Mooi cadeau

Een leuk en mooi cadeau om te geven

Goeie snelle service zeker aanrader

Geweldig verzorgd pakje leuk verpakt met veel aandacht voor de ontvanger een feestje om het uit te pakken

Gemak dient de mens

Snel en makkelijk te bestellen. Wordt netjes verpakt en snel geleverd. Leuke verrassing.

Mooi koffertje gekregen. Mooi ingepakt.

Pakket snel en goed verzorgd aangekomen

Alleen maar tevreden,was netjes en goed verzorgd.

Pluspunten

vandaag besteld morgen in huis

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ga zo door!

geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede service en telefonische bereikbaarheid

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijke website, alles is snel besteld. Goede communicatie met het bedrijf. Ook de service van Het-pakketje.nl is heel goed. Bij nalatigheid van PostNL waardoor mijn pakket nooit aankwam bij de ontvanger, boden zij aan een nieuw pakket te versturen. Dit maak ik weinig mee bij andere organisaties.

• Betrouwbaarheid

Beste Petra, we zien in het systeem dat het pakket nu wel bezorgd is bij jullie collega. Hopelijk zijn ze er blij mee, maar dat kan niet missen want jullie hebben een bijzonder leuk cadeau gegeven ;-) Een fijn en zonnig weekend toegewenst.

Pluspunten

Snel en netjes geleverd

Geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super Leuk ingepakt zwangerschap cadeau!! We hadden de platinum pakket nou echt super!!!! Het was ff spannend of het pakket nog op tijd zou komen maar gelukkig was het er netjes optijd!

De communicatie vanuit Post NL kan misschien vollediger het was namelijk ff erg spannend of het pakketje zou komen. eerst werd er namelijk aangegeven op de T&T code dat hij de volgende dag geleverd zou worden toen gaf post nl een dag later aan. en op die dag keek ik nog eens voor de tijd en toen stond er dat de levertijd onbekend was!! Dat was ff schrikken aangezien we het pakketje zaterdag moesten hebben en het donderdag besteld is dan verwacht je toch wel dat het op tijd is. Maar goed later op de dag nog eens kijken (want als de tijd/datum nu nog niet bekend zou zijn dat gaan we ff bellen met het pakketje .nl maar toen stond er dat het pakketje zaterdag tussen 13.00 en 15.00 geleverd zou worden en dat was ook netjes gebeurt. dus al met al prima optijd!

• Betrouwbaarheid

Beste Barbara, we zijn blij dat je het pakket gelukkig op tijd hebt ontvangen. Aangezien het momenteel bij PostNL een beetje een rommeltje is i.v.m. de vakantieperiode, willen wij je aanraden bij een eventuele volgende bestelling even contact met ons op te nemen, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat alles netjes verloopt. Een fijn en zonnig weekend toegewenst.

Pluspunten

Afspraak is afspraak, betrouwbaar, snelle levering

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

In 1 woord, Geweldig. Snelle levering, alles super mooi ingepakt en goede communicatie.

Misschien het assortiment nog iets uitbreiden kwa kraampakketten met een loopkar of poppenwagen?

• Betrouwbaarheid

Beste, vriendelijk bedankt voor de prachtige beoordeling. De uitbreiding van de kraamcadeau pakketten met een loopkar of poppenwagen zullen wij zeker in overweging nemen. Een fijne en zonnige koningsdag toegewenst.

Pluspunten

Leuk cadotje Mensen waren zeer tevreden

Geen Alles prima !!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering, en mail achter aan gehad na de bestelling voor een persoonlijke tekst toe te voegen, via mail aan klantenservice@... helaas werd dit niet gedaan, of de bestelling sneller verzonden dan dat ik kon reageren!

onoverzichtelijk op de site waar ik me persoonlijke tekst moet plaatsen. dit is zeer slecht te vinden, de betalingssite is onoverzichtelijk

• Betrouwbaarheid

Beste, onze excuses voor het niet toevoegen van de persoonlijke tekst. E.e.a. zal elkaar gekruist hebben, helaas. Wij zijn bezig om op de betalingssite een melding te maken, zodat de klant alsnog bij opmerkingen een persoonlijke boodschap kan invoeren. Hopelijk was uw relatie wel blij met het kraamcadeau. Een fijne en zonnige dag toegewenst.

• Communicatie

Pluspunten

Super snelle levering en erg mooi ingepakt cadeau! Goede prijs en prima service! aanbevolen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prettig contact, snelle levering