heel goed

binnen 24 uur geleverd

Er werd eerst een verkeerde kleur bloempot geleverd Maar werd zee snel na contact de juiste geleverd En een leuke attentie Dus een prima bedrijf

snel en correct

Toen we de moestuinbak ontvingen, bleek het deksel beschadigd. Hierover gebeld en er zou gelijk een nieuw deksel opgestuurd worden. Na enkele dagen een nieuw deksel ontvangen. Super.

Snel geleverd, mooie kortingen!

Fijne webshop. Bestelling werd snel geleverd en ze hebben vaak mooie kortingen. Bijvoorbeeld Elho potten van de huidige collectie voor meer dan 30% korting dan op de website van het merk zelf.

geweldig

De levering kwam snel en waren netjes in elkaar gezet bij aflevering.

Snelle levering en een goede prijs.

super tevreden!

Keurig verpakt, snelle levering

Snel, duidelijk en goed!

Na de bestelling werd duidelijkheid gegeven via de mail. Het pakketje werd op afgesproken dag geleverd. Producten waren netjes ingepakt. Ik was helemaal tevreden!

Snel en makkelijk

Via site makkelijk gevonden wat ik zocht, makkelijk besteld. En het was snel in huis.

Netjes op tijd mijn kweektafel binnen gekregen !

Er ontbrak een klein onderdeel, heb gebeld en het werd direct nagestuurd. Goede service !

Als nieuwe klant zijn we uitermate tevreden over de snelle, vlotte en zorgvuldig verpakte levering !

We bestelden bloempotten en die zaten keurig verpakt en werden snel geleverd. Online bestellen verliep heel vlot !

Prima webwinkel, alleen de levertijd is 2-3 dagen later dan aangegeven.

Mijn ervaringen met Wishpel-bloempotten zijn PRIMA. Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle en correcte levering en compettitieve prijzen

Alles is verlopen zoals het hoort.

Duidelijke site, snelle levering.

Internet pagina was makkelijk. Shoppen ging dus snel. Product op veel plaatsen niet te koop. Hier nog wel en ook met korting. Na bestellen, supersnel verzonden en dag later bezorgd. Keurig verpakt zodat artikel niet kapot kon. Zeker een aanrader dus.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Wishpel heeft een mooi en uitgebreid aanbod. Met regelmatig goede aanbiedingen. Ik heb voor de 2e maal besteld en ook nu weer heel snelle levering en alles goed verpakt. Ik ben 5 sterren tevreden.

Mooie plantenbakken

Mooie plantenbakken, goede prijs de kwaliteit is uitstekend. Snelle service en verzending.

Snelle service. Mooie bloempotten

Bij bestelnummers iets fout gelopen , na 2 dagen de juiste levering .

Uitstekend.

Uitstekende service.

Een grote bloempot besteld en super snel geleverd.

Communicatie kan beter

Goede levering. Alleen kreeg je een mail dat het binnen 3 tot 6 werkdagen. Na 6 werkdagen nog niets ontvangen ook geen mail dat het later werd. Zelf gemaild, daarna levering binnen 1 werkdag.

Snel, efficiënt en mooie aanbiedingen

Snel, efficiënt en mooie aanbiedingen

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

2 jaar geleden een mooie bloempot buiten aangeschaft. Deze blijft er als nieuw uitzien, waardoor wij er een 2de bij aangeschaft hebben. Kleur blijft perfect en zelfs nu de 2de ernaast staat zie je geen verschil! Product wordt snel geleverd in een uitstekende verpakking voor transport.

Prima so far!

Laagste prijs bij hen gevonden, goede betaal mogelijkheden en snel verzonden! Bestelling klopte, dus niks op aan te merken.

Kiyoh Bewertungen