Altijd correct , steeds meer goesting om zo mijn kerstdorp te vergroten

Le choix, les prix

Personnellement, je suis intéressé par les figurines (proches du 1/25). Enormément de choix et tarifs correct. La livraison en quelques jours n'est pas négligeable également. Merci.

Quick delivery

Very prompt delivery.

Een en al top

Corecte en snelle afhandeling

Fijne hobby ervaring met veel plezier bij het uitzoeken.

Fijne hobby ervaring met veel plezier bij het uitzoeken. Enkele bestelde (voorradige) artiekelen waren helaas niet meer te leveren. :-( Verder alles OK :-)

De enkele bestellingen die we plaatsten werden steeds prima uitgevoerd

snelle levring zoals beloofd

Dit was de 1ste keer dat ik een bestelling heb geplaatst via de site. snelle levering ,helaas waren er 2 onderdelen van de molen die ik had besteld afgebroken.

Goede service bij problemen

Problemen worden op een goede manier afgehandeld door vriendelijk en behulpzame medewerkers Dat voelt goed aan en geeft een vertrouwd gevoel

Goede service!

Snelle nette en directe service

Producten zijn zoals op de advertenties zichtbaar, en binnen goed 48 uur alles al netjes verpakt in huis. Dus zou hier zeer zeker weer bestellen.

klant vriendelijk,produkten gewoon top

al jaren klant , elke keer prima service,top produkten,snelle levering,in een woord,,top

Betrouwbare en snelle levering

Zeer goede webshop product goed verpakt bestel hier al vele jaren

Niet de eerste keer dat ik hier Lemax bestel, zeker ook niet de laatste.

Alles super gelaufen

Schneller Versand und alles wie beschrieben

Ik ben heel tevreden over Wishpel-village.

Toen ik de kersthuisjes bestelde zou ik moeten wachten tot na nieuwjaar. Groot was mijn verwondering toen ik die huisjes vroeger ontving dan meegedeeld. Zo heb ik nog kunnen genieten van de huisjes. Vriendelijke groeten M.B.Weckx

Geweldig mooi en snel

Xxx

Heel netjes geholpen

Heel goed verpakt

Alles OK Top Qualität, schnelle Lieferung

Alles OK Top Qualität, schnelle Lieferung

Quick delivery

Big choice.

Makkelijk te bestellen en een goede levering.

Makkelijk te bestellen en de levering was snel en goed.

Correct en snel

Snelle service en correct afhandeling, en netjes excuse voor niet op voorraad hebben artikelen. Meteen netjes geld terug gestort...compliment

Snel en duidelijk

Super bedrijf werkte prima alles lekker duidelijk

Heel mooi aanbod, duidelijke webshop!

Heel ruim aanbod, gebruiksvriendelijk webshop. Snelle respons bij vraagstelling. Zeker aan te raden.

Communicatie is duidelijk en overzichtelijk via mail, netjes op tijd verzonden en goed verpakt zodat de huisjes mooi strak in de doos zaten tijdens het verzenden.

Conforme et livraison respectée

Avis sur Kiyoh