Een grote bloempot besteld en super snel geleverd.

Communicatie kan beter

Goede levering. Alleen kreeg je een mail dat het binnen 3 tot 6 werkdagen. Na 6 werkdagen nog niets ontvangen ook geen mail dat het later werd. Zelf gemaild, daarna levering binnen 1 werkdag.

Snel, efficiënt en mooie aanbiedingen

Snel, efficiënt en mooie aanbiedingen

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

2 jaar geleden een mooie bloempot buiten aangeschaft. Deze blijft er als nieuw uitzien, waardoor wij er een 2de bij aangeschaft hebben. Kleur blijft perfect en zelfs nu de 2de ernaast staat zie je geen verschil! Product wordt snel geleverd in een uitstekende verpakking voor transport.

Prima so far!

Laagste prijs bij hen gevonden, goede betaal mogelijkheden en snel verzonden! Bestelling klopte, dus niks op aan te merken.

Duidelijke website en fijn aanbod

Ik was al een tijdje op zoek naar een specifieke bloempot die ze bijna nergens op voorraad hebben. En laat die dan ook net in de aanbieding zijn! Helaas geen Track & Trace gekregen per mail maar gelukkig kreeg ik de levering wel in de PostNL app te zien. Zou hier volgende keer weer bestellen omdat het aanbod toch meer is dan in de tuincentra, als je op zoek bent naar een specifieke bloempot.

We hadden een kweektafel besteld,toen we die uitpakte was deze stuk.. contact met wishpel bloempotten gehad. Binnen een week hadden we een nieuwe kweektafel thuis. Keurig netjes geholpen.. Met vriendelijk groet, Carina.

Supersnelle levering

Er ontbrak één deel, supersnel nageleverd

Mooi product en snelle levering

Mijn bestelde product was zoals verwacht en zeer snel geleverd. Ben zeer tevreden.

Snel Geleverd

Snel besteld en snel geleverd. Top

Zeer tevreden over kwaliteit en levering

2 grote buitenbakken besteld 6-x60x60cm en 75x75x75cm. De bakken zijn mooi en stevig. Ik hoop er vele jaren plezier aan te beleven.

Ben er heel blij mee

Heel mooie bloempotten ...met heel veel kwaliteit

Snel geleverd, goed product

De Elho pot met wieltjes voldoet prima en is voor een gunstige prijs geleverd.

Op voorraad. Wacht al 2 weken!

Bestelling is op voorraad volgens website. Levering 3- 6 dagen. Wacht nu al 14 dagen en hoor nog steeds niets.

Prima verlopen

Correcte en vooral snelle levering. De bloembakken zijn zoals omschreven op de website en voldoen aan de verwachtingen.

Fast Delivery and well priced!

I would order again, was slightly cheaper than on other websites!

Doen wat ze beloven

Goede ervaring en een zeer nette prijs voor de prachtige Elho bloempotten. Snel geleverd, prima webshop.

Alles werd snel en zonder problemen geleverd.

Super snel

Super snelle levering Mooie potten

helemaal geweldig

was blij gevonden te hebben wat ik zocht, een 3-delige kweekset om te zaaien met eronder een blad om water op te vangen Mooi op tijd bezorgd en zodanig ingepakt dat er niets kon beschadigen. echt een compliment waard. Inmiddels ben ik begonnen mijn favoriete bloemen te zaaien!

Snel en voordelig

Levering was vlot, pakket goed verpakt, prijs was netjes.

Supersnelle levering!

Een mooie pot voor onze strelitzia besteld. De volgende dag al bezorgd en netjes verpakt. Blij mee!

Snel geleverd wat besteld is!

Prima,zoals het hoort!

Zeer goede ervaring

Bloempotten besteld, waarvan bleek dat er 1 maat pas later leverbaar was. Keurig op de hoogte gehouden en de keuze om te wachten of de bestelling te annuleren. Gelukkig heb ik gewacht: de bloempotten staan prachtig!

Super product voor beste prijs en snelle levering!

De volgende bestel ik weer hier!