Mooie bloempot snel geleverd

Blij met onze nieuwe bloempot. Leuk geprijsd, mooie kleur, een aanwinst voor de tuin.

Niks mis mee

Besteld en het werd super snel en netjes geleverd. Scherpe prijs aanbieding. Je leest wat wisselvallige berichten, maar gewoon bestellen daar!

Alles is geweldig

Top bedrijf. Alles is goed geregeld. Nog nooit zo'n snelle levering meegemaakt. Vrijdagmiddag besteld en de volgende ochtend werd de pot al geleverd. De elho pot is prachtig. Communicatie website is ook top. De volgende pot koop ik ook weer bij jullie.

Great products and service

Highly recommended

super snelle levering

All good

Good products, quick shipment

Top klantenservice

Supermooi

Hele mooie bloempot, snelle levering en goede service. Goed verpakt.

Snelle en nette afhandeling.

Mooie bloempot

Mooie boempotten .hij staat geweldig in huis te pronken

Uitermate tevreden.

Prachtige bloempot op wielen besteld. Geheel volgens verwachting. Prachtig product.

Snelle service, en gevonden wat ik zocht

Goede tevredenheid snelle goed service voor mij elho muurbakken

Gebruiksvriendelijke webshop

Groot assortiment. Duidelijke communicatie. Snelle levering.

Prima service, mooie producten

Blij met mijn Elho bloempot, prachtige vorm en kleur. Ook een leuke prijs.

Had al eens eerder blompotten besteld en dat was super! Nu een dezelfde bloempot bij een outlet besteld voor ongeveer dezelfde prijs, deze was beschadigd, dus gelijk weer terugestuurd. Nu gewoon weer bij vertrouwd whispel-bloempotten besteld. Heb nu weer een mooie nieuwe en netjes verpakte bloempot binnen gekregen! De volgende keer bestel ik direct weer bij jullie! Dank je wel Mvg G.

Efficiënt en kwaliteitsvol

Reeds driemaal besteld en tevreden: mooi product, snelle levering, kwaliteitsvol.

perfecte service

Ze hebben mij telefonisch uitstekend geholpen, temeer daar ik digitaal niet uit de voeten kan.

Twee potten besteld; goede prijs tov andere websites en nette levering. 1 pot was niet op voorraad, daar werd ik meteen van op de hoogte gesteld en uiteindelijk toch nog snel geleverd. Bedankt!

In all aspects a very good experience

Vijf sterren!

Schitterende potten, scherp geprijsd, snel geleverd en vriendelijke klantenservice. Meer kan ik er niet van maken.

Goede service, snelle verzending. Heel blij met mijn bloempot!

Uitermate positief

Duidelijke website en snelle levering. Een aanrader!

Ongeacht dat ik langer moest wachten dan de verwachte leveringstermijn, ben ik zeer tevreden

Alleen maar positief.

Top!!!