Hier niet kopen. Garantie wordt niet nageleefd.

Bij aankoop leek alles goed te gaan en werd de stoel gewoon geleverd. Toen een jaar later de stoel kapot ging werd er gezegd dat er binnenkort iemand langs zou komen om dit te repareren. Dat is nooit gebeurd. Inmiddels is het 4 maanden later en na talloze keren het contactformulier invullen, mailen en bellen heb ik geen enkele reactie meer gehad. Zeer onprofessioneel.

Goede en correcte levering.

Goede en correcte levering en snelle reactie op vragen die ik had. Een goede kwaliteit en prijsverhouding. Zeker aan te bevelen voor kennissen.

Goede en snelle service

Giese en snelle service, zeer tevreden over geleverd produkt!

Geleverde artikelen zijn toppie !!

Levering was wat later dan de afspraak maar dat doet niet onder aan de geleverde top artikelen !! In een woord gewoon helemaal toppie !!

mooie bureautafel voor een aantrekkelijke prijs

Prettig om de website te verkennen, snel een mooie tafel gevonden die precies voldeed aan mijn wensen; afmetingen en kleur. Tegen een redelijke prijs

Hele mooie gasveer gekocht.doet wat hij moet doen.Bezorging was snel genoeg na 2 dagen .maar dat vind ik niet erg, nu met het Covid 19 moeten we maar een beetje geduld hebben.

Fijn dat ze een oude bureaustoel nieuw leven inblazen!

Twee keer Ahrend 220 besteld. Fijne stoel die nog jaren meekan.

Prettig contact, mooie nette stoelen

2 Arhend 220 stoelen ontvangen conform bestelling. Fijn direct contact, ik kan GIO zeker aanbevelen 👍

Prima, aanrader

Eerste keer zaken gedaan en gelijk prijs. Betere servies kan man niet hebben. Bij een volgende keer kom ik graag op jullie terug. TOP

Goed product. Scherpe prijs. Snelle levering.

De telefonische double-check van mijn e-mailadres was al een duidelijk teken van professionaliteit. De snelle afhandeling deed de rest. Van ganser harte aanbevolen!

Ik wist niet dat er nog zulke bedrijven waren... TOP..!!

Hallo medewerkers van Gio Meubelen, Ik ben hartstikke blij met de revisie van m'n bureaustoel. en mooi dat ik er zó op wachten kon vanmorgen.. Top! hij zit weer als vanouds👍 en dat voor een hele redelijke prijs voor zoveel onderdelen, van wielen tot gasveer tot onderstel. enz. een ander zou zeggen... koop een nieuwe... néé...!! want aan deze ben ik al 30 jaar verknocht..!! nogmaals hartelijk dank voor de support

Gewoon zoals het zou moeten, snel en correct

Perfect, snel , betaalbaar.

Correcte afhandeling.

Correcte afhandeling. Kleine beschadiging aan de onderzijde van de rugleuning. Verpakking ven plastic hoe is minimaal te noemen., met risico van beschading bij vervoer...

Vlotte en correcte levering en goed product

Ik heb een hoge gasveer voor mijn stoel besteld na een slechte ervaring met een andere aanbieder. GIO meubelen heeft de bestelling vlot afgehandeld, snel geleverd en het is een gasveer van een uitstekende kwaliteit! Ik ben zeer tevreden

Afspraken worden nagekomen. Bezorging netjes. Fijne stoel. Waar voor je geld. Geen factuur ontvangen. Betaald op bestelbin.

Prima gegaan

Wij kunnen het nog niet beoordelen want we hebben de meubels nog niet ontvangen het bezorgen is 2 x uitgesteld. Inmiddels hebben we de stoelen en ze zien er prima uit.

goede service en snelle levering volgens afspraak

Wat hier boven staat. Kost iets meer maar dan heb je ook wat. Anders dan bij de concurenten

Pluspunten

zeer tevreden over de aanvullende service bij het verwijderen van de oude gasveer en het demonstreren van het installeren van de nieuwe.

Pluspunten

Persoonlijk advies en benadering, aandacht voor bijzondere situatie

Pluspunten

Correcte opvolging van de klant! Een klantvriendelijkheid om van te dromen!!

Pluspunten

Uitstekende bureaustoel met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Gecombineerd met de snelle levering heeft GIO Meubelen volledig aan mijn verwachting voldaan!

Pluspunten

Bijzonder meedenkend en zeer service gericht

Pluspunten

Vlotte service, snelle levering

Over GIO Meubelen

GIO Meubelen is gespecialiseerd in kantoorinrichting. Groot klein, standaard- of maatwerk, elke opdracht is voor ons een uitdaging. Naast fraai en professioneel meubilair wegen service en aftersales bij ons zwaar mee en de positieve ervaringen hiervan kunt u duidelijk teruglezen in onze beoordelingen, wij zijn dan ook zeer trots op onze score van dik 9+ !