Erg onduidelijke site. Zoekplaatje.

Zeer slecht. Je krijgt een cadeaubon van Bol.com en verder moet je deze via orderbevestiging activeren. Dat heb ik getracht te ondernemen, maar orderbevestiging heeft niet eens een site daarvoor. Zou dus verbeterd moeten worden. Hoe ik mijn kaart geactiveerd krijg weet ik niet.

Snel en efficient

Product naar volle tevredenheid. Goed verpakt en snel geleverd.

Snel en scherp geprijsd

Door de hoeveelheid mogelijkheden qua producten die Robitex biedt sta je vaak versteld wat de mogelijkheden zijn. Daarnaast reageren ze snel op je aanvraag wat je versteld doet staan en zijn ze scherp geprijsd wat een bijkomstigheid is.

Heel fijn bedrijf om mee te werken - snelle reactie

Zeer ervaren team met enorme kennis van de markt en de mogelijkheden. Het bedrijf heeft een landelijke dekking waardoor wij als bedrijf in de randstad ook terecht konden bij het pand in Amsterdam en daar 1 op 1 konden sparren met de account manager voor onze specifieke aanvraag.

Perfecte Service

Erg snelle communicatie, leuk ontwerp en snelle levering. Ook vriendelijk personeel.

Pluspunten

Snelle feedback, goed meedenken en snelle levering met uitstekende kwaliteit. Mijn contactpersoon was/is: Marcel

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

denkt mee, adviseert, klantvriendelijk, houdt zich aan afspraken, maatwerk mogelijk

geen

Pluspunten

Goede service, zeer vriendelijke accoutnmanager. Meedenken om tot de beste oplossing te komen (wij waren erg laat met onze bestelling en daardoor spoedklus) en snel handelen; maximaal klantgericht. Erg tevreden met zowel de badlakens als jullie service.

Ik had een week geleden gebeld om nog kussens te laten maken. Daar ben ik helaas niet meer over teruggebeld. Zou aan mijn contactpersoon worden doorgegeven, is denk ik niet gebeurd. Niet overkomelijk hoor.

Pluspunten

Kwaliteit, professioneel

Pluspunten

Meedenken over aantallen die gunstiger geprijsd zijn, ivm kleine hoeveelheden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service, behulpzaam en goede tips.

Geen idee