Veel keus, meerdere malen besteld al, snelle levering, goed verpakt en goed afgehandeld bij nalevering. Wordt altijd erg blij van als de bestelling binnen komt.

prima!

veel keuze, snelle service en leuke kortingen.

Goede website en snelle levering

Ik vond het prettig om al ver van te voren mijn bestelling te kunnen doen en te profiteren van de 10% extra korting

Awesome store

I ordered several Lemax items on sale, they were delivered very quickly.

Ik heb al verschillende keren bij jullie besteld en altijd goed geholpen ga voor al zo door

Super keuze

bester Lemax winkel met goede aanbiedingen! snelle liefering,alles goed stevig verpakt! Top

Heel goede

Geweldig.

De bestellingen die bij jullie doe, worden goed verpakt en tijdig geleverd. Het word met veel plezier ontvangen en geopend. Het lijkt dan wel kerstmis in september. Zodra ik het binnen krijg begin ik al een indeling te maken op papier en langzaam aan op de plek waar het moet komen. Bedankt voor deze goede zorg en aandacht, ik deel mijn ervaring met anderen die jullie nog niet kennen. Hopende op een goed wishpel jaar en tot de volgende keer Lies Rietdijk

Super winkel

Vorig jaar begonnen met het bouwen van een kerstdorp en de smaak zo te pakken dat er dit jaar een uitbreiding op komt en bij whispel village vind ik alles wat ik nodig heb om er weer een super mooi dorp van te maken ! Snelle levering , groot assortiment lemax.

mega assortiment, snelle levering, top service

Al 3 jaar bestel ik bij jullie Lemax artikelen voor het uitbreiden van mijn kerstdorp. Iedere jaar uren aan het ronddwalen over jullie webshop. Top service en de beste prijzen! Ga zo door Tuincentrum Aralia. Met vriendelijke kerstgroeten, Mark

Levering gewoon weer fantastisch

Geheel naar verwachting, snel , en volledig bezorgd weer met de foldertjes om zeker weer gauw opnieuw iets moois te bestellen. Dat doe ik zeker bij deze winkel en bij geen ander. Prima service en mooie spullen, ga zo door!

Efficient

Website, very descriptive and easy to use. Service was efficient and helpful. A very positive customer service experience throughout the whole ordering.process to date. Will certainly purchase again. Thank you Tony

Gemakkelijk, vlotte en snelle goede service. Gewoonweg top ! Komen er steeds als voordeligste uit wanneer ik mijn lijst maak en vergelijk met andere .

In een woord geweldig

Sfeervol.

Mijn Kerst kan niet meer stuk.

Mijn bestelling werd op tijd goed en stevig verpakt afgeleverd, zodat ik op tijd kan beginnen met het opzetten van ons kersttafereel. Ik ga er iets moois van maken.

Kwaliteit

Heerlijke aanvullingen op mijn kerstdorp. Fijn dat er tevoren aanbiedingen zijn. Jammer dat als je een lift koopt van toch €180 , dat er geen adapter bij zit. Dat was even een tegenvaller.

super

ik heb al 3 keer besteld en super servers mijn heb je als klant ga zo door gr Dennis Peters

Top.

Leuke kerstfiguren en dorpjes.Goede en overzichtelijke site.Kortom top

Wij bestellen regelmatig bij Wishpel-Village, alles wordt keurig netjes verpakt en snel geleverd. Er wordt met je meegedacht en ze leveren hele goede service. Kortom wij zijn zeer tevreden klanten.

netjes verpakt en zeer snel geleverd

zeer leuk en positief de artikelen worden zorgvuldig en netjes verpakt snelle levering!

Prima. Duidelijk bestelling. Netjes afgeleverd

Spullen waren netjes ingepakt en op tijd afgeleverd. Komen de afspraken na. Prima om iets bij te bestellen met een mooie korting. Laat de kerst maar komen

Bestelling keurig ontvangen

Zeer correct.

Mijn allereerste bestelling goed ontvangen. Heel blij met de spulletjes.

Alles vlekkeloos verlopen, top!

Artikelen besteld en netjes een mail gehad over hoe en wat er zou gaan gebeuren. Ook toen de artikelen op weg waren naar mij netjes de track & trace code ontvangen om het pakket te kunnen volgen. De breekbare artikelen waren in een gerecyclede doos keurig netjes ingepakt. Alles zat er stevig in en zelf nog extra boekjes met tips! Een klant erbij en er zullen nog vele bestellingen volgen!

geweldig, snel en gemakkelijk

op de overzichtelijke webshop uitzoeken en bestellen aangezien ik in de buurt woon ga ik het ophalen, altijd een vriendelijke behandeling