Potten besteld met korting die alleen bij jullie was ivm Moederdag. Super. Snel bezorgd dus een tevreden klant!!!

Hele goede service!

Wij hadden 5 bloempotten besteld. Kregen nadien mail dat er van 1 soort maar 3 op voorraad waren ipv 4 en dat ze deze gingen nabestellen. Heel snel de eerste ontvangen en nog geen 3 werkdagen later kwam ook onze laatste bloempot aan. Alles was netjes verpakt.

Levering volgens belofte!

Vlotte levering, in keurige staat ontvangen

Uitstekende aankoop

Ik ben erg blij dat ik deze winkel op internet heb gevonden. Aantrekkelijke prijzen en een ruime keuze aan potten. Ook de prijs is aantrekkelijk - zelfs als je rekening houdt met de bezorging in België was de prijs per pot lager dan ik hier zou hebben gekocht. Erg blij.

Wij genieten van de mooie en kwalitatieve bloempotten in grijs en okergeel.

De bloempotten zijn van een zeer goede kwaliteit en mooi om te zien. De bloembakken vormen een prachtige afscheiding.

Goed en snel geleverd

Goed verpakt.

Deze potten staan [prachtig op mijn balkon! Ga er meer bestellen.

Snelle levering, top producten

De Elho aardbeien potten zijn geweldig. Snel geleverd, goed verpakt.

Prachtige Bloempot en planten die ons interieur afmaken!

Snelle levering, goed verpakt en goede kwaliteit producten die de puntjes op de i zijn in ons interieur. Warm, gezellig en de (nep)Planten die we hebben zijn als echt. Aanrader!

Snelle levering goede kwaliteit

Prettige ervaring

Toen ik de bloempot thuis kreeg viel hij 100% mee. Zeker aan te raden.

Mooie bakken.

Lijken heel praktisch door waterreservoir en wielen.

Gewoon goed!

De bestelling was makkelijk en snel geregeld, ook de levering ging snel, sneller dan verwacht zelfs :). Ik kan Wishpel-bloempotten iedereen aanraden.

Super goeie service

Zeer goede service, snelle correcte levering en dit alles aan concurrentiële prijzen. Ben zéér tevreden van Wishpel-bloempotten.

Perfecte communicatie en levering . Geweldig

Vlotte levering, hell tevreden

Snel en weer goed geleverd

Bestelling gedaan via internet en zo als altijd snel en goed geleverd.En ook dat ze circulair sturen is geweldig.Gebruik maken van gebruikte dozen is de oplossing.

Altijd correct en in orde. Ik koop deze steeds want ze eijn zeer handig ook

Ontgoocheld

Van beloofde levering binnen de 24 u kwam niets terecht. Zal nu blijkbaar 72 u duren. Beweren dat ik na 16u bestelde terwijl betaling voor 16u uitgevoerd werd! Verwijzen me door naar post nl. service dus beneden peil!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Frank, Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. Zoals al aangegeven in ons mail contact is uw bestelling niet voor 16:00 uur geplaatst. Wegens de drukte door de feestdagen hebben wij bestellingen na 16:00 uur niet meer kunnen verwerken. In normale gevallen proberen wij dit altijd wel. Uw bestelling is de dag daarna direct verwerkt en verzonden. Door een nationale feestdag in België is uw bestelling vanuit PostNL met een dag vertraagd. We vinden het jammer dat uw levering langer heeft geduurd dan u had gehoopt maar wensen u veel plezier met uw bestelling.

Gewoon goed

Gekregen wat ik besteld had. Prima op tijd!

Superbe !

Magnifique bac à fleurs à un prix très concurrentiel! Livraison rapide !

SUPER

Bestelling daags na bestelling ontvangen en product voldoet volledig aan de beschrijving en verwachting.

Heel tevreden

Had een vraag over een product. Prima geadviseerd en snelle levering. Prettige site.

Duidelijke site

Erg vervelend dat jullie wel vvv binnen innemen maar de site accepteerde deze kado kaart njet Medewerker gesproken en die gaf aan dat dit klopte Dus jullie info is niet betrouwbaar , jammer Ik ben wel tevreden over de bloempot Staat supermooi

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Schouwenaars, Bedankt voor uw review. Op onze website nemen wij zoals wordt vermeld VVV cadeau kaarten aan, tot een maximaal bedrag van €50. Helaas was er tijdens moment van inwisselen een storing in het betaalsysteem m.b.t. de VVV cadeau kaart. Dit is ondertussen verholpen. Fijn om te lezen dat u blij bent met de bloempot. Wij wensen u daar veel plezier van.

Alles was goed

Mooie pot gekocht, scherpe prijs en snelle levering. Kortom, heel tevreden!

2 Kreekweg

Hellevoetsluis 3223LJ