Ik ben erg geïnspireerd door de filmpjes .

Mooie duidelijke web site. Ik vind het prachtig om Martijn aan het werk te zien met het maken van de dorpjes en landschappen. Ik ben meteen zelf begonnen met een ski dorp.

Teleurstellend

Toen ik na twee dagen nog niets van mijn bestelling had ontvangen kreeg ik plots het bericht dat een huisje niet meer voorradig was, terwijl anders aangegeven op de website. Een commerciële geste was hier gepast geweest.

SITE HONNETE QUI SAIT PRENDRE SES RESPONSABILITES

LE SEUL BEMOL EST QUE LES EMBALLAGES SONT UN PEU JUSTE LES OBJETS NE SONT PAS ASSEZ PROTEGES DOMMAGE CAR LE RESPONSABLE EST TRES HONNETE ET SAIT TENIR PAROLE POUR LE REMBOURSEMENT. LE PACKAGING EST A REVOIR ABSOLUMENT.

uitstekend

Zeer vakkundige inpak en levering. Alle lof voor jullie.

Is gewoon goed

Lekker op de website gekeken en dan heerlijk bestellen. Ga ik zeker vaker doen.

Satisfaite,mais avec un petit bémol

concernant la livraison qui a été différé d'une journée

Super!!!

De dinges die ik bestel zijn breekbaar, alles is super veilig ingepakt dat ik nog nooit iets gebroken heb aangekregen. Het is zoals het afgebeeld staat. Vandaag bestellen morgen al thuis geleverd is super. Zeker aan te raden.

prima afhandeling en prima anticipatie

Eén van de artikelen was niet (meer) te leveren en er werd voor dezelfde prijs een (beter) ander aangeboden. Snelle correcte afhandeling in deze zeer drukke besteltijd.

Met mooie huisjes en figuren een lieflijk en romantisch tafereel.

Eigenlijk gewoon mooi!

Alles nur sehr gut !!!!

Sehr schnelle Lieferung ohne Beanstandungen!!! Auch bei einer Rücksendung bekommt man sofort per Email freundliche Benachrichtigungen und das hohe Rücksendeporto von DE nach NL wird erstattet !!! Das ist nicht selbstverständlich und ich bin mit allem mehr als zufrieden!!!

perfecte timing en super snel

ik zou niet meer weten dan gewoon te zeggen: super

Me ha llegado el paquete pero faltan dos cabinas de esquiadores

Negativa, me a llegado el paquete pero me faltan dos cabinas de telecabina valoradas en 39’90€Espero que me las envien, muchas gracias

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goede en snelle service

Zeer goede service. Goed in gepakt en snel binnen

prima kwaliteit en telefonisch contact

We hebben meerdere kistjes mos besteld, deze waren van goede kwaliteit. De kistjes waren vol en goed verpakt.

voldoet geheel aan de verwachting

Web site goed toegankelijk. Snelle en genode service en levering

een zaak waar je vertrouwen kan in hebben

zeer snelle levering deftig verpakt alles zoals het hoort

Mooie producten voor een prima prijs. Snelle levering.

Un catalogue fourni de produits Lemax

Un marchand proposant une belle palette de références Lemax. L'entreprise est sérieuse, les produits bien emballés et les délais de livraison sont respectés. Au niveau des prix toutefois, quelques concurrents tout aussi sérieux, sont souvent plus intéressants. Autre petit bémol, le site web gagnerait à être amélioré. Le moteur de recherche interne n'est pas très efficace.

Mooie website

Leuke lemax ijsbaan gekocht.

Excellent team!

Nice team, excellent sevice. I really recommend.

goede service en snelle levering

Dingen besteld die best snel binnen waren. Alleen het jammere is dat we dingen vorig jaar en het jaar daarvoor besteld hadden die nu al kapot zijn. Het ding van vorig jaar wordt vergoed echter de trein die we het jaar daarvoor hadden gekocht niet. Zo'n trein staat plm. 6 weken op, draait niet constant en is dan toch al na 2 jaar gebruiken defect. Best jammer en het allerergste is dat als je de locomotief, want daar ging het om, wilt vervangen omdat deze kapot is moet je een hele nieuwe set kopen.

omdat er maar 5 sterren ingekleurd kunnen worden....

fijne artikelen zorgzaam verpakt in een snel geleverde doos :)

De bestelling wordt altijd perfect verzorgd.

It develops my imagination

I first discovered Lemax 20 ago in Belgium and bought a Xmas house. I was living in Paris at that time and it was possible to find Lemax only at Xmas. Each time I visited my friends and family in the north of France and Belgium I bought something from Lemax. I like very much the seasons and creating villages is wonderfull for the imagination. I mix Lemax with things in wood, it’s beautifull. I appreciate very much spooky town too.

Mooi

Snel en goed verpakt aangekomen.

Nach Sprache filtern

All customers are allowed to review.
Reviews must meet the review guidelines.
Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
Report abuse or other matters here.
Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted.