Netjes afgeleverd, voldoet aan beschrijving.

Snel en gewoon goed

Gewoon goed; snel geleverd, duidelijke beschrijving, mooie kleur

Goede ervaring. Mooie krukken tegen een zeer goede prijs.

Niets op aan te merken

Mooie stoelen en snelle levering. Precies zoals op de site vermeld staat.

Product naar verwachting

Leveren zoals afgesproken ook telefonische info geen probleem.

Prima communicatie en snelle levering

Zeer correct en snel Prima producten Vriendelijk aan de telefoon ...erg hulpvaardig Kortom super!

Goed en behulpzaam.

Heel goed en zeer behulpzaam

Kan veel beter

Ik heb 3 barkrukken gekocht. De set van 2 was nieuw en daar was niks mis mee. De losse barkruk is waarschijnlijk ooit retour gekomen. De beschermdop op de gasveer, die voor montage moet worden verwijderd, zat niet op de gasveer maar zat vastgeklemd in de zitting. Waarschijnlijk is eerder geprobeerd de barkruk te monteren zonder de beschermdop te verwijderen. Ik heb de beschermdop met de nodige moeite verwijderd uit de zitting en de barkruk alsnog gemonteerd.

makkelijk in elkaar te zetten

Raad iedereen om dit te kopen

Netjes geleverd, en zit harstikke lekker op de barkruk. Bevalt me prima niks te klagen.

Gewoon top

Gewoon perfect barkrukken perfect en heel snel geleverd! Prijs ook top

Op tijd geleverd en goede kwaliteit

Prachtige barkruk

Barkruk is helemaal zoals op de website. En dan nog steviger en mooier! We zijn er superblij mee.

Zeer snelle bezorging.. top

snel geleverd

mooie stevige krukken binnen 3 dagen geleverd

Fantastic

Op tijd , beleefd, Vriendelijk, goede kwaliteit, Goede beschrijving. Heel blij en dankbaar

super goed een snel

Snel en deskundig

Snel, gemakkelijk en deskundig

Goede service, Snelle levering, Mooi product

Zeer tevreden met mijn barkrukken.

Barkrukken niet goed verpakt

Barkrukken waren niet goed ingepakt met als gevolg dat er bouten ontbraken in de doos. Zowel de doos als de plastic zakjes waren open waardoor er bij het verzenden hiervan bouten verloren gingen. Na telefonisch contact wel nieuwe toegezonden gekregen. Maar persoon aan lijn was niet echt vriendelijk en moest foto's doorsturen als bewijs. Terwijl, waarom zou ik bedrog plegen voor een paar bouten...

Snel, prijsbewust en vriendelijk

Zie boven

Groot aanbod, snelle levering

Heel veel keuze van verschillende barkrukken. Betaling kon via Klarna. Enorm snelle levering.

Snelle levering en mooie krukken!

Snelle levering en mooie krukken!

Top Service!

Dankzij de mails die kreeg wist ik exact wanneer mijn Bestelling ging toekomen. Ik monteer mijn Barkrukken pas wanneer ik verhuis over 8 maanden. Ik heb ze wel bekeken en ze zien er mooi uit. Ik vertrouw op de kwaliteit dus een tevreden klant!

Over Barkruk.nl

Barkruk.nl biedt een uitgebreide collectie barkrukken voor zowel uw keukenbar, kookeiland of restaurantbar. Met merken als Lapalma, Vondom, F4ALL, Johanson Design en Magis kunt u bij ons terecht voor al uw soorten barkrukken.