Pluspunten
Snelle correct levering en scherpe prijzen.
VerbeterpuntenIets meer info over exacte leverdatum in België.
Ontzettend bedankt voor jouw mooie cijfer. Altijd fijn om onze klanten zo tevreden te zien. Hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. De PostNL module geeft enkel in Nederland een verwachte tijd weer. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
Prima kwaliteit tegen een eerlijke prijs
VerbeterpuntenLevertijd waarmaken die wordt beloofd op de website.
Erg fijn om te lezen dat u zo blij bent met onze service. Wij zullen er in de toekomst alles aan doen om dit zo te houden. Bedankt voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
Snel, correct, prima vriendelijke chatservice. Top! *****
VerbeterpuntenGeen
Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons, dat zien wij maar al te graag. Bedankt voor uw review en wij zullen er alles aan doen om u in de toekomst weer goed van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
zeer snelle levering degelijke, beschermende verpakking van de aangekochte produkten
Wat fijn dat alles zo goed is verlopen. Wij willen je bedanken voor je recensie en hopen dat wij je in de toekomst net zo goed kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
Duidelijke communicatie, levering zat netjes verpakt
VerbeterpuntenIets vlottere levering is nooit verkeerd :-)
Bedankt voor deze mooie review. We zullen er in de toekomst alles aan doen om de levering zo snel mogelijk te laten verlopen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
Besteld vanuit België. Alles ging vlotjes. En correct. Ik heb nog bloempotten op het oog. Dat ik zeker bij jullie ga bestellen.
VerbeterpuntenHet zou handig zijn. Dat je een postpunt kunt aanklikken voor levering. Staan de leveranciers niet aan een gesloten deur.
Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen en is opgelost. Dit is helaas technisch niet mogelijk voor klanten vanuit België. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
Snelle levering, fijne webshop met scherpe prijzen en goede communicatie over de bestelling
Verbeterpunten- Je betaalt om de producten te retourneren - Productinformatie kon in mijn geval vollediger (in de vorm van een foto bovenaf of vermelding in de productomschrijving). Dan had ik kunnen weten dat de plantenpot een vaste kleinere binnenmaat had en dus niet geschikt is.
Pluspunten
Correcte info op de site. Snelle, zorgvuldige levering.
Beste ..., Ontzettend bedankt voor deze recensie! Wij zien maar al te graag dat onze klanten tevreden zijn over ons. Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Verbeterpunten
Ik heb nog niets ontvangen
Beste heer/ mevrouw, bedankt voor uw feedback. U heeft als het goed is inmiddels uw bestelling ontvangen. Helaas was de levering van de leverancier vertraagd waardoor wij uw bestelling niet binnen de gestelde levertermijn hebben kunnen leveren. Hierover bent u geïnformeerd per email. Wij betreuren de situatie en dit is niet de normale gang van zaken. Wij hopen dat u alsnog tevreden bent over het product. Mvg, Team Wishpel.
Pluspunten
mooie potjes
Bedankt voor uw review. Wij vinden het altijd fijn om onze klanten tevreden te zien. Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
Behulpzaam bij het uitzoeken van de potten Achteraf betalen mogelijk Potten bleken niet meteen leverbaar, maar er werd goed over gecommuniceerd
Bedankt voor je review. Wij zijn erg blij met dit hoge cijfer! Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
Snelle levering, ruime keuze.
Geweldig om zo'n hoog cijfer te zien, daar worden we blij van. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
snelle levering, mooie spullen, goed bereikbaar per mail
Verbeterpuntengeen zaken meer doen met PostNL. 2 keer zogenaamd aan de deur geweest terwijl we thuis waren maar zijn doorgereden. Nooit aangebeld maar wel tijd om briefje afwezigheid te schrijven...?!
Bedankt voor uw review. We gaan dit aankaarten bij de PostNL. Dit is niet de normale gang van zaken. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Wishpel!
Pluspunten
precies op het afgesproken moment...
Verbeterpuntenjullie zijn compleet!!!
Bedankt voor jouw hoge cijfer. Wij zullen er alles aan blijven doen om u tevreden te houden. Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
-Snelle levering naar België -zoals op foto / beschrijving op site
Ontzettend bedankt voor jouw mooie cijfer. Altijd fijn om onze klanten zo tevreden te zien. Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
Snelle levering, duidelijke beschrijving
Bedankt voor dit geweldige cijfer. Wij zijn erg blij dat alles zo soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze webshop. Bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
Snelle levering!
Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze webshop. Bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
Snelle, probleemloze levering en een keurige prijs
VerbeterpuntenGeen
Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen en is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
zeer snelle en correcte webshop
Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze webshop. Bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Team Wishpel
Pluspunten
mooie en uitgebreide produktenstock
Verbeterpuntencommunicatie na een storing van het mailverkeer kon beter
Pluspunten
Gemakt bestellen: Top! Levertijd: Snel en volgens afspraak! Service: 5 sterren! Prijs: Uitstekend! Kortom: zeer tevreden!
VerbeterpuntenGeen tegenvallers. Geen tips!
Pluspunten
Supersnelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Pluspunten
Scherpe prijsstelling op kwalitatief goed producten (Elho). Nergens goedkoper gevonden. Snelle en foutloze service. wwas reeds onze 2e bestelling en service was consistent prima
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Goede en snelle service, duidelijke communicatie over de bestelling
Kreekweg 2
3223LJ Hellevoetsluis
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.