Snelle levering, service en kwaliteit

Hele goede ervaring. Makkelijke en duidelijke site. Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Prima service, prima levering

Leuke krukken

Snelle levering, prima kwaliteit voor de prijs.

Wij hadden een verkeerde maat besteld. Kwamen we in het buitenland pas achter. Konden we buiten de retourtje netjes omruilen voor de juiste maat. Top geregeld.

geweldig

Er werd snel gereageerd.De communicatie was goed. De informatie waar ik het kon ophalen en het tijdstip. De service bij het ophalen was geweldig. De spullen werden ingeladen in mijn auto.

Geweldige Service

Mooie barkrukken , snelle levering en geweldige service. Afgelopen week probleempje met een vloerplaat en dit is binnen drie dagen onder garantie opgelost door Duncan.

Snel netje en correct

Snel netjes en correct en prima krukken

Snelle levering goed product

Mooie krukken en goede service!

Mooie krukken en goede service!

Snel, goede kwaliteit, mooi

Mooie Barkruk

Mooie Barkruk welke ik gebruik aan mijn Hobby-werktafel, perfect artikel, was heel gemakkelijk te monteren zelfs voor iemand van 85 jr. De levering ging snel en was perfect.

Geweldig goed.

Besteld en binnen 2 dagen al binnen. Makkelijk en snel in elkaar te zetten en erg mooi!

Goede servise

Snel en keurig verpakt ontvangen!

Wij zijn erg verast dat de bestelling zo snel geleverd is, omdat er bij stond twee / drie weken levertje, Wij twijfelden over de kleur bordeauxrood of zwart, maar zijn blij dat we zwart hebben gekozen, staat erg mooi!!! Zie foto’s die ik heb toegestuurd

top product, snelle levering

top product, snelle levering

What you see is what you get

Snelle levering, goede kwaliteit en uitstekende service.

Mooie artikel echt zoals wij verwachten.

Goed product, snelle levering erg tevreden

Duidelijke communicatie, snel verzonden

Niets op aan te merken.

Mooie krukken en goede levering

De krukken werden zeer snel geleverd en waren goed verpakt. Materiaal is degelijk en zitten goed. Zelfs goede steun in je rug.

Super service !

Leuke prijs, goeie kwaliteit bar stoelen en super snelle levering. Zelfs in de Corona lockdown

keurig verzorgd.

snelle levering, netjes verpakt,waar voor geld.

Snelle levering, mooie barkrukken

De krukken moesten eerst ingekort worden, toch snel geleverd. Heel mooie krukken, zitten prima.

Over Barkruk.nl

Barkruk.nl biedt een uitgebreide collectie barkrukken voor zowel uw keukenbar, kookeiland of restaurantbar. Met merken als Lapalma, Vondom, F4ALL, Johanson Design en Magis kunt u bij ons terecht voor al uw soorten barkrukken.