Heel erg tevreden

Snelle levering erg mooi verpakt, kado groot succes.

Beste Carla Vriendelijk bedankt voor je prachtige review. Leuk dat het kadootje zo goed ontvangen is. Met vriendelijke groeten Het team van Het pakketje.nl

Zeer tevreden !

Mooi op tijd geleverd en een mooi product !was ook keurig ingepakt .

Beste Joke, Dank je wel voor je mooie reactie, dat is waar we het voor doen! Met vriendelijke groeten, Het team van Het pakketje.nl

Gemakkelijk te bestellen

Zowel de site die erg gemakkelijk is als de opvolgingen van de bestelling via mail zijn duidijk. Snelle levering. Binnen 1 week binnen. Prachtige doos met inhoud zoals omschreven.

Beste Jeannette, Dank je wel voor je mooie review en complimenten. Met vriendelijke groeten, Het team van Het pakketje.nl

Gezocht en gekocht

Superrr voor elkaar

Wat een pracht cadeau om te geven aan mijn kleinzoon! Superrrr tevreden over

Beste Ingrid. Dank je voor de mooie review. We zijn blij dat je zo tevreden bent met het cadeau. Gefeliciteerd met je prachtige kleinzoon. Geniet van de kleine man!

Handig

Super mooi ingepakt je kan het zo geven erg tevreden bedankt!

Geweldige goede verzorging van cadeau, de materialen zijn van uitstekende kwaliteit.

Het mondelinge (telefonische)contact is ouderwets zeer goed... Een mens aan de lijn! Houd vol!!!!!!! Transport hebben we besproken dat was niet goed. (Het bespreken was zeer goed) Pakket stond voor de deur en ik heb geen handtekening gezet....Geen mens gezien!!!

Mooi verpakt ziet er leuk het.

Leuk en persoonlijk cadeau!

Voor een collega heb ik recentelijk een kraamcadeau besteld. De kersverse ouders en hun baby zijn er super blij mee! Cadeau was top ingepakt en de volgende dag al binnen.

Super cadeau tips

Mooie cadeaus en snelle levering

Top! Leuk verpakt. Snelle levering

Top! Leuk verpakt. Snelle levering

Prachtig!!

Mijn 10 dagen kraampakket zag er prachtig uit!!

Hele fijne ervaring

Mijn vriendin vond het erg leuk om zo'n pakketje van jullie te ontvangen. Zag er leuk uit!

Heel mooi en ook een super pakketje van gemaakt dikke 10

Snel en netjes

netjes

ziet er leuk uit

Dank je voor je mooie reactie

super pakket!

Mooi pakket , snelle bezorging, leuk ingepakt!

Geweldige leuke site

Kado besteld en super leuk ingepakt Besteld en de dag erna al in huis

Goede service en supersnelle.levering

Ik had mijn pakketje binnen een dag in huis en het zag er prachtig uit.

Prima service!

Mooi cadeau

Een leuk en mooi cadeau om te geven

Goeie snelle service zeker aanrader

Geweldig verzorgd pakje leuk verpakt met veel aandacht voor de ontvanger een feestje om het uit te pakken

Gemak dient de mens

Snel en makkelijk te bestellen. Wordt netjes verpakt en snel geleverd. Leuke verrassing.

Mooi koffertje gekregen. Mooi ingepakt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.