Bestelling snel en correct geleverd. Na twee weken haalde ik mijn bestelde lemax lantaarntjes uit de verpakking en bleek 1 lantaarntje stuk te zijn. Contact opgenomen en nog diezelfde dag werden mij kosteloos nieuwe lantaarntjes opgestuurd die ik de dag erna al in huis had. Top service!

Snelle levering, super service en niet duur!

Helaas was het geleverde product beschadigd tijdens het vervoer. Werd zeer vriendelijk geholpen en kreeg retoursticker om kosteloos te ruilen. Nieuw product werd per omgaande geleverd. Super!

super goede service

Bij wishpel-village weten ze wat service is!

Super kwaliteit en snel geleverd.

Ik kan mij ervaring delen het zij goede spullen en goeden kwaliteit. Ben er erg tevreden over en heel aan gekomen. Zal het ideren aanbevelen.

Volledig tevreden!

Snelle levering. Veel keus. Zeer verzorgd.

Zeer snel geleverd

De kerst poppetjes zijn net in het echt net zo als op de sait

Snelle levering goed verpakt top

Doen wat ze beloven snelle levering top

perfecte levering

snelle levering,degelijk verpakt,doen wat ze beloven.

Perfect, snel, goede bezorging en verzorgd!

Een zeer overzichtelijke webshop, wat het kiezen en bestellen zeer gemakkelijk en eenvoudig maakt. Daarnaast een supersnelle en een goed verzorgde levering, wat bij kerstspulletjes toch een vereiste is! Top!

Perfecte service, mooie artikelen!

Weer een paar prachtige aanwinsten voor het kerstdorp van mijn lief gekocht. Aan mijn vraag of het in geval van uitzondering ingepakt kon worden werd voldaan, super netjes! En snel bezorgd. Fijne ervaring dus!

Vandaag besteld morgen in huis!!!

Mijn ervaring? Super goed, ga hier zeker nog wat vaker iets bestellen.

fantastisch

super service . snelle levering goed verpakt leuke aanbiedingen en kortingen waardoor wij ons dorp weer kunnen uitbreiden . voor de kerst zeker nog een bestelling

fantastisch

Prima service, mooie spullen.

Zeer tevreden over het aanbod, levering en aandacht. 2 dingen besteld en deze waren mooi en zorgvuldig ingepakt. Zeker een aanrader om te bestellen.

Helemaal geweldig.

Het 2e jaar dat ik iets bestelde en prima verzorgd ontvangen alles binnen 1 werkdag.

correcte snelle afhandeling

dit is het 2de jaar op rij dat ik kerstmateriaal online bestel via Wishpel-village.nl en 2 keer zonder problemen. Ik zoek elk jaar uitbreiding voor mijn kerstdorp en op deze site hebben ze al de nieuwigheden tegen een scherpe prijs. De levering gebeurt ook razendsnel. Ik bestel vanuit België en de levering was dit jaar weer op 2 dagen bij mij. Veel sneller dan de meeste Belgische firma's :-) Als ik nog materiaal nodig heb voor mijn kerstdorp zal ik zeker terug op deze site komen kijken.

Ontzettend goede service

Alles snel en netjes binnengekregen. Goede acties & mooie spullen! Super bedankt!

Response from the business owner

iris, hartelijk bedankt voor je reactie! we zijn blij omdat we jou goed geholpen hebben!

zeer goed

Vlotte levering , alles naar wens.

super mooie webside en snelle levering

zeer mooie actie's en dan blijft er wel iets in het mandje hangen hahahah

Response from the business owner

bedankt voor je reactie Rinus, hopelijk shop je nog eens bij ons!

Gewoon goed

Mooi spullen en snel in huis

Response from the business owner

bedankt voor je reactie, veel bouwplezier gewenst!

Fijne service

Een prettige website met alle artikelen in een prima overzicht. Levering van de artikelen ging fijn en snel.

Response from the business owner

Bedankt voor je reactie en tot ziens op Wishpel-Village

Super service wederom !!!

Zeer tevreden, correcte levering, goede prijzen, zeer klantgericht! Volgende keer zeker weer bestellen op de Wishpel-village webshop !

Response from the business owner

Mario, Bedankt voor je reactie. we vinden het echt tof om te horen dat je er zo blij mee bent.

TOP

Goede en snelle levering

Mooie site duidelijke afspraken

Had een trein besteld die uit de collectie is werd er netjes over gebeld met de keuze of ik mn geld terug wildeof een andere trein Een nachtje over geslapen en gebeld voor een andere trein Keurig geleverd een dikke10 Fijne site Gr Trudie Doornenbal

Levering was netjes en snel geleverd

Response from the business owner

hartelijk bedankt voor je reactie, hopelijk tot ziens op Wisphel-webshops!

Nach Sprache filtern