Bestelling

Top zeer snelle verzending een aanrader

Duidelijke site

De site was duidelijk en de levering is volgens afspraak gegaan.

goede service word snel geholpen

problemen worden snel opgelost

Commande indiqué livré mais rien reçu

J’ai fais une réclamation mais pour l’instant je n’ai pas de retour.. on m’indique que ma commande est livré mais je n’ai rien reçu.. j’attend un retour du service client pour le moment.. j’espère être remboursé rapidement..

• Nous recommanderiez-vous? Non

Geweldig huisje. Met rook en al.

Onze dochter is heel blij met het huis en de ballon

Prima levering

De spullen zijn vrijwel snel geleverd.

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling

Ik heb mijn volledige bestelling zeer vlug ontvangen en alles in prima staat. Het bestellen zelf ging ook zeer vlot.

Très bonne qualité

Jai été décue 2 fois après avoir acheté vos façades et ou maisons , de l'achat d'un l'orchestre qui ne fonctionnait pas (pas de musique) ainsi qu'une maison dont les personnages étaient décollés y qui n'étaient pas en face de la fenêtre., ils étaient trop décallés . Je les avais acheté en magasin.. Hors ces 2 expériences, je suis contente.

Très satisfaite

Articles, livraison, état du colis, rien à redire.

Zeer matig!

Het personeel is aardig en de service is ook goed. Maar er is altijd wel iets niet goed met de bestelling. Jammer hoor, want dat stimuleert mij niet om snel weer een bestelling te plaatsen.

Goede ervaring

Een keer bestelling geplaatst en hier ben ik tevreden over

Très bon service

Pas de problème sur la livraison

Super bezorging, mooie spullen. Helaas is er 1 armpje van de sneeuwpop kapot gegaan met de verzending.

Goed bedrijf met zeer goeie klantenservice

Vooral over de klantenservice (Lenneke) ben ik goed te spreken. Zij was erg hulpvaardig en meedenkend. De reden waarom het bedrijf geen 5 sterren krijgt is vanwege het feit dat zowel bij de eerste als bij het tweede pakketje een paar kleine, kwetsbare dingetjes los in de verpakking lagen. Deze kon ik probleemloos vastlijmen, dus reclamatie was niet aan de orde, maar het stond welkom de weg aan een perfecte score. 4,5 sterren zou ik hebben willlen geven (maar dat kan niet).

Veel keus

Ik had 3 dingen besteld maar toen ik het doosje kreeg zaten er maar 2 in ik dacht ze zijn er 1 vergeten maar toen ik me mail keek stond er dat het niet op voorraad was en dat ik me geld terug kreeg en dat heb ik ook 2 dagen later terug gehad,Maar waarom op de site niet stond dat er maar 2 waren snap ik niet want anders had misschien andere kleur genomen . Maar ik ben er wel blij mee en voor de snelle service en dat het geld snel terug geboekt was dat zie niet vaak bij andere bedrijven. Bedankt.

Een zeer tevreden klant

Duidelijk en gemakkelijk om te shoppen, en bij het leveren van de goederen zijn correct .Als een artikel stuk of te weinig geleverd wordt,wordt zonder problemen verder opgelost.

they promise what they will do and they do what they promised

that can be very short: everything was well taken care of

Sérieux

Bonjour j avais fait une erreur et il ont compris que c était pas possible il mon envoyé un message pour me demander si il maintenait mes 3 commandes identiques et mon remboursé félicitations de ce faite j'ai recommandé une maison merci à votre équipe

Très bonne

Rien à redire

Excellent rapide sérieux

Site sérieux, livraison très rapide, site à recommander si je dois de nouveau commander des accessoires je passerai par ce site Prix très attractif A recommander

Snelle levering, artikelen worden goed verpakt

Snelle levering Helaas was er bij de flowershop een aantal bloemenpotjes los geraakt Maar dit is prima te lijmen, dus geen probleem

Geen goede service

Ik had een bestelling gedaan voor mijn kerstdorp. Uiteindelijk bleek een huisje niet leverbaar, maar zonder dit vooraf te laten weten hebben ze de bestelling wel verzonden. Zonder dit huisje was ik ook de figuren niet nodig die ik erbij had besteld, dit kon ik wel retour sturen maar tegen eigen verzendkosten. Niet netjes hoe ze dit hebben gedaan. Als ze van tevoren hadden gestuurd dat het huisje niet leverbaar was was dat veel netter geweest.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hallo, Wat vervelend dat u het zo ervaart heeft! Zoals wij u in een mail hebben laten weten dat het niet altijd mogelijk is om van te voren aan te geven dat er item uitverkocht is. Onze excuses voor het ongemak. Met Vriendelijke groet, Team Wishpel-Village.

Altijd top service!

Ik bestel regelmatig bij wishpelvillage en alles is altijd tip top in orde.

Heel tevreden

Veel keus en ontzettend netjes verzonden, blij mee!

Super mooi op tijd geleverd

Alles is perfect op tijd geleverd. Ook voorgaande jeren geen problemen gehad.

2 Kreekweg

Hellevoetsluis 3223LJ