. Na akkoord werd de machine snel thuisbezorgd. Kortom een goede eerste indruk van deze naaimachinewinkel.

Toch niet zo'n sterke machine als ze beweren!

De 5523 zou beter en sterker onderdelen hebben en de opvolger van de 4423. Dus deze genomen. Ik moet zeggen het naait goed met gewone stof. Maar als de stof dikker wordt die genaaid moet worden ,heeft deze machine de heavy duty 5523 er moeite mee en knapt steeds je draad. vandaar een zes als score! Ik naai al 35 jaar dus aan mijn ervaring zal het niet liggen. Wel een beetje jammer want de heavy duty 5523 kost ook nog eens ruim €100,00 euro meer, dan de heavy duty 4423

Snel levering en goede machine

Singer 5523 gekocht, het werkt goed zover.

GEweldig

Ik heb nog maar kort een naaimachine ik heb er nu al heel veel plezier van gelijk de uitdaging hoog opgezocht en al mooie dingen kunnen maken ik zou iedereen bekers uiteraard aanbevelen de service is goed en de snelle levering ook heel erg fijn

Geweldige service

Bij de bestelling werd er geen bezorg kosten berekent, wat bleek bezorg adres was Bekkers zelf foutje van mijzelf. Geen probleem naar het goede adres verstuurd zonder kosten top.

Altijd vinden wat ik zoek. Èn meer!

Als beginnend naaister is de wereld van de fournituren mij nog niet erg bekend. Via BEKKERS al veel handige hulpmiddelen tegen gekomen waar ik vrijwel elke naaisessie gebruik van maak. Snelle service, duidelijke beschrijving en compleet aanbod.

Know-how, vriendelijkheid en snelle levering

Hadden een naaimachine die het niet deed, nieuwe voetpedaal besteld binnen twee dagen geleverd! Alleen het hielp niet, dit was einde van een naaimachine! Voetpedaal kon zonder probleem worden teruggestuurd.

duidelijk en snelle levering

De communicatie was duidelijk. Vriendelijk hebben ze me te woord gestaan.

Lekker vlot en naar tevredenheid geslaagd.

Dankzij de gebruiksvriendelijke website was de kop snel geslaagd. Het was een plezier om door de uitgebreide informatie te bladeren. Daar krijg je toch gewoon zin van om snel aan de slag te gaan. En door de snelle levering kon dat ook. Hier spreekt een zeer tevreden klant.

Uitstekend!

Snelle levering van het product. Product was exact als op de foto dus heel waarheidsgetrouw. Ik ga er zeker nog wel iets bestellen.

netjes

Levering was iets later. Op mijn email wanneer ik de bestelling werd correct gereageerd. Ik wil wel opmerken dat tussen mijn verzending van de email en de reactie, het pakket was gearriveerd. Al met al, tevreden om zonder bedenkingen weer bestellingen te doen

Goed aanbod alternatieve naaimachine

De naaimachine die ik besteld kon pas veel later worden geleverd doordat vrachtschepen om moeten varen. Ik kreeg goed aanbod voor alternatieve machine . Die werd na 2 dagen geleverd. Ik ben zeer tevreden over de Singer naaimachine heavy duty 5523.

De geleverde materialen zijn goed en vlot bezorgd.

Op de website staan de artikelen duidelijk. De verzending was vlot en accuraat.

Bekkers: Verfrissende duik in de wereld van de naaimachines

Een Lewenstein naaimachine had ik 45 jaar en nu stortte "hij" toch wel in elkaar Via via kwam ik bij firma Bekkers terecht En wat zij bieden is helemaal niet slecht!!! Dus mijn zinnen gezet op een Singer Heavy Duty en dit blijkt echt wel een "Beauty"! Snelle levering, goed advies nauwgezet en precies!

Naaimachine olie en blinderitsvoet besteld. Beide snel geleverd. Het ziet er erg goed uit. Ik ben er blij mee.

Superservice

Begin januari een nieuwe naaimachine besteld bij Bekkers. Een paar dagen later gebeld wanneer ik de machine kon verwachten. Ik kreeg een eerlijk antwoord dat er leveringsproblemen waren. Over een paar weken mocht ik hem verwachten. Na twee weken kreeg ik een telefoontje dat het allemaal te lang ging duren en zij stelden een alternatief voor. Iets duurdere machine voor dezelfde prijs. Deze had ik drie dagen later in huis. Dat noem ik nog eens service. Ben heel blij met de naaimachine. Ingrid

Bestelling snel en duidelijk aangegeven Bericht van bezorgen was perfect Wij zouden Fa Bekkers bij kennissen zeker aanbevelen Trouwens Fa Bekkers was ons door een familie lid aanbevolen vanwege correcte afhandeling en goede spullen . Chapeau Fa Macaré

Fijn en snel contact met kundige personen

Bekker Naaimachines is een fijne winkel, zowel online als fysiek. De lijntjes zijn kort (whatsapp, mail) en vragen worden vlot beantwoord. Ook bij spoed zijn ze gauw bereikbaar en ze denken fijn mee met wat kan. Daarnaast weten ze goed met wie ze spreken, waardoor het contact ook daardoor heel prettig is. De verdere service is ook vlot en naar wens.

Goed advies en snelle service!

Ik ben goed en snel geholpen via mail. Nadien besteld en de dag nadien ontvangen. Precies wat ik nodig had.

Prima werkendeWebsite.

Uitstekende aanbieding van een starters kit. Snel geleverd en een goede prijs.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Had een voetpedaal gekocht en ben opgebeld door iemand van de firma Bekkers om nog eens na te vragen dat alles klopte met het serienummer en het type machine. Gelukkig want anders had ik een verkeerde pedaal gekregen. Dit noem ik topservice!!

Netjes

Betrouwbaar

Heel hulpvaardig

De naaimachine die ik eigenlijk had besteld kon pas over 4 tot 5 weken geleverd worden, daar werd ik over gebeld (al heel fijn want normaal gebeurt dat geeneens). Uiteindelijk voor een andere naaimachine gekozen en supergoed geholpen! Ik kreeg de tijd om alles goed uit te zoeken en ze waren heel geduldig. Echt een topbedrijf