Alles prima en heel mooi.

Alles mooi en snel geleverd. Netjes verpakt. Alles werkt

Is goed

Betrouwbaar, accuraat, snel.

Prima site, alles goed te vinden. Bestellen gemakkelijk, bezorging prima, snel en goed.

Makkelijk spullen bestellen

Had dingen besteld voor mijn kerstdorp. Door corona vertraagd. Keurig mails gehad hoe het er voor stond . Vandaag alles binnen . Top en erg netjes . Ben blij

Helaas vertraging. Maar dat maakte voor mij niet uit! Ik vond het leuk en goed verpakt. Alles is heel aan gekomen.

De YouTube filmkes en de site zijn echt fantastisch.

Echt fantastische en geweldige items, zo kan ik mijn keuze voor mijn kerstdorp met de jaren uitbreiden. Het enige wat je misschien in jullie winkel voor met de kerst, is misschien een aantal bergbeklimmers en wat extra boten. Dit zou echter de max zijn als jullie dit voor elkaar konden krijgen.

Top service!

Goede website, correcte levering, goede klantendienst. Waren alle bedrijven maar zo!

Mooie prijzen voor mooie producten

De levering van mijn order was, zoals die van vele klanten, vertraagd door leveringsproblemen. Daar is deze winkel echter niet uniek in. We zijn uitstekend op de hoogte gehouden over de vertraging en de verwachtingen rondom levering en uiteindelijk heb ik de bestelling ruim voor de verwachtte leverdatum ontvangen. Het is dan ook geen reden om hier niet te kopen. Wishpel heeft de zaken verder echt prima op orde en de prijzen maken het voor mij een aantrekkelijk adres voor de seizoenshobby.

In een woord: uitmuntend.

Doen wat ze zeggen en houden je goed op de hoogte.

Spullen kwamen een halve maand later!!!!

Ik heb een week geleden voor ***€ Besteld bij hun. Voor zon bestelling verwacht je wel dat het een beetje goed geregeld is. Er werd beloofd dat de spullen eind september komen. Nu zijn ze aan komen zetten met zon dom debiel smoesje over een of andere achterlijke container die er niet was. En dat het uiterlijk 18 oktober pas verzonden wordt. Dit is heel slecht want ik heb het daar besteld omdat de concurrent 2 weken later pas kerstdorp spullen zou gaan verkopen. Maar nu komt het dus veel te laat. Dus had ik net zo goed bij de intratuin mijn kerstspullen kunnen kopen. DUS NIKS KOPEN HIER

Hey Sten, Bedankt voor je review. Als de artikelen bij ons op voorraad zijn, versturen wij de bestellingen dezelfde dag. Helaas heeft de levering van de collectie veel langer geduurd, dan dat wij van de leverancier gewend zijn. Door de Covid19 pandemie zijn er wereldwijd veel grondstof problemen en hebben een hoop bedrijven problemen met het produceren van hun producten. Hierdoor heeft het productie proces een langere tijd in beslag genomen waardoor de uitlevering van de bestellingen vertraging heeft opgelopen. Erna hebben wij een bericht ontvangen dat de container vertraagd was, ook dit is een wereldwijd probleem, maar hebben wij helaas verder geen invloed op, omdat wij als webshop zijnde afhankelijk zijn van leveranciers. Wij begrijpen dat dit onwijs vervelend is en betreuren de situatie enorm. Maar er is ook goed nieuws! De collectie is inmiddels binnen en we zijn met man en macht aan de slag om de bestellingen zo spoedig mogelijk te versturen. Zoals we netjes hebben gecommuniceerd naar onze klanten, doen we ons best om de bestellingen uiterlijk 18 oktober te versturen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Groot assortiment

Groot assortiment en mega vriendelijk personeel. Je wordt goed en duidelijk geïnformeerd over levertijden (spooky town items hadden vertraging). Het mailtje met de afhaalbevestiging was niet helemaal duidelijk. Twee items besteld, maar er stond niet in welk item afgehaald kon worden. Uiteindelijk bleek 1 besteld item ook niet meer leverbaar te zijn. Hier komt dan wel netjes het geld van terug. Meer dan tevreden!

Mooie winkel

Word altijd naar een oplossing gezocht en als het er niet is word je op de hoogte gehouden en een leuke ruime winkel

Netjes ingepakt en snel geleverd. Super leuke spulletjes die je bijna nergens anders vind! (Lemax spooky town)

Super goede service mijn bestelling was snel geleverd goed ingepakt ben heel erg tevreden koop graag mijn kerstspullen bij jullie

We kijken veel naar de filmpjes van de kerstshow

Jullie hebben leuke dingen.

Duurt telang

Heb 2 artikelen besteld op 21 augustus en ze zijn nog steeds niet binnen eerst zo het begin september komen maar het is inmiddels eind september geworden tot nu toe heb ik nog niks mogen ontvangen ben een nieuwe klant jongens Kom op zeg

Beste Ronald. Bedankt voor de review. Wij betreuren de vertraging enorm. Wij zijn als webshop zijnde afhankelijk van onze leveranciers. Door de Covid19 pandemie zijn er wereldwijd veel grondstof problemen en hebben een hoop bedrijven problemen met het produceren van hun producten. Hierdoor heeft het productie proces een langere tijd in beslag genomen waardoor de uitlevering van de bestellingen vertraging heeft opgelopen. Wij begrijpen dat dit onwijs vervelend is en betreuren de situatie enorm. Maar er is ook goed nieuws! De collectie is inmiddels binnen en we zijn met man en macht aan de slag om de bestellingen zo spoedig mogelijk te versturen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Veel keus en betaalbaar

Jammer dat je niet kan terug kijken nadat je hebt besteld. Ook niet bij de bevestigings email kan je de gekochte items bekijken .misschien iets om over na te denken.

Hey Rene, Bedankt voor je review. Nadat een klant een bestelling bij ons heeft geplaatst, ontvangen zij een automatische e-mail met daarin een bestelbevestiging met een overzicht van de artikelen die besteld zijn. U geeft aan dat dit niet in de bevestigingsmail is te zien, wij willen u vriendelijke verzoeken om contact met ons op te nemen, zodat we na kunnen gaan waardoor u geen overzicht van de bestelling heeft ontvangen in uw bestelbevestiging. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

commande

j'ai passé une commande le 18 juin 2021 n° 1200696731 vous me dites livraison à partir du 10 septembre au 16 septembre je n'ai pas de nouvelle merci de me répondre

Excellent

Excellent service, fast, friendly.

Super service après vente

De très bons contacts après une commande défectueuse, les réponses toujours claires et précises... merci à vous

Meine letzte Bestellung für die vergangenen Weihnachten hat sich gelohnt!

Ich konnte nicht widerstehen um noch ein Xmas-Village Haus zu kaufen, bevor Wishpel bis Sommer schließt. Die Bestellung kam sehr schnell an, ich bin sehr zufrieden und auf die neue Kollektion gespannt.

Erreur dans la livraison

J'ai reçu ma commande il y a plus d'un mois et ne correspondait pas à la commande passée et payée. Les articles livrés sont moins chers que ce que j'ai payé... impossible d'obtenir un remplacement ou un remboursement de la différence. Des pratiques d'escroc : quand la pièce n'est plus en stock, ils vous envoient le premier truc qui leur passe sous la main, et comme la commande ne correspond pas à ce que vous voulez retourner, ils font la sourde oreille..

• Nous recommanderiez-vous? Non

Livraison rapide et fiable

Hâte d'être à noël pour voir les nouveautés 2021 pour le village de noël. Maisons très belles et hâte d'agrandir mon village...

Von der Bestellung bis zur Lieferung

Einfache Bestellung, schnelle Lieferung, alles in Ordnung.

création d'un village pour une creche

j'aime beaucoup vos maisons et accessoires pour ma crèche