Ruime keuze Levering volgens afspraak Top materiaal Vlotte bereikbaarheid klantendienst Aanrader!

Goede service en nette levering

super service! top kwaliteit! zeer redelijke prijzen.

besteld, betaald, prompte bezorging!

top !

leuke krukken voor nog te betalen prijs

Online besteld plus netjes telefonisch geholpen

Mooie barkrukken van by-boo besteld, voelen en zien er erg netjes en stevig uit. Fijne service, zou er zeker weer bestellen.

Mooie stevige barkrukken

perfecte service

snelle en correcte verzending

Waarom ben ik er niet eerder heen gegaan

Na lang twijfelen ben ik naar de showroom in Hoek van Holland gereden, ik werk er vlak bij en werd direct verbaasd over de service, meedenken en advies. Nadat ik de hoogte van mijn keukenbar heb opgemeten ben ik teruggereden en stonden de twee barkrukken van mijn keuze al voor me klaar. afgerekend en weer weg. het in elkaar zetten was een fluitje van een cent en ze zitten heerlijk!

Goed volgens afspraak

Prima te bestellen en snel geleverd

Gewoon keurig zoals ik verwachtte, niks op aan te merken

Snelle service, goeie kwaliteit!

Snelle service, goeie kwaliteit!

Levering prima, geleverde slecht

Krukken gekregen, prachtig, maar de gaten met schroefdraad waren niet goed geboord waardoor ze niet in elkaar kunnen. Gebeld, zou worden teruggebeld. Nog niks gehoord….

Zeer tevreden.

Heel blij met de mooie krukken.

snelle service, en prima krukjes!

waren al erg lang op zoek naar krukken met een andere hoogte dan de meeste krukken. Deze gevonden besteld en snel geleverd

Snelle levering, mooi product!

Uitstekend!

Na een bezoek aan de showroom net voor sluitingstijd, de kruk gezien die we wilde hebben. Had geen zin in ellelange levertijd. Direct in de avond besteld en nog dezelfde week voor het weekend in huis. Perfect!

Goede service en snelle levering. Super bedrijf.

Super kwaliteit

Barkrukken via internet besteld, snelle levering en erg mooie krukken!

Hele mooi krukken, zeer snelle levering

Kwaliteit is prima, mooie bekleding en de levering was heel snel . Prijs was goedkoop.

Alles op tijd, mooie meubels

Top, goed advies en snelle levering

Advies gevraagd in verband met zithoogte. Prima advies per mail ontvangen. Na bestellen heel snel geleverd.

hij zit goed

Uit eigen initiatief geld teruggestort

Er stond een foutje op de site betreft een kruk die standaard 70 cm hoog was in plaats van 80. Toen wij de krukken met een aangepast formaat van 80cm hebben besteld, kregen we te horen dat dit een foutje op de site was en dat we het extra geld terug krijgen. Geen enkele klant had dit geweten, maar dat ze het zelf direct oplossen toont aan dat ze oprecht zijn en niet afwachten bij een potentieel probleem.

De barkrukken zijn mooi echter moeten wij wel op zn tijd de schroefjes aandraaien

Over Barkruk.nl

Barkruk.nl biedt een uitgebreide collectie barkrukken voor zowel uw keukenbar, kookeiland of restaurantbar. Met merken als Lapalma, Vondom, F4ALL, Johanson Design en Magis kunt u bij ons terecht voor al uw soorten barkrukken.