Recommandé 100pour100

Livraison rapide. Très sérieux et hâte de voir le catalogue 2022

Top webshop!

Hele fijne webshop. Ik bestel er al een aantal jaar en ze stellen mij echt nooit teleur. Altijd snel geleverd, fijne communicatie en mooie producten. Jammer dat ze niet het hele jaar door geopend zijn, ik kijk nu al weer uit naar de voorverkoop zodat ik weer mooie producten aan mijn collectie kan toevoegen.

Gut verpackt und schneller Versand!

Es hat soweit alles gut geklappt! Alles kam gut verpackt aus Niederlande bei mir an. Das von Werk aus defekte Kabel (Wackelkontakt) der Moonlander Packung, wurde mir nach meiner Reklamation als Ersatzteil nachgesendet. Soweit zufrieden gewesen, Danke!

Goede ervaringen

Heb in december een huisje gekocht via de webshop. Toen bleek dat het huisje helemaal niet rookte heb ik gelijk gemeld bij whispel webshop, waarop ik een filmpje moest maken en op sturen, heb dit gelijk gedaan hun hebben het beoordeeld en een nieuw dakje gestuurd. Het bleek dat dat niet het probleem was heb ik ook gelijk aan gegeven toen ik belde, waarop hun gezegd hadden dat ik alles weer retour kon sturen en dat er een nieuw huisje naar mij toe komt. Wil heel graag hun bedanken voor de uitstekende service en vriendelijkheid. Ga hier nog meer artikelen in de toekomst kopen. Bedankt voor alles

Hoi Chris, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een prachtig cijfer te geven! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Ons product hield er helaas mee op net na de kerst. Na telefoon en mail contact mocht ik het product op hun kosten retour sturen. Hierna netjes een nieuw product ontvangen. Dankjewel!

Hi Desire, Bedankt voor de mooie review! Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met onze service, dat doet ons altijd goed :) Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

changement sur un produit en rupture de stock

j'ai commandé 2 Lemax Lighted Star String - Blue 34659 à 9,99€ l'un vous êtes en rupture de stock je commande donc: 2 Lemax Mini Light Set Clear 54388 à 9,99€ l'un donc total 19,98€

Bonjour Monsieur/Madame, Merci pour votre message. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez reçu votre commande en bon état et à votre satisfaction. Nous espérons que vous apprécierez votre achat. Cordialement, Team Wishpel

un peu déçu

je suis déçu car j ai reçu un personnage sans son accessoire en l occurence sa trompette et comme c etait un cadeau de Noël petite déception j ai envoyer un mail des la réception mardi 28 décembre et je n ai pas eu de retour c est très dommage

Bonjour Monsieur / Madame, Merci d'avoir pris le temps d'examiner notre site Web. Nous regrettons que vous ne soyez pas satisfait. Nous vous présentons nos excuses. nNous vous enverrons un e-mail un e-mail pour discuter de votre situation. Bien sûr, nous voulons résoudre ce problème à votre satisfaction. En esperant de vous avoir suffisamment informé. Cordialement, Wishpel-Village

À ne pas refaire

Colis non délivré et non respect de la part du livreur de la date de livraison

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Monsieur / Madame, Merci d'avoir pris le temps d'examiner notre site Web. Nous regrettons que vous ne soyez pas satisfait. Nous vous présentons nos excuses. Nous faisons de notre mieux pour expédier les commandes dans les plus brefs délais, mais nous n'avons malheureusement aucune influence sur les services de transport. Malheureusement, il y a eu un retard dans votre expédition avec les transporteurs. Nous venons de vous envoyer un e-mail pour discuter de votre situation. Bien sûr, nous voulons résoudre ce problème à votre satisfaction. En esperant de vous avoir suffisamment informé. Cordialement, Wishpel-Village

Alles super!

Alles super!

Beste Peter, Bedankt voor het mooie cijfer. Het doet ons altijd goed om te zien dat onze klanten tevreden zijn. Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Uistekende topservice

Snelle levering goed verpakt goede kwaliteit en service zeer tevreden

Hi Kimberly, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent. Heel erg bedankt voor de mooie review. Veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

trage afhandeling

bestelling gedaan op 25 dec en ik hebt hem nog binnen geen terug koppeling gehad

Beste Heer Hubrechtse, Erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Volgens ons systeem is uw order verwerkt en in uw bezit te zijn. Wij hebben u 30-12 en 31-12 meermaals geprobeerd te bellen maar krijgen helaas geen gehoor. Wanneer er iets met uw bestelling is kunt u altijd contact opnemen per mail, chat of per telefoon. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

super geregeld bestelling snel in huis

super

Hi Ron, Bedankt voor de mooie review en de genomen moeite om onze webshop te beoordelen. Hopelijk tot ziens in één van onze webshops! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Keurig verzorgd en mooi op tijd geleverd zeer tevreden

Alleen mijn schuld ik heb niet goed gekeken naar de lampjes alles terug gestuurd dus hoop dat het goed wordt ontvangen. Maar ik kom zeker terug met vriendelijke groet, Wil

Beste Wil, Bedankt voor de mooie review! Een foutje maken we allemaal wel eens, dat hoort erbij :) Ik zie in ons systeem dat inmiddels alles is afgehandeld, wij hopen natuurlijk naar tevredenheid. Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Unkorrekte Lieferfristen

Händler sollten sicherstellen, dass ihre angebotenen Waren auch innerhalb der angegebenen Lieferfristen ankommen. Man bietet keine Waren an, ohne diese wirklich versenden zu können.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sehr geehrte Damen/Herren, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unseren Webshop zu bewerten. Wir bedauern die lange Lieferzeit Ihres Pakets. Leider kam es im Dezember aufgrund der vielen zu bearbeitenden Sendungen und Covid-19 zu erheblichen Verzögerungen bei den Transportdiensten. Wir entschuldigen uns. Wir bemühen uns, alle Sendungen so schnell wie möglich zu versenden. Laut Tracking-Daten haben Sie Ihre Bestellung bereits erhalten. Genießen Sie Ihre Bestellung. Wir hoffen, Sie wieder in einem unserer Webshops begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Team Wishpel

Terrible

I have yet to receive my order which was promised in 3 days

• Would you recommend us? No

Dear Valerie, Thank you for taking the time to review our webshop. We are sorry to hear that you had to wait a long time for your order. Unfortunately, most shipments to Ireland have been delayed a lot this season. Our sincere apologies for this. Our system shows that you have received the order. We hope you can finally enjoy your purchase and hope to see you again at one of our webshops. Kind Regards, Team Wishpel

TRES SATISFAIT

JE SUIS UN NOUVEAU CLIENT ET BIEN SUR,CE FUT MA PREMIERE COMMANDE. COLIS RECU DANS LES TEMPS,BIEN EMBALLE ET EN BON ETAT. JE RECOMMANDE VIVEMENT. JEAN

Livraison rapide

Super bien que les frais de port soient très élevés … toutefois livraison très rapide merci beaucoup. Prix plus élevés que sur d’autres sites, c’est dommage de le constater.

Great and Reliable Service

I have purchased a lot of items from this company and have found the service to be fast and reliable and would have no hesitation in recommending this company to others.

Dear Tony, Thank you so much for the review! Hope to see you again at one of our webshops. Kind Regards, Team Wishpel

tres mauvaise

pas reactif et pire pas capable de rembourser en temps et en heure j attend un remboursement depuis 15 jours mauvaise gestion du site au bout de trois jours une fois paye on me dis que il y a plus de stock et cela 2 fois pour deux articles differents alors que c est mis dispo sur le site

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Madame Le Liboux, Merci d'avoir pris le temps de revoir notre boutique en ligne. Nous regrettons votre opinion sur notre entreprise. Nous mettons tout en œuvre pour maintenir notre système de stock à jour. Malheureusement, notre stock diminuant très rapidement, il arrive parfois que les informations sur le site s'écartent légèrement du stock réel. Nos sincères excuses pour cela. Selon nos dossiers, le montant vous a été remboursé. Nous espérons que tout a maintenant été résolu de manière satisfaisante. Si nous pouvons encore vous rendre service, vous pouvez toujours contacter notre service client. Cordialement, Team Wishpel

Mooi gedetailleerd.

Beste Leo, Bedankt voor de mooie review! Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Costruisco la mia felicità

Il villaggio di Wishpel è una sorta di visualizzazione di un'utopia personalizzata

• Ci consiglieresti? Si

Dear Guiseppe, Thank you for taking the time to review our webshop. We are happy to hear everything meets your expectations. Hope to see you again at one of our webshops! Kind Regards, Team Wishpel

Belofte niet nagekomen

Helaas was het artikel Lemax Park Footbridge en Lemax Winterhaus Resort + 4,5 Volt Adapter niet voldoende op voorraad, onze excuses voor het ongemak. Dit artikel hebben wij besteld bij onze leverancier en verwachten wij binnen 3 – 6 werkdagen te ontvangen, zodra wij deze levering ontvangen, sturen wij u uw deellevering na. Niets gehoord, niet ontvangen.

Geweldige service

Snel geleverd,goed verpakt. alleen was het niet compleet miste een schoorsteen en sommige delen zaten los.

Hi! Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om ons een mooie 8 te geven! We doen er alles aan om de bestellingen zo goed mogelijk in te pakken, maar helaas is transportschade soms niet te voorkomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij hopen dat de schoorsteen onverhoopt toch nog in het verpakkingsmateriaal zat en u deze heeft gevonden. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust contact op met de klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

een aanrader

Zeer goed en snel afgehandeld. In dit geval ging het om een retournering. Omdat er geen vervanging was werd direct het bedrag geretourneerd. Keurig

Hoi Henk, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling. Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

première expérience parfaite mais seconde commande non arrivée …

J’ai fait une première commande qui m’est arrivée sans problème. Quelques jours plus tard j’en ai fait une seconde : celle-ci est indiquée comme ayant été livrée mais je n’ai rien reçu… ! Pouvez-vous me dire quoi faire ? Merci d’avance