Duidelijke communicatie, snel verzonden

Niets op aan te merken.

Mooie krukken en goede levering

De krukken werden zeer snel geleverd en waren goed verpakt. Materiaal is degelijk en zitten goed. Zelfs goede steun in je rug.

Super service !

Leuke prijs, goeie kwaliteit bar stoelen en super snelle levering. Zelfs in de Corona lockdown

keurig verzorgd.

snelle levering, netjes verpakt,waar voor geld.

Snelle levering, mooie barkrukken

De krukken moesten eerst ingekort worden, toch snel geleverd. Heel mooie krukken, zitten prima.

uitstekend

Wij zijn heel erg tevreden met de barkrukken die wij voor onze keuken hebben besteld. Materiaal en look zijn perfect.

Snelle levering, fijne krukken, goed prijs/kwaliteit.

We hebben leuke krukken uitgezocht voor een mooie prijs. Ze zitten goed, staan leuk en waren er lekker vlot.

goede ervaringen

Snelle levering, voordeling ingepakt en makkelijk in elkaar te zetten. Mooie stoelen, erg blij mee!

toppers!

Toen bleek dat het onderstel van onze gekozen barkrukken niet helemaal perfect was, werd er meteen actie ondernomen. Goede adviezen, en ze gaan geen enkel probleem uit de weg. Wij hebben inmiddels 4 top barkrukken waar wij elke dag heerlijk op zitten! Bedankt mannen van barkruk.nl

Snelle levering en ze zijn precies als op de foto we zijn er erg tevreden mee

vlotte levering en netjes verpakt!

Mooie barkrukken die prima zitten en uitstekend in onze nieuwe keuken passen!! Wij zijn er blij mee

Helemaal prima!

Helemaal prima!

Goed zakendoen.

Prima prijs kwaliteit verhouding en netjes conform afspraak geleverd!

Onbetrouwbaar.

Barkruk.nl schrijft op haar website, dat de producten die zij levert binnen 14 dagen terug gestuurd kunnen worden, en dit zonder enig voorbehoud. Echter als je als bedrijf Barkruk.nl vraagt om een product te leveren dat zij niet standaard in hun pakket hebben, dan geldt deze zekerheid niet. En dat blijkt natuurlijk pas achteraf als ze een product geleverd hebben waarom je niet hebt gevraagd. En dan nog iets: Hoe geloofwaardig komen die reviewes over, met al die negens en tienen? Probeert Barkruk.nl haar beoordeling niet zelf te beïnvloeden?

Geachte heer Brasker, als eerste bedankt voor deze beoordeling. Ik wil er verder niet teveel woorden aan vuil maken Alles is wel gezegd en geschreven. Bovendien heeft de rechter u in hoger beroep op alle punten ongelijk gegeven en daar hou ik mij even aan vast we leven tenslotte in een rechtstaat. Verder inderdaad wij hebben heel veel negens en tienen dat lijkt ongeloofwaardig maar zoals u ziet de enkele keer dat wij een onvoldoende krijgen laten wij die staan en wanneer nodig geven wij de lezer zoals hierboven door mij gedaan een toelichting. Het krijgen van een onvoldoende is nooit leuk maar een fijne bijkomstigheid is wel dat onvoldoendes wel bijdragen aan de geloofwaardigheid van al onze overige beoordelingen. Als er daadwerkelijk mensen benieuwd zijn naar de uitspraak van dit geschil dan is deze terug te vinden op internet en laat ik het verder aan de objectieve toekomstige koper over of men met ons in zee wil. Ik heb er alle vertrouwen in

Over het produkt ben ik zeer tevreden, het pakket werd door DHL op verkeerd adres geleverd, heb toen contact opgenomen met Barkruk.nl en ze hebben dadelijk stappen ondernomen waardoor mijn pakket 2 dagen later toch is geleverd.Eind goed al goed!

Beschadigd en erg laat

de barkrukken zijn beide beschadigd op dezelfde plaats aan de achterleuning, heb ik niet aangegeven omdat de verzending een week heeft geduurd en ik niet kon wachten op nieuwe!

Jammer te horen , het zijn vreemde tijden en ook wij ondervinden hier hinder van helaas wij nemen kontakt met u op om te zien of we eea nog voor u kunnen oplossen

het duurde even maar de levering was goed

wij dachten dat de kruk al na 1 of 2 dagen zou komen, het duurde wel wat langer maar de kwaliteit is verder goed

Barkrukken besteld en die werden netjes bezorgd. Alleen vonden we ze niet lekker zitten. Toen zijn we naar hoek van Holland gereden in de showroom. Zijn prettig geholpen door een dame. Barkrukken waren gewoon op voorraad en nu geheel tevreden

Top krukken voor een leuke prijs

👍👍👍

Goede snelle service

Blij met mn nieuwe barkrukken. Product voldoet zoals beschreven op de site.

Snel geleverd, mooi product, goede prijs

Leuk en snel

Er is veel keus voor alle budgetten. Na bestelling volgde een snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Zie titel, goede prijs, kwaliteit en snelle levering.

Vlotte afwerking van bestelling.

Ondanks vakantieperiode van leverancier werden de barkrukken met maar en lichte vertraging bezorgd. Levering kon prima gevolgd worden. Ik apprecieer vooral de snelheid waarmee de mails beantwoord werden.

Over Barkruk.nl

Barkruk.nl biedt een uitgebreide collectie barkrukken voor zowel uw keukenbar, kookeiland of restaurantbar. Met merken als Lapalma, Vondom, F4ALL, Johanson Design en Magis kunt u bij ons terecht voor al uw soorten barkrukken.